Značka Moët & Chandon se rozhodla uctít své narozeniny. Na pomoc si tentokrát přizvala Pharrella Williams, který pro ni navrhl speciální kolekci a stal se rovnou i její tváří. Ikonické lahve tekutého zlata pro tuto příležitost doplnil působivými mašlemi. Opravdovou třešničkou na dortu se ovšem stal sběratelský kousek v ceně 30 tisíc eur.
Pharrell Williams je ideální volbou. Moët & Chandon skrze něj oslovuje mladou generaci
Prominentní producent šampaňského nemusel pro tvář své kampaně daleko. V širokém portfoliu koncernu LVMH, jeho vlastníka, totiž vyniká hudebník a kreativní ředitel pánské divize Louis Vuitton Pharrell Williams. Podle CEO Moët & Chandon Sibylle Scherer tak byl přirozenou volbou. Představuje kulturní ikonu, která spojuje a vytváří okamžiky radosti skrze využití hudby, módy a designu.
„Nejde jen o šampaňské. Jde o kolektivního ducha, optimismus a lidské pouto, které inspiruje. Narozeniny jsou se svou čistou radostí a sdíleným štěstím nejuniverzálnější a nejosobnější oslavou,“ uvedla Scherer pro magazín Forbes. Cílem spolupráce proto bylo vytvořit speciální sérii lahví, reinterpretující tradiční ikonografii značky a zachycující její přítomnost při významných momentech.
Kolekce je protkána archivy. Lahve zdobí impozantní mašle pocházející z 19. století
Limitovaná kolekce šampaňského vstoupila celosvětově do prodeje už 1. března a zahrnuje několik jedinečných výtvorů. Hlavní hvězdou jsou velké odnímatelné mašle z řady Bow Creation, které designér Pharrell Williams vytáhl z bohatých archivů Moët & Chandon. Spatříte je velmi snadno, jsou připevněny na lahvích Brut Impérial, Nectar Impérial Rosé, ale rovněž Grand Vintage 2003.


Zdroj: Moët & Chandon
Skutečnou třešničkou na dortu je však třílitrové šampaňské Jeroboam Brut Impérial. Jedná se o termín vycházející z tradice pojmenovávání velkých lahví tohoto tekutého zlata podle biblických postav. Kromě nadměrné velikosti však design ohromí i svým zrcadlově chromovaným povrchem a ručně zdobenými nápisy s reliéfními perlami, které vytvořila umělkyně Astrid de Chaillé.


Zdroj: Moët & Chandon
Na hrdle se vyjímá nadměrná mašle pokrytá sedmi tisíci perleťovými korálky. Za úchvatným výtvorem stojí až 300 hodin ruční práce specializované dílny Atelier Baqué Molinié, jež vytvořila rovněž ostatní mašle v kolekci. Jeroboam Brut Impérial se tak rozhodně řadí mezi sběratelské kousky. V rámci kolekce je vyrobeno pouze 30 kusů s astronomickou cenovkou 30 tisíc eur za lahev.
Zdroje: LVMH, Moët & Chandon, Forbes, WWD, Instagram