Více

    ― Reklama ―

    Značka Moët & Chandon se rozhodla uctít své narozeniny. Na pomoc si tentokrát přizvala Pharrella Williams, který pro ni navrhl speciální kolekci a stal se rovnou i její tváří. Ikonické lahve tekutého zlata pro tuto příležitost doplnil působivými mašlemi. Opravdovou třešničkou na dortu se ovšem stal sběratelský kousek v ceně 30 tisíc eur.

    Pharrell Williams je ideální volbou. Moët & Chandon skrze něj oslovuje mladou generaci

    Prominentní producent šampaňského nemusel pro tvář své kampaně daleko. V širokém portfoliu koncernu LVMH, jeho vlastníka, totiž vyniká hudebník a kreativní ředitel pánské divize Louis Vuitton Pharrell Williams. Podle CEO Moët & Chandon Sibylle Scherer tak byl přirozenou volbou. Představuje kulturní ikonu, která spojuje a vytváří okamžiky radosti skrze využití hudby, módy a designu.

    „Nejde jen o šampaňské. Jde o kolektivního ducha, optimismus a lidské pouto, které inspiruje. Narozeniny jsou se svou čistou radostí a sdíleným štěstím nejuniverzálnější a nejosobnější oslavou,“ uvedla Scherer pro magazín Forbes. Cílem spolupráce proto bylo vytvořit speciální sérii lahví, reinterpretující tradiční ikonografii značky a zachycující její přítomnost při významných momentech.

    Kolekce je protkána archivy. Lahve zdobí impozantní mašle pocházející z 19. století

    Limitovaná kolekce šampaňského vstoupila celosvětově do prodeje už 1. března a zahrnuje několik jedinečných výtvorů. Hlavní hvězdou jsou velké odnímatelné mašle z řady Bow Creation, které designér Pharrell Williams vytáhl z bohatých archivů Moët & Chandon. Spatříte je velmi snadno, jsou připevněny na lahvích Brut Impérial, Nectar Impérial Rosé, ale rovněž Grand Vintage 2003.

    Zdroj: Moët & Chandon

    Skutečnou třešničkou na dortu je však třílitrové šampaňské Jeroboam Brut Impérial. Jedná se o termín vycházející z tradice pojmenovávání velkých lahví tohoto tekutého zlata podle biblických postav. Kromě nadměrné velikosti však design ohromí i svým zrcadlově chromovaným povrchem a ručně zdobenými nápisy s reliéfními perlami, které vytvořila umělkyně Astrid de Chaillé.

    Zdroj: Moët & Chandon

    Na hrdle se vyjímá nadměrná mašle pokrytá sedmi tisíci perleťovými korálky. Za úchvatným výtvorem stojí až 300 hodin ruční práce specializované dílny Atelier Baqué Molinié, jež vytvořila rovněž ostatní mašle v kolekci. Jeroboam Brut Impérial se tak rozhodně řadí mezi sběratelské kousky. V rámci kolekce je vyrobeno pouze 30 kusů s astronomickou cenovkou 30 tisíc eur za lahev.

    Zdroje: LVMH, Moët & Chandon, Forbes, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Narozeniny s dotekem luxusu. Pharrell Williams vydává kolekci šampaňského s Moët & Chandon

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Moët & Chandon se rozhodla uctít své narozeniny. Na pomoc si tentokrát přizvala Pharrella Williams, který pro ni navrhl speciální kolekci a stal se rovnou i její tváří. Ikonické lahve tekutého zlata pro tuto příležitost doplnil působivými mašlemi. Opravdovou třešničkou na dortu se ovšem stal sběratelský kousek v ceně 30 tisíc eur.

    - Reklama -

    Pharrell Williams je ideální volbou. Moët & Chandon skrze něj oslovuje mladou generaci

    Prominentní producent šampaňského nemusel pro tvář své kampaně daleko. V širokém portfoliu koncernu LVMH, jeho vlastníka, totiž vyniká hudebník a kreativní ředitel pánské divize Louis Vuitton Pharrell Williams. Podle CEO Moët & Chandon Sibylle Scherer tak byl přirozenou volbou. Představuje kulturní ikonu, která spojuje a vytváří okamžiky radosti skrze využití hudby, módy a designu.

    „Nejde jen o šampaňské. Jde o kolektivního ducha, optimismus a lidské pouto, které inspiruje. Narozeniny jsou se svou čistou radostí a sdíleným štěstím nejuniverzálnější a nejosobnější oslavou,“ uvedla Scherer pro magazín Forbes. Cílem spolupráce proto bylo vytvořit speciální sérii lahví, reinterpretující tradiční ikonografii značky a zachycující její přítomnost při významných momentech.

    Kolekce je protkána archivy. Lahve zdobí impozantní mašle pocházející z 19. století

    Limitovaná kolekce šampaňského vstoupila celosvětově do prodeje už 1. března a zahrnuje několik jedinečných výtvorů. Hlavní hvězdou jsou velké odnímatelné mašle z řady Bow Creation, které designér Pharrell Williams vytáhl z bohatých archivů Moët & Chandon. Spatříte je velmi snadno, jsou připevněny na lahvích Brut Impérial, Nectar Impérial Rosé, ale rovněž Grand Vintage 2003.

    - Reklama -

    Zdroj: Moët & Chandon

    Skutečnou třešničkou na dortu je však třílitrové šampaňské Jeroboam Brut Impérial. Jedná se o termín vycházející z tradice pojmenovávání velkých lahví tohoto tekutého zlata podle biblických postav. Kromě nadměrné velikosti však design ohromí i svým zrcadlově chromovaným povrchem a ručně zdobenými nápisy s reliéfními perlami, které vytvořila umělkyně Astrid de Chaillé.

    Zdroj: Moët & Chandon

    Na hrdle se vyjímá nadměrná mašle pokrytá sedmi tisíci perleťovými korálky. Za úchvatným výtvorem stojí až 300 hodin ruční práce specializované dílny Atelier Baqué Molinié, jež vytvořila rovněž ostatní mašle v kolekci. Jeroboam Brut Impérial se tak rozhodně řadí mezi sběratelské kousky. V rámci kolekce je vyrobeno pouze 30 kusů s astronomickou cenovkou 30 tisíc eur za lahev.

    Zdroje: LVMH, Moët & Chandon, Forbes, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Napodobeniny luxusních kabelek ovládají módní řetězce. Nejde ale o klasické „fejky“

    Představa napodobeniny kabelky většinou evokuje laciný kousek z tržnice, často ozdobený špatně okopírovaným logem a nekvalitními švy. Tato éra ale pomalu končí. Nová vlna „napodobenin“ přichází z míst, odkud bychom ji před pár lety nečekali. Z regálů módních řetězců. Modely nápadně připomínající slavné ikony se objevují v řadách značek jako COS či Zara. Bez loga, ale se stejným tvarem, uchem i strukturou.

    Kontroverzní trend opět na scéně. Peplum styl už vás do rozpaků nepřivede

    Zatímco mnozí z nás ještě stále nedokázali překousnout letošní definitivní návrat skinny jeans, z módního záhrobí vstává z mrtvých další milovaný, ale i nenáviděný trend. Říká vám něco peplum? Pokud ne, je čas osvěžit si paměť. Právě tato zapomenutá silueta se totiž stále častěji objevuje na přehlídkových molech a červených kobercích.

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    TikTok pohltil nečekaný comeback. Pánskou módu dobývá Hedi Boy

    Již od začátku letošního roku je jasné, že je nostalgie jeho synonymem. Na módní scénu se totiž vrací řada trendů, které mnozí z nás už dávno považovali za zapomenuté. Do popředí platformy TikTok se proto nenápadně vkradl rovněž styl definující počátky milénia a vycházející ze stylu návrháře Hedi Slimane. Pánskou módu ovládl takzvaný Hedi Boy.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Móda v kostce: Chanel přetavil N°5 do šperků a Claudia Schiffer vítá léto s Chloé

    Módní značky už se nemohou dočkat léta. Důkazem je první "high summer" kampaň návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé, představující Claudii Schiffer. Prosluněné měsíce vítá i Dior, chystající speciální pop-upy pod záštitou kolekce Dioriviera. Společnost Mango mezitím odhalila spolupráci s modelkou Kaiou Gerber a Chanel uvedl kolekci šperků N°5.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―