Více

    ― Reklama ―

    Kolekce pro jaro a léto 2024 italské značky Moschino vzdá hold jejímu zakládajícímu návrháři. Zároveň totiž oslaví své 40. výročí. Na nejnovějších návrzích se proto budou podílet čtyři prominentní návrhářky současné módní scény.

    Franco Moschino odstartoval svoji značku v Miláně roku 1983. Od té doby se mu dařilo módu propojovat s pop-art a vnášet do ní nejen hravost, ale i ironii. Při příležitosti 40. výročí známé módní společnosti proto jeho práci vzdají hold čtyři různé návrhářky. Společně vytvoří kolekci pro jaro a léto 2024. Každá z nich navrhne deset looků, které představí na milánském týdnu módy dne 21. září.

    Zároveň se jedná o způsob, kterým chce vedení značky pokrýt „mezeru“, která vznikla po odchodu posledního kreativního ředitele značky. Jeremy Scott oznámil ukončení spolupráce s italskou firmou po deseti letech letos v březnu. Není dosud jasné, kdo ho v jeho pozici nahradí. Spekuluje se ovšem o tom, že by módní společnost mohla jeho nástupce oznámit právě po zářijové přehlídce. „Bude se jednat o poctu Franca Moschino,“ popsalo dále její vedení.

    Mezi vybrané návrhářky pro nadcházející velkolepou show patří Carlyne Cerf de Dudzeele, která je známá svým uměním kombinovat streetwear a couture. Další z nich je Katie Grand proslavená svým výstředním pop stylem. Návrhářka Gabriella Karefa-Johnson je zase známá především svou prací pro časopisy jako Garage nebo Vogue USA. Čtvrtou účastnicí chystané pocty je Lucia Liu, jedna z nejprominentnějších návrhářek Číny.

    Jeremy Scott uměl na Moschino zkušeně navázat svou inspirací ve světě pop kultury

    Franco Moschino započal svou kariéru roku 1971, když začal pracovat pro Gianni Versace. Roku 1983 ovšem založil dvě vlastní společnosti. Kromě Moschino Couture! tak stál v čele také společnosti známé jako Moonshadow. Už od svých začátků inovoval módu vlastním originálním způsobem. Nebál se hrát si s klasickými kousky, jako jsou například obleky nebo šaty. Vytvořil proto například sukni tvořenou pouze z pánských kravat.

    Po jeho smrti roku 1994 nastoupila do vedení jeho pravá ruka návrhářka Rossella Jardini. Po ní už značku vedl pouze Jeremy Scott. Také on úspěšně navázal na odkaz Moschino. Stejně jako známý návrhář totiž využíval odkazy na pop kulturu. Do svých návrhů tak v minulosti zapojil například symboly řetězce McDonalds nebo panenky Barbie. Jeho kousky proto také zaujaly ikonické celebrity jako Katy Perry, Kacey Musgraves nebo Madonnu.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, Show Studio, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Moschino oslaví 40. výročí ve velkém. Nabídne módní přehlídku z dílen čtyř návrhářek

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kolekce pro jaro a léto 2024 italské značky Moschino vzdá hold jejímu zakládajícímu návrháři. Zároveň totiž oslaví své 40. výročí. Na nejnovějších návrzích se proto budou podílet čtyři prominentní návrhářky současné módní scény.

    - Reklama -

    Franco Moschino odstartoval svoji značku v Miláně roku 1983. Od té doby se mu dařilo módu propojovat s pop-art a vnášet do ní nejen hravost, ale i ironii. Při příležitosti 40. výročí známé módní společnosti proto jeho práci vzdají hold čtyři různé návrhářky. Společně vytvoří kolekci pro jaro a léto 2024. Každá z nich navrhne deset looků, které představí na milánském týdnu módy dne 21. září.

    Zároveň se jedná o způsob, kterým chce vedení značky pokrýt „mezeru“, která vznikla po odchodu posledního kreativního ředitele značky. Jeremy Scott oznámil ukončení spolupráce s italskou firmou po deseti letech letos v březnu. Není dosud jasné, kdo ho v jeho pozici nahradí. Spekuluje se ovšem o tom, že by módní společnost mohla jeho nástupce oznámit právě po zářijové přehlídce. „Bude se jednat o poctu Franca Moschino,“ popsalo dále její vedení.

    Mezi vybrané návrhářky pro nadcházející velkolepou show patří Carlyne Cerf de Dudzeele, která je známá svým uměním kombinovat streetwear a couture. Další z nich je Katie Grand proslavená svým výstředním pop stylem. Návrhářka Gabriella Karefa-Johnson je zase známá především svou prací pro časopisy jako Garage nebo Vogue USA. Čtvrtou účastnicí chystané pocty je Lucia Liu, jedna z nejprominentnějších návrhářek Číny.

    - Reklama -

    Jeremy Scott uměl na Moschino zkušeně navázat svou inspirací ve světě pop kultury

    Franco Moschino započal svou kariéru roku 1971, když začal pracovat pro Gianni Versace. Roku 1983 ovšem založil dvě vlastní společnosti. Kromě Moschino Couture! tak stál v čele také společnosti známé jako Moonshadow. Už od svých začátků inovoval módu vlastním originálním způsobem. Nebál se hrát si s klasickými kousky, jako jsou například obleky nebo šaty. Vytvořil proto například sukni tvořenou pouze z pánských kravat.

    Po jeho smrti roku 1994 nastoupila do vedení jeho pravá ruka návrhářka Rossella Jardini. Po ní už značku vedl pouze Jeremy Scott. Také on úspěšně navázal na odkaz Moschino. Stejně jako známý návrhář totiž využíval odkazy na pop kulturu. Do svých návrhů tak v minulosti zapojil například symboly řetězce McDonalds nebo panenky Barbie. Jeho kousky proto také zaujaly ikonické celebrity jako Katy Perry, Kacey Musgraves nebo Madonnu.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, Show Studio, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Nákupní seznam na říjen: Matilda Djerf se zaměřila na vlasy a Fendi Peekaboo slaví měkčí provedení

    Říjen se obvykle nese na vlně přeplněných diářů a návalu povinností. To však neznamená, že si ho nemůžete zpříjemnit luxusními maličkostmi. Potřebné odhodlání do náročných dnů vám dodá nový podzimní parfém od Maison Margiela, připomínající vůni lesa, nebo kabelka Fendi Peekaboo Soft, ideální do práce či do školy.

    Módní novinky v kostce: Charli XCX zastupuje Valentino a Burberry sází na hvězdné tváře

    Po skončení fashion weeků se na sebe značky snaží přitáhnout pozornost jinými způsoby. Módní dům Valentino tak oznámil, že ho bude zastupovat zpěvačka Charli XCX. Burberry do svých řad ambasadorů přijal čínskou herečku Zhang Jingyi a odhalil kampaň plnou hvězdných tváří. Dior pro změnu vydal reklamu s Robertem Pattinson.

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Materiály, které vás v nadcházející sezóně podrží. Vsaďte na vlnu, samet nebo tvíd

    Blížící se podzim a zima si vyloženě říkají o aktualizaci šatníku. Nemáme na mysli zběsilé nakupování, jako spíš zohlednění toho, které materiály vám nabídnou tu nejlepší službu. Lehké a chladivé kousky z léta vyměňte za hřejivý pocit na těle. Bonus získáte, pokud bude oblečení prodyšné a zároveň vytvoří izolační vrstvu.

    Jak na správné popíjení vína radí etiketa. I malé detaily dělají velký dojem

    Pravidla etikety nám někdy mohou přijít přehnaná. Pravdou však je, že jejich dodržování je ve společnosti ceněno, leckdy přímo vyžadováno. Je tedy na čase odhodit předsudky o případné trapnosti a ponořit se do elegantních vzorců, které nám etiketa nabízí. Naučte se třeba, jak se správně chovat v přítomnosti sklenice na víno.

    Pařížský fashion week míří do finále. Show představil Balenciaga i Gabriela Hearst

    S prvním říjnovým dnem sice odstartovala další kapitola podzimu, skončil však Pařížský týden módy. Den před jeho finále však svou show stihl odhalit například módní dům Balenciaga. Návrhář Demna Gvasalia v ní překvapil svou bezednou kreativitou. Úspěch sklidila také Gabriela Hearst, inspirovaná dávnými bohyněmi.

    Podzim patří maximalismu. Sychravé dny rozzáří výrazné šperky

    Dny plné nízkých teplot, zatažené oblohy a ponurých odstínů si přímo říkají o nějaké zpestření. Do podzimních outfitů ho lze snadno zapracovat například pomocí výrazných šperků. Jejich maximalistická podoba je totiž opět trendy. Na scénu se vrací široké náramky, obří přívěsky i statement náušnice.

    Zlepší Joshua Schulman stabilitu Burberry? Záchranná mise balancuje mezi luxusem a chaosem

    Burberry, legenda britské elegance, prochází doslova šíleným obdobím. Společnost pod vedením návrháře Daniela Lee a nového ředitele Joshuou Schulman přehodnocuje svou identitu i strategii. Místo odvážné inovace ovšem dosavadní kroky značky působí spíše jako opatrné našlapování kolem základních kamenů.

    Alessandro Michele uctil zlatý věk Valentino. Bohémství daroval svůj maximalismus

    Debut návrháře Alessandra Michele pro módní dům Valentino byl jedním z důvodů, proč se zrak módního světa celé září upínal na Paříž. Svou kolekcí, vycházející z archivních kousků slavné značky, designér rozhodně nezklamal. Tehdejší opulentní renesanční návrhy totiž propojil s vlastním maximalistickým stylem.

    Underconsumption core: Trend diktující, že trendům nemáte propadnout

    Trendem může být cokoliv. Od receptu přes kus oblečení po dovolenkovou destinaci nebo přístup k životu. Co je ale takzvaný "underconsumption core"? Nový způsob myšlení nás vybízí k tomu, abychom právě od trendů dali ruce pryč a soustředili se raději na stálejší hodnoty. Nejedná se však pouze o převlečený minimalismus?

    Jak na eye patches? Tajný trik vizážistů potlačí otoky i tmavé kruhy pod očima

    Unavené oči a oteklé váčky pod nimi dokážou znepříjemnit den a zkazit i ten nejpreciznější make-up. Naštěstí existuje tajný trik, na který přísahají vizážisté po celém světě, tedy eye patches. Jedná se o malé polštářky, které zázračně zmírňují otoky a dodávají pleti svěžest během několika minut.

    Zahalte se do své kavárenské objednávky. Luxusní parfémy zachycují top podzimní drinky

    Hlavní přísady podzimních nápojů umí zahřát a zpříjemnit jinak sychravý den. Proč je ale neposunout na vyšší úroveň? Pořiďte si parfém na míru, který doplní nejen vaši kávovou objednávku. Proměňte nejoblíbenější drinky chladného období v ikonickou vůni a noste je tak po celý den na sobě, místo v kelímku.

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Milovníci módy touží po dětské zábavě. Získala si je hra Dress to Impress

    Módní trendy už dávno nezahrnují jen oblečení, doplňky nebo make-up. Rozšířily se rovněž o virtuální zábavu. Srdce milovníků módy si totiž získala hra platformy Roblox s názvem Dress to Impress. Účastní se jí nejen teenageři, ale také dospělí. Svou stopu na ni navíc zanechala i značka Gucci nebo zpěvačka Charli XCX.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―