Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.
Coach chce o svátcích motivovat. Zve nás na cestu kolem světa
Módní značka Coach si na letošní oslavy Vánoc přizvala několik slavných osobností. Elle Fanning, Charles Melton, Griff, Ravyn Lenae a Kōki se vydávají na cestu s názvem The Gift for New Adventures. Hvězdy samozřejmě doprovázejí populární modely kabelek. Cílem kampaně je pak dle společnosti inspirace. „Darování není jen o tom, darovat něco krásného, je o inspiraci učinit další krok,“ popsala pro server WWD.
Burberry chystá slavnostní hostinu. Nechybí ikonické kostky ani rytíř
Rovněž značka Burberry slaví po boku známých osobností. Hlavní tváří kampaně „Twas the Knight Before…“ je tentokrát herečka Jennifer Saunders. Doprovází ji modelky Naomi Campbell a Rosie Huntington-Whiteley, herec Ncuti Gatwa a jihokorejský fotbalista Son Heung-min. Celebrity v krátkém filmu dorazí na speciální hostinu, kterou hostí postava Jennifer Saunders, oblečení do ikonické kostky a loga rytíře.





Zdroj: Burberry
Tiffany & Co. má jasno. Letos na Vánoce hodlá darovat lásku
Vlastní pojetí svátků zveřejnil rovněž šperkařský dům Tiffany & Co. Tentokrát ho zastoupila jeho ambasadorka a herečka Anya Taylor-Joy. V kampani Love Is a Gift cestuje po celém světě, od New Yorku přes Tokio až po Londýn. Při intimních setkáních daruje ikonickou modrou krabičku, ukrývající legendární šperky. Herečka tím má dle luxusní společnosti symbolizovat předávání toho nejdůležitějšího daru, lásky.


Zdroj: Tiffany & Co.
Fashionphile má na svátky novou tvář. Vánoce oslaví s Marthou Stewart
Do vánočního shonu se zapojila i značka prodávající použité luxusní zboží Fashionphile. Při této příležitosti jmenovala novou ambasadorku, kterou se stala legendární Martha Stewart. Na fotografiích z dílny Claire Leahy pózuje s kabelkami od Chanel, Louis Vuitton, Hermès nebo Goyard. Kráčí tak ve šlépějích dřívějších ambasadorek společnosti, jimiž byla například herečka Emma Roberts a zpěvačka Nicole Richie.


Zdroj: Fashionphile
Gap hodlá opět roztančit internet. Na Vánoce vydává další hudební kampaň
Značka Gap nedávno získala internet hudební kampaní Better in Denim. Nyní svůj úspěch posouvá o krok dál. Vydává další video, tentokrát doprovázené adaptací songu The Climb od Miley Cyrus. Reklama Give Your Gift slouží jako připomínka, že skutečným darem může být i sdílení jedinečného talentu. V klipu zpěvačku Siennu Spiro doprovází multigenerační sbor, jehož nejmladší člen má osm let a nejstarší 72 let.
Zdroje: WWD, L’Officiel, Hypebae, Instagram, YouTube

