Více

    ― Reklama ―

    Módní scénu dobývá už několik let, letos se však s nejvyšší pravděpodobností stane její královnou. Modelka Mona Tougaard obráží módní mola a na uplynulých týdnech módy nechyběla na těch nejdůležitějších přehlídkách. S vrozenou nenuceností uzavřela třeba show pro Schiaparelli nebo Versace. Postupně tak šplhá na úplný vrchol.

    Každá sezóna týdnů módy má hrstku modelek, které ji definují. Uplynulé sérii fashion weeků kromě Alex Consani či Kylie Jenner dominuje rovněž módní hvězda Mona Tougaard. Svou kariéru odstartovala již v roce 2017, rozhodně proto není čerstvě objeveným nováčkem. Svou vytrvalostí však dokazuje, že bude jednou jednoznačně patřit mezi modelky, které se zapíší do historie.

    Pozornost na sebe Mona nedávno přitáhla například na přehlídkách z dílny Schiaparelli. Objevila se nejen při představení haute couture kolekce, ale také té ready-to-wear pro nadcházející podzim a zimu, kterou rovněž uzavřela. Kromě toho se ale ukázala i v show od Fendi, Tod’s, Versace, Chloé či Ferragamo. Zájem slavných módních značek dokazuje, že stojí za to modelku sledovat.

    Zdroj: Schiaparelli

    Nejen, že Mona bravurně zvládá catwalk, objevuje se také v nespočtu kampaní. Na podzim vévodila reklamě Marc Jacobs, nedávno zase ovládla fotografie Alaïa. Pozornost jí neupřely ani titulní stránky největších světových módních magazínů. A není se čemu divit, modelka má za sebou roky tvrdé práce, které ji zaslouženě vynesly až na současný vrchol. Poprvé se jí pozornosti dostalo už v 12 letech.

    Místo střední školy čekala Monu módní mola. Reprezentuje na nich africké kořeny

    I když Mona v současnosti bydlí v Kodani, narodila se v dánském městu Aarhus, kde si jí rovněž náboroví agenti všimli. Její kariéra ale započala až o tři roky později, kdy vyhrála soutěž Elite Model Look Denmark. Místo dokončení střední školy tak nastoupila do kolotoče cestování a castingů. Dle jejích slov toho nelituje, stále by si ale jednou chtěla splnit svůj sen stát se archeoložkou.

    Zdroj: Chloé, Versace

    Mona pochází z Dánska, její kořeny jsou však mnohem bohatší, spojující původ také z Turecka, Etiopie a Somálska. Reprezentace africké kultury na módním poli je pro ni proto dle jejích slov důležitá. Kromě svého působení u módních značek je pak supermodelka známá také pro svůj osobní styl. Umně totiž propojuje oversized kousky s těmi upnutými, vytvářejícími zajímavou a chic dynamiku.

    @runwaymoodell #monatougaard ♬ Montagem Lunar Celestia 1.0 (SLOWED) – TOKYOPHILE

    Zdroje: Dazed, Arab News, W Magazine, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní runway má novou královnu. Letošním přehlídkám vládne Mona Tougaard

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní scénu dobývá už několik let, letos se však s nejvyšší pravděpodobností stane její královnou. Modelka Mona Tougaard obráží módní mola a na uplynulých týdnech módy nechyběla na těch nejdůležitějších přehlídkách. S vrozenou nenuceností uzavřela třeba show pro Schiaparelli nebo Versace. Postupně tak šplhá na úplný vrchol.

    - Reklama -

    Každá sezóna týdnů módy má hrstku modelek, které ji definují. Uplynulé sérii fashion weeků kromě Alex Consani či Kylie Jenner dominuje rovněž módní hvězda Mona Tougaard. Svou kariéru odstartovala již v roce 2017, rozhodně proto není čerstvě objeveným nováčkem. Svou vytrvalostí však dokazuje, že bude jednou jednoznačně patřit mezi modelky, které se zapíší do historie.

    Pozornost na sebe Mona nedávno přitáhla například na přehlídkách z dílny Schiaparelli. Objevila se nejen při představení haute couture kolekce, ale také té ready-to-wear pro nadcházející podzim a zimu, kterou rovněž uzavřela. Kromě toho se ale ukázala i v show od Fendi, Tod’s, Versace, Chloé či Ferragamo. Zájem slavných módních značek dokazuje, že stojí za to modelku sledovat.

    Zdroj: Schiaparelli

    - Reklama -

    Nejen, že Mona bravurně zvládá catwalk, objevuje se také v nespočtu kampaní. Na podzim vévodila reklamě Marc Jacobs, nedávno zase ovládla fotografie Alaïa. Pozornost jí neupřely ani titulní stránky největších světových módních magazínů. A není se čemu divit, modelka má za sebou roky tvrdé práce, které ji zaslouženě vynesly až na současný vrchol. Poprvé se jí pozornosti dostalo už v 12 letech.

    Místo střední školy čekala Monu módní mola. Reprezentuje na nich africké kořeny

    I když Mona v současnosti bydlí v Kodani, narodila se v dánském městu Aarhus, kde si jí rovněž náboroví agenti všimli. Její kariéra ale započala až o tři roky později, kdy vyhrála soutěž Elite Model Look Denmark. Místo dokončení střední školy tak nastoupila do kolotoče cestování a castingů. Dle jejích slov toho nelituje, stále by si ale jednou chtěla splnit svůj sen stát se archeoložkou.

    Zdroj: Chloé, Versace

    Mona pochází z Dánska, její kořeny jsou však mnohem bohatší, spojující původ také z Turecka, Etiopie a Somálska. Reprezentace africké kultury na módním poli je pro ni proto dle jejích slov důležitá. Kromě svého působení u módních značek je pak supermodelka známá také pro svůj osobní styl. Umně totiž propojuje oversized kousky s těmi upnutými, vytvářejícími zajímavou a chic dynamiku.

    @runwaymoodell #monatougaard ♬ Montagem Lunar Celestia 1.0 (SLOWED) – TOKYOPHILE

    Zdroje: Dazed, Arab News, W Magazine, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Podzim se ponese ve znamení ponča. Vrací se luxusnější než kdy dřív

    Ponča jsou zpět a vrací se v luxusní podobě. Modely, které se budou nosit letošní podzim, jsou elegantní a volně splývavé, z hedvábí nebo hřejivého kašmíru. Trend si rychle našel cestu do šatníků nejen jako přehoz, jenž zahřeje, ale i jako doplněk. V létě jsou populární lehké a průsvitné varianty, které sice nezahřejí, ale o to větší dodají outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrzují i módní domy jako například Hermès.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Návrat modernizované Phantom kabelky. Zájem o Celine ikonu astronomicky stoupá

    S nástupem návrháře Michaela Rider do čela Celine se módní dům vydal cestou, která spojuje úctu k minulosti s vizí budoucnosti. Designér, jenž dříve u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uvedl svou první kolekci. Pevně ji zakotvil v estetice, jež milovníci Celine dodnes obdivují. Jedním z nejsilnějších momentů debutu byl návrat ikonické kabelky Phantom.

    Co znamená pánský streetwear? Jeho finální proměna trvala roky

    Pánský streetwear ušel dlouhou cestu od ulic, kde kdysi vládly oversized hoodies a baggy jeans, až po současnou podobu, která připomíná spíše sofistikovanější verzi gentlemanova šatníku. Jeho DNA stále patří městu, ale formu čerpá z tradice. Zahrnuje saka i košile, boty s aerodynamickou siluetou místo masivních tvarů a kombinace, jež by ještě před několika lety ve stejném kontextu působily nepatřičně.

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien's Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―