Více

    ― Reklama ―

    Po uplynulém víkendu přináší módní svět očekávané novinky. Tom Ford oznámil svou první hvězdnou ambasadorku, a to herečku Angelinu Jolie. Michael Kors vydal novou podzimní kampaň a Gigi Hadid se zase objevila v té, propagující parfém Rabanne. Analytici pak varují před stagnující poptávkou.

    Gigi Hadid se s kampaní pro Rabanne vrací do minulosti. Propaguje vůni Million Gold

    Parfém značky Rabanne, známý jako Million Gold, byl až do nedávna prodáván pouze mužům. Módní společnost nyní ovšem hodlá nabízet i verzi pro dámy. Její propagace se pak ujala modelka Gigi Hadid. S vůní ji totiž pojí vzpomínky na dětství i dospívání. „Jako teenager jsem chodila s někým, kdo ji nosil,“ vysvětlila.

    Zdroj: Rabanne

    Dodala rovněž, že v parfému cítí květinu, která její rodině rostla v jejím dětství na zahradě. „Jedná se o velmi intenzivní zážitek,“ popsala známá modelka. Na nové vůni rovněž ocenila mix, a tedy správný balanc, různých tónů. Dle ní totiž nejlépe odráží její osobnost. „Mám v sobě jak dívčí, tak tomboy stránku,“ dodala.

    Michael Kors vítá sychravé podzimní dny. Na pomoc si pozval řadu známých modelek

    S chladnějšími dny se na podzim začínají připravovat také známé módní značky. Po vydání své podzimní kampaně s názvem Timeless se k nim přidal také Michael Kors. Na pomoc si však zavolal několik úspěšných modelek, tedy Julii Nobis, Linu Zhang a Anok Yai. Fotografové Inez van Lamsweerde a Vinoodh Matadin je zachytili v intimních portrétech. Dokonale tak představili nadčasový charakter podzimních kousků.

    Analytici varují před výsledky letošního druhého pololetí. Odhadují stagnující poptávku

    Ve světě ekonomiky není vždy snadné správně předpokládat, jak se budou zákazníci v nadcházejícím období chovat. Společnost The Conference Board ovšem na základě svého Consumer Confidence Index odhaduje spíše negativní vývoj. Dle ní by se totiž prodejci měli připravit na stagnující poptávku. „Spotřebitelé se obávají zvyšujících se cen i úrokových sazeb, ale také budoucí nejistoty,“ vysvětlili zástupci firmy.

    Tom Ford zažívá své poprvé. Do kampaně obsadil svou první celebritu, a to Angelinu Jolie

    Módní dům Tom Ford slaví úspěšný start své nové hvězdné kapitoly. Odhalil totiž, že za tvář své nové řady rtěnek Runway Lip Color vybral slavnou herečku Angelinu Jolie. Jedná se tedy o první kampaň, do které známá značka dosadila celebritu. Jejím cílem je pak dle prohlášení společnosti zachytit „ženskou krásu a její sílu“.

    Fotografie i doplňující video pak hodlá značka zveřejnit začátkem září, tedy ve stejnou dobu, kdy začne prodávat nové rtěnky. Zachytit pak mají Jolie jako herečku, připravující se na novou roli. Zpropagovat má pak především svůj oblíbený odstín, a to číslo 16 s názvem Scarlet Rouge. Kolekce přitom nabízí na 18 různých tónů.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Tom Ford slaví premiéru s Angelinou Jolie a Gigi Hadid zastoupí Rabanne

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Po uplynulém víkendu přináší módní svět očekávané novinky. Tom Ford oznámil svou první hvězdnou ambasadorku, a to herečku Angelinu Jolie. Michael Kors vydal novou podzimní kampaň a Gigi Hadid se zase objevila v té, propagující parfém Rabanne. Analytici pak varují před stagnující poptávkou.

    - Reklama -

    Gigi Hadid se s kampaní pro Rabanne vrací do minulosti. Propaguje vůni Million Gold

    Parfém značky Rabanne, známý jako Million Gold, byl až do nedávna prodáván pouze mužům. Módní společnost nyní ovšem hodlá nabízet i verzi pro dámy. Její propagace se pak ujala modelka Gigi Hadid. S vůní ji totiž pojí vzpomínky na dětství i dospívání. „Jako teenager jsem chodila s někým, kdo ji nosil,“ vysvětlila.

    Zdroj: Rabanne

    Dodala rovněž, že v parfému cítí květinu, která její rodině rostla v jejím dětství na zahradě. „Jedná se o velmi intenzivní zážitek,“ popsala známá modelka. Na nové vůni rovněž ocenila mix, a tedy správný balanc, různých tónů. Dle ní totiž nejlépe odráží její osobnost. „Mám v sobě jak dívčí, tak tomboy stránku,“ dodala.

    - Reklama -

    Michael Kors vítá sychravé podzimní dny. Na pomoc si pozval řadu známých modelek

    S chladnějšími dny se na podzim začínají připravovat také známé módní značky. Po vydání své podzimní kampaně s názvem Timeless se k nim přidal také Michael Kors. Na pomoc si však zavolal několik úspěšných modelek, tedy Julii Nobis, Linu Zhang a Anok Yai. Fotografové Inez van Lamsweerde a Vinoodh Matadin je zachytili v intimních portrétech. Dokonale tak představili nadčasový charakter podzimních kousků.

    Analytici varují před výsledky letošního druhého pololetí. Odhadují stagnující poptávku

    Ve světě ekonomiky není vždy snadné správně předpokládat, jak se budou zákazníci v nadcházejícím období chovat. Společnost The Conference Board ovšem na základě svého Consumer Confidence Index odhaduje spíše negativní vývoj. Dle ní by se totiž prodejci měli připravit na stagnující poptávku. „Spotřebitelé se obávají zvyšujících se cen i úrokových sazeb, ale také budoucí nejistoty,“ vysvětlili zástupci firmy.

    Tom Ford zažívá své poprvé. Do kampaně obsadil svou první celebritu, a to Angelinu Jolie

    Módní dům Tom Ford slaví úspěšný start své nové hvězdné kapitoly. Odhalil totiž, že za tvář své nové řady rtěnek Runway Lip Color vybral slavnou herečku Angelinu Jolie. Jedná se tedy o první kampaň, do které známá značka dosadila celebritu. Jejím cílem je pak dle prohlášení společnosti zachytit „ženskou krásu a její sílu“.

    Fotografie i doplňující video pak hodlá značka zveřejnit začátkem září, tedy ve stejnou dobu, kdy začne prodávat nové rtěnky. Zachytit pak mají Jolie jako herečku, připravující se na novou roli. Zpropagovat má pak především svůj oblíbený odstín, a to číslo 16 s názvem Scarlet Rouge. Kolekce přitom nabízí na 18 různých tónů.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Eklekticismus prostoupil do náhrdelníků. Jejich vrstvení však vyžaduje výcvik

    Trendy uplynulých měsíců mají jasno. Eklekticismus ovládá nejen módní, ale i šperkařskou scénu. Čím dál více outfitů proto zdobí téměř nepřehledná směs navrstvených náhrdelníků. Jedná se ovšem o look, který vyžaduje značný výcvik. Jinak hrozí přeplácaný a nevydařený výsledek, křičící nevkusem.

    Móda v kostce: Lancôme má novou tvář a 5th Avenue slaví 200. výročí

    Louis Vuitton do svých řad přivítal nového ambasadora, herce Calluma Turner. Novou tvář má i značka Lancôme, a to zpěvačku Olivii Rodrigo. Dior pro změnu slaví přesun své výstavy Designer of Dreams do Saudské Arábie. Vlastní exhibici pak odhalilo i vedení Moschino. Na velké oslavy se chystá také 5th Avenue, slavící 200. výročí.

    Příběh za Revenge Dress princezny Diany. Pořiďte si moderní verzi ikonických šatů

    Jedny z nejznámějších šatů módní historie vynesla princezna Diana. Takzvané Revenge Dress se proto následně vžily jako pojem pro šaty, kterými žena ukazuje vnitřní sílu. Originální model už neoblečete, před 27 lety se vydražil za milion korun. I dnes ale najdete podobné kousky, odpovídající stejnému účelu.

    Zimní vůně až na dřeň. Které koření dát do aromalampy a ze kterého raději uvařit čaj

    Zimní období se pojí se specifickými vůněmi, nacházejícími se ve svíčkách, parfémech i teplých nápojích. Málokdo ale ví, jaké konkrétní účinky na člověka jednotlivá koření mají. Zatímco některé druhy raději konzumujeme, u jiných se vyplatí přidat je do bytových sprejů či aromalampy. Naučte se využít jejich plný potenciál.

    Letošní Vánoce vybočí z tradice. Rudé rty vystřídají trendy movie lips

    Vánoční make-up se stejně jako samotné svátky drží nadčasových tradic. Nejnovější beauty trend ovšem napovídá, že letošní sváteční čas vybočí z řady. Na popularitě totiž narůstají takzvané movie lips. Odrážet mají přirozenou, ale lehce narůžovělou barvu filmových hrdinek z dobových filmů.

    Naučte se správně vybírat šperky. Stačí základní kousky v nadčasové kvalitě

    Šperky umí rozzářit každý outfit, i kdyby měl být striktně jednoduchý. Ženy si bez nich často připadají nahé a často tak sahají po svých favoritech. Není divu, kvalitní kousky pozdvihnou look na novou úroveň a dodají pocit vkusu i luxusu. Ve šperkovnici přitom nemusíte mít víc než pár kousků, podtrhujících snahu o perfektní vzhled.

    Módní scéna zažívá další změny. Se svými designéry se loučí Helmut Lang i 3.1 Phillip Lim

    Seznam módních domů hledajících nové kreativní ředitele se nadále rozšiřuje. Designér Peter Do totiž ve středu oznámil svůj odchod z vedení Helmut Lang. U značky přitom pracoval jen dva roky. Změnu zažije také společnost 3.1 Phillip Lim. Po 20 letech se rozloučí se svým návrhářem i spoluzakladatelem Phillipem Lim.

    Zima nemusí zvítězit. Správná skin care porazí mráz i suchou pokožku

    S pomalu se snižujícími teplotami vzrůstá riziko podráždění naší pokožky. Čelit musí nejen mrazu, ale také nedostatku vlhkosti a suchému vzduchu, zesílenému "záchrannými" horkými koupelemi. Nad blížící se zimou však hravě zvítězí správná skin care rutina, založená na hydrataci i správných aktivních látkách.

    Letošní Vánoce znají své favority. Barevným trendům dominuje luxusní blush pink

    Každé svátky doprovází notná dávka klasické temně zelené, červené a bílé. I Vánoce ovšem podléhají krátkodobým trendům, a tak je vždy ovládnou barevné trendy, diktující vzhled dárků, dekorací či baněk. Mezi letošní favority patří především blush pink, tedy jemně růžová, podtrhující luxus blížících se svátečních dnů.

    Klimatická konference COP29 čelí nízké „docházce“. Odstup si udržují i módní značky

    Letošní klimatickou konferenci COP29 obklopují značné kontroverze. Oproti minulým ročníkům se jí z různých důvodů zúčastní menší počet světových lídrů i organizací. Jednou z příčin je bojkot události kvůli místu jejího konání. Ázerbájdžán je totiž jedním z největších producentů fosilních paliv. Odstup si přitom letos udržuje i módní průmysl.

    Módní ikony ve školním věku diktují trendy. Které slavné děti se vyplatí sledovat?

    Od narození je sleduje celý svět a každý kousek, který obléknou, přitáhne obrovskou pozornost. Když slavní rodiče podporují své potomky v hledání vlastního stylu, mohou už v útlém věku dosáhnout role trendsetterů. Některé z nich si tak dokonce zajistí místo na módních přehlídkách hned vedle legendární Anny Wintour.

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.

    Módní novinky v kostce: Emma Chamberlain září v kolekci Jareda Ellner a Claire’s vítá Paris Hilton

    Šanghaj pohostila výstavu Salone del Mobile.Milano, zatímco Paříž se chystá na trh luxusních produktů z druhé ruky, Pre-Loved Luxury Show. Muzeum Louvre navíc spolu s L'Oréal přivítá exhibici De Toutes Beautés! Paris Hilton v nové spolupráci s Claire's oslovuje nejmladší fanoušky a Emma Chamberlain láká na první kolekci Jareda Ellner.

    Boudoir look 30. let slaví návrat. Do šatníku proklouzl v podobě korzetů i spodního prádla

    Trendům z přehlídek pro letošní podzim a zimu, ale i nadcházející jaro, dominoval společný jmenovatel. Jedná se o takzvaný boudoir look, vycházející z módy 30. let minulého století. Jeho součástí je moderní podoba klasického korzetu, nadýchaného boa či kožichu, ale i odhaleného spodního prádla, pozvedávající outfit na novou úroveň.

    Podzim zná své favority. Boty, které odráží diktát módních trendů

    Stejně jako každý jiný módní sektor, i ten obuvní ovládají pomíjivé trendy. Mezi letošní podzimní favority ovšem patří kousky, se kterými nešlápnete vedle ještě několik sezón. Nadčasové mokasíny, stylové kozačky či sportovní tenisky totiž patří mezi modely, neustále se vracející na pódium módní scény.

    Odstín burgundy zbarvil make-up trendy. Slibuje slušivý look pro každého

    Barvu letošního podzimu není třeba představovat. Burgundy vybojovala první místo na žebříčku trendy odstínů jak v módním, tak beauty světě. Na sociální síti TikTok se totiž začíná šířit trend, využívající právě tento odstín. Tentokrát se ovšem neusadil pouze na rtech, ale také tvářích, víčkách, a dokonce i řasách.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―