Více

    ― Reklama ―

    Při tvorbě fotografií ke kampani Miu Miu se fotograf Steven Meisel nechal inspirovat díly malířky Margaret Keane. Ta jsou známá postavičkami s melancholickými pohledy a velkýma očima. V podobném stylu proto modelka Gigi Hadid představila také kabelku Arcadie.

    Společnost Miu Miu se v nové kampani rozhodla oslavit debut kabelky Arcadie. Jedná se o model využívající řemeslo matelassé. Při této speciální metodě se totiž panely zdvojí vatelínem a elastickou látkou a následně prošijí. Poprvé ji firma použila roku 2006 a od té doby se objevila na několika verzích jejích kabelek. Patří mezi ně například ta s názvem the Wander. Dnes už tedy matelassé patří mezi klíčový styl Miu Miu.

    Nejnovější model Arcadie má pocházet z dávné mytologie. Evokovat má idylické a perfektní místo, kde lidé žijí v harmonii s přírodou. Kabelku pak na fotkách Stevena Meisel představila modelka Gigi Hadid. Fotografie značka stylizovala do obrazů slavné malířky Margaret Keane. Její díla jsou známá postavičkami znázorňujícími ženy, děti i zvířata s melancholickými pohledy a velkými širokými oči. Podle příběhu Keane vznikl v roce 2014 také film Tima Burtona Big Eyes.

    Malířka totiž musela autorská práva na svá díla vybojovat u soudu proti svému manželovi. Ten dlouhodobě veřejnost klamal a tvrdil, že jsou malby jeho. Pozadí fotografií pro kampaň Miu Miu proto znázorňuje namalované dveře, židle nebo plot s polem. Modelka Gigi Hadid pak do kamery hledí s podobně prázdným pohledem jako postavičky Keane. Připomíná je také krátká, trochu nerovně střižená, ofina. Model Arcadie Hadid ukázala v rudě červené, béžové, černé i hnědé barvě.

    Obrazy Keane připomíná nejen pohled Hadid, ale i výrazné barvy a „namalované“ pozadí

    Outfity pro kampaň slavné modelce vybrala stylistka Lotta Volkova. Hadid oblékla například do rovných tmavých džínů a červené košile. Vybrala také fialový propínací svetřík nebo červený svetr přes hlavu. Doplnila je bílou a béžovou mini sukní. Vybrala tedy poměrně jasné barvy, které rovněž vyvolávají dojem obrazu. Kabelky se pak v uplynulých měsících stávají oblíbeným produktem fanoušků Miu Miu. Zařadily se tak po bok už dříve populárních bot a ready-to-wear kousků.

    Módní společnost se totiž v posledních měsících těší zrychlujícímu se růstu. V prvních třech měsících letošního roku vzrostly její maloobchodní tržby oproti stejnému období v roce 2022 o 42 procent. Firma Miu Miu se zároveň umístila na druhém místě nejpopulárnějších značek v období od ledna do března vydávaného společností Lyst. Loni pak její prodej vzrostl o 20 procent. Společnosti se přitom dařilo především v druhé polovině roku.

    Zdroj: WWD, Grazia Magazine, NSS G-Club, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Miu Miu vydalo kampaň ke kabelce Arcadie. Gigi Hadid se v ní ocitla ve světě slavné malířky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Při tvorbě fotografií ke kampani Miu Miu se fotograf Steven Meisel nechal inspirovat díly malířky Margaret Keane. Ta jsou známá postavičkami s melancholickými pohledy a velkýma očima. V podobném stylu proto modelka Gigi Hadid představila také kabelku Arcadie.

    - Reklama -

    Společnost Miu Miu se v nové kampani rozhodla oslavit debut kabelky Arcadie. Jedná se o model využívající řemeslo matelassé. Při této speciální metodě se totiž panely zdvojí vatelínem a elastickou látkou a následně prošijí. Poprvé ji firma použila roku 2006 a od té doby se objevila na několika verzích jejích kabelek. Patří mezi ně například ta s názvem the Wander. Dnes už tedy matelassé patří mezi klíčový styl Miu Miu.

    Nejnovější model Arcadie má pocházet z dávné mytologie. Evokovat má idylické a perfektní místo, kde lidé žijí v harmonii s přírodou. Kabelku pak na fotkách Stevena Meisel představila modelka Gigi Hadid. Fotografie značka stylizovala do obrazů slavné malířky Margaret Keane. Její díla jsou známá postavičkami znázorňujícími ženy, děti i zvířata s melancholickými pohledy a velkými širokými oči. Podle příběhu Keane vznikl v roce 2014 také film Tima Burtona Big Eyes.

    Malířka totiž musela autorská práva na svá díla vybojovat u soudu proti svému manželovi. Ten dlouhodobě veřejnost klamal a tvrdil, že jsou malby jeho. Pozadí fotografií pro kampaň Miu Miu proto znázorňuje namalované dveře, židle nebo plot s polem. Modelka Gigi Hadid pak do kamery hledí s podobně prázdným pohledem jako postavičky Keane. Připomíná je také krátká, trochu nerovně střižená, ofina. Model Arcadie Hadid ukázala v rudě červené, béžové, černé i hnědé barvě.

    - Reklama -

    Obrazy Keane připomíná nejen pohled Hadid, ale i výrazné barvy a „namalované“ pozadí

    Outfity pro kampaň slavné modelce vybrala stylistka Lotta Volkova. Hadid oblékla například do rovných tmavých džínů a červené košile. Vybrala také fialový propínací svetřík nebo červený svetr přes hlavu. Doplnila je bílou a béžovou mini sukní. Vybrala tedy poměrně jasné barvy, které rovněž vyvolávají dojem obrazu. Kabelky se pak v uplynulých měsících stávají oblíbeným produktem fanoušků Miu Miu. Zařadily se tak po bok už dříve populárních bot a ready-to-wear kousků.

    Módní společnost se totiž v posledních měsících těší zrychlujícímu se růstu. V prvních třech měsících letošního roku vzrostly její maloobchodní tržby oproti stejnému období v roce 2022 o 42 procent. Firma Miu Miu se zároveň umístila na druhém místě nejpopulárnějších značek v období od ledna do března vydávaného společností Lyst. Loni pak její prodej vzrostl o 20 procent. Společnosti se přitom dařilo především v druhé polovině roku.

    Zdroj: WWD, Grazia Magazine, NSS G-Club, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Tiché a trvalé zneklidnění. V Praze začala výstava Davida Lynche Up in Flames

    Od konce června můžete v pražském DOXu navštívit výstavu amerického umělce Davida Lynche s názvem Up in Flames. Jde o první souhrnné představení jeho děl v České republice. Těšit se můžete na Lynchovy kresby, fotografie, litografie, akvarely i krátké experimentální a animované filmy plné melancholie a tajemství, a to až do února.

    Beauty svět má novou hvězdu. Sperma z lososa slibuje trendy glass skin

    Sociální síť TikTok objevila další beauty trend. Tentokrát se ovšem nejedná o náhodný experiment, ale osvědčenou ingredienci korejské kosmetiky. Nově objevenou hvězdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z něj extrahovaná, známá jako PDRN, napomáhá k pevnější a hydratované pleti. Přispívá tak k vysněnému looku "glass skin".

    Utečte před vedrem do kin. Léto nabízí potenciální filmové hity

    Horké letní dny bohužel nelze všechny strávit na pláži, jen kousek od chladivých vln průsvitného moře. Pokud toužíte po útěku od vlezlého vedra, schovejte se do kin, kde na vás čekají potenciální hity letošního léta. Nabídka chystaných filmů má vše, co si můžete přát, od napínavých hororů přes klasické thrillery až po hravé komedie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Jacquemus sebral módě opulenci. Navrátil se k venkovským kořenům

    Pařížský týden pánské módy zakončila přehlídka z dílny Jacquemus. Návrhář odhalil svou kolekci pro jaro a léto příštího roku v ohromujících prostorách L'Orangerie ve Versailles. S řadou Le Paysan tentokrát oslavil své venkovské kořeny, jimž vzdal hold lehkými střihy, přírodními materiály a nenucenými siluetami, odkazujícími na jeho domov.

    Bon voyage. Se správnou skin care zvládnete hory i dovolenou pod širákem

    Skin care má ve známém prostředí většinou jasný řád. Když ale přijde na cestování na lehko, i ta nejlépe promyšlená rutina musí projít jistou redukcí. Být připraven neznamená sbalit celou koupelnovou poličku, ale chytře sestavit funkční, avšak minimalistický arsenál. Nezabere celý batoh, ale přesto pleti efektivně dopřeje vše, co jí náleží.

    Snídaně jako nejdůležitější jídlo dne. Longevity odborníci nesouhlasí

    Na snídani má každý názor. Někdo ji miluje, jiný považuje za ztrátu času. Někdo snídá hned po probuzení, jiný ranní rituál nechá až na jedenáctou, nebo ho nepodstoupí vůbec. Zatímco večeře je společenská událost a oběd čas na pauzu, snídaně bývá často přehlížená. Ale právě v tom tkví její kouzlo. Není o pravidlech, ale o zvyku. A přitom je to právě první jídlo dne, které ukrývá sílu určit, jak se budete cítit celý den.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto i Rick Owens. Pařížský týden módy nekončí

    Paříž zaplavila móda a nikam se nechystá. Tamní týden pánské módy ještě nekončí. Řadu pro jaro a léto roku 2026 představil například Rick Owens, který modely v dekonstruovaných návrzích nechal projít vodou. Dries Van Noten odhalil první pánskou kolekci nového kreativního ředitele Juliana Klausner a Yohji Yamamoto zreflektoval současné dění.

    Pánové, sandály jsou povoleny. Dokonce i s ponožkami

    Letní sezóna 2025 přináší pro pánská chodidla jednu jasnou zprávu. Ukazovat prsty je naprosto v pořádku. Z červených koberců mizí lakované polobotky, místo nich nastupují páskové sandály, Birkenstocks, a dokonce i žabky od luxusních značek. Jonathan Bailey se v Londýně ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatímco Simon Baker si v Sardinii vystačil s Birkenstock Kyoto. 

    Sardinky dobývají pevninu. Staly se nejnovější obsesí letošního léta

    Sociální síť TikTok vytvořila další trend inspirovaný jídlem. Letošní léto však tentokrát nepohltí roztomilé ovoce nebo zelenina, ale sardinky. Postupně se začaly objevovat na plakátech, obalech telefonů, plážových taškách i oversized tričkách. Ukazují nejen trvající oblibu "coastal" a "fisherman" estetik, ale rovněž touhu po osobitosti a letní hravosti.

    Móda v kostce: Skims sní o Euro Summer a Mugler naverboval Sharon Stone

    Léto je v plném proudu a značka Skims nezůstává pozadu. Letošní kolekci plavek vytvořila ve stylu "Euro Summer" spolu s Robertem Cavalli. Rick Owens chystá výstavu v Paříži a Fendi pokračuje v hledání nového vedení. Mugler vydal speciální kampaň s Sharon Stone a Meghan Markle odhalila nové letní produkty z dílny své společnosti As Ever.

    Peklo nejspíše zamrzlo. Demna se údajně loučí s oversized střihy

    Oversized silueta, která během poslední dekády dominovala módním přehlídkám i městským ulicím, zřejmě přichází o jednoho ze svých nejvlivnějších zastánců. Návrhář Demna Gvasalia, přední tvůrce této estetiky, totiž naznačuje, že se od objemných tvarů odklání. Nejde přitom o náhlý rozmar, ale o promyšlený posun. Svět módy je totiž cyklický, a co bylo kdysi revoluční, se dnes stává konformním.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―