Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Některým módním značkám se v poslední době daří více než jiným. Společnosti Prada a Miu Miu oslavují vzrůst prodejů. Naopak Victoria’s Secret oznámila propad akcií. Pro firmu Shein zase začnou platit přísnější pravidla pro fungování v EU. Phoebe Philo odhalila úspěšnou druhou kolekci a Pharrell Williams s rapperem Tyler, the Creator zveřejnili nový lak na nehty.

    Shein čelí přísnějším pravidlům pro tvorbu on-line obsahu. Značka spadá pod Digital Services Act

    Takzvaný Digital Services Act vytvořený Evropskou unií má za cíl kontrolovat platformy s více než 45 miliony uživateli. Do této skupiny se nově zařadí také on-line značka Shein. Začnou pro ni proto platit přísnější pravidla. Bude tak muset činit více pro boj proti ilegálnímu a nebezpečnému obsahu nebo prodeji padělaných produktů. Stejné postupy musí dodržovat například i Google, TikTok nebo Meta.

    Phoebe Philo odhalila druhou kolekci. Slaví stejný úspěch jako ta první

    Když návrhářka Phoebe Philo zveřejnila loni v říjnu svou první autorskou kolekci, okamžitě se po ní zaprášilo. Stejný úspěch pak slaví i její druhá vlna návrhů. Na oficiální stránce je dostupná od minulého týdne. Obsahuje pak klasické minimalistické, ovšem originální kousky. Vybrat si můžete z kvalitní volné pruhované košile a pohodlného roláku, ale i více odvážných kousků, jako jsou třeba podpatky s třásněmi.

    Zdroj: Phoebe Philo

    Značky Prada a Miu Miu oznámily rostoucí prodeje. Vyhrály nad klesající poptávkou

    Řada luxusních značek v současnosti čelí nedostatku zájmu ze strany svých zákazníků. Za klesající poptávku může především stagnující ekonomika i konec post-pandemického boomu. Výjimkou jsou ovšem společnosti Prada a Miu Miu. Zisky jejich mateřské firmy vzrostly v posledním roce o 17 procent. Vyšplhaly se tak na 4,63 milionu eur, tedy více, než analytici předpokládali.

    Pharrell Williams a Tyler, the Creator zveřejnili další společný projekt. Tentokrát jde o lak na nehty

    Kreativní ředitel pánské sekce Louis Vuitton Pharrell Williams a Tyler, the Creator v poslední době povýšili své přátelství na další úroveň. Stali se z nich i kolegové. Minulý měsíc totiž Tyler navrhl pro slavnou francouzskou značku speciální kolekci. Nyní oba hudebníci vydali společný projekt, a to zářivě zelený lak na nehty. Vytvořili ho jejich vlastní oficiální značky, tedy Humanrace a Le Fleur.

    Akcie Victoria’s Secret klesly. Společnost bojuje s negativním odhadem prodejů

    Známá značka intimního prádla Victoria’s Secret pak patří k těm, kterým se v současnosti příliš nedaří. Minulý týden totiž oznámila pokles akcií, a to o 29 procent. Důvodem je především výše zmíněná klesající poptávka. Zákazníci se tak ohlížejí spíše po levnějších produktech. Propadl se proto také odhad jejích prodejů pro následující rok. Stalo se tak už třetím rokem v řadě.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    Módní novinky v kostce: Pharrell Williams a Tyler, the Creator vytvořili lak na nehty a Prada s Miu Miu slaví prodeje

    Louis Vuitton vyrazil do Číny. Nicolas Ghesquière odhalil pre-fall Voyager kolekci v Šanghaji

    Módní společnost Louis Vuitton se, stejně jako ostatní luxusní značky, čím dál více zaměřuje na trh v Číně. Není tedy překvapením, že se její kreativní ředitel Nicolas Ghesquière rozhodl odhalit svou pre-fall kolekci Voyager právě v Šanghaji. Při tvorbě návrhů navíc spolupracoval s tamními umělci.

    Nejprestižnější módní událost se blíží. Met Gala 2024 jako „Zahrada času“

    Costume Institute Gala, hovorově Met Gala, se letos koná v pondělí 6. května. Benefiční galavečer Metropolitního muzea v New Yorku uvedou Zendaya, Jennifer Lopéz, Chris Hemsworth a Bad Bunny. Téma "Zahrada času" navazuje na tamní výstavu Kostýmního institutu, s názvem Sleeping beauties: Reawakening Fashion. Objevte s námi všechny důležité informace a připomeňte si předešlé ročníky.

    Vláda quiet luxury trvá. Potvrdily to výsledky Brunello Cucinelli z prvního čtvrtletí

    Italská luxusní značka Brunello Cucinelli zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí. Na rozdíl od skupiny LVMH pak slaví značný úspěch. Její prodeje totiž v uplynulých třech měsících vzrostly o 16,5 procenta. Jedná se tedy také o ukazatel toho, že obliba stylu známého jako quiet luxury stále trvá.

    Uživatelé TikToku přetváří síť na „reálnější“ místo. Sdílí své nejhlubší myšlenky

    Sdílení problémů nám často přináší úlevu. Hlavně kvůli tomu, že vyslovení našich myšlenek nám pomáhá chápat, co nás trápí. Zároveň ale přichází naděje, slibující pochopení ostatních. Občas dokonce zjistíme, že jim na srdci leží stejná trápení. Také proto sociální síť TikTok uchvátil trend, podporující podobná přiznání.