Více

    ― Reklama ―

    Svět módy nespí ani přes svátky, a proto přinášíme souhrn největších módních novinek. Michael Kors oznámil nového ambasadora, čínského herce a zpěváka JC-T. Společnost Louis Vuitton zase chystá kampaň, která se navrátí k Y2K. Vedení Uniqlo odhalilo spolupráci s finskou značkou Marimekko. Výsledky z Mastercard SpendingPulse pak potvrdily, že letošní sváteční prodeje dostály očekávání.

    Louis Vuitton oslavuje začátek 21. století. Chystá speciální LV Remix kolekci

    Hned první den nového roku představí společnost Louis Vuitton novou kampaň. Jedná se o řadu kousků, které mají připomínat 2000s, tedy Y2K. Klíčovými prvky jsou především džínové kabelky nebo kšiltovky s ikonickým logem značky. Kampaň láká také hvězdami, které se v ní objeví. Jako modelky využil Louis Vuitton například herečku Phoebe Dynevor ze seriálu Bridgerton nebo Shay Mitchell známou ze seriálu Pretty Little Liars.

    Společnost Uniqlo zahájila spolupráci s Marimekko. Propojí finský a japonský design

    Finská značka Marimekko získala příležitost, jak se dostat do podvědomí více milovníků módy. Oznámila totiž spolupráci s japonskou společností Uniqlo. Známý módní řetězec tak od 1. ledna představí své ikonické kousky s motivy, které jsou inspirované ikonickým designem Marimekko. Společnost je totiž známá svými jednoduchými grafickými motivy. Zakoupit si tak budete moct například speciální slavnou Uniqlo ledvinku.

    Přes svátky se ve Velké Británii dařilo především šperkům a oblečení

    Výsledky takzvané Mastercard SpendingPulse (MSP) ukázaly, že prodeje ve Velké Británii letos přes svátky vzrostly oproti loňskému roku o 2,6 procenta. V době trvající ekonomické krize se jedná o poměrně dobrý výsledek. Prodávat se dařilo především šperky, jelikož jejich odbyt vzrostl o 8,3 procenta. Podobný růst zaznamenaly také obchody s oblečením. Zákazníci ale upřednostňovali nakupování v kamenných pobočkách před on-line možností.

    Prodeje letos ve svátečním období dostály očekávání také ve Spojených státech amerických

    Na základě výsledků z výše zmíněného průzkumu Mastercard SpendingPulse (MSP) slaví také prodejci ve Spojených státech amerických. Tamní prodeje se totiž od 1. listopadu do 24. prosince zvedly o 3,1 procenta. Nejvíce se pak dařilo především velkým obchodním řetězcům, outletům, obchodům se sportovním vybavením nebo potřebami pro domácnost. Další zisk pak obchodníci očekávají také v povánočním období, kdy mají více času na nakupování i studenti.

    Michael Kors má nového ambasadora. V Číně ho zastoupí zpěvák JC-T

    V nadcházejících kampaních značky Michael Kors spatříme mnohem častěji čínského herce a zpěváka JC-T. Stal se totiž novým ambasadorem známé společnosti. Zastupovat ji má především v Číně. Třiatřicetiletý umělec se proslavil především rolemi v seriálech, jako je The Advisors Alliance, Secret of the Three Kingdoms nebo Winner is King. Letos v dubnu pak vydal své první solo album s názvem Dreams.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Hypebeast, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Michael Kors přivítal JC-T, sváteční prodeje dosáhly očekávání a Louis Vuitton se vrací k Y2K

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Svět módy nespí ani přes svátky, a proto přinášíme souhrn největších módních novinek. Michael Kors oznámil nového ambasadora, čínského herce a zpěváka JC-T. Společnost Louis Vuitton zase chystá kampaň, která se navrátí k Y2K. Vedení Uniqlo odhalilo spolupráci s finskou značkou Marimekko. Výsledky z Mastercard SpendingPulse pak potvrdily, že letošní sváteční prodeje dostály očekávání.

    - Reklama -

    Louis Vuitton oslavuje začátek 21. století. Chystá speciální LV Remix kolekci

    Hned první den nového roku představí společnost Louis Vuitton novou kampaň. Jedná se o řadu kousků, které mají připomínat 2000s, tedy Y2K. Klíčovými prvky jsou především džínové kabelky nebo kšiltovky s ikonickým logem značky. Kampaň láká také hvězdami, které se v ní objeví. Jako modelky využil Louis Vuitton například herečku Phoebe Dynevor ze seriálu Bridgerton nebo Shay Mitchell známou ze seriálu Pretty Little Liars.

    Společnost Uniqlo zahájila spolupráci s Marimekko. Propojí finský a japonský design

    Finská značka Marimekko získala příležitost, jak se dostat do podvědomí více milovníků módy. Oznámila totiž spolupráci s japonskou společností Uniqlo. Známý módní řetězec tak od 1. ledna představí své ikonické kousky s motivy, které jsou inspirované ikonickým designem Marimekko. Společnost je totiž známá svými jednoduchými grafickými motivy. Zakoupit si tak budete moct například speciální slavnou Uniqlo ledvinku.

    Přes svátky se ve Velké Británii dařilo především šperkům a oblečení

    Výsledky takzvané Mastercard SpendingPulse (MSP) ukázaly, že prodeje ve Velké Británii letos přes svátky vzrostly oproti loňskému roku o 2,6 procenta. V době trvající ekonomické krize se jedná o poměrně dobrý výsledek. Prodávat se dařilo především šperky, jelikož jejich odbyt vzrostl o 8,3 procenta. Podobný růst zaznamenaly také obchody s oblečením. Zákazníci ale upřednostňovali nakupování v kamenných pobočkách před on-line možností.

    - Reklama -

    Prodeje letos ve svátečním období dostály očekávání také ve Spojených státech amerických

    Na základě výsledků z výše zmíněného průzkumu Mastercard SpendingPulse (MSP) slaví také prodejci ve Spojených státech amerických. Tamní prodeje se totiž od 1. listopadu do 24. prosince zvedly o 3,1 procenta. Nejvíce se pak dařilo především velkým obchodním řetězcům, outletům, obchodům se sportovním vybavením nebo potřebami pro domácnost. Další zisk pak obchodníci očekávají také v povánočním období, kdy mají více času na nakupování i studenti.

    Michael Kors má nového ambasadora. V Číně ho zastoupí zpěvák JC-T

    V nadcházejících kampaních značky Michael Kors spatříme mnohem častěji čínského herce a zpěváka JC-T. Stal se totiž novým ambasadorem známé společnosti. Zastupovat ji má především v Číně. Třiatřicetiletý umělec se proslavil především rolemi v seriálech, jako je The Advisors Alliance, Secret of the Three Kingdoms nebo Winner is King. Letos v dubnu pak vydal své první solo album s názvem Dreams.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Hypebeast, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Generace Z na kamenné obchody nezanevřela. Musí však dohnat jejich on-line svět

    Celodenní zkoušení outfitů či výrazných rtěnek, pravidelné přestávky na kávu a nakukování do luxusních butiků. Může se zdát, že podobné zvyky jsou kapitolou, ukrytou v dávné minulosti. Generace Z ovšem dokazuje pravý opak. Podle nejnovějších reportů si totiž oblíbila nakupování v kamenných obchodech. Čeká od něj však moderní proměnu.

    Institut Pantone odhadl klíčové barvy příští sezóny. Metropole Londýn a New York však překvapily

    Se začátkem října oficiálně končí maraton přehlídek a nastává tak čas na závěrečný audit. Klíčovým aspektem pro utvoření obrazu nadcházející sezóny jsou také dominantní barvy. Přinášíme proto unikátní propojení reportu institutu Pantone a naší módní expertízy, které vám napoví, jakých barev se držet pro jaro a léto 2025.

    Kdo vynesl na týdnech módy nejlepší looky? Fotografům nedala spát Cardi B a Nara Smith

    S uplynulými týdny módy se odvážnými a inspirativními looky snažili upoutat nejen módní návrháři, ale i celebrity. Módní dění ale absolutně ovládla rapová ikona Cardi B a nastupující hvězda módního světa Nara Smith. Zatímco Cardi tradičně sázela na extravaganci, Nara si získala pozornost svým minimalistickým, ale vyladěným stylem.

    Podzim patří maximalismu. Sychravé dny rozzáří výrazné šperky

    Dny plné nízkých teplot, zatažené oblohy a ponurých odstínů si přímo říkají o nějaké zpestření. Do podzimních outfitů ho lze snadno zapracovat například pomocí výrazných šperků. Jejich maximalistická podoba je totiž opět trendy. Na scénu se vrací široké náramky, obří přívěsky i statement náušnice.

    Zlepší Joshua Schulman stabilitu Burberry? Záchranná mise balancuje mezi luxusem a chaosem

    Burberry, legenda britské elegance, prochází doslova šíleným obdobím. Společnost pod vedením návrháře Daniela Lee a nového ředitele Joshuou Schulman přehodnocuje svou identitu i strategii. Místo odvážné inovace ovšem dosavadní kroky značky působí spíše jako opatrné našlapování kolem základních kamenů.

    Alessandro Michele uctil zlatý věk Valentino. Bohémství daroval svůj maximalismus

    Debut návrháře Alessandra Michele pro módní dům Valentino byl jedním z důvodů, proč se zrak módního světa celé září upínal na Paříž. Svou kolekcí, vycházející z archivních kousků slavné značky, designér rozhodně nezklamal. Tehdejší opulentní renesanční návrhy totiž propojil s vlastním maximalistickým stylem.

    Underconsumption core: Trend diktující, že trendům nemáte propadnout

    Trendem může být cokoliv. Od receptu přes kus oblečení po dovolenkovou destinaci nebo přístup k životu. Co je ale takzvaný "underconsumption core"? Nový způsob myšlení nás vybízí k tomu, abychom právě od trendů dali ruce pryč a soustředili se raději na stálejší hodnoty. Nejedná se však pouze o převlečený minimalismus?

    Jak na eye patches? Tajný trik vizážistů potlačí otoky i tmavé kruhy pod očima

    Unavené oči a oteklé váčky pod nimi dokážou znepříjemnit den a zkazit i ten nejpreciznější make-up. Naštěstí existuje tajný trik, na který přísahají vizážisté po celém světě, tedy eye patches. Jedná se o malé polštářky, které zázračně zmírňují otoky a dodávají pleti svěžest během několika minut.

    Zahalte se do své kavárenské objednávky. Luxusní parfémy zachycují top podzimní drinky

    Hlavní přísady podzimních nápojů umí zahřát a zpříjemnit jinak sychravý den. Proč je ale neposunout na vyšší úroveň? Pořiďte si parfém na míru, který doplní nejen vaši kávovou objednávku. Proměňte nejoblíbenější drinky chladného období v ikonickou vůni a noste je tak po celý den na sobě, místo v kelímku.

    Hyper feminismus, síla květin i nová Brat éra. Paříž přivítala show od Chloé, Mugler a Acne Studios

    Ulice Paříže zaplavil ve čtvrtek nejen neutuchající déšť, ale také řada očekávaných přehlídek. Módní dům Chloé odhalil kolekci věrnou svým kódům, tedy plnou feministických a hippie prvků. Mugler zase oslavil své 50. výročí a šáhl hluboko do svých archivů, zatímco značka Acne Studios prodloužila životnost uplynulé Brat éry.

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Milovníci módy touží po dětské zábavě. Získala si je hra Dress to Impress

    Módní trendy už dávno nezahrnují jen oblečení, doplňky nebo make-up. Rozšířily se rovněž o virtuální zábavu. Srdce milovníků módy si totiž získala hra platformy Roblox s názvem Dress to Impress. Účastní se jí nejen teenageři, ale také dospělí. Svou stopu na ni navíc zanechala i značka Gucci nebo zpěvačka Charli XCX.

    Žlutá barva konečně dostává více prostoru. Vyhrávají pískové a máslové tóny

    Žlutá barva, často přehlížená ve prospěch bezpečnějších neutrálních odstínů, se nyní stává středem pozornosti. Designéři napříč módními domy začali využívat její jemnější tóny, jako je máslová a písková. Posun je patrný zejména v kolekcích pro podzim 2024 a jaro 2025, ve kterých žlutá konečně našla své místo.

    Z domácího vězení na Newyorský fashion week. Anna Delvey usiluje o druhou šanci

    Někteří ji znají jen z titulků, jiní s ní prožili několik večerů při sledování seriálu Inventing Anna na Netflixu. Anna Delvey se totiž proslavila svým pokusem oklamat newyorskou smetánku a stát se její součástí za pomocí krádeží a podvodů. Její trvající domácí vězení jí však nebrání v úsilí vrátit se zpět na scénu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―