Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Svět módy nespí ani přes svátky, a proto přinášíme souhrn největších módních novinek. Michael Kors oznámil nového ambasadora, čínského herce a zpěváka JC-T. Společnost Louis Vuitton zase chystá kampaň, která se navrátí k Y2K. Vedení Uniqlo odhalilo spolupráci s finskou značkou Marimekko. Výsledky z Mastercard SpendingPulse pak potvrdily, že letošní sváteční prodeje dostály očekávání.

    Louis Vuitton oslavuje začátek 21. století. Chystá speciální LV Remix kolekci

    Hned první den nového roku představí společnost Louis Vuitton novou kampaň. Jedná se o řadu kousků, které mají připomínat 2000s, tedy Y2K. Klíčovými prvky jsou především džínové kabelky nebo kšiltovky s ikonickým logem značky. Kampaň láká také hvězdami, které se v ní objeví. Jako modelky využil Louis Vuitton například herečku Phoebe Dynevor ze seriálu Bridgerton nebo Shay Mitchell známou ze seriálu Pretty Little Liars.

    Společnost Uniqlo zahájila spolupráci s Marimekko. Propojí finský a japonský design

    Finská značka Marimekko získala příležitost, jak se dostat do podvědomí více milovníků módy. Oznámila totiž spolupráci s japonskou společností Uniqlo. Známý módní řetězec tak od 1. ledna představí své ikonické kousky s motivy, které jsou inspirované ikonickým designem Marimekko. Společnost je totiž známá svými jednoduchými grafickými motivy. Zakoupit si tak budete moct například speciální slavnou Uniqlo ledvinku.

    Přes svátky se ve Velké Británii dařilo především šperkům a oblečení

    Výsledky takzvané Mastercard SpendingPulse (MSP) ukázaly, že prodeje ve Velké Británii letos přes svátky vzrostly oproti loňskému roku o 2,6 procenta. V době trvající ekonomické krize se jedná o poměrně dobrý výsledek. Prodávat se dařilo především šperky, jelikož jejich odbyt vzrostl o 8,3 procenta. Podobný růst zaznamenaly také obchody s oblečením. Zákazníci ale upřednostňovali nakupování v kamenných pobočkách před on-line možností.

    Prodeje letos ve svátečním období dostály očekávání také ve Spojených státech amerických

    Na základě výsledků z výše zmíněného průzkumu Mastercard SpendingPulse (MSP) slaví také prodejci ve Spojených státech amerických. Tamní prodeje se totiž od 1. listopadu do 24. prosince zvedly o 3,1 procenta. Nejvíce se pak dařilo především velkým obchodním řetězcům, outletům, obchodům se sportovním vybavením nebo potřebami pro domácnost. Další zisk pak obchodníci očekávají také v povánočním období, kdy mají více času na nakupování i studenti.

    Michael Kors má nového ambasadora. V Číně ho zastoupí zpěvák JC-T

    V nadcházejících kampaních značky Michael Kors spatříme mnohem častěji čínského herce a zpěváka JC-T. Stal se totiž novým ambasadorem známé společnosti. Zastupovat ji má především v Číně. Třiatřicetiletý umělec se proslavil především rolemi v seriálech, jako je The Advisors Alliance, Secret of the Three Kingdoms nebo Winner is King. Letos v dubnu pak vydal své první solo album s názvem Dreams.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Hypebeast, Instagram, YouTube

    Módní novinky v kostce: Michael Kors přivítal JC-T, sváteční prodeje dosáhly očekávání a Louis Vuitton se vrací k Y2K

    Luxusní kabelka nemusí udělat díru do rozpočtu. Stačí se porozhlédnout po správných značkách

    Sbírání luxusních kabelek je oblíbeným koníčkem nejednoho módního nadšence, ale často se jedná o nákladnou zálibu, která si vyžaduje měsíce utahování opasků. Přepych však nemusí být vždy spojen s vysokou cenovkou, ze které se člověku zatočí hlava. Příkladem jsou kvalitní značky, jejichž specialitou jsou právě cenově dostupné kabelky bez kompromisů.

    Znáte nejavantgardnější módní dům všech dob? Představuje šaty vzhůru nohama i oblečené mimo tělo

    Kdyby slovní hádanka hledala synonyma pro avantgardu a překvapení, klíčem by byl módní dům Viktor&Rolf. Objemné šaty s nápisy "Nefotit prosím!" nebo "Nejsem stydlivá, prostě se mi nelíbíš!" se po uvedení v roce 2019 ihned staly virálními. Sociální sítě oblétly během několika okamžiků a dodnes je jejich uživatelé používají jako vtipné gify či takzvané memes. Znáte ale ty nejzásadnější momenty této geniální umělecké značky?

    Přivítejte letos slunečné dny s předstihem. Ponořte se do světa samoopalování

    Čím dál vyšší teploty nám neúprosně připomínají, že léto se blíží. Spolu s nimi přichází i první přípravy na vytoužené dovolené. Mezi ně patří mimo jiné také pravidelná samoopalovací rutina. Zaručí totiž, že nebudete na pláži mezi ostatními příliš zářit. Pokud jste ji ještě nikdy nevyzkoušeli, pak nastává ten správný čas začít.

    Kdy jste naposledy cíleně nic nedělali? Nizozemská filozofie niksen ukazuje cestu k pomalejšímu životu

    V posledním desetiletí se svět seberozvoje a duševního zdraví inspiruje japonskou filozofií ikigai nebo dánským konceptem radosti z maličkostí, známým jako hygge. Mezi recepty na šťastný život podle různých zemí se přidává i nizozemský niksen, který doslova káže nic nedělat. Ukáže vám, jak v současném hektickém světě zpomalit a nenechat si drahocenný čas proklouznout mezi prsty.