Více

    ― Reklama ―

    Módní svět opět zaplnily nové kampaně, produkty a události. Dior si zvolil K-pop skupinu TXT za nové ambasadory a firmu Pandora bude zastupovat herečka Ashley Park. Zalando zase chystá novou platformu s luxusním oblečením a společnost Coach vydala nový parfém. Akcie módních značek pak ve čtvrtek výrazně vzrostly.

    S novým parfémem Love se chce Coach zaměřit na mezinárodní zákazníky

    Módní značka Coach oznámila uvedení nového parfému s názvem Love. Při jeho prodeji se přitom hodlá zaměřit na širší skupinu zákazníků. Cílit tak nebude pouze na ty žijící ve Spojených státech amerických, ale po celém světě. Vůně vytvořená parfumérem Antoine Maisondieu pak v sobě mísí jahody, listy mandarinky a růžového pepře, červenou růži, indický jasmín, cedrové dřevo nebo pryskyřici.

    Značku Pandora zastoupí nová tvář. Její kampaně povede herečka Ashley Park

    Luxusní značka šperků Pandora si zvolila novou ambasadorku. Stala se jí známá herečka nominovaná na ocenění Tony i Grammy Ashley Park. „Pamatuji si svůj první Pandora náramek, který jsem dostala k narozeninám,“ zavzpomínala herečka známá ze seriálu Emily in Paris. „Jako umělkyně obdivuji především oddanost Pandory ke kreativitě a snaze učinit každý moment speciálním,“ vysvětlila dále. Mimo jiné si nedávno zahrála také v seriálu Beef nebo Joy Ride.

    Zalando připravuje novou platformu. Vytvořit hodlá butik s luxusními značkami

    Módní online obchod Zalando připravuje novinku. Vybudovat chce speciální platformu, která má představovat butik nabízející pouze luxusní značky. Stránku pak hodlá odhalit koncem letošního roku. Firma ale odmítla sdílet, jaké společnosti bude na webu nabízet. „Vidíme projekt jako speciální podlaží obchodu, jako ekosystém, kde se mohou zákazníci inspirovat a luxusní značky cítit jako doma,“ popsala jedna z ředitelek firmy Lena-Sophie Roeper.

    Dior přivítá další ambasadory. Stanou se jimi členové K-pop skupiny TXT

    Minulý víkend se členové K-pop skupiny Tomorrow X Together, známé také jako TXT, oblékli do kostýmů navržených kreativním ředitelem Dior Kimem Jones. Vytvořil je totiž pro jejich vystoupení na festivalu Lollapalooza. Ve čtvrtek pak luxusní značka oznámila, že se členové skupiny stávají jejími nejnovějšími ambasadory. „Hodláme skrze partnerství ukazovat různorodost TXT,“ okomentoval následně událost lídr skupiny Soobin.

    Akcie luxusních značek vzrostly. Důvodem je změna pravidel cestování v Číně

    Pařížská burza zaznamenala ve čtvrtek nárůst akcií luxusních značek. Stalo se tak poté, co čínské ministerstvo kultury a turismu oznámilo změnu cestovních pravidel. Odstranilo totiž zákaz cestování skupin ve více než 70 lokacích v Evropě, Severní Americe, Africe i Asii. Čínští zákazníci jsou přitom známí svou oblibou utrácet v zahraničí. Akcie Louis Vuitton tak stouply o 3,4 procenta, zatímco ty firmy Hermès zase vzrostly o 3,2 procenta.

    Zdroje: WWD, Jewellery World, Fashionista, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Dior má nové hvězdné ambasadory, Pandoru povede Ashley Park a Zalando chystá luxusní platformu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní svět opět zaplnily nové kampaně, produkty a události. Dior si zvolil K-pop skupinu TXT za nové ambasadory a firmu Pandora bude zastupovat herečka Ashley Park. Zalando zase chystá novou platformu s luxusním oblečením a společnost Coach vydala nový parfém. Akcie módních značek pak ve čtvrtek výrazně vzrostly.

    - Reklama -

    S novým parfémem Love se chce Coach zaměřit na mezinárodní zákazníky

    Módní značka Coach oznámila uvedení nového parfému s názvem Love. Při jeho prodeji se přitom hodlá zaměřit na širší skupinu zákazníků. Cílit tak nebude pouze na ty žijící ve Spojených státech amerických, ale po celém světě. Vůně vytvořená parfumérem Antoine Maisondieu pak v sobě mísí jahody, listy mandarinky a růžového pepře, červenou růži, indický jasmín, cedrové dřevo nebo pryskyřici.

    Značku Pandora zastoupí nová tvář. Její kampaně povede herečka Ashley Park

    Luxusní značka šperků Pandora si zvolila novou ambasadorku. Stala se jí známá herečka nominovaná na ocenění Tony i Grammy Ashley Park. „Pamatuji si svůj první Pandora náramek, který jsem dostala k narozeninám,“ zavzpomínala herečka známá ze seriálu Emily in Paris. „Jako umělkyně obdivuji především oddanost Pandory ke kreativitě a snaze učinit každý moment speciálním,“ vysvětlila dále. Mimo jiné si nedávno zahrála také v seriálu Beef nebo Joy Ride.

    Zalando připravuje novou platformu. Vytvořit hodlá butik s luxusními značkami

    Módní online obchod Zalando připravuje novinku. Vybudovat chce speciální platformu, která má představovat butik nabízející pouze luxusní značky. Stránku pak hodlá odhalit koncem letošního roku. Firma ale odmítla sdílet, jaké společnosti bude na webu nabízet. „Vidíme projekt jako speciální podlaží obchodu, jako ekosystém, kde se mohou zákazníci inspirovat a luxusní značky cítit jako doma,“ popsala jedna z ředitelek firmy Lena-Sophie Roeper.

    - Reklama -

    Dior přivítá další ambasadory. Stanou se jimi členové K-pop skupiny TXT

    Minulý víkend se členové K-pop skupiny Tomorrow X Together, známé také jako TXT, oblékli do kostýmů navržených kreativním ředitelem Dior Kimem Jones. Vytvořil je totiž pro jejich vystoupení na festivalu Lollapalooza. Ve čtvrtek pak luxusní značka oznámila, že se členové skupiny stávají jejími nejnovějšími ambasadory. „Hodláme skrze partnerství ukazovat různorodost TXT,“ okomentoval následně událost lídr skupiny Soobin.

    Akcie luxusních značek vzrostly. Důvodem je změna pravidel cestování v Číně

    Pařížská burza zaznamenala ve čtvrtek nárůst akcií luxusních značek. Stalo se tak poté, co čínské ministerstvo kultury a turismu oznámilo změnu cestovních pravidel. Odstranilo totiž zákaz cestování skupin ve více než 70 lokacích v Evropě, Severní Americe, Africe i Asii. Čínští zákazníci jsou přitom známí svou oblibou utrácet v zahraničí. Akcie Louis Vuitton tak stouply o 3,4 procenta, zatímco ty firmy Hermès zase vzrostly o 3,2 procenta.

    Zdroje: WWD, Jewellery World, Fashionista, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Prožijte podzim s nestárnoucí klasikou. Harrington jacket pozvedne každý šatník

    Často jsou to ty nejjednodušší kousky, které vytvoří ten největší efekt. Jinak tomu není ani u nestárnoucí Harrington jacket. Jedná se o bundu, vévodící módní scéně od 50. let minulého století až do současnosti. Díky svému minimalistickému střihu působí jako nezapomenutelná luxusní bunda, jenž nesmí chybět v žádném podzimním šatníku.

    Luxusní značky čelí dalšímu propadu prodejů. Zasáhl Kering i jinak odolný Hermès

    Trvající nízká poptávka v Číně nadále zpomaluje prodeje luxusních společností. Propad oznámila i skupina Kering, sdružující Gucci nebo Bottega Veneta. Negativní výsledky zaznamenal také Hermès, známý svou odolností vůči nepříznivým ekonomickým podmínkám. Díky titulu nejvíce hot značek se však radují Miu Miu či Loewe.

    Paříž jako matka módy i restaurací. Navštivte podniky filmových módních ikon

    Paříž, město, kde se móda prolíná s gastronomií. Není tak divu, že tamní restaurace často slouží jako scéna ikonických filmových a seriálových momentů. Milovníci stylu proto Paříž zbožňují nejen díky tamnímu módnímu epicentru, ale také kavárnám a restauracím, ve kterých se často točí ty nejznámější snímky. 

    Oslavte Halloween bez trapasu. Navedou vás trendy make-up looky

    Vymýšlení kostýmu na oslavu Halloweena může být zábava i stresující zážitek. Co když se vám kostým nepodaří? Nebo se mine účinkem? Představa, že dorazíte na party v převleku, jenž ostatní odsoudí jako trapný, je děsivější než kdejaký horor. Inspirujte se proto trendy make-up looky, které letos zaručeně sklidí úspěch.

    Halloweenské kostýmy mohou být i decentní. Proměňte se na elegantní strašidla

    Svátek všech svatých se blíží a s ním i množství tematických večírků. Pokud toužíte po originálním převleku, ale inspirace na halloweenské kostýmy vám připadá přitažená za vlasy, nezoufejte. V designerské tvorbě najdete kousky, které zvládnete snadno nakombinovat ve strašidelném stylu. Zároveň je ale vynosíte i v každodenních outfitech.

    Designblok ve znamení bezedné inspirace a svěžích nápadů. Letošní 26. ročník patřil mládí

    Praha se začátkem října opět proměnila ve středoevropskou mekku designu a módy. Kreativní krev v žilách hlavního města rozproudil v pořadí již 26. mezinárodní festival, známý jako Designblok. Letošní ročník návštěvníkům připomněl, že mládí nemusí být nutně pomíjivé.

    Módní novinky v kostce: Hugo propadl Disney a Chanel míří k jezeru Como

    Hugo Boss nasedl na sváteční vlak a oznámil partnerství s Disney, inspirované The Nightmare Before Christmas. Burberry zase odhalil spolupráci na dokumentu Endurance. Diane von Furstenberg přestěhovala svou výstavu do Los Angeles a Chanel zná destinaci další cruise show. Firma Axiom Space pak spolu s Prada odhalila očekávaný skafandr.

    Chlad neznamená konec kreativity. Klíč k originalitě schovává vrstvení

    Vlezlý podzimní chlad dokáže být nemilosrdný. Jedním zavanutím větru dokáže zničit naše veškeré módní ambice. Většinou nám tak nezbývá, než se po zbytek podzimních dní zachumlat do nekreativní kombinace triček a svetrů. Z podobně nudných outfitů se však můžeme jednoduše vymanit za pomocí správně zvládnutého vrstvení.

    Obujte kozačky na desítky způsobů. Nové kombinace oživí váš styl

    Kozačky patří mezi části šatníku, které nikdy nevyjdou z módy. Nejen, že jsou na nadcházející období ohromně praktické, vypadají navíc elegantně a pozvednou každý outfit. Čas od času může být ale zábava změnit zavedené způsoby oblékání a inspirovat se, jak jednoduché boty vynosit v trochu jiném stylu.

    Značka Victoria’s Secret potvrdila comeback. Po šesti letech odhalila ikonickou show

    Očekávané týdny módy sice dávno skončily, neznamená to však, že je všem show konec. V úterý to dokázala značka Victoria's Secret, která po šesti letech na módní scénu navrátila svou proslulou přehlídku. Oproti jejím starším sestrám byla o poznání inkluzivnější, a tak sklidila značný úspěch.

    Rozmazlete se domácím spa. Luxusní produkty vytvoří relax i v pohodlí domova

    Nevlídné počasí přímo vybízí ke zpříjemnění si času stráveného doma. Horká koupel, voňavé produkty a dokonale relaxační atmosféra tak může být přesně tím, co potřebujete. Naštěstí pro vás, vytvořit si domácí spa není nic těžkého. Ponořte se do luxusních lázeňských procedur, aniž byste vyšli ze dveří.

    Pánové mají na podzim jasno. Jejich garderoba připomíná dědečkův šatník

    Letošní podzim přináší pánům jasnou zprávu. Zapomeňte na minimalistické trendy a oversized streetwear střihy. Na scénu se vrací něco mnohem zábavnějšího, nostalgického a (přiznejme si to) trochu zvláštního. Styl eklektického dědečka si nachází cestu i k mladším ročníkům a mění způsob vnímání pánského stylu.

    Hra na židlový tanec. Značky si přehazují kreativní ředitele jako horký brambor

    Neustálé odvolávání a jmenování kreativních ředitelů se zřejmě stalo novou módní normou. Své o tom ví luxusní sektor, který návrháře ve snaze udržet si zisky mění rychleji než ponožky. Nám tudíž nezbývá než vzrušující hru pozorně sledovat a přinést přehled obrovských změn v čele těch největších módních značek.

    Nenechte se zlákat. Podzimní trendy, kterým je na čase dát sbohem

    Obrátky mikro trendů se nikdy nepřestanou otáčet. Není proto vůbec snadné se vyhnout nutkání, že bez nákupu dalšího trendy kousku nebude náš šatník úplný. Některé z letošních podzimních hitů však nestojí za styling, ani investici. Vyhněte se nákupu, kterého budete později litovat.

    Návrhářské domino pokračuje ve svém pádu. Kim Jones opouští Fendi

    Letošní rok definují především trvající změny ve vedení nejslavnějších módních domů. Řada značek se tak loučí se svými dosavadními kreativními řediteli i ředitelkami a vítá nové talenty. Do seznamu odchodů se v pátek přidal také designér Kim Jones, opouštějící Fendi. Hodlá však nadále působit v roli návrháře pánských kolekcí pro Dior.

    Péče patří i těm největším pomocníkům. Naučte se starat o své ruce

    Beauty svět už několik let bezmezně miluje skin care. Od začátku letošního roku věnuje větší pozornost také péči o vlasy či o tělo. Zdá se ovšem, že tento průmysl neustále zapomíná na naše největší pomocníky, tedy ruce. Především s nadcházející zimou je ale více než potřeba, abyste se o ně naučili správně starat.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―