Více

    ― Reklama ―

    Uplynulý víkend přinesl do éteru několik pozitivních i negativních zpráv. Značka Celine na poslední chvíli zrušila přehlídku pánské kolekce pro jaro/léto 2024 kvůli nepokojům v zemi. Moschino rozšiřuje řady ambasadorů o herečku Yu Shu Xin. Nedávná dlouho očekávaná debutová pánská kolekce Pharrella pro Louis Vuitton získala přes miliardu zhlédnutí.

    Celine reaguje na celonárodní protesty ve Francii

    Nedělní večer v Paříži měla zakončit prezentace nové pánské kolekce pro jaro/léto 2024 pod taktovkou Hedi Slimane. Nestalo se tak po krátkém oznámení, v němž dům náhle zrušil přehlídku v reakci na nedávné události a vlnu pobouření po tragické smrti sedmnáctiletého chlapce zastřeleného francouzským policistou. Podle slov kreativního ředitele se Celine rozhodlo upřednostnit bezpečnost svého týmu a pozvaných. Zároveň dospěli k rozhodnutí, že v současné situaci by bylo konání přehlídky netaktní volbou. V neděli však navzdory všemu představili nové kolekce Alaïa a Patou. V pondělí zároveň začíná tradiční pařížský týden módy haute couture.

    Hvězda Yu Shu Xin jako nová ambasadorka pro Moschino

    Čínská herečka a zpěvačka Yu Shu Lin, známá také jako Esther Yu, se stala novou tváří italské značky. Pro Moschino to nebyla Sophiina volba, rozhodnutí bylo jasné, zejména díky jejímu charismatickému vystupování před kamerou a stylu sebevyjádření, který dokonale ladí s avantgardní identitou značky. Yu Shu Lin zarezonovala zvláště se svou rolí v romantickém dramatu „Find Yourself“ nebo v seriálu „Moonlight“. Letošní rok je pro módní dům speciálním milníkem, především v souvislosti s jeho 40. výročím. Oslavy na počest dědictví a úspěchu Franca Moschino se uskuteční v září během milánského týdne módy.

    Pharrell a Louis Vuitton slaví rekordní sledovanost

    V druhé polovině června se na pařížském mostě Pont Neuf odehrály historické události. Na věčný a legendární odkaz Virgila Abloh víc než vydařeně navázal Pharrell Williams. Představil energickou novou pánskou kolekci za doprovodu živé orchestrální a sborové hudby. Od té chvíle získala velkolepá show na různých sociálních platformách dohromady více než miliardu zhlédnutí. Kanál Louis Vuitton na YouTube překročil hranici tří milionů odběratelů, čímž se stal vůbec nejodebíranějším kanálem mezi luxusními módními značkami.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Zdroje: WWD, Business of Fashion, Fashion Network, ePrimefeed

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Celine zrušilo přehlídku pánské kolekce, Moschino má novou ambasadorku a Pharrellův debut pro Louis Vuitton trhá rekordy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uplynulý víkend přinesl do éteru několik pozitivních i negativních zpráv. Značka Celine na poslední chvíli zrušila přehlídku pánské kolekce pro jaro/léto 2024 kvůli nepokojům v zemi. Moschino rozšiřuje řady ambasadorů o herečku Yu Shu Xin. Nedávná dlouho očekávaná debutová pánská kolekce Pharrella pro Louis Vuitton získala přes miliardu zhlédnutí.

    - Reklama -

    Celine reaguje na celonárodní protesty ve Francii

    Nedělní večer v Paříži měla zakončit prezentace nové pánské kolekce pro jaro/léto 2024 pod taktovkou Hedi Slimane. Nestalo se tak po krátkém oznámení, v němž dům náhle zrušil přehlídku v reakci na nedávné události a vlnu pobouření po tragické smrti sedmnáctiletého chlapce zastřeleného francouzským policistou. Podle slov kreativního ředitele se Celine rozhodlo upřednostnit bezpečnost svého týmu a pozvaných. Zároveň dospěli k rozhodnutí, že v současné situaci by bylo konání přehlídky netaktní volbou. V neděli však navzdory všemu představili nové kolekce Alaïa a Patou. V pondělí zároveň začíná tradiční pařížský týden módy haute couture.

    Hvězda Yu Shu Xin jako nová ambasadorka pro Moschino

    Čínská herečka a zpěvačka Yu Shu Lin, známá také jako Esther Yu, se stala novou tváří italské značky. Pro Moschino to nebyla Sophiina volba, rozhodnutí bylo jasné, zejména díky jejímu charismatickému vystupování před kamerou a stylu sebevyjádření, který dokonale ladí s avantgardní identitou značky. Yu Shu Lin zarezonovala zvláště se svou rolí v romantickém dramatu „Find Yourself“ nebo v seriálu „Moonlight“. Letošní rok je pro módní dům speciálním milníkem, především v souvislosti s jeho 40. výročím. Oslavy na počest dědictví a úspěchu Franca Moschino se uskuteční v září během milánského týdne módy.

    Pharrell a Louis Vuitton slaví rekordní sledovanost

    V druhé polovině června se na pařížském mostě Pont Neuf odehrály historické události. Na věčný a legendární odkaz Virgila Abloh víc než vydařeně navázal Pharrell Williams. Představil energickou novou pánskou kolekci za doprovodu živé orchestrální a sborové hudby. Od té chvíle získala velkolepá show na různých sociálních platformách dohromady více než miliardu zhlédnutí. Kanál Louis Vuitton na YouTube překročil hranici tří milionů odběratelů, čímž se stal vůbec nejodebíranějším kanálem mezi luxusními módními značkami.

    - Reklama -

    Zdroj: Louis Vuitton

    Zdroje: WWD, Business of Fashion, Fashion Network, ePrimefeed

    ― Reklama ―

    Jižní Korea má nový ekonomický pilíř. Beauty turismus míří do extrémních výšin

    Zapomeňte na časy, kdy turismus v Jižní Koreji znamenal výlet po stopách K-popu či tradičního hanboku. Dnes sem míří davy z celého světa kvůli něčemu úplně jinému. Beauty turismus představuje novu ekonomickou vizi budoucna. V čem je ale Korea lepší než jiné vyspělé státy? Jako jediná země masivně studuje estetickou přesnost, high-tech omlazení i neinvazivní chirurgii, která dokáže vypadat jako jemný filtr.

    Kina promítají Fénické spiknutí od Wese Andersona. Kritici se dělí na dva tábory

    „Já osobně se cítím velmi v bezpečí,“ prohlašuje Zsa-zsa Korda v letadle poté, co přežije svou už šestou leteckou havárii. Absurdní klid i nonšalantní humor protínají Fénické spiknutí, nejnovější film Wese Anderson, který je nyní k vidění v kinech. Zatímco někteří považují snímek za Andersonův nejlepší film posledních let, jiní ho kritizují.

    Na scéně je další TikTok „zázrak“. Mořský mech slibuje čistou pleť

    Sociální síť TikTok v pravidelných intervalech produkuje čerstvé beauty trendy. Její uživatelé vždy s nadšením vyzdvihují jistý produkt, ingredienci nebo rituál a těší se z jejich rádoby zázračných účinků. Tentokrát se zamilovali do mořského mechu, který si díky jeho bohatým efektům vychvalují i celebrity jako Bella Hadid nebo Hailey Bieber.

    Karlovarský festival je pryč. Který z filmů musíte rozhodně vidět?

    Stihnout všechny snímky, které za to stojí, je na festivalu v Karlových Varech nemožné. Letošní ročník ovládl film Sbormistr, inspirovaný kauzou zneužívání dívek v pěveckém souboru. A oprávněně. Až ho vstřebáte, nabízíme zcela subjektivní seznam dalších snímků, které považujeme za top tvorbu letošní sezóny filmového festivalu.

    Back to basics. Protein vrací na scénu živočišnou stravu

    Wellness a beauty odvětví zaznamenalo významnou změnu. Zdá se, že živočišná strava se vrací z vyhnanství a po letech přebírá místo trendy rostlinných alternativ. Děkovat za to může nedávno vzniklé obsesi proteinem, kterého se najednou uživatelé sociálních sítí nemohou nabažit. Na scénu proto opět proniká kravské mléko i hovězí lůj.

    Móda v kostce: Schwarzkopf vládne Lindsay Lohan a z Pharrella Williams je rytíř

    Kreativní ředitel pánské sekce u Louis Vuitton Pharrell Williams obdržel nejvyšší civilní uznání Francie, titul rytíře Řádu čestné legie. Společnost Schwarzkopf pak jmenovala Lindsay Lohan novou ambasadorkou. Slavné značky Adidas a Louis Vuitton vydaly nové hvězdné kampaně a firma Kourtney Kardashian Lemme odhalila nové trendy vitamíny.

    Ovoce jako nová módní ingredience. Cestu si našlo i do nové kolekce Loewe

    Léto je v plném proudu a ovoce si v horkém počasí rád dopřeje snad každý z nás. Jen málokoho by ale napadlo, že ho lze proměnit v materiály, z nichž vzniká luxusní móda. Značky jako Loewe, E. Marinella či Chanel dokazují, že skutečný luxus v současnosti nevychází jen z vizuálního dojmu, ale také etických hodnot. Díky inovativním technologiím nachází odpad z ovoce využití a vnáší do módy svěžest.

    Haute couture po konci světa. Film 28 let poté ukazuje Y2K módu bez pozlátka

    Co se stane, když dva uhlazení londýnští designéři se zálibou ve futuristických modelech dostanou za úkol vytvořit kostýmy filmové zombie apokalypsy? Pokud jste již viděli novinku od Dannyho Boyle 28 let poté, znáte odpověď. Vizuálně mimořádně silný zážitek. A také návrat k Y2K estetice způsobem, který byste zrovna nečekali.

    Staňte se ledovou královnou. TikTok pohltila nová beauty obsese

    Nejnovější beauty trend z TikToku dorazil na scénu v pravý čas. Pro horká letní rána je totiž jako stvořený. Uživatelé sociální sítě si v posledních týdnech zamilovali ledování obličeje. Rituál vyzdvihují nejen pro jeho cenovou dostupnost, ale také slibované účinky, jako je snížení zarudnutí, zmenšení pórů a získání přirozeného "glow" efektu.

    O krok napřed. Jaké trendy definují pánský šatník léta roku 2026?

    I když módní svět v současnosti pohltil Pařížský haute couture week, ještě nedávno upíral svůj zrak na nejnovější přehlídky pánské módy. Luxusní značky totiž nedávno představily svou vizi pánského šatníku pro jaro a léto roku 2026. Již nyní lze proto vypozorovat poutavé trendy, které vytváří červenou nit napříč všemi představenými kolekcemi.

    Bulgari chystá luxusní upgrade. Otevře ostrovní resort v Abú Dhabí

    Módní dům Bulgari hodlá rozšířit své portfolio luxusních hotelů. Oznámil totiž plány na vybudování ostrovního resortu v Abú Dhabí, a to do roku 2030. Jeho součástí má být nejen obrovský hotel, ale také soukromé vily a rezidenční sídla. Chybět nebudou ani soukromé pláže, michelinské restaurace a plesový sál s výhledem na nedaleké velkoměsto.

    Kosmetické receptury inspirované herbářem. Pečující kosmetiku ovládají bylinky

    Bylinky nejsou jen základem čajových směsí, ale i hlavní ingrediencí moderní péče o pleť. Levandule, heřmánek nebo například měsíček lékařský se ze zahrádek přesunuly do laboratoří a staly se nedílnou součástí luxusní kosmetiky. Zklidňují, hydratují a regenerují. Díky svým účinkům tak kralují složení produktů pro všechny typy pleti.

    Pánská tanga a queer svůdnost. To jsou společní jmenovatelé Ludovic de Saint Sernin

    Asi 50 let poté, co rakouský vizionář Rudi Gernreich vymyslel pánská i dámská tanga, a to jako nenápadné řešení tehdy nově zakázaných nudapláží v Kalifornii, si jejich nejodvážnější podoba říká opět o pozornost. Návrhář Ludovic de Saint Sernin, který se už několik sezón nebojí hladit módu po ostré hraně erotiky, křísí plavkovou řadu a letošní léto věnuje klukům v těch nejmenších střizích, jaké si umíte představit.

    Pitbull jako ultimátní „guilty pleasure“. Postfeminismus mu objektivizaci žen odpouští

    Záběry z Pitbullových koncertů a fanynky převlečené za oblíbeného umělce v posledních týdnech zaplnily nejednu „for you page“ na sociálních sítích. Často jde o ženy, které se považují za feministky, ale přesto s Pitbullem nadšeně zpívají texty, jež ženy objektivizují. Do popředí totiž vstupuje moderní postfeminismus, dle něhož mají ženy ve svých rukou moc a schopnost kritického myšlení.

    Léto po stopách luxusu. Známé značky lákají na prázdninové pop-upy

    Největší módní domy v létě opouští své "rodné" země a putují do vysněných prázdninových destinací. Pohodlně se usazují na plážích v Itálii, Španělsku i daleké Asii. Zákazníky tradičně lákají na dočasné pop-upy, nabízející závan vytříbeného luxusu. Značky jako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew letos přichystaly speciální kolekce i letní zážitky.

    Prostřete hostům léto. Sluneční paprsky žádají hravý jídelní stůl

    Sluncem nasycené měsíce volají po hravosti, která žádnému jinému ročnímu období nesedne tak nenuceně jako právě létu. Chuť povolit naše hranice a poddat se téměř dětské naivitě prostupuje nejen do našich šatníků či make-up taštiček, ale i do naší domácnosti. Prostřete si letos stůl, který perfektně zachytí nezaměnitelnou atmosféru léta.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―