Více

    ― Reklama ―

    Začátek týdne opět značí příval módních novinek. Carolina Herrera v Mexiku oslnila resort kolekcí pro rok 2025. Louis Vuitton zase v New Yorku odhalil dočasnou, ovšem neméně luxusní pobočku. Na druhé straně USA, v Los Angeles, skončil tamní fashion week. Chanel pak obklopují nové spekulace ohledně dalšího kreativního ředitele.

    Módní dům Louis Vuitton láká na novou pobočku. Její dočasnost jí na kráse neubírá

    Slavná francouzská značka Louis Vuitton zahájila opravy své vlajkové pobočky na rohu 57. a 5. ulice v New Yorku. V současnosti tak můžete obdivovat pouze její fasádu, napodobující obrovské luxusní kufry. Společnost však láká na dočasný obchod na 5th Avenue. Její součástí je totiž první kavárna módního domu i čokoládový stánek. V dechberoucích pěti patrech se tak nudit nebudete.

    Chanel obklopují další spekulace. Do čela značky se možná postaví Matthieu Blazy

    Francouzský módní dům Chanel už od letošního jara stojí ve středu aktuálních módních spekulací. Značka totiž v červnu ukončila svou spolupráci s dosavadní kreativní ředitelkou Virginii Viard. Dosud však zůstává záhadou, jaký návrhář či návrhářka nastoupí na její místo. Nebylo ani jisté, kdy přesně hodlá značka volnou pozici zaplnit. Nyní ovšem naznačila, že se tak stane do konce roku.

    Zdroj: Chanel

    Nejžhavějším kandidátem na vedení Chanel je pak v současnosti designér Matthieu Blazy, stojící v čele Bottega Veneta. Očekává se, že by vedení známé značky mohlo odhad potvrdit v polovině prosince, po její show Métiers d’Art v Číně, naplánované na 3. prosince. Nedávné kolekce, jako je haute couture a ready-to-wear pro příští rok, dosud navrhoval návrhářský tým značky.

    V Los Angeles skončil fashion week. Přitáhl pozornost všech generací

    Uplynulé dny zaplavily Los Angeles nejen červené koberce, ale také luxusní runwaye. Město totiž přivítalo svůj další fashion week, konající se v hotelu W Hollywood. Přilákal návštěvníky různých generací a oslnil je šesti přehlídkami a nespočtem prezentací, výstav, diskuzí a performancí. Mezi nejvíce očekávané show patřila například ta s názvem The Blue Jacket Show od West Coast.

    Carolina Herrera oslnila v Mexiku. V resort show pro rok 2025 vzdala hold tamní kultuře

    Úspěch sklidila také přehlídka z dílny Carolina Herrera, představující resort kolekci pro následující rok. Kreativní ředitel Wes Gordon ji uspořádal v Mexiku a učinil z ní tak již druhou „destination show“. Pomocí nejnovějších návrhů vzdal hold mexické kultuře, definované pestrými barvami a špičkovým krejčovstvím. Při tvorbě kousků si proto na pomoc přizval rovněž čtyři lokální umělkyně.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Carolina Herrera odhalila resort 2025 a Chanel obklopují nové spekulace

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Začátek týdne opět značí příval módních novinek. Carolina Herrera v Mexiku oslnila resort kolekcí pro rok 2025. Louis Vuitton zase v New Yorku odhalil dočasnou, ovšem neméně luxusní pobočku. Na druhé straně USA, v Los Angeles, skončil tamní fashion week. Chanel pak obklopují nové spekulace ohledně dalšího kreativního ředitele.

    - Reklama -

    Módní dům Louis Vuitton láká na novou pobočku. Její dočasnost jí na kráse neubírá

    Slavná francouzská značka Louis Vuitton zahájila opravy své vlajkové pobočky na rohu 57. a 5. ulice v New Yorku. V současnosti tak můžete obdivovat pouze její fasádu, napodobující obrovské luxusní kufry. Společnost však láká na dočasný obchod na 5th Avenue. Její součástí je totiž první kavárna módního domu i čokoládový stánek. V dechberoucích pěti patrech se tak nudit nebudete.

    Chanel obklopují další spekulace. Do čela značky se možná postaví Matthieu Blazy

    Francouzský módní dům Chanel už od letošního jara stojí ve středu aktuálních módních spekulací. Značka totiž v červnu ukončila svou spolupráci s dosavadní kreativní ředitelkou Virginii Viard. Dosud však zůstává záhadou, jaký návrhář či návrhářka nastoupí na její místo. Nebylo ani jisté, kdy přesně hodlá značka volnou pozici zaplnit. Nyní ovšem naznačila, že se tak stane do konce roku.

    Zdroj: Chanel

    - Reklama -

    Nejžhavějším kandidátem na vedení Chanel je pak v současnosti designér Matthieu Blazy, stojící v čele Bottega Veneta. Očekává se, že by vedení známé značky mohlo odhad potvrdit v polovině prosince, po její show Métiers d’Art v Číně, naplánované na 3. prosince. Nedávné kolekce, jako je haute couture a ready-to-wear pro příští rok, dosud navrhoval návrhářský tým značky.

    V Los Angeles skončil fashion week. Přitáhl pozornost všech generací

    Uplynulé dny zaplavily Los Angeles nejen červené koberce, ale také luxusní runwaye. Město totiž přivítalo svůj další fashion week, konající se v hotelu W Hollywood. Přilákal návštěvníky různých generací a oslnil je šesti přehlídkami a nespočtem prezentací, výstav, diskuzí a performancí. Mezi nejvíce očekávané show patřila například ta s názvem The Blue Jacket Show od West Coast.

    Carolina Herrera oslnila v Mexiku. V resort show pro rok 2025 vzdala hold tamní kultuře

    Úspěch sklidila také přehlídka z dílny Carolina Herrera, představující resort kolekci pro následující rok. Kreativní ředitel Wes Gordon ji uspořádal v Mexiku a učinil z ní tak již druhou „destination show“. Pomocí nejnovějších návrhů vzdal hold mexické kultuře, definované pestrými barvami a špičkovým krejčovstvím. Při tvorbě kousků si proto na pomoc přizval rovněž čtyři lokální umělkyně.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Návrat modernizované Phantom kabelky. Zájem o Celine ikonu astronomicky stoupá

    S nástupem návrháře Michaela Rider do čela Celine se módní dům vydal cestou, která spojuje úctu k minulosti s vizí budoucnosti. Designér, jenž dříve u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uvedl svou první kolekci. Pevně ji zakotvil v estetice, jež milovníci Celine dodnes obdivují. Jedním z nejsilnějších momentů debutu byl návrat ikonické kabelky Phantom.

    Armani startuje další projekt. V Emirátech postaví své první plážové vily

    Módní domy často nezůstávají pouze u módy a s radostí zasahují i do dalších částí luxusního odvětví. V poslední době čím dál častěji investují do soukromých rezortů, rezidencí nebo klubů. Výjimkou není ani Giorgio Armani. Italský návrhář totiž oznámil plány na výstavbu svých prvních plážových vil na světě, a to ve Spojených arabských emirátech.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―