Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Britská značka Burberry vyměnila ve své kampani podzim/zima 2024 londýnské ulice za dech beroucí scenérii Lake District. Maybelline odhalil novou ambasadorku, tedy herečku Shay Mitchell. Jimmy Choo se navrátil do 90. let a nejnovější kolekci svěřil Winoně Ryder. Společnosti Victoria’s Secret a Victoria Beckham pak zveřejnily své nejnovější výsledky.

    Maybelline oslavuje sílu autenticity. Za novou tvář proto zvolil Shay Mitchell

    Známá beauty společnost Maybelline oznámila, že do svých řad přijala další ambasadorku. Stala se jí herečka Shay Mitchell, jejímž úkolem bude globální zastupování značky i propagování dvou nových produktů. „Věříme v sílu vyjadřování autentického já. Mitchell tuto hodnotu ztělesňuje s jedinečnou rovnováhou síly a zábavy,“ okomentovala novinku globální ředitelka Maybelline Trisha Ayyagari.

    Prodeje Victoria’s Secret ve druhém čtvrtletí klesly. Značka přesto navýšila svůj výhled

    Společnost Victoria’s Secret odhalila výsledky z uplynulého čtvrtletí. Dle nich měly její prodeje klesnout o jedno procento. Firma přesto prohlásila, že jsou hodnoty o něco lepší, než očekávala. „Poprvé od roku 2021 se nám podařilo dosáhnout meziročního růstu čtvrtletního provozního výnosu,“ vysvětlili její zástupci. Pozměnili proto následně také celkový výhled pro rok 2024.

    Jimmy Choo vzdává hold ikonickým „devadesátkám“. Do čela kampaně dosadil Winonu Ryder

    Módní dům Jimmy Choo ve své nejnovější kampani pro změnu sáhl po jiné známé osobnosti. Za tvář své kolekce pro letošní podzim a zimu si totiž zvolil herečku Winonu Ryder. Dokonale dle něj totiž ztělesňuje ikonická 90. léta minulého století. Tehdy se totiž proslavila díky filmům jako Edward Scissorhands nebo Girl, Interrupted. Objevit se má navíc v novém snímku Beetlejuice Beetlejuice.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Victoria Beckham zveřejnila výsledky z loňského roku. Potěšily ji rostoucí prodeje

    Značka Victoria Beckham pak pro změnu vydala čísla z loňského roku. Její prodeje tehdy vzrostly a její příjmy tak vyšplhaly o 52 procent, a to na 89 milionů liber. Společnost proto rovněž prohlásila, že pozoruje „strategický posun“, a to jak ve svém módním, tak beauty odvětví. Mezi největší bestsellery roku 2023 pak patřily midi šaty s nařaseným pasem, které si koupil každý z 10 on-line zákazníků.

    Burberry vzdává hold britskému venkovu. Londýnský background vyměnil za Lake District

    Módní dům Burberry se ve svých kampaních nadále zaměřuje na zachycení typické britské esence. Městské pozadí ovšem pro představení své kolekce podzim/zima 2024 vyměnil za dech beroucí krajinu Lake District.

    Zdroj: Burberry

    „Inspirovali jsme se přírodou a lidmi Spojeného království i Irska,“ vysvětlil kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Do projektu rovněž zapojil nejednu slavnou osobnost. Na fotografiích proto můžete spatřit například Adwou Aboah, Lily Moss, George Osborne, Amin Lawal, Agyness Deyn nebo Noru Attal.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Burberry vycestoval do Lake District a Jimmy Choo do 90. let

    Britská značka Burberry vyměnila ve své kampani podzim/zima 2024 londýnské ulice za dech beroucí scenérii Lake District. Maybelline odhalil novou ambasadorku, tedy herečku Shay Mitchell. Jimmy Choo se navrátil do 90. let a nejnovější kolekci svěřil Winoně Ryder. Společnosti Victoria’s Secret a Victoria Beckham pak zveřejnily své nejnovější výsledky.

    Maybelline oslavuje sílu autenticity. Za novou tvář proto zvolil Shay Mitchell

    Známá beauty společnost Maybelline oznámila, že do svých řad přijala další ambasadorku. Stala se jí herečka Shay Mitchell, jejímž úkolem bude globální zastupování značky i propagování dvou nových produktů. „Věříme v sílu vyjadřování autentického já. Mitchell tuto hodnotu ztělesňuje s jedinečnou rovnováhou síly a zábavy,“ okomentovala novinku globální ředitelka Maybelline Trisha Ayyagari.

    Prodeje Victoria’s Secret ve druhém čtvrtletí klesly. Značka přesto navýšila svůj výhled

    Společnost Victoria’s Secret odhalila výsledky z uplynulého čtvrtletí. Dle nich měly její prodeje klesnout o jedno procento. Firma přesto prohlásila, že jsou hodnoty o něco lepší, než očekávala. „Poprvé od roku 2021 se nám podařilo dosáhnout meziročního růstu čtvrtletního provozního výnosu,“ vysvětlili její zástupci. Pozměnili proto následně také celkový výhled pro rok 2024.

    Jimmy Choo vzdává hold ikonickým „devadesátkám“. Do čela kampaně dosadil Winonu Ryder

    Módní dům Jimmy Choo ve své nejnovější kampani pro změnu sáhl po jiné známé osobnosti. Za tvář své kolekce pro letošní podzim a zimu si totiž zvolil herečku Winonu Ryder. Dokonale dle něj totiž ztělesňuje ikonická 90. léta minulého století. Tehdy se totiž proslavila díky filmům jako Edward Scissorhands nebo Girl, Interrupted. Objevit se má navíc v novém snímku Beetlejuice Beetlejuice.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Victoria Beckham zveřejnila výsledky z loňského roku. Potěšily ji rostoucí prodeje

    Značka Victoria Beckham pak pro změnu vydala čísla z loňského roku. Její prodeje tehdy vzrostly a její příjmy tak vyšplhaly o 52 procent, a to na 89 milionů liber. Společnost proto rovněž prohlásila, že pozoruje „strategický posun“, a to jak ve svém módním, tak beauty odvětví. Mezi největší bestsellery roku 2023 pak patřily midi šaty s nařaseným pasem, které si koupil každý z 10 on-line zákazníků.

    Burberry vzdává hold britskému venkovu. Londýnský background vyměnil za Lake District

    Módní dům Burberry se ve svých kampaních nadále zaměřuje na zachycení typické britské esence. Městské pozadí ovšem pro představení své kolekce podzim/zima 2024 vyměnil za dech beroucí krajinu Lake District.

    Zdroj: Burberry

    „Inspirovali jsme se přírodou a lidmi Spojeného království i Irska,“ vysvětlil kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Do projektu rovněž zapojil nejednu slavnou osobnost. Na fotografiích proto můžete spatřit například Adwou Aboah, Lily Moss, George Osborne, Amin Lawal, Agyness Deyn nebo Noru Attal.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―