Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Začátek nového týdne odstartoval nemilou zprávou týkající se britské značky Burberry. Objevily se totiž spekulace o tom, že společnost hodlá propustit stovky zaměstnanců. Jiné módní domy však oznámení vyvážily pozitivnějšími novinkami, přijaly totiž řadu nových ambasadorů. Milán se navíc těší na nový luxusní soukromý klub.

    - Reklama -

    Známosti Pharrella Williams se vyplácí. Louis Vuitton jmenoval rappera Pusha T ambasadorem

    Od chvíle, kdy se vedení pánské sekce Louis Vuitton ujal hudebník Pharrell Williams, přilákal k módnímu domu hned několik slavných jmen. Návrhář tak spolupracoval například se zpěvačkou Rihannou nebo hudebníkem Tyler, the Creator, kterému svěřil speciální kolekci. Tentokrát přišel na řadu rapper Pusha T, stal se totiž novým ambasadorem francouzské značky. Už dříve se přitom objevil ve Williamsově kolekci pro jaro 2024.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Burberry plánuje propustit stovky zaměstnanců. Reportovali o tom novináři z The Telegraph

    O něco méně milou zprávou se začátkem týdne stala ta, týkající se britské značky Burberry. Novináři z The Telegraph totiž bez citování zdrojů reportovali o tom, že společnost hodlá ukončit pracovní poměr stovkám zaměstnanců. O práci by tak mohlo přijít na 400 pracovníků. Důvodem by měl být nedávný prudký propad hodnoty firmy na akciovém trhu. Zástupci módního domu ovšem spekulace odmítli komentovat.

    - Reklama -

    Milán netrpělivě čeká. Na podzim přivítá luxusní soukromý klub Wilde

    Veselejší zprávu obdržel Milán. Jeho obvyatelé se totiž už nyní mohou těšit na nový luxusní klub, přístupný pouze jeho exkluzivním členům. Podnik s názvem Wilde bude sídlit ve vile, která původně patřila slavnému Santo Versace. Jedná se o první z klubů, které po celém světě hodlá založit podnikatel Gary Landesberg. S Milánem začíná především proto, že dle něj v luxusním městě podobný koncept dosud chybí.

    Nového ambasadora přivítal také módní dům Gucci. Opět posiluje svou pozici v Číně

    Rovněž italská společnost Gucci odhalila, že do svých řad ambasadorů přivítala nového člena. Stal se jím čínský herec Zhang Linghe. Nedávno se proslavil především v oblíbených televizních seriálech, jako je ten s názvem My Journey to You nebo Love Between Fairy and Devil. Spojený je pak se známou značku už delší dobu. Naposledy se například objevil na přehlídce Gucci cruise 2025, pořádanou v Londýně.

    Rabanne bude mít prvního globálního make-up ambasadora. Stal se jím zpěvák Troye Sivan

    Poslední značkou, která vítá nového ambasadora, je Rabanne. Odhalila totiž jméno svého prvního globálního make-up „velvyslance“, kterým se stal populární zpěvák Troye Sivan. Poprvé se má jako zástupce společnosti objevit v kampani představující Fresh Touch Foundation. Zpěvák ovšem společnost propagoval už dříve, a to například skvostným topem připomínajícím luxusní lustr, na její nedávné show.

    @troyesivan rabanne! edit by @gianmeinecke ♬ Got Me Started – Troye Sivan
    - Reklama -

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, TikTok

    Foto:Reuters

    Módní novinky v kostce: Burberry propustí stovky zaměstnanců a módní domy vítají nové ambasadory

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    Módní novinky v kostce: Lewis Hamilton zastupuje Dior a Fila mění vizáž

    Sportovní značka Fila oslnila nečekanou kampaní propojující její italské dědictví, sport a vysokou módu. Dior zase přivítal nového ambasadora. Tentokrát otevřel dveře slavnému závodníkovi F1 Lewis Hamilton. Karl Lagerfeld chystá kolekci hodinek a šperků ve spolupráci s Morellato a módní průmysl znepokojily zprávy o zpomalující čínské ekonomice.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―