Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Pomalu končící týden je stále plný novinek. Boss oznámil, že vydá speciální tenisovou kolekci. Do svých kruhů navíc přijal jako ambasadorky dvě známé tenistky. Do světa sportu se vydal i Balenciaga, odhalil totiž speciální fotbalovou kolekci. Novou tvář přivítala také společnost Lancôme, a to herečku Joy Sunday. Značky Valentino a Hublot se zase přidaly k těm oslavujícím rok draka.

    Balenciaga podpořil trend propojení módy a fotbalu. Vydal speciální kolekci

    Fanoušci módy a sportu se mohou radovat. Značka Balenciaga zveřejnila speciální ready-to-wear kolekci zaměřenou na fotbal. Její součástí jsou teplákové soupravy, kraťasy i dresy. Dostupné jsou v zářivě růžové, žluté, červené, černé a bílé barvě. Od klasických sportovních úborů se liší především tím, že nenesou názvy hráčů, ale měst, jako je například Barcelona, Dubaj nebo Milán. Zapojené je také číslo 10, odkazující na adresu pařížského butiku.

    Zdroj: Balenciaga

    Valentino se rudé nebojí. Využil ji ve své speciální kolekci oslavující příchod čínského nového roku

    Ikonický rudý odstín Rosso Valentino našel nové využití. Módní společnost ho totiž aplikovala ve své nejnovější kolekci, oslavující čínský nový rok. Červená je totiž nejen pevně spjatá se samotnou luxusní značkou, je rovněž typická pro čínské svátky. Valentino proto své ambasadory Yang Yang a Yang Zi oblékla do rudě-béžových outfitů. Doplnila je o stejně rudé doplňky, jako jsou například kabelky Garavani Locò nebo Garavani VLogo Moon.

    Slaví i luxusní hodinky Hublot. Na počest roku draka odhalily speciální model

    Nové hodinky značky Hublot s názvem Spirit of Big Bang Titanium Dragon mají jasnou inspiraci. Luxusní společnost se totiž přidala k těm, které oslavují blížící se rok draka, symbolizující štěstí, sílu a moudrost. Na speciálním modelu pak s Hublot spolupracoval čínský umělec Chen Fenwan. Vytvořil speciální 3D podobiznu draka v růžovo-modrých odstínech. Barevný ciferník je doplněný o ladící pásek s „šupinami“.

    Lancôme přivítal novou ambasadorku. Stala se jí herečka ze seriálu Wednesday Joy Sunday

    Nigerijsko-americká herečka Joy Sunday se nedávno proslavila především v seriálu Wednesday, kde si zahrála postavu Biancy Barclay. Objevila se ale také ve snímcích, jako je Dear White People, Bad Hair nebo Beta Test. Nyní ovšem přijala novou roli, stala se totiž globální ambasadorkou společnosti Lancôme. „Vždy jsem se díky nim dokázala cítit víc sebevědomě,“ popsala herečka. V první kampani známé značky se objeví v únoru.

    Boss se také noří do světa sportu. Místo fotbalu ale upřednostnil tenis

    Rovněž módní společnost Boss přivítala nové ambasadorky, a to tenistky Nomu Nohu Akugue a Ellu Seidel. Zároveň totiž hodlá představit speciální tenisovou kolekci. Tu mají obě tenistky obléci také na blížícím se australském turnaji. Její součástí budou typické tenisové plisované sukně, sportovní tílka i šortky. Na novou tenisovou řadu se mohou těšit také pánové. Na její tvorbě se navíc podílel ambasador Boss a tenista Matteo Berrettini.

    Zdroj: Hugo Boss

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Apparel Resources, Instagram

    Módní novinky v kostce: Boss i Balenciaga objevují svět sportu a Joy Sunday září jako ambasadorka Lancôme

    Šperkovnice jako výstava maximalistických objektů. Úpadek tichého luxusu potvrzuje Simone Rocha i Jil Sander

    Pokud řešíte otázku šperků na léto, máme pro vás odpověď. Světoví designéři se shodli na letní absenci tichého luxusu. Nejen v oblasti ready-to-wear, ale i v přihrádce se šperky. Maximalismus se nás bude držet několik sezón, nemusíte se tedy obávat přemrštěných investic. V kurzu jsou navíc alternativní materiály, jaké předvedla například Simone Rocha.

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.