Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Pondělí s sebou přináší čerstvé zprávy ze světa módy. Herečka Millie Bobby Brown přidá do svého portfolia produktů kolekci oblečení. Značky VeeCollective a Goop představí novou wellness tašku a Longchamp vítá jaro s novou kampaní. Kreativní ředitel Schiaparelli Daniel Roseberry slaví ocenění za svou kreativitu a vlastníci pařížských akcií se zase radují z nového rekordu.

    Goop nabídne nový wellness produkt. Spolupracuje s berlínskou značkou VeeCollective

    Společnosti Goop a VeeCollective spojily síly a společně vytvořily novou wellness tašku. K zakoupení je od soboty, a to v pastelově růžové barvě. Taška obsahuje také odnímatelný sáček a popruh na rameno s logem Goop. Vyrobená je ze stoprocentně recyklovatelných materiálů, a to včetně nití a výplně. Exkluzivní produkt ovšem značky vyrobily pouze v limitované edici, dostupných je tedy pouze 500 kousků.

    Zdroj: VeeCollective

    Pařížské akcie dosáhly nového rekordu. Vděčí za to koncernu LVMH

    Uplynulý pátek znamenal pro Paříž velký den. Tamní burza se totiž uzavřela na rekordních hodnotách. Důvodem je nárůst akcií koncernu LVMH, za který může vděčit svým rekordním ročním ziskům. Akcie luxusní firmy tak vzrostly o 12,8 procenta. „Evropské indexy jsou na vzestupu. Francouzští maloobchodníci v odvětí luxusu se vyhřívají v záři desetiprocentního zisku LVMH,“ vysvětlil pak tržní analytik společnosti Scope Markets Joshua Mahony.

    Millie Bobby Brown odhalila nový business. Vydávat bude vlastní kolekci oblečení

    Koncem minulého týdne jsme na našem Instagramu reportovali o nejnovějším oznámení herečky Millie Bobby Brown. Rozhodla se totiž vydávat kromě svých beauty produktů také kolekci oblečení. Zatím ovšem není dostupná k zakoupení, zapsat se můžete pouze na čekací listinu. „Vytvořila jsem řadu oblečení, protože jsem měla pocit, že na současném trhu není nic, co by bylo vytvořené přesně pro mě nebo mé přátele,“ vysvětlila herečka.

    Schiaparelli oslavuje svého kreativního ředitele. Roseberry získal prestižní ocenění

    Návrhář a kreativní ředitel Schiaparelli Daniel Roseberry získal cenu s názvem 2024 Neiman Marcus Award. Ocenění vyzdvihuje jeho kreativní dopad na módní průmysl a uznává jeho „bezkonkurenční kreativitu a řemeslo spojující umění s módou“. Roseberry totiž bravurně zvládnul skloubit svůj vlastní talent s DNA značky Schiaparelli, a tedy jejími surrealistickými a neobvyklými prvky.

    Longchamp vítá jaro. Značka vydala kampaň z dílny Elaine Constantine

    Svou jarní kampaň chtěla letos značka Longchamp definovat vším, co je ročnímu období tak vlastní. Jejími klíčovými prvky jsou proto zářivé barvy. Na pomoc si navíc přizvala fotografku Elaine Constantine. Ta se rozhodla modelky umístit do estetického prostředí pařížského precizního Lycée Henri IV. Výsledné fotografie proto nemají pouze radostnou jarní, ale také veselou studentskou atmosféru.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, VeeCollective, Instagram, YouTube

    Módní novinky v kostce: Akcie LVMH dosáhly nového rekordu a Millie Bobby Brown slaví vlastní kolekci oblečení

    Svět parfémů holduje vanilce a citrusům. Podtrhněte svou osobnost pomocí neotřelých kombinací

    Letošní léto slibuje nejen módní extravaganci, ale také závan zajímavých vůní, které se stanou neopomenutelným doplňkem každého okamžiku. V oblasti parfémů, kde jsou trendy často obtížně definovatelné, jednoznačně vyniká nadšení pro intenzivní využití vanilky, jejíž široké spektrum tónů láká ke zkoumání. Od sladkých tónů po pikantní aroma, vanilka zve k objevování nových a rozmanitých dimenzí vůní, často evokujících luxusní požitek.

    TikTok našel další lásku. Propaguje produkty, které nejsou sexy

    Uživatelé TikToku začínají toužit po jeho realističtější podobě. Také proto podporují trendy, které se nesnaží skrývat za estetikou a přitažlivostí, ale podávají věci takové, jaké jsou. Není tedy divu, že si nyní zamilovali beauty videa s "unsexy" produkty.

    Přátelství existují i v módě a Hollywoodu. Zendaya a Law Roach společně válcují červené koberce

    Jestli někdo zná recept na vytvoření virálního popkulturního momentu, pak je to herečka Zendaya a její stylista Law Roach. Kromě jejich společné tvůrčí vize, kterou úspěšně proměňují v kouzelné a velkolepé módní momenty, je však spojuje také nebývale silné přátelství. Pojďme si připomenout několik ikonických looků z dílny vlivného dua.

    Šperkovnice jako výstava maximalistických objektů. Úpadek tichého luxusu potvrzuje Simone Rocha i Jil Sander

    Pokud řešíte otázku šperků na léto, máme pro vás odpověď. Světoví designéři se shodli na letní absenci tichého luxusu. Nejen v oblasti ready-to-wear, ale i v přihrádce se šperky. Maximalismus se nás bude držet několik sezón, nemusíte se tedy obávat přemrštěných investic. V kurzu jsou navíc alternativní materiály, jaké předvedla například Simone Rocha.