Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Ponořte se do světa módního luxusu, který zahrnuje vaše věrné čtyřnohé společníky. V tomto článku se zaměříme na nejrůznější kousky od uznávaných módních značek věnované mazlíčkům, od módních oblečků až po luxusní doplňky. Připravte se na pádné důkazy o tom, že eleganci a styl můžete sdílet se svými chlupatými přáteli.

    - Reklama -

    Christian Laboutin

    Vstupte do světa nekompromisního luxusu a nezaměnitelné elegance. Za jménem Christian Louboutin stojí symbol módní dokonalosti a vkusu, který nyní zasáhl i svět vašich věrných čtyřnohých přátel. Tato exkluzivní kolekce nese nejen pečeť mistrovského savoir-faire, ale přináší módní revoluci pro psy s nádechem klenotnického umění, které tato značka tak bravurně zosobňuje.

    Loubicollar – Mistrovský kus luxusního psího obojku, který zazáří ve svých pěti variantách. Tuto exkluzivní ozdobu pořídíte od cirka 7 700 Kč. Nabízí se ve velikostech XS, S a M.

    Foto: Christian Laboutin

    - Reklama -

    K obojku samozřejmě patří vodítko nebo spíše Loubileash. Jsou k dispozici ve stejných pěti barevných provedeních a dvou délkách, avšak oproti obojkům je cena asi o dva tisíce vyšší.

    Foto: Christian Laboutin

    Dalším kouskem z této originální nabídky je Loubiharness. Jedná se o postroj, který je stejně jako zbytek kolekce vyráběn v pěti barevných provedeních a třech velikostech. Pořídíte ho od zhruba 12 700 Kč.

    - Reklama -

    Foto: Christian Laboutin

    Prada

    I módní gigant jako Prada ví, jak držet krok se současnými trendy a vyjít vstříc potřebám všech milovníků módy, včetně těch s čtyřnohými společníky. Ano, i tento módní dům má svou vlastní úchvatnou kolekci pro psy. Pojďte s námi objevit, jak Prada transformuje i svět mazlíčků do dokonalého módního umění.

    Představujeme vám neodolatelný kousek, který spojuje módní vkus a pohodlí. Cotton Fleece Hoodie je bavlněná fleecová mikina s kapucí, která udrží vaše malé přátele hezky v teple. Elastický lem zajistí vašemu mazlíčkovi pohodlí během vašich společných procházek. K dostání za 16 100 Kč.

    Foto: Prada

    Crystal-studded suede pet collar. Tento elegantní kožený obojek je zdobený oslnivými krystaly, které zdůrazňují luxusní styl. Doplněk zdobí smaltované kovové trojúhelníkové logo. K dostání ve světlém a tmavém provedení, z nichž každý seženete ve třech různých velikostech. Všechny varianty pořídíte za 13 700 Kč.

    Foto: Prada

    Pokud dáváte přednost ještě výraznějším kouskům, pravděpodobně vás zaujme Crystal-studded satin pet collar. Na rozdíl od výše zmíněného obojku má zapínání na přezku a je vyroben ze saténu, jejich velikosti a barevná provedení však zůstávají stejná. Díky umělým krystalům, kterými je posetý, v kožíšku vašeho parťáka krásně vynikne. Pořídíte ho dokonce o něco levněji, konkrétně za 11 600 Kč.

    Foto: Prada

    Gucci

    A nakonec vstupuje na scénu Gucci a přináší oslnivou kolekci, která představuje mnohem víc než jen módní doplňky pro naše mazlíčky.

    Gucci šlo ještě dál. Kromě stylového oblečení a luxusních obojků vyrábí také nádherné misky, za které by se nemuseli stydět ani v těch nejlepších restauracích nebo pelechy, které kombinují dokonalý design s pohodlím. Gucci Pet Collection nám připomíná, že naši chlupatí přátelé si zaslouží jen tu nejlepší péči, a to v tom nejvyšším stylu.

    Zapomeňte na to, jak jste si doteď představovali zvířecí pelech. Toto je kousek nazvaný jednoduše – Pet Bed. K dostání je ve čtyřech originálních variantách, z nichž každou pořídíte za cirka 158 tisíc korun.

    Foto: Gucci

    Porcelán pro mazlíčky? Proč ne! Pokud chcete své kočce nebo psovi poskytnou skutečný luxus, pořiďte jim jednu ze dvou variant těchto misek. Zde je Pet Interlocking G Horsebit Bowl na malých zvířecích nožkách (cca 11 000 Kč) s miniaturní verzí poklopu z kolekce Gucci Décor s hruškovou rukojetí – Bowl Cover with Pear (cca 17 000 Kč).

    Foto: Gucci

    A protože roztomilosti není nikdy dost, představujeme vám Pet Cotton T-shirt ve dvou barevných provedeních, které jsou k dostání v šesti velikostech. Ať už budete obleček pořizovat pro čivavu, či dalmatina, bude vás stát jednotnou cenu 4 600 Kč.

    Foto: Gucci

    Módní elegance pro mazlíčky: Objevte stylové doplňky od světoznámých značek

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―