More

    Z každého rohu se momentálně ozývá slovné spojení Rhode Skin od Hailey Bieber, ale tušili jste, že své kosmetické ambice si plní i jiné modelky? Mnohé z nich zakládají úspěšné značky postavené na svých předchozích zkušenostech z focení nebo na přírodním dědictví své rodné krajiny. Na kosmetickém trhu se jich v současné době nachází celá plejáda, mnohé z nich nesou známá jména a tváře a stojí za vyzkoušení.

    Cosmoss podle Kate Moss

    Kate Moss zastává holistický přístup ke kráse a bytí. Ve spolupráci s homeopatkou a alchymistkou Victorií Young vložila léčivé vlastnosti přírody do krému, čisticího gelu, pleťového oleje, vůně, dokonce i čaje. Její značka je ukázkovým příkladem toho, jak je samotný zákaznický zážitek důležitou součástí celé obchodní identity. Kate sepsala své nejdůležitější ranní, denní a večerní rituály, kterými se můžete inspirovat a dostat své tělo a mysl do jedné harmonické roviny.

    Zdroj: Cosmoss

    Kora Organics a Miranda Kerr

    Dávno předtím, než se roztrhl pytel s kosmetickými experimenty celebrit, tu byla Miranda Kerr. Kora Organics funguje od roku 2009 a vychází z Mirandina upřímného zájmu o své zdraví. Certifikované organické produkty obsahují vzácné účinné látky, jako kurkuma, fazole tonka nebo noni. Nabízí vše od krémů, peelingů, sér až po affirmační kartičky a krystaly.

    Zdroj: Kora Organics

    Rosie Huntington-Whiteley přináší Rose Inc

    Rosie, pravá vyznavačka estetického minimalismu, přinesla svou vizi poprvé v roce 2018. Shromáždila všechny zkušenosti a rady od vizážistů a rozhodla se je ztělesnit v udržitelné dekorativní kosmetice a skincare. V produktové linii najdete například tónované sérum nebo hybrid mezi krémem a gelem pro intenzivní hydrataci. Vše má samozřejmě velmi chic vypadající obaly.

    Zdroj: Rose Inc

    Cindy Crawford a její Meaningful Beauty

    Další průkopnicí v kategorii „before it was cool“ je topmodelka Cindy Crawford. Historicky sahá její značka až do roku 2004 a specializuje se na pokožku a vlasy. O kvalitě svědčí i vývin ve spolupráci s jejím estetickým specialistou Dr. Sebagh. Hlavní prioritou zůstávají produkty proti stárnutí pleti, jako melounové sérum nebo antioxidační a peptidové kapsle pro vyhlazení drobných linek a vrásek.

    Zdroj: Meaningful Beauty

    Cay Skin – sluneční ochrana od Winnie Harlow

    Winnie čerpá z přírodních krás Karibiku a traumatické zkušenosti z focení. Svou linii produktů s ochranným faktorem SPF vytvořila poté, co se při práci spálila na slunci. Opalovací krém s bílým filmem vypadal na fotografiích neesteticky, a tak se modelka musela obejít bez něj, čehož později litovala. Právě to ji inspirovalo k vytvoření celé ochranné řady, která vyniká funkčností a není vizuální překážkou na tropické dovolené.

    Zdroj: Cay Skin

    Zdroje: Instagram, Cosmoss, Kora Organics, Rose Inc, Meaningful Beauty, Cay Skin

    Modelky, které svou vášeň pro péči o pleť vložily do vlastní značky

    Zaposlouchejte se! Výběr nejlepších módních podcastů

    Nastala doba podcastová, kdy si za mikrofony usedají různorodé osobnosti ve snaze přiblížit své příběhy komukoli a kdekoli na světě. Platformy se hemží každodenně přibývajícími epizodami a najít si ten správný podcast v obrovském audio moři může být náročné. Módní podcasty sice možná nejsou tolik populární jako třeba ty z kategorie true crime, ovšem mnohé z nich se vyplatí sledovat kvůli kvantu užitečných informací, načerpání inspirace nebo relaxaci u nenáročných konverzací. Přinášíme vám přehled těch, které splňují ty nejvyšší standardy pro všechny módní posluchače.

    Módní ikony, modelky a trendsetteři kdysi a dnes: Kdo stojí na vrcholu módy?

    Svérázná Miranda Priestly ve filmu Ďábel nosí Pradu během svého minutového monologu o blankytně modré dokonale vystihla řetězec módních trendů. Tento jednoduchý vzorec však již nelze tak snadno aplikovat. Mezi návrháře, celebrity, modelky a it-girls, kteří donedávna určovali chod módy, se do rovnice zamotaly sociální sítě, influenceři a generace Z. Jak moc kontrastní a relevantní je vliv módních ikon a známých osobností na to, co je aktuálně v kurzu, ve srovnání s předchozími dekádami?

    Tom Ford sklidil v Miláně úspěch, Prada předvedla návrhy plné pohybu a Etro oslavilo umění vzorů

    Další den Milánského týdne módy odhalil hned několik z vysoce očekávaných přehlídek. Patřila mezi ně ta od Toma Forda, kterou navrhl nový kreativní ředitel značky Peter Hawkings. Podobné pozornosti se ovšem dočkala také show Prada, která vždy patří mezi ty nejvíce sledované. Změť vzorů pak do jinak "poklidných" barevných palet vnesla společnost Etro.

    Právo ženy na boty! Investujte do těch nejnadčasovějších modelů

    "Každá žena má právo na boty." Alespoň tak zní český název jednoho z ikonických dílů seriálu Sex ve městě. Dnes vám představíme obuv, jejíž šarm bude zářit nejen dnes, ale i za deset let. Od nádherných lodiček až po pohodlné tenisky. Co je spojuje, je nadčasový design, který nezávisí na sezóně, ale září v každém okamžiku. Navíc budete mile překvapeni, jak snadno a rychle dokážete zkombinovat tuto obuv s vaším celkovým outfitem.