Více
    Redakce

    Giorgio Armani promluvil o budoucnosti svého módního domu a naznačil plán pro svůj odchod. Značka Brunello Cucinelli oznámila slibné výsledky z prvního pololetí a Tom Ford naverboval Tildu Swinton pro propagaci vůně Black Orchid Reserve. Exhibice Louvre Couture zase dosáhla milníku milionu návštěvníků a Pomellato chystá výstavu.

    Brunello Cucinelli slaví. Odhalil slibné výsledky z prvního pololetí

    Italská značka Brunello Cucinelli zveřejnila své výsledky z prvních šesti měsíců letošního roku. Slavit tak může jak zvyšující se zisk, tak prodeje. Zástupci společnosti vidí úspěch především v „exkluzivitě“, kterou se módnímu domu podařilo zachovat. „Až příliš často nahrazuje exkluzivitu žádanost. Například iPhone může být přitažlivý, ale není jedinečný,“ popsala pak značka.

    Black Orchid Reserve má novou tvář. Tom Ford naverboval Tildu Swinton

    Módní dům Tom Ford propaguje parfém Black Orchid Reserve, který vychází z původní ikonické vůně z roku 2006 s názvem Black Orchid. Jeho tváří se stala herečka Tilda Swinton, kterou vybral kreativní ředitel značky Haider Ackermann. „Je to obrovská čest, že mohu hrát roli v historii legendárního parfému Toma Forda Black Orchid,“ popsala svou pozici Tilda Swinton.

    Zdroj: Tom Ford

    Pomellato chystá první solo exhibici. Věnuje ji fotografovi Helmutu Newton

    Šperkařský dům Pomellato odhalil plány na sovu první solo výstavu. Hodlá pomocí ní představit ikonickou kampaň z 80. let, kterou pro italskou značku nafotil Helmut Newton. Konkrétně se má jednat o fotografie publikované mezi lety 1982 a 1984. „Kampaně jsou brilantním ukazatelem času, krystalizují náladu momentu,“ popsala pak ředitelka Pomellato Group Sabina Belli.

    Výstava Louvre Couture překonala milník. Oslavila milion návštěvníků

    Proslulé francouzské muzeum Louvre chtělo svou první módní výstavou Louvre Couture: Art and Fashion přilákat novou generaci návštěvníků. A to se mu více než povedlo. Exhibice totiž nedávno oslavila milník milionu návštěvníků. Jedná se o skoro stejný počet, kterého dosáhla nejnavštěvovanější exhibice v historii muzea, tedy show Leonardo da Vinci z roku 2019.

    Zdroj: Reuters

    Giorgio Armani nastínil plán svého odchodu. Chce se vyhnout šoku

    Jednadevadesátiletý ikonický designér Giorgio Armani odhalil první obrysy svého odchodu. V pátečním rozhovoru pro Financial Times totiž popsal, že chce značku předat postupně a vyhnout se tak přílišnému šoku. Svěřit ji tak hodlá své pravé ruce, návrháři Leu Dell’Orco, ale rovněž členům své rodiny a nejbližšímu pracovnímu týmu. Armani založil svou společnost již v roce 1975.

    @nssmagazine Today, the designer addressed his absence from his recent shows with a heartfelt message shared on social media: ‘It wasn’t easy for me not to hear your applause in person. Thank you from the bottom of my heart. See you in September.’ #fashiontiktok #tiktokfashion #giorgioarmani #armani #fashion #birthday #emporioarmani #armaniprivé ♬ lovers’ carvings – Bibio

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Tom Ford naverboval Tildu Swinton a Pomellato chystá výstavu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Giorgio Armani promluvil o budoucnosti svého módního domu a naznačil plán pro svůj odchod. Značka Brunello Cucinelli oznámila slibné výsledky z prvního pololetí a Tom Ford naverboval Tildu Swinton pro propagaci vůně Black Orchid Reserve. Exhibice Louvre Couture zase dosáhla milníku milionu návštěvníků a Pomellato chystá výstavu.

    - Reklama -

    Brunello Cucinelli slaví. Odhalil slibné výsledky z prvního pololetí

    Italská značka Brunello Cucinelli zveřejnila své výsledky z prvních šesti měsíců letošního roku. Slavit tak může jak zvyšující se zisk, tak prodeje. Zástupci společnosti vidí úspěch především v „exkluzivitě“, kterou se módnímu domu podařilo zachovat. „Až příliš často nahrazuje exkluzivitu žádanost. Například iPhone může být přitažlivý, ale není jedinečný,“ popsala pak značka.

    Black Orchid Reserve má novou tvář. Tom Ford naverboval Tildu Swinton

    Módní dům Tom Ford propaguje parfém Black Orchid Reserve, který vychází z původní ikonické vůně z roku 2006 s názvem Black Orchid. Jeho tváří se stala herečka Tilda Swinton, kterou vybral kreativní ředitel značky Haider Ackermann. „Je to obrovská čest, že mohu hrát roli v historii legendárního parfému Toma Forda Black Orchid,“ popsala svou pozici Tilda Swinton.

    Zdroj: Tom Ford

    - Reklama -

    Pomellato chystá první solo exhibici. Věnuje ji fotografovi Helmutu Newton

    Šperkařský dům Pomellato odhalil plány na sovu první solo výstavu. Hodlá pomocí ní představit ikonickou kampaň z 80. let, kterou pro italskou značku nafotil Helmut Newton. Konkrétně se má jednat o fotografie publikované mezi lety 1982 a 1984. „Kampaně jsou brilantním ukazatelem času, krystalizují náladu momentu,“ popsala pak ředitelka Pomellato Group Sabina Belli.

    Výstava Louvre Couture překonala milník. Oslavila milion návštěvníků

    Proslulé francouzské muzeum Louvre chtělo svou první módní výstavou Louvre Couture: Art and Fashion přilákat novou generaci návštěvníků. A to se mu více než povedlo. Exhibice totiž nedávno oslavila milník milionu návštěvníků. Jedná se o skoro stejný počet, kterého dosáhla nejnavštěvovanější exhibice v historii muzea, tedy show Leonardo da Vinci z roku 2019.

    Zdroj: Reuters

    Giorgio Armani nastínil plán svého odchodu. Chce se vyhnout šoku

    Jednadevadesátiletý ikonický designér Giorgio Armani odhalil první obrysy svého odchodu. V pátečním rozhovoru pro Financial Times totiž popsal, že chce značku předat postupně a vyhnout se tak přílišnému šoku. Svěřit ji tak hodlá své pravé ruce, návrháři Leu Dell’Orco, ale rovněž členům své rodiny a nejbližšímu pracovnímu týmu. Armani založil svou společnost již v roce 1975.

    @nssmagazine Today, the designer addressed his absence from his recent shows with a heartfelt message shared on social media: ‘It wasn’t easy for me not to hear your applause in person. Thank you from the bottom of my heart. See you in September.’ #fashiontiktok #tiktokfashion #giorgioarmani #armani #fashion #birthday #emporioarmani #armaniprivé ♬ lovers’ carvings – Bibio

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Podzim podle Ann Demeulemeester. Nabízí neorganizovaný chaos

    Kreativní ředitel Ann Demeulemeester, Stefano Gallici, v kolekci FW25 ukazuje, že nové období může být temné, rozcuchané a zprvu neuspořádané. Přesto v sobě však nese zvláštní krásu. Ať už jde o vrstvy otrhané látky, kůži, nebo kabáty s asymetrickými liniemi. Černá absorbuje emoce a dává jim konkrétní tvar, zatímco světlo proniká skrze bílé akcenty, objevující se jako záblesk naděje.

    Ze schůzky rovnou do baru. Prostorná kabelka pojme celé království

    Den strávený v kanceláři často neladí s balením nalehko. Notebook, diář, krabička s obědem, kosmetická taštička a případný drobný nákup se nevlezou do každé trendy tašky. Prostorná kabelka je proto must have pro všechny ženy, které chtějí vypadat přes den stylově, ale zároveň mít za každé situace vše důležité neustále po ruce.

    Luxusní průmysl se vrací ke kořenům. Cílí jen na nejbohatší

    Poslední roky se zdálo, že se luxusní průmysl otevřel širšímu publiku. Značky se soustředily na zákazníky z řad Gen Z a na ty, kteří si chtěli jednou za čas dopřát kabelku nebo boty s ikonickým logem. Pravidla se však mění. Zpomalující trh a ochlazení poptávky přinutily módní domy přehodnotit strategii. Pozornost patří opět těm, pro něž luxus není jen občasným zážitkem, ale běžnou rutinou.

    Podzimní chmury zažene relax. Utečte do luxusních vinařských hotelů

    Konec léta nemusí nutně znamenat konec odpočinku. Pokud se obáváte podzimních chmur, zažeňte je perfektní dovolenou v jednom z nejlepších evropských vinařských hotelů. Nejen, že vás čeká relax daleko od rušných měst, přivítá vás také sklenka delikátního vína, a často i útulné prostory specializovaných spa a michelinských restaurací.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    Čas si vybavit podzimní šatník. Přidejte volány a okořeňte ho kožešinou

    Jestliže nadšeně vyhlížíte back to school nákupy, pomalu se blíží váš čas. Pokud váš podzimní šatník potřebuje nový vítr, inspirujte se u nejslavnějších značek. Letos přináší trendy z minulosti i horké novinky, razící si cestu do městských ulic. Jestli na vás nakupovací nálada nepřišla, nezoufejte. Většinu poskládáte i z kousků, které již vlastníte.

    S podzimem přichází Slavic Girl estetika. Masivní trend vznikl na TikToku

    Podzim má zvláštní schopnost vyvolat nostalgii a touhu po něčem intenzivnějším, a právě v tomhle období na TikToku opět exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale i atmosféru. Představte si zasněžené ulice, lampy s oranžovým světlem a ženu zahalenou v dlouhém kožichu, která se pohybuje, jako by patřila k filmovým ikonám staré Moskvy či Varšavy. Působí drsně, ale zároveň neodolatelně.

    Sarah Burton staví do popředí ženy. Poctila je v nové kampani pro Givenchy

    Stále ještě čerstvá kreativní ředitelka módního domu Givenchy Sarah Burton odhalila další kampaň. Tentokrát do ní zapojila nejen známé modelky, ale také svou crew. Před kameru se tak postavila make-up umělkyně nebo stylistka, se kterými návrhářka dlouhodobě spolupracuje. Designérka opět dokazuje, že ve své práci staví do popředí hlavně ženy.

    Virgil Abloh a jeho nesmazatelná stopa. Znáte život a kariéru slavného vizionáře?

    Virgil Abloh patřil mezi tvůrce, kteří dokázali změnit vnímání luxusu a zasadit svou tvorbu do popkultury. Architekt vzděláním, vizionář srdcem a vypravěč generace, jež chtěla luxus cítit, ne jen obdivovat. Byl prvním Afroameričanem, který usedl do čela pánských kolekcí Louis Vuitton a mužem, jenž s lehkostí překládal jazyk ulice do slovníku vysoké módy. V pouhých 41 letech odešel, ale jeho odkaz zůstal nesmrtelný.

    Podzim oživí správná manikúra. Uspějete s aura nehty i rudými odstíny

    V sychravém podzimním počasí jsou často drobné detaily to jediné, co nám dokáže spravit náladu. Pokud hledáte způsoby, jak pokořit blížící se chmury spojené s mizejícím sluníčkem, zachrání vás aktuální trendy manikúra. Diktuje totiž odstíny, se kterými rozhodně smutnit nebudete. Vyzkoušejte hravý aura look, nebo se vraťte k nadčasově rudým tónům.

    Nový módní trend na obzoru. Heritage Prep spojuje slušňáky s modernou

    Bohatá letní sídla a tichý luxus potkávají život na statku a ledabyle uvázaný cop. Řeč je o Heritage Prep, estetice, která kombinuje to nejlepší z obou světů. Módní návrháři začali kousky v tomto stylu pašovat do letošních přehlídek. Vše proto nahrává scénáři, ve kterém se uhlazené, avšak moderní kousky hojně dostanou i do podzimních ulic.

    Navzdory těžkému tématu zahřeje u srdce. Film Sorry, Baby dorazil do kin

    V českých kinech je konečně k vidění očekávaná černá komedie s prvky dramatu Sorry, Baby. Talentovaná Eva Victor v ní debutuje jako scenáristka, režisérka, ale také hlavní herečka. Snímek je protkán poklidnou melancholií, která bravurně nachází humor i něhu v překonávání těžkého traumatu. A nebojte, kočka z plakátu neumře!

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―