Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Nike obměnil ikonu z osmdesátek. Air Force 1 Bouclé dostal háv Chanel

    Legendární model tenisek Air Force 1 má novou podobu. Jeho „Bouclé“ verze odkazuje na ikonickou Chanel kabelku Graffiti. Definuje ji experimentální barvené plátno, ale také chlupaté růžové tkaničky, doplněné o stejně barevné logo na jazyku a korálky vyšívaný Swoosh. Mnozí fanoušci sportovní značky pak na sociálních sítích přirovnávají nejnovější sneakers k Vans teniskám Old Skool „Souvenir“.

    Skims brojí proti zimě s The North Face. Opakuje úspěšnou spolupráci

    Značka z dílny Kim Kardashian Skims vrací na scénu úspěšné partnerství. Odhalila již druhou kolekci ve spolupráci s The North Face. „Myslím, že poprvé jsme absolutně podcenili význam toho, co jsme společně vytvořili,“ popsala dle serveru WWD spoluzakladatelka a ředitelka Skims Jens Grede. Součástí řady jsou nové siluety a poprvé i dětské kousky, to vše v klasické barevné paletě plné tlumených tónů.

    Zdroj: Skims

    Miu Miu může opět slavit. Dle platformy Lyst je již potřetí značkou roku

    Nákupní platforma Lyst vydává na základě dat svých více než 160 milionů klientů pravidelné reporty. Začátkem prosince proto zveřejnila svůj souhrn Year in Fashion popisující nejvýraznější momenty uplynulých měsíců. Za značku roku pak již potřetí prohlásila Miu Miu. „Drzá, hyper ženská identita i nadále rezonuje on-line a formuje také stylingové a nakupovací trendy,“ popsali zástupci Lyst dle Fashion Network.

    Zdroj: Miu Miu

    Bottega Veneta připíjí svátkům ve velkém stylu. Nabízí luxusní koktejl set

    Módní dům Bottega Veneta pravidelně kromě svých dechberoucích módních kolekcí vydává rovněž exkluzivní řadu Bottega for Bottegas. Jedná se o produkty vzdávající hold talentovaným řemeslníkům po celém světě. Tentokrát značka uctívá rovněž tři světová města spojená s její úctyhodnou historií. Speciální luxusní koktejlový set pro ni totiž vytvořili uznávaní umělci z Milána, New Yorku a romantických Benátek.

    Zdroj: Bottega Veneta

    Američtí olympionici znají své uniformy. Tradičně oblečou Ralph Lauren

    Legendární americký návrhář Ralph Lauren spolupracuje s americkým olympijským a paraolympijským týmem téměř 20 let. Vrcholové sportovce tak oblékl již na 10 olympijských her. Jinak tomu není ani u nadcházejících her Milano Cortina. Ralph Lauren minulý týden odhalil nejnovější kolekci odkazující na ikonickou červeno-modro-bílou kombinaci. Dostupná pak bude před zahájením her rovněž veřejnosti.

    @cnn

    The Team USA uniforms just dropped. Ralph Lauren has been dressing Olympic athletes on Team USA for nearly 20 years. They just unveiled the new look for 2026, including jackets, boots, mittens, and belts, all made in the USA.

    ♬ original sound – CNN

    Zdroje: WWD, Fashion Network, GQ, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Skims

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    ― Reklama ―

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Nike obměnil ikonu z osmdesátek. Air Force 1 Bouclé dostal háv Chanel

    Legendární model tenisek Air Force 1 má novou podobu. Jeho „Bouclé“ verze odkazuje na ikonickou Chanel kabelku Graffiti. Definuje ji experimentální barvené plátno, ale také chlupaté růžové tkaničky, doplněné o stejně barevné logo na jazyku a korálky vyšívaný Swoosh. Mnozí fanoušci sportovní značky pak na sociálních sítích přirovnávají nejnovější sneakers k Vans teniskám Old Skool „Souvenir“.

    Skims brojí proti zimě s The North Face. Opakuje úspěšnou spolupráci

    Značka z dílny Kim Kardashian Skims vrací na scénu úspěšné partnerství. Odhalila již druhou kolekci ve spolupráci s The North Face. „Myslím, že poprvé jsme absolutně podcenili význam toho, co jsme společně vytvořili,“ popsala dle serveru WWD spoluzakladatelka a ředitelka Skims Jens Grede. Součástí řady jsou nové siluety a poprvé i dětské kousky, to vše v klasické barevné paletě plné tlumených tónů.

    Zdroj: Skims

    Miu Miu může opět slavit. Dle platformy Lyst je již potřetí značkou roku

    Nákupní platforma Lyst vydává na základě dat svých více než 160 milionů klientů pravidelné reporty. Začátkem prosince proto zveřejnila svůj souhrn Year in Fashion popisující nejvýraznější momenty uplynulých měsíců. Za značku roku pak již potřetí prohlásila Miu Miu. „Drzá, hyper ženská identita i nadále rezonuje on-line a formuje také stylingové a nakupovací trendy,“ popsali zástupci Lyst dle Fashion Network.

    Zdroj: Miu Miu

    Bottega Veneta připíjí svátkům ve velkém stylu. Nabízí luxusní koktejl set

    Módní dům Bottega Veneta pravidelně kromě svých dechberoucích módních kolekcí vydává rovněž exkluzivní řadu Bottega for Bottegas. Jedná se o produkty vzdávající hold talentovaným řemeslníkům po celém světě. Tentokrát značka uctívá rovněž tři světová města spojená s její úctyhodnou historií. Speciální luxusní koktejlový set pro ni totiž vytvořili uznávaní umělci z Milána, New Yorku a romantických Benátek.

    Zdroj: Bottega Veneta

    Američtí olympionici znají své uniformy. Tradičně oblečou Ralph Lauren

    Legendární americký návrhář Ralph Lauren spolupracuje s americkým olympijským a paraolympijským týmem téměř 20 let. Vrcholové sportovce tak oblékl již na 10 olympijských her. Jinak tomu není ani u nadcházejících her Milano Cortina. Ralph Lauren minulý týden odhalil nejnovější kolekci odkazující na ikonickou červeno-modro-bílou kombinaci. Dostupná pak bude před zahájením her rovněž veřejnosti.

    @cnn

    The Team USA uniforms just dropped. Ralph Lauren has been dressing Olympic athletes on Team USA for nearly 20 years. They just unveiled the new look for 2026, including jackets, boots, mittens, and belts, all made in the USA.

    ♬ original sound – CNN

    Zdroje: WWD, Fashion Network, GQ, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―