Více

    Začátek týdne přinesl světu módy hned několik novinek. Paříž přivítala očekávaný fashion week, a to přehlídkou Victora Weinsanto. Prada pak pokračuje ve své snaze odkoupit Versace. Influencerka Sofia Richie Grainge odhalila kolekci pro Tommy Hilfiger a herečka Gillian Anderson se stala tváří L’Oréal. Dior zase chystá oslavy Mezinárodního dne žen.

    Ikonická herečka tváří ikonické značky. Gillian Anderson propaguje L’Oréal Paris

    Slavná herečka Gillian Anderson má novou roli. Stala se totiž novou ambasadorkou největší beauty značky světa L’Oréal Paris. Za úkol bude mít propagaci kampaně Age Perfect, jejímž cílem je podpořit ženy nad 50 let. „Ženy jsou výjimečné, jedinečné, komplexní, brilantní, krásné zevnitř i navenek, a to v jakémkoli věku,“ popsala herečka s tím, že L’Oréal tento narativ podporuje.

    Prada prahne po Versace. Pokračuje ve snaze odkoupit ikonickou značku

    Mateřské společnosti italské značky Versace Capri Holdings už se delší dobu příliš nedaří. Problémem skupiny, pod níž spadá rovněž Michael Kors či Jimmy Choo, je především stagnující růst prodeje. Uvažuje proto o prodeji své ikonické společnosti. Potencionálním kupcem je hlavně Prada, která by ji odkoupila za 1,5 miliardy eur. Dostala by se tak o krok blíž k velikánům, jako je LVMH či Kering.

    Sofia Richie Grainge odhalila „coastal grandma“ look. Navrhla řadu pro Tommy Hilfiger

    Takzvaný coastal grandma look zachycuje trendy look, připomínající bohatou postarší dámu, žijící ve vile poblíž pobřeží. Podobný styl nese rovněž nejnovější kolekce značky Tommy Hilfiger, na které spolupracovala modelka a influencerka Sofia Richie Grainge. Jedná se už o její druhý a úspěšný návrhářský počin pro známou společnost. Její ambasadorkou je totiž už od června loňského roku.

    Zdroj: Tommy Hilfiger

    Dior oslaví Mezinárodní den žen. V dokumentu představí spolupráce Marie Grazie Chiuri

    Módní dům Dior chystá speciální projekt pro blížící se Mezinárodní den žen. Na svém YouTube kanálu hodlá zveřejnit 70 minut dlouhý dokument, podtrhující důležitost ženských rolí v DNA značky. Soustředit se bude na spolupráce kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri s ostatními ženami, ať už z řad umělkyň, spisovatelek, performerek nebo fotografek. Snímek zrežíroval Loïc Prigent.

    Paříž vpustila do ulic týden módy. Odstartovala ho show z dílny Weinsanto

    Pařížané přivítali další dávku očekávaného týdne módy. V pondělí odpoledne ho odstartovala show absolventů prestižní univerzity Institute de la Mode. První přehlídkou z dílny už zažitého návrháře se však stala ta od Victora Weinsanto. Jedná se o designéra, který se nebojí riskovat a vždy překvapí. Tentokrát oslnil především svou džínovinou, vyrobenou z kůže, nebo skulpturálními róbami.

    @tschennika What an incredible final look of the @weinsanto FW25 in Paris #fashion #runway #parisfashionweek ♬ original sound – ‍r7ptor

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Prada pokukuje po Versace a Paříž zahájila týden módy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Začátek týdne přinesl světu módy hned několik novinek. Paříž přivítala očekávaný fashion week, a to přehlídkou Victora Weinsanto. Prada pak pokračuje ve své snaze odkoupit Versace. Influencerka Sofia Richie Grainge odhalila kolekci pro Tommy Hilfiger a herečka Gillian Anderson se stala tváří L’Oréal. Dior zase chystá oslavy Mezinárodního dne žen.

    - Reklama -

    Ikonická herečka tváří ikonické značky. Gillian Anderson propaguje L’Oréal Paris

    Slavná herečka Gillian Anderson má novou roli. Stala se totiž novou ambasadorkou největší beauty značky světa L’Oréal Paris. Za úkol bude mít propagaci kampaně Age Perfect, jejímž cílem je podpořit ženy nad 50 let. „Ženy jsou výjimečné, jedinečné, komplexní, brilantní, krásné zevnitř i navenek, a to v jakémkoli věku,“ popsala herečka s tím, že L’Oréal tento narativ podporuje.

    Prada prahne po Versace. Pokračuje ve snaze odkoupit ikonickou značku

    Mateřské společnosti italské značky Versace Capri Holdings už se delší dobu příliš nedaří. Problémem skupiny, pod níž spadá rovněž Michael Kors či Jimmy Choo, je především stagnující růst prodeje. Uvažuje proto o prodeji své ikonické společnosti. Potencionálním kupcem je hlavně Prada, která by ji odkoupila za 1,5 miliardy eur. Dostala by se tak o krok blíž k velikánům, jako je LVMH či Kering.

    Sofia Richie Grainge odhalila „coastal grandma“ look. Navrhla řadu pro Tommy Hilfiger

    Takzvaný coastal grandma look zachycuje trendy look, připomínající bohatou postarší dámu, žijící ve vile poblíž pobřeží. Podobný styl nese rovněž nejnovější kolekce značky Tommy Hilfiger, na které spolupracovala modelka a influencerka Sofia Richie Grainge. Jedná se už o její druhý a úspěšný návrhářský počin pro známou společnost. Její ambasadorkou je totiž už od června loňského roku.

    - Reklama -

    Zdroj: Tommy Hilfiger

    Dior oslaví Mezinárodní den žen. V dokumentu představí spolupráce Marie Grazie Chiuri

    Módní dům Dior chystá speciální projekt pro blížící se Mezinárodní den žen. Na svém YouTube kanálu hodlá zveřejnit 70 minut dlouhý dokument, podtrhující důležitost ženských rolí v DNA značky. Soustředit se bude na spolupráce kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri s ostatními ženami, ať už z řad umělkyň, spisovatelek, performerek nebo fotografek. Snímek zrežíroval Loïc Prigent.

    Paříž vpustila do ulic týden módy. Odstartovala ho show z dílny Weinsanto

    Pařížané přivítali další dávku očekávaného týdne módy. V pondělí odpoledne ho odstartovala show absolventů prestižní univerzity Institute de la Mode. První přehlídkou z dílny už zažitého návrháře se však stala ta od Victora Weinsanto. Jedná se o designéra, který se nebojí riskovat a vždy překvapí. Tentokrát oslnil především svou džínovinou, vyrobenou z kůže, nebo skulpturálními róbami.

    @tschennika What an incredible final look of the @weinsanto FW25 in Paris #fashion #runway #parisfashionweek ♬ original sound – ‍r7ptor

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Boho styl není jen pro „hippies“. Nebojte se propadnout staronové obsesi

    Boho styl. Synonymum svobody, nespoutanosti a romantiky se opět vrací na výsluní. Ale co když se nechceme oblékat jako moderní hippie od hlavy až k patě? Co když nás láká poetika, ale zároveň si zakládáme na čisté a střídmé estetice? Boho nemusí vždy znamenat maximalismus. Lze ho uchopit i jinak. Minimalisticky, sofistikovaně a nadčasově.

    Jak vypadal MBPFW podzim/zima 2025? Týden módy mluvil jazykem paměti i inovace

    Od nostalgie po dekonstrukci, od mladých hlasů po etablované vizionáře. Letošní jarní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Week (MBPFW) pro podzim a zimu 2025 ukázala, že móda dnes není jen o vzhledu, ale také výpovědi. Designéři mluvili o minulosti a přítomnosti, těle jako médiu a oděvu jako formě dialogu. Na molech se proto střídaly poetické vzkazy, osobní příběhy, ale rovněž technická preciznost.

    Móda v kostce: Choupette oslavuje Hublot a Drake vydává parfém

    Konec týdne přináší hned několik módních novinek. Luxusní výrobce hodinek Hublot oslavuje kolekci Big Bang spolu s jednou z největších ikon, kočkou Karla Lagerfeld jménem Choupette. Gucci a Kate Spade zase lákají na letní kampaně a rapper Drake vydal svůj první parfém. Značky Prada a Miu Miu pak odhalily úspěšné výsledky za první čtvrtletí.

    Od vědkyně přes modelku po „it girl“. Jak Haley Kalil vyhrála TikTok

    Červené koberce se v posledních letech zaplňují celebritami, jež svou slávu získaly často podivným způsobem. Nemůžete si je vybavit z filmů, hudebních klipů, ani sportovních utkání. Jejich kořeny totiž pramení z TikToku. Vyhrát pozornost tamních uživatelů se podařilo i Haley Kalil, která se téměř přes noc stala z aspirující vědkyně modelkou a "it girl".

    Udělejte si radost nezvyklými doplňky. Den vám zlepší praktické klenoty

    Hédonista je označení pro člověka, považujícího za hlavní smysl života dosahování slasti. Nikoliv praktičnosti, ale čistého potěšení. Pokud vám hédonismus imponuje, prvním krokem k jeho dosažení jsou doplňky. Samy o sobě přináší do života špetku "něčeho navíc", v tomto případě dvojnásob. Nutně je totiž nepotřebujete, ale úsměv vykouzlit dovedou.

    Vyzrála generace Z na „brain rot“? Klíčem k úspěchu může být stará Nokia

    Už pár let roste mezi generací Z touha po odpojení se od digitálního světa. Zářící obrazovky, neustálý přísun informací a nikdy nekončící "reelska", to vše vyvolává v mladé generaci pocit takzvaného brain rot. Čím dál více jejích zástupců se proto obrací k jednoduchému řešení. Nablýskané modely iPhonů vyměňují za klasické tlačítkové telefony.

    Boris Král‘ uvedl novou kolekci. Odhalila temnou stránku vysněného luxusu

    Boris Kráľ uspořádal svou nejnovější módní přehlídku v prostředí, kde by Truman Capote možná napsal svůj další skandální román. Řada s názvem BORIS KRAL by KLENOTY AURUM (FW25) vznikla jako inspirace televizním dramatem The Feud: Truman Capote vs. The Swans, připomínajícím, že za leskem společenských ikon často čeká kopa vztahových tragédií.

    Chanel odhalil cruise kolekci u Lago di Como. Uctil v ní film a italské řemeslo

    Francouzský módní dům Chanel patří mezi první luxusní značky, které letos odhalily své cruise kolekce pro rok 2026. Dovolenkovou řadu představil v Itálii u Lago di Como. Destinací odkázal na téma samotné řady, tedy práci režiséra Luchina Visconti. Jeho bývalá vila totiž stála jen kousek od místa konání. Chanel tím poctil film i italské řemeslo.

    Seriál The Last of Us má novou hvězdu. Do záře reflektorů vstupuje Isabela Merced

    Nedávno vydaná druhá série populárního seriálu The Last of Us přinesla nejen šokující vývoj už tak vyostřeného děje a hluboce emotivní chvilky. Nabídla i řadu nových postav a vycházejících hvězd. Patří mezi ně také charismatická Isabela Merced, známá ze snímků Let It Snow, Madame Web či Alien: Romulus. Nyní však její kariéru čeká přelomový moment.

    Je Coachella nový Super Bowl? Hudební festival se stává zlatou žílou marketingu

    Na světě je jen hrstka lidí mladších 30 let, jimž Coachella nic neříká. Jde o nejznámější současný hudební festival, na nějž se shání lístky rok předem a při jejich koupi snadno přečerpáte kreditku. Účastní se ho celebrity, influenceři i smrtelníci, kteří jsou terčem marketingových oddělení známých značek. A ani letos se rozhodně nemají za co stydět.

    Krásy Evropy na stříbrném podnose. Objevte je z pohodlí vlakového kupé

    Na cestování není kolikrát lákavá pouze vytoužená destinace, ale rovněž samotná cesta. Nejkrásnější kouty Evropy proto často ukrývají právě vlakové koleje vinoucí se kolem národních parků, průzračných jezer nebo malebných kopců. Vyberte si z řady proslulých vlaků, nabízejících tak úchvatné výhledy, že z nich už nikdy nebudete chtít vystoupit.

    Proč Chanel neprodukuje pánské kolekce? I muži touží po vlastní řadě

    Přestože značka Chanel vždy stavěla na ženskosti, v jejím DNA se skrývá i odkaz na revoluci. Gabrielle „Coco“ Chanel sama bořila normy. Oblékala ženy do kalhot, rozvolnila korzety a vdechla světu ideu pohodlného, ale luxusního stylu. Přesto nyní, kdy módní svět zažívá nebývalý rozmach gender fluidity, působí Chanel překvapivě zdrženlivě.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―