Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Britské značky Pleasing a JW Anderson překvapily nečekanou spoluprací v podobě kabelek, klíčenek či svetrů. Oblíbený film Ďábel nosí Pradu dorazil na londýnské jeviště a módní dům Chanel oslnil Chang-čou svou Métiers d’Art přehlídkou. Dior mezitím vydal speciální dokument o nedávné cruise show a Simone Rocha odhalila vlastní knihu.

    Módní scéna zná nového favorita. Propadne spolupráci Pleasing a JW Anderson

    Zpěvák Harry Styles a návrhář Jonathan Anderson překvapili nečekaným partnerstvím. Rozhodli se totiž spojit síly svých značek, Pleasing a JW Anderson. Vzhledem k popularitě obou společností se bude pravděpodobně jednat o jednu z nejúspěšnějších spoluprací roku. Jejich fanoušci se mohou těšit na speciální svetry, klíčenky či kabelky, spojující kreativní vize obou slavných umělců.

    Simone Rocha odhalila vlastní knihu. Pozadu nezůstal ani její bratr

    Pokud ještě stále hledáte perfektní dárek pro milovníka módy, pak má pro vás návrhářka Simone Rocha snadné řešení. Odhalila totiž vlastní knihu, shrnující její přehlídky i přípravy úspěšných návrhů. Pozadu ovšem nezůstal ani její bratr, úspěšný kuchař Max Rocha. Ten pro změnu popisuje své špičkové recepty, často pojmenované po matce sourozenců. Jedná se tedy o perfektní dárkové kombo.

    Chanel odhalil letošní kolekci Métiers d’Art. Podruhé v historii ji dovezl do Číny

    Kolekce známá jako Métiers d’Art patří mezi tradiční projekty Chanel. Jedná se o přehlídku, shromažďující práci více než 100 umělců ze specializovaných dceřinných společností značky. Tentokrát se o její kreativní vedení postaral studio tým, jelikož Chanel stále nezná nového kreativního ředitele. Módní dům už podruhé odhalil show Métiers d’Art v Číně, tentokrát ve městě Chang-čou.

    Zdroj: Chanel

    Dior nabídl backstage letošní cruise kolekce. Představil ho v novém dokumentu

    Módní dům Dior má ve zvyku doplňovat své tradiční cruise přehlídky speciálními dokumenty. Jejich cílem je milovníkům módy představit zákulisní dění luxusních kolekcí. Tentokrát se snímek s názvem Dior in Scotland zaměří na proces tvorby kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri ve Skotsku. Popíše prvotní inspiraci archivy slavné značky i spolupráci s lokálními umělci, pracujícími na pleteninách.

    Ďábel nosí Pradu vzbudí nostalgii. Film dorazil na londýnské jeviště

    Neexistuje snad žádný milovník módy, který by neznal film Ďábel nosí Pradu nazpaměť. Jejich nostalgii pro nestárnoucí klasiku nyní oživí stejnojmenná hra, která o uplynulém víkendu dorazila do londýnského divadla Dominion. Roli přísné a ikonické šéfredaktorky magazínu Runway ztvární herečka Vanessa Williams. Hudbu pro ikonický příběh zase vytvořil legendární Elton John.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Chanel

    Móda v kostce: Pleasing a JW Anderson spojí síly a Chanel okouzlil Chang-čou

    Britské značky Pleasing a JW Anderson překvapily nečekanou spoluprací v podobě kabelek, klíčenek či svetrů. Oblíbený film Ďábel nosí Pradu dorazil na londýnské jeviště a módní dům Chanel oslnil Chang-čou svou Métiers d’Art přehlídkou. Dior mezitím vydal speciální dokument o nedávné cruise show a Simone Rocha odhalila vlastní knihu.

    - Reklama -

    Módní scéna zná nového favorita. Propadne spolupráci Pleasing a JW Anderson

    Zpěvák Harry Styles a návrhář Jonathan Anderson překvapili nečekaným partnerstvím. Rozhodli se totiž spojit síly svých značek, Pleasing a JW Anderson. Vzhledem k popularitě obou společností se bude pravděpodobně jednat o jednu z nejúspěšnějších spoluprací roku. Jejich fanoušci se mohou těšit na speciální svetry, klíčenky či kabelky, spojující kreativní vize obou slavných umělců.

    Simone Rocha odhalila vlastní knihu. Pozadu nezůstal ani její bratr

    Pokud ještě stále hledáte perfektní dárek pro milovníka módy, pak má pro vás návrhářka Simone Rocha snadné řešení. Odhalila totiž vlastní knihu, shrnující její přehlídky i přípravy úspěšných návrhů. Pozadu ovšem nezůstal ani její bratr, úspěšný kuchař Max Rocha. Ten pro změnu popisuje své špičkové recepty, často pojmenované po matce sourozenců. Jedná se tedy o perfektní dárkové kombo.

    Chanel odhalil letošní kolekci Métiers d’Art. Podruhé v historii ji dovezl do Číny

    Kolekce známá jako Métiers d’Art patří mezi tradiční projekty Chanel. Jedná se o přehlídku, shromažďující práci více než 100 umělců ze specializovaných dceřinných společností značky. Tentokrát se o její kreativní vedení postaral studio tým, jelikož Chanel stále nezná nového kreativního ředitele. Módní dům už podruhé odhalil show Métiers d’Art v Číně, tentokrát ve městě Chang-čou.

    - Reklama -

    Zdroj: Chanel

    Dior nabídl backstage letošní cruise kolekce. Představil ho v novém dokumentu

    Módní dům Dior má ve zvyku doplňovat své tradiční cruise přehlídky speciálními dokumenty. Jejich cílem je milovníkům módy představit zákulisní dění luxusních kolekcí. Tentokrát se snímek s názvem Dior in Scotland zaměří na proces tvorby kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri ve Skotsku. Popíše prvotní inspiraci archivy slavné značky i spolupráci s lokálními umělci, pracujícími na pleteninách.

    Ďábel nosí Pradu vzbudí nostalgii. Film dorazil na londýnské jeviště

    Neexistuje snad žádný milovník módy, který by neznal film Ďábel nosí Pradu nazpaměť. Jejich nostalgii pro nestárnoucí klasiku nyní oživí stejnojmenná hra, která o uplynulém víkendu dorazila do londýnského divadla Dominion. Roli přísné a ikonické šéfredaktorky magazínu Runway ztvární herečka Vanessa Williams. Hudbu pro ikonický příběh zase vytvořil legendární Elton John.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Francie zavádí „eco-score“. Prozradí dopad módy na životní prostředí

    Módní scénu ve Francii čeká významná změna. Tamní oděvní průmysl musí od začátku října začít aplikovat nové environmentální značení, známé také jako "eco-score". To dle přesně daných kritérií přiřadí oblečení body indikující jeho dopad na životní prostředí. Francouzská vláda plánuje související veřejnou kampaň na začátek příštího roku.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―