Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Newyorský týden módy skončil ve velkém. Svou přehlídkou ho uzavřel Thom Browne. Ostatní značky se mezitím soustředí na nové kampaně. Burberry vydal reklamu, založenou na filmových romantických chvílích v Londýně. Módní dům Miu Miu pro změnu odhalil film, vyprávějící příběh kabelky Wander a značka DKNY do svých řad přijala Lily Moss.

    Burberry propadl filmové lásce. Letošní letní kampaň věnoval romanci v Londýně

    Módní dům Burberry navzdory mrazu za okny upírá svou pozornost na ještě až příliš vzdálené léto. Kampaň pro letošní teplou sezónu ponořil do oparu lásky. Jejím hlavním motivem je totiž zachytit romantické chvíle v britské metropoli. Reklama proto nese název London in Love. Zároveň se jedná o pokračování projektu It’s always Burberry weather, propagujícího ikonické luxusní kabáty.

    Zdroj: Burberry

    V nejnovější kampani pak zazáří hned několik slavných osobností. Není se čemu divit, Burberry totiž rovněž hodlá zveřejnit sérii sedmi filmů, inspirovanou britskými romantickými komediemi z konce 90. let a začátku milénia. Slavný trenčkot proto oblékla také herečka Kate Winslet nebo herec Richard E Grant. Nechyběla ovšem ani slavná britská topmodelka Naomi Campbell.

    Lily Moss přebírá rodinnou štafetu. Stala se ambasadorkou značky DKNY

    Společnost DKNY mezitím zveřejnila jinou novinku. Za svou nejnovější ambasadorku si totiž vybrala Lily Moss, dceru topmodelky Kate Moss. Dvaadvacetiletá modelka se objeví v kampani, inspirované legendárními filmy, natočenými v New Yorku. Kromě toho přebírá rodinnou štafetu, jelikož její matka pro změnu zazáří v jarní kampani sesterské značky Donna Karan.

    Thom Browne rozevřel křídla. Úspěšně uzavřel Newyorský týden módy

    Poslední přehlídkou letošního prvního Newyorského týdne módy se stala ta z dílny Thom Browne. Návrhář rozhodně nezklamal a odhalil eklektickou kolekci, stále se ale držící pro něj tak typických kódů. Příkladem byly jeho ikonické šedé kostýmky, ovšem v novém „kabátku“. Návrhář si pak za motiv vybral ptactvo, znatelné i v nespočtu origami ptáků, vznášejících se nad hlavami modelek.

    Zdroj: Thom Browne

    Miu Miu oživil ikonickou kabelku Wander. Věnoval jí vlastní film

    Italská značka Miu Miu dosadila do hlavní role nejnovější kampaně kabelku Wander. S pomocí britské režisérky Joanny Hogg o ní natočila speciální snímek, vyprávějící celý její život. Její fanoušci tak získají možnost sledovat její narození, prožívání lidských emocí i konec života, obestřený otázkami o smrti a věčnosti. Film nese název Autobiografia di una Borsetta a odehrává se v Toskánsku.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Burberry oslavuje filmovou romanci a Thom Browne uzavřel NYFW

    ― Reklama ―

    Newyorský týden módy skončil ve velkém. Svou přehlídkou ho uzavřel Thom Browne. Ostatní značky se mezitím soustředí na nové kampaně. Burberry vydal reklamu, založenou na filmových romantických chvílích v Londýně. Módní dům Miu Miu pro změnu odhalil film, vyprávějící příběh kabelky Wander a značka DKNY do svých řad přijala Lily Moss.

    Burberry propadl filmové lásce. Letošní letní kampaň věnoval romanci v Londýně

    Módní dům Burberry navzdory mrazu za okny upírá svou pozornost na ještě až příliš vzdálené léto. Kampaň pro letošní teplou sezónu ponořil do oparu lásky. Jejím hlavním motivem je totiž zachytit romantické chvíle v britské metropoli. Reklama proto nese název London in Love. Zároveň se jedná o pokračování projektu It’s always Burberry weather, propagujícího ikonické luxusní kabáty.

    Zdroj: Burberry

    V nejnovější kampani pak zazáří hned několik slavných osobností. Není se čemu divit, Burberry totiž rovněž hodlá zveřejnit sérii sedmi filmů, inspirovanou britskými romantickými komediemi z konce 90. let a začátku milénia. Slavný trenčkot proto oblékla také herečka Kate Winslet nebo herec Richard E Grant. Nechyběla ovšem ani slavná britská topmodelka Naomi Campbell.

    Lily Moss přebírá rodinnou štafetu. Stala se ambasadorkou značky DKNY

    Společnost DKNY mezitím zveřejnila jinou novinku. Za svou nejnovější ambasadorku si totiž vybrala Lily Moss, dceru topmodelky Kate Moss. Dvaadvacetiletá modelka se objeví v kampani, inspirované legendárními filmy, natočenými v New Yorku. Kromě toho přebírá rodinnou štafetu, jelikož její matka pro změnu zazáří v jarní kampani sesterské značky Donna Karan.

    Thom Browne rozevřel křídla. Úspěšně uzavřel Newyorský týden módy

    Poslední přehlídkou letošního prvního Newyorského týdne módy se stala ta z dílny Thom Browne. Návrhář rozhodně nezklamal a odhalil eklektickou kolekci, stále se ale držící pro něj tak typických kódů. Příkladem byly jeho ikonické šedé kostýmky, ovšem v novém „kabátku“. Návrhář si pak za motiv vybral ptactvo, znatelné i v nespočtu origami ptáků, vznášejících se nad hlavami modelek.

    Zdroj: Thom Browne

    Miu Miu oživil ikonickou kabelku Wander. Věnoval jí vlastní film

    Italská značka Miu Miu dosadila do hlavní role nejnovější kampaně kabelku Wander. S pomocí britské režisérky Joanny Hogg o ní natočila speciální snímek, vyprávějící celý její život. Její fanoušci tak získají možnost sledovat její narození, prožívání lidských emocí i konec života, obestřený otázkami o smrti a věčnosti. Film nese název Autobiografia di una Borsetta a odehrává se v Toskánsku.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Stojí průměrná korejská kosmetika za to? V mnohém se neliší od zboží z „drogérky“

    Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem, který pronikl ze sociálních sítí do koupelen po celém světě. Regály zaplnily pastelové obaly, vícekrokové rutiny a ingredience s exotickými názvy. Popularita segmentu stojí na rychlosti inovací a silném vizuálním jazyce. Otázka kvality se ale přesouvá od původu ke složení. Právě tam začíná skutečně zajímavá debata.

    Móda v kostce: Rick Owens navrhnul boty z ryb a Valentino vynechá Paříž

    Ikonická vůně z dílny Dior Addict získá tři nové varianty, jejichž tvářemi se stanou ambasadorky značky Willow Smith, Jisoo a Anya Taylor-Joy. Rick Owens představil ve spolupráci s Maxfield boty z rybí kůže. Shein otvírá nové logistické centrum ve Vratislavi a Chanel zamíří s letošní Métiers d'Art show do Soulu. Valentino vynechá příští sezónu Paříž a vydá se do Říma.

    Sluší vysoké módě fast fashion? Spolupráce s řetězci ředí luxusní značky

    Kousky z dílny luxusních značek v policích fast fashion řetězců můžou působit jako záblesk naděje. Touha po vysněných designových kouscích vítězí nad letmými úvahami nad tím, zda podobný nákup vůbec stojí za to. Spolupráce mezi high fashion a běžnými řetězci však rozmělňuje jádro světových módních domů a snižuje nejen jejich exkluzivitu, ale i autenticitu.

    Ariana Grande a Cynthia Erivo budí konspirace. Jejich vztah nedá internetu spát

    Tiskové turné filmu Wicked: For Good se proměnilo v kulturní událost, která vyvolává víc otázek než odpovědí. Hlavní představitelky Ariana Grande a Cynthia Erivo poutají pozornost extrémní štíhlostí, neustálou fyzickou blízkostí a vystupováním, jenž působí mimo obvyklé hranice hollywoodské prezentace. Sociální sítě reagují memes, spekulacemi i znepokojením. Z pohádky o toleranci se stal další internetový případ.

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―