Více

    ― Reklama ―

    Luxusní značky dlouhodobě bojují s nízkou poptávkou a trvající inflací. Některým se ovšem i navzdory nepříznivé situaci nadále daří. Výsledky z uplynulého pololetí oslavuje například Prada Group. Skupina totiž ve středu oznámila rostoucí prodeje a stabilní zisky. Děkovat za to může především společnosti Miu Miu, která je jejím největším tahounem.

    Skupina Prada Group oslavuje. Její statistiky z prvního pololetí totiž odhalily rostoucí prodeje a stabilní zisky. Na pozadí trvající nepříznivé ekonomické situace se jedná o úctyhodný výsledek. Luxusní značky totiž musí nadále bojovat s nízkou poptávkou a neutuchající inflací. Mnohé z nich kromě toho trápí rovněž cla ze strany Spojených států amerických. Některým se ovšem přesto daří.

    Příkladem je právě skupina Prada Group, jejíž příjmy v uplynulých šesti měsících vzrostly o osm procent, a to na 2,74 miliardy eur. Loni přitom tato částka činila pouhých 2,55 miliardy eur. Vzrostly rovněž maloobchodní prodeje, a to o osm procent na 2,45 miliardy eur. Růst přitom zaznamenaly všechny regiony. „Klíčové je zůstat i dále ostražitý a hbitý,“ popsal ředitel skupiny Andrea Guerra.

    Zdroj: Prada

    Za pozitivní výsledky může Prada Group děkovat především značce Miu Miu. Její maloobchodní prodeje totiž stouply o 49 procent. Módní dům Prada totiž zaznamenal naopak jejich propad, a to o dvě procenta. „Dobrý výsledek byl dosažen v nesnadném kontextu, v našem sektoru je poměrně nebývalý,“ okomentoval pak čerstvé statistiky předseda Prada Group Patrizio Bertelli.

    Pozitivní výsledky slaví i Hermès. Jinak je tomu u Kering a LVMH

    Skupinu Prada Group pak čeká vítané posílení. Do konce roku totiž plánuje uzavřít odkoupení slavné módní značky Versace, které dohodla letos v dubnu. Její konkurence však podobně veselé novinky neslaví. Skupina Kering, vlastnící značku Gucci, v úterý oznámila pokles čtvrtletních prodejů o 15 procent. Luxusní koncern LVMH přitom zase minulý týden zveřejnil propad o čtyři procenta.

    Dobré výsledky naopak slaví módní dům Hermès, který odhalil vzrůst prodejů ve druhém čtvrtletí o devět procent. Předehnal tak dokonce i očekávání analytiků. Hodnota jeho prodejů tak dosáhla na 3,9 miliardy eur. Většina známých značek však podobné statistiky neslaví. Zůstává proto otázkou, kdy módní a beauty scéna zaznamená vytouženou obnovu na globálním trhu s luxusním zbožím.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Miu Miu zachraňuje Prada Group. Luxusní skupina slaví rostoucí prodeje

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní značky dlouhodobě bojují s nízkou poptávkou a trvající inflací. Některým se ovšem i navzdory nepříznivé situaci nadále daří. Výsledky z uplynulého pololetí oslavuje například Prada Group. Skupina totiž ve středu oznámila rostoucí prodeje a stabilní zisky. Děkovat za to může především společnosti Miu Miu, která je jejím největším tahounem.

    - Reklama -

    Skupina Prada Group oslavuje. Její statistiky z prvního pololetí totiž odhalily rostoucí prodeje a stabilní zisky. Na pozadí trvající nepříznivé ekonomické situace se jedná o úctyhodný výsledek. Luxusní značky totiž musí nadále bojovat s nízkou poptávkou a neutuchající inflací. Mnohé z nich kromě toho trápí rovněž cla ze strany Spojených států amerických. Některým se ovšem přesto daří.

    Příkladem je právě skupina Prada Group, jejíž příjmy v uplynulých šesti měsících vzrostly o osm procent, a to na 2,74 miliardy eur. Loni přitom tato částka činila pouhých 2,55 miliardy eur. Vzrostly rovněž maloobchodní prodeje, a to o osm procent na 2,45 miliardy eur. Růst přitom zaznamenaly všechny regiony. „Klíčové je zůstat i dále ostražitý a hbitý,“ popsal ředitel skupiny Andrea Guerra.

    Zdroj: Prada

    - Reklama -

    Za pozitivní výsledky může Prada Group děkovat především značce Miu Miu. Její maloobchodní prodeje totiž stouply o 49 procent. Módní dům Prada totiž zaznamenal naopak jejich propad, a to o dvě procenta. „Dobrý výsledek byl dosažen v nesnadném kontextu, v našem sektoru je poměrně nebývalý,“ okomentoval pak čerstvé statistiky předseda Prada Group Patrizio Bertelli.

    Pozitivní výsledky slaví i Hermès. Jinak je tomu u Kering a LVMH

    Skupinu Prada Group pak čeká vítané posílení. Do konce roku totiž plánuje uzavřít odkoupení slavné módní značky Versace, které dohodla letos v dubnu. Její konkurence však podobně veselé novinky neslaví. Skupina Kering, vlastnící značku Gucci, v úterý oznámila pokles čtvrtletních prodejů o 15 procent. Luxusní koncern LVMH přitom zase minulý týden zveřejnil propad o čtyři procenta.

    Dobré výsledky naopak slaví módní dům Hermès, který odhalil vzrůst prodejů ve druhém čtvrtletí o devět procent. Předehnal tak dokonce i očekávání analytiků. Hodnota jeho prodejů tak dosáhla na 3,9 miliardy eur. Většina známých značek však podobné statistiky neslaví. Zůstává proto otázkou, kdy módní a beauty scéna zaznamená vytouženou obnovu na globálním trhu s luxusním zbožím.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    Milán píše historii. Tamní týden módy odhalí očekávané módní premiéry

    Letošní podzimní týdny módy patří mezi jedny z nejzásadnějších v historii. Přes více než 10 módních domů totiž odhalí debuty svých nových kreativních ředitelů či ředitelek. Výjimkou není ani fashion week v Miláně. Italská metropole představí premiéry značek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslaví navíc 50. výročí Giorgio Armani.

    Bangle all the way. Masivní náramky válcují okoukané doplňky

    Náramky ve stylu bangles vyšplhaly na pomyslný vrchol módních doplňků. Módní mola určená pro letošní jaro a léto zaplavily kromě působivých kousků oblečení i výrazné náramky. Značky Saint Laurent, Balmain, Victoria Beckham nebo Hermès ukazují, že letos bude o co stát. Svezte se na vlně masivních klenotů zdobících opálené paže.

    Rozhovor: Česko má talentů dost. Kreativní kolekce ale brzdí konzervativní trh, míní Žofie Soldánová z Naiad

    Návrhářka Žofie Soldánová stojící za českou značkou Naiad věří, že každá žena má v jakémkoli věku svou vlastní krásu. Z toho vychází i její tvorba, skrze kterou chce ženám nabídnout možnost cítit se étericky a silně zároveň. Česká módní scéna má podle ní obrovský potenciál. Lokální trh je však konzervativní a návrhářům trochu svazuje ruce, neboť musí najít správnou rovnováhu mezi kreativitou a prodejností.

    Gaby Solis i Bree Van De Kamp se vrací. Zoufalé manželky čeká pokračování

    Kultovní Wisteria Lane se opět probouzí k životu. Společnost Onyx Collective chystá seriál inspirovaný hitem Zoufalé manželky, tentokrát pod názvem Wisteria Lane. O návratu původních hereček se ale pouze spekuluje. Účast nepotvrdila Eva Longoria, Marcia Cross ani Teri Hatcher. Místo pokračování nás tak čeká fresh kapitola s novou sestavou sousedek.

    Je libo čerstvé pečivo? Gurmánské parfémy dobývají svět i naše smysly

    Teplý croissant, čerstvě upečený chléb s máslem nebo kousek narozeninového dortu. Vůně pečiva je jedním z nejvýraznějších parfémových trendů letošního roku. Symbolizuje totiž klid, pohodu a návrat do dětství. V době, kdy je jídlo často spojováno s přehnanou sebekontrolou, přichází hřejivé vůně jako něžná útěcha. Jaké parfémy stojí za zkoušku?

    Bílé tenisky na červeném koberci? Je to nerespekt a jednoznačné faux pas

    Na filmovém festivalu v Karlových Varech se rok co rok opakuje zvláštní fenomén. Slavnostní delegace přicházející na premiéry působí stylisticky poněkud nesourodě. Zatímco hlavní hvězdy září ve velké večerní, střihači filmů občas jen v šortkách a nazouvácích. Nejvíce ale zaráží jiná kombinace: honosná róba a bílé tenisky. Co si o tom myslíme v redakci?

    Paříž má předběžný rozvrh. Její podzimní fashion week přetéká debuty

    S postupem léta roste rovněž očekávání módní scény. Zářijové týdny módy představí hned několik důležitých debutů. A zdá se, že většinu z nich odhalí Paříž. Pořadatel tamního fashion weeku, Fédération de la Haute Couture de la Mode, zveřejnil ve čtvrtek předběžný kalendář, dle něhož akce odhalí na devět premiér nových kreativních ředitelů.

    Jak přežít tropy s elegancí? Ovládněte business dresscode i v létě

    Slunce pálí už od rána a vy víte, že vás čeká den v kanceláři. Kombinace, která v letních měsících dokáže potrápit i ty nejstylovější jedince. I v létě ale můžete zazářit s business outfity, které budou zároveň lehké a elegantní. Stačí sáhnout po správných materiálech a s několika nadčasovými kousky snadno vytvoříte vlastní letní capsule wardrobe.

    Personal branding není jen pro celebrity. Staňte se ikonou své sociální bubliny

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Messy girl era is back a čísla jsou na její straně. Béžová a pilates už lidi nudí

    Uhlazené účesy, skleněná pleť a outfity v odstínu ovesného mléka. Tak vypadaly trendy poslední doby, jejichž hlavní ikonou byla influencerka Hailey Bieber a právem tak získala odznáček "it girl". Clean girl era ale upadá a místo ní nastupuje takzvaná messy girl era. Společnost se v preferencích otáčí a lidé zjišťují, že chtějí život opravdu žít.

    Kylie Jenner poprvé pro Miu Miu. Podzimní kampaň boří genderové stereotypy

    Kde se archetypy potkávají se svěží perspektivou. I tak definuje Miu Miu kampaň pro letošní podzim a zimu názvem Feminities. Řada přepisuje tradiční genderové stereotypy a zažité představy o ženskosti. Kousky spojují jemnost spodního prádla s volnějším oblečením, typickým pro pánskou módu. Značka zapojila do kampaně výrazné osobnosti napříč obory, včetně Kylie Jenner, která s Miu Miu spolupracuje poprvé.

    New York zná svůj kalendář. Rýsuje obrysy fashion weeku pro jaro 2026

    Zástupci Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálního pořadatele Newyorského týdnu módy, zveřejnili předběžný rozvrh očekávané události. Fashion week v polovině září představí kolekce pro jaro 2026. Svůj debut tentokrát odhalí devět návrhářů. Chybět naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne nebo Willy Chavarria.

    Brad Pitt se chce bavit. Herec překvapil hravou změnou stylu

    Zdá se, že na pánské módní scéně opět zazářila zhaslá hvězda. Jednašedesátiletý herec Brad Pitt v několika nedávných outfitech odhalil překvapivou změnu stylu. Klasické černé obleky a kousky ve stylu tichého luxusu vyměnil za různorodé textury, výrazné barvy a hravé kombinace. Proměnu má na svědomí mimo jiné i stylista Taylor McNeill.

    TikTok jako chytrá reklama. Beauty značkám přináší organický růst

    Platforma Spate vysledovala 10 nejpopulárnějších beauty značek, které za uplynulý rok na sociální síti TikTok zaznamenaly organický růst. Jedná se o pozornost, kterou společnosti nezískávají skrze domluvené spolupráce či placené reklamy. Uživatelé o nich jen často mluví nebo je doporučují svým sledujícím, čímž kolem nich vytvářejí potřebný "hype".

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―