Více

    ― Reklama ―

    Platforma Lyst provedla módní bilanci za poslední čtvrtletí roku 2024. Dlouho očekávaná zpráva Lyst Index potvrdila neutuchající oblibu značky Miu Miu. Přinesla však překvapení. Do žebříčku hot brandů se probojovaly cenově dostupnější firmy jako Ugg a COS, zatímco seznamu nejvyhledávanějších produktů dominovala kabelka Brooklyn od Coach.

    Zákazníci utahují opasky. Potvrzuje to i náskok Coach před mnoha luxusními giganty

    Módní branži nadále vládne Miu Miu. Loni se na prvním místě žebříčku nejžádanějších značek Lyst Index umístila hned třikrát. Jinak tomu nebylo ani v posledním čtvrtletí. Vedoucí pozici Miu Miu upevnil i projekt Tales & Tellers, který byl součástí mezinárodního veletrhu umění Art Basel v Paříži. Značka je také magnetem na módní trendy, naposledy sociální sítě zaplavily její oválné brýle.

    Očekávání ovšem předčila zejména firma Coach. V žebříčku si polepšila až o 10 míst a obsadila tak pátou pozici. Její poptávka přitom meziročně vzrostla o 332 procent. Cílená a inovativní marketingová strategie známé společnosti si získala především generaci Z. Příjemně však překvapily také značky Ugg a COS, které jsou v žebříčku, tvořeným převážně luxusními společnostmi, nováčky.

    Známé boty Ugg přepisují špatnou pověst. Staly se druhým nejžádanějším produktem

    Značka Coach skórovala i v kategorii nejžádanějších produktů. První místo obsadila její praktická taška přes rameno Brooklyn v tmavě hnědé barvě. Na seznamu Lyst Index se objevila i ve třetím čtvrtletí. Jednalo se však o její světle hnědou semišovou verzi. Zákazníci prahli také po milovaných a zároveň nenáviděných botách Ugg, konkrétně po modelu Classic Ultra Mini Boot.

    Zdroj: WARDROBE.NYC

    Co se týče high-end kousků, na seznamu se objevily blejzrové šaty WARDROBE.NYC, a to z kolekce modelky Rosie Huntington-Whiteley. Jejich popularita vzrostla poté, co si je Beyoncé oblékla na sjezd Demokratické strany. O vlivu celebrit na módu svědčí také 242procentní nárůst vyhledávání kabátu britské návrhářky Charlotte Simone, který zase podnítila zpěvačka Taylor Swift.

    Lyst Index neopomíjí ani menší podniky. DeMellier sklízí úspěch na trhu s kabelkami

    Lyst Index sleduje také sektor menších značek, které sice nestačí na velké hráče jako Prada nebo Saint Laurent, ale rychle získávají na popularitě. V posledním čtvrtletí se do popředí dostala například britská firma DeMellier, specializující se výhradně na kabelky. Poptávka po jejích výrobcích vzrostla o 119 procent, přičemž nejvíce trendy kouskem se stal elegantní model Midi New York.

    @lystapp

    The LYST Q4 2024 Index is OUT! Comment below who you think is number 1.🏆 #fashiontrends #2025fashiontrend #fashionnews

    ♬ Kanye West – C10

    Pravidelně publikovaný report Lyst Index od nákupní platformy Lyst je vodítkem nejen pro jednotlivé značky, ale i pro spotřebitele. Na základě sesbíraných dat o chování zákazníků, zmínkách na sociálních sítích a statistik o aktivitě i zapojení za období tří měsíců sestavuje žebříček nejžádanějších značek a produktů. Analyzuje rovněž, jakým směrem se ubírá komerční sféra módního průmyslu.

    Zdroje: Lyst Index, Fashion United, Hypebae, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Miu Miu

    Miu Miu drží status nejžádanější značky. Karty mezi velkými hráči zamíchaly Coach a Ugg

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Platforma Lyst provedla módní bilanci za poslední čtvrtletí roku 2024. Dlouho očekávaná zpráva Lyst Index potvrdila neutuchající oblibu značky Miu Miu. Přinesla však překvapení. Do žebříčku hot brandů se probojovaly cenově dostupnější firmy jako Ugg a COS, zatímco seznamu nejvyhledávanějších produktů dominovala kabelka Brooklyn od Coach.

    - Reklama -

    Zákazníci utahují opasky. Potvrzuje to i náskok Coach před mnoha luxusními giganty

    Módní branži nadále vládne Miu Miu. Loni se na prvním místě žebříčku nejžádanějších značek Lyst Index umístila hned třikrát. Jinak tomu nebylo ani v posledním čtvrtletí. Vedoucí pozici Miu Miu upevnil i projekt Tales & Tellers, který byl součástí mezinárodního veletrhu umění Art Basel v Paříži. Značka je také magnetem na módní trendy, naposledy sociální sítě zaplavily její oválné brýle.

    Očekávání ovšem předčila zejména firma Coach. V žebříčku si polepšila až o 10 míst a obsadila tak pátou pozici. Její poptávka přitom meziročně vzrostla o 332 procent. Cílená a inovativní marketingová strategie známé společnosti si získala především generaci Z. Příjemně však překvapily také značky Ugg a COS, které jsou v žebříčku, tvořeným převážně luxusními společnostmi, nováčky.

    Známé boty Ugg přepisují špatnou pověst. Staly se druhým nejžádanějším produktem

    Značka Coach skórovala i v kategorii nejžádanějších produktů. První místo obsadila její praktická taška přes rameno Brooklyn v tmavě hnědé barvě. Na seznamu Lyst Index se objevila i ve třetím čtvrtletí. Jednalo se však o její světle hnědou semišovou verzi. Zákazníci prahli také po milovaných a zároveň nenáviděných botách Ugg, konkrétně po modelu Classic Ultra Mini Boot.

    - Reklama -

    Zdroj: WARDROBE.NYC

    Co se týče high-end kousků, na seznamu se objevily blejzrové šaty WARDROBE.NYC, a to z kolekce modelky Rosie Huntington-Whiteley. Jejich popularita vzrostla poté, co si je Beyoncé oblékla na sjezd Demokratické strany. O vlivu celebrit na módu svědčí také 242procentní nárůst vyhledávání kabátu britské návrhářky Charlotte Simone, který zase podnítila zpěvačka Taylor Swift.

    Lyst Index neopomíjí ani menší podniky. DeMellier sklízí úspěch na trhu s kabelkami

    Lyst Index sleduje také sektor menších značek, které sice nestačí na velké hráče jako Prada nebo Saint Laurent, ale rychle získávají na popularitě. V posledním čtvrtletí se do popředí dostala například britská firma DeMellier, specializující se výhradně na kabelky. Poptávka po jejích výrobcích vzrostla o 119 procent, přičemž nejvíce trendy kouskem se stal elegantní model Midi New York.

    @lystapp

    The LYST Q4 2024 Index is OUT! Comment below who you think is number 1.🏆 #fashiontrends #2025fashiontrend #fashionnews

    ♬ Kanye West – C10

    Pravidelně publikovaný report Lyst Index od nákupní platformy Lyst je vodítkem nejen pro jednotlivé značky, ale i pro spotřebitele. Na základě sesbíraných dat o chování zákazníků, zmínkách na sociálních sítích a statistik o aktivitě i zapojení za období tří měsíců sestavuje žebříček nejžádanějších značek a produktů. Analyzuje rovněž, jakým směrem se ubírá komerční sféra módního průmyslu.

    Zdroje: Lyst Index, Fashion United, Hypebae, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Jacob Elordi vrátil na scénu knihy. Stal se z nich sexy módní doplněk

    Některé celebrity vědomě usilují o pozici "it girl" či světově proslulého "trendsettera". Jiné nemusí mít o podobnou roli zájem, přesto se jim ale daří své fanoušky silně ovlivňovat. Podobný efekt má na uživatele sociálních sítí i herec Jacob Elordi. Stačilo, aby odhalil svou lásku ke knihám a nevědomky stvořil trendy doplněk, dobývající módní scénu.

    Dior už má jasno. Pánské kolekce převezme Jonathan Anderson

    Úspěšný návrhář Jonathan Anderson má novou roli. Dle očekávání a spekulací módního světa povládne pánským kolekcím u francouzského módního domu Dior. Zástupci značky to oznámili ve čtvrtek. V pozici nahradí designéra Kima Jones, který od společnosti nedávno odešel. První řadu pro jaro 2026 chce Anderson odhalit v Paříži na konci června.

    Rebelka a vizionář. Herečka Florence Pugh a návrhář Harris Reed redefinují módní normy

    Hollywoodská herečka Florence Pugh otevřela dechberoucí show módního návrháře Harrise Reed na Londýnském týdnu módy neméně strhujícím způsobem. Její pojetí vlastní existence na módní scéně přesně odpovídá stylu fluidního experimentátora. Spolu nekompromisně zpochybňují zavedené normy. A dělají to zábavně a inspirativně.

    Vintage klasika získala moderní punc. Letošní teplou sezónu pohltí puntíky

    Módní scénu roku 2025 definuje návrat hned několika ikonických trendů. Kromě zvířecích vzorů nebo nízko posazených pasů tak letošní teplé sezóně hodlají kralovat rovněž puntíky. Klasický potisk zažil svůj vrchol v historii módy již několikrát. Tentokrát se ovšem vrací ve své moderní podobě, definované inovativními střihy či průhlednými látkami.

    Pryč s unifikací večerních rób. Nezávislí návrháři vracejí na červený koberec odvahu

    Pořád ještě platí, že na okázalé prestižní akci potkáte zejména róby od módních domů jako Chanel, Dior nebo Gucci, protože celebrity zkrátka sází na jistotu. V poslední době se ale na červeném koberci čím dál častěji objevují i nezávislí návrháři, kteří přinášejí čerstvý pohled, odvahu a osobitost. Sledujeme zárodek nového trendu?

    Večeře v metru i na stromě. Světové restaurace vás pohostí na nejpodivnějších místech

    Cestování a jídlo patří mezi jedny z nejoblíbenějších koníčků. Naštěstí se dají skvěle kombinovat. Slavné i méně známé restaurace se proto často předhání v nevšednosti a turisty vítají s otevřenou náručí. Jestliže čas od času zatoužíte po jedinečném zážitku spojeném s gastronomií, vyberte si svoji příští destinaci právě podle těchto neobvyklých míst.

    Ani žlutá, ani zelená. Odstín Chartreuse obarvil jarní trendy

    Zdá se, že loňský "brat summer" odstín zcela nezanikl. Jen se po zimním spánku přeměnil do o něco umírněnější varianty, tedy barvy s názvem Chartreuse. Jedná se o tóny pronikavě žluté a zelené, které se proplížily rovněž do kolekcí pro současné jaro a nadcházející léto. Jejich výhodou je především jednoduchá kombinovatelnost a okamžitý "it girl" efekt.

    Prada píše historii. Po měsících jednání odkoupí módní dům Versace

    Na italskou módní scénu vstupuje nový vládce. Mateřská společnost značky Prada, tedy Prada Group, ve čtvrtek oficiálně oznámila odkoupení Versace. Stalo se tak po měsících spekulací o tom, zda vůbec a za jakou cenu by se mohl prodej uskutečnit. Svět módy nyní napjatě čeká, jak bude sesterství dvou největších italských značek vypadat.

    Adolescence zvedl Netflix z popela. Seriál vrací platformu na výsluní

    Britský limitovaný seriál Adolescence dorazil na platformu Netflix před necelým měsícem. Přesto si získal pozornost nejen diváků známé streamovací služby, ale také uživatelů sociálních sítí, řady známých osobností, a dokonce politiků. Po delším "suchém" období tak opět navrátil Netflix do výsluní. Jak dlouho ale pozornost platformě vydrží?

    Elegantní vestičky boří stereotypy. Naučte se je nastylizovat podle typu postavy

    Původně mužský kousek oděvu ze středověku zažívá v poslední době nevídaný boom. A co víc, změnil dokonce gender a s velkou slávou se objevil i v dámských kolekcích. Není divu, charismatické vestičky perfektně balancují mezi autoritou a svůdností. Jestliže jste tomuto trendu doposud odolávaly, stojí za to ponořit se do něj po hlavě.

    Móda v područí celebrit. Outfity hvězd manifestují jejich vysněné role

    Zdá se, že volby rób slavných osobností skrývají mnohem více než jen dechberoucí módu. Jednat by se mohlo o nápovědu ohledně jejich vysněných rolí. Šatník hereček jako Millie Bobby Brown nebo Ariany Grande vyzařuje v poslední době energii Britney Spears a Audrey Hepburn, tedy osobností, které by si toužily ztvárnit na filmovém plátně.

    Luxusní značky daly sbohem zimě. Jejich kampaně protkaly jarní paprsky

    Jaro se pomalu ale jistě vplížilo také do kampaní luxusních značek. S čím dál častějšími slunečními paprsky daly oficiálně sbohem zimě a naplno obrátily svou pozornost k letošní teplé sezóně. Tu pak v jejich pojetí definují ikonické kabelky i pestrobarevné šperky. Jako červená nit ji ale protkává rovněž nádech retro nostalgie a boho romantismu.

    Rozhraní mezi dekonstrukcí, kubismem a punkem. Junya Watanabe opět v akci

    Junya Watanabe letos znovu dokazuje, že móda může být vizuálním uměním i inženýrskou disciplínou. Designér mísí punkovou rebelii s geometrickou přesností a vytváří kolekci, která je v podstatě matematickým experimentem, ale i manifestem futuristického oděvu. Navíc se přidává do skupiny návrhářů, jež jako textilii používá vlasy.

    Kam nechodí slunce, tam chodí lékař. Některé účinné látky ale před zářením schovejte

    Staré rčení o potřebě slunce, které léčí všechny neduhy, je pravdou jen z části. Sluneční paprsky sice pomáhají tělu vytvářet vitamin D a blahodárný účinek mají rovněž na psychiku. To vše ale platí jen s dostatečnou ochranou před škodlivým UV zářením. A pokud ve své skin care rutině používáte účinné látky, platí to pro vás dvojnásob.

    Pastelové odstíny vkročily do světa make-upu. Ztělesňují jarní optimismus

    Může se zdát, že jsou pastelové odstíny v jarním období asi tak originální jako květinové vzory. Přesto obojí zažívá letos comeback. Návrat jemných barev souvisí mimo jiné i s oblibou období z počátku milénia, tedy y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hledají jakýsi optimismus a téměř dětské experimenty rozjasňující současné dění.

    Designové střípky u vás doma. Usaďte jarní květiny do luxusní vázy

    Jaro s sebou kromě teplejších dnů přináší i záplavy květin. Nejeden dům umí tento živý doplněk rozzářit a v interiéru tak vypadá vždycky skvěle. Umístit kytici ale může být občas oříšek, jelikož ne do každé vázy se svazek hodí. Pokud proto u vás nastal čas na pořízení pořádné výbavy, vyberte si z kvalitních produktů. Závidět vám bude každá návštěva.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―