Více

    ― Reklama ―

    Platforma Lyst provedla módní bilanci za poslední čtvrtletí roku 2024. Dlouho očekávaná zpráva Lyst Index potvrdila neutuchající oblibu značky Miu Miu. Přinesla však překvapení. Do žebříčku hot brandů se probojovaly cenově dostupnější firmy jako Ugg a COS, zatímco seznamu nejvyhledávanějších produktů dominovala kabelka Brooklyn od Coach.

    Zákazníci utahují opasky. Potvrzuje to i náskok Coach před mnoha luxusními giganty

    Módní branži nadále vládne Miu Miu. Loni se na prvním místě žebříčku nejžádanějších značek Lyst Index umístila hned třikrát. Jinak tomu nebylo ani v posledním čtvrtletí. Vedoucí pozici Miu Miu upevnil i projekt Tales & Tellers, který byl součástí mezinárodního veletrhu umění Art Basel v Paříži. Značka je také magnetem na módní trendy, naposledy sociální sítě zaplavily její oválné brýle.

    Očekávání ovšem předčila zejména firma Coach. V žebříčku si polepšila až o 10 míst a obsadila tak pátou pozici. Její poptávka přitom meziročně vzrostla o 332 procent. Cílená a inovativní marketingová strategie známé společnosti si získala především generaci Z. Příjemně však překvapily také značky Ugg a COS, které jsou v žebříčku, tvořeným převážně luxusními společnostmi, nováčky.

    Známé boty Ugg přepisují špatnou pověst. Staly se druhým nejžádanějším produktem

    Značka Coach skórovala i v kategorii nejžádanějších produktů. První místo obsadila její praktická taška přes rameno Brooklyn v tmavě hnědé barvě. Na seznamu Lyst Index se objevila i ve třetím čtvrtletí. Jednalo se však o její světle hnědou semišovou verzi. Zákazníci prahli také po milovaných a zároveň nenáviděných botách Ugg, konkrétně po modelu Classic Ultra Mini Boot.

    Zdroj: WARDROBE.NYC

    Co se týče high-end kousků, na seznamu se objevily blejzrové šaty WARDROBE.NYC, a to z kolekce modelky Rosie Huntington-Whiteley. Jejich popularita vzrostla poté, co si je Beyoncé oblékla na sjezd Demokratické strany. O vlivu celebrit na módu svědčí také 242procentní nárůst vyhledávání kabátu britské návrhářky Charlotte Simone, který zase podnítila zpěvačka Taylor Swift.

    Lyst Index neopomíjí ani menší podniky. DeMellier sklízí úspěch na trhu s kabelkami

    Lyst Index sleduje také sektor menších značek, které sice nestačí na velké hráče jako Prada nebo Saint Laurent, ale rychle získávají na popularitě. V posledním čtvrtletí se do popředí dostala například britská firma DeMellier, specializující se výhradně na kabelky. Poptávka po jejích výrobcích vzrostla o 119 procent, přičemž nejvíce trendy kouskem se stal elegantní model Midi New York.

    @lystapp

    The LYST Q4 2024 Index is OUT! Comment below who you think is number 1.🏆 #fashiontrends #2025fashiontrend #fashionnews

    ♬ Kanye West – C10

    Pravidelně publikovaný report Lyst Index od nákupní platformy Lyst je vodítkem nejen pro jednotlivé značky, ale i pro spotřebitele. Na základě sesbíraných dat o chování zákazníků, zmínkách na sociálních sítích a statistik o aktivitě i zapojení za období tří měsíců sestavuje žebříček nejžádanějších značek a produktů. Analyzuje rovněž, jakým směrem se ubírá komerční sféra módního průmyslu.

    Zdroje: Lyst Index, Fashion United, Hypebae, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Miu Miu

    Miu Miu drží status nejžádanější značky. Karty mezi velkými hráči zamíchaly Coach a Ugg

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Platforma Lyst provedla módní bilanci za poslední čtvrtletí roku 2024. Dlouho očekávaná zpráva Lyst Index potvrdila neutuchající oblibu značky Miu Miu. Přinesla však překvapení. Do žebříčku hot brandů se probojovaly cenově dostupnější firmy jako Ugg a COS, zatímco seznamu nejvyhledávanějších produktů dominovala kabelka Brooklyn od Coach.

    - Reklama -

    Zákazníci utahují opasky. Potvrzuje to i náskok Coach před mnoha luxusními giganty

    Módní branži nadále vládne Miu Miu. Loni se na prvním místě žebříčku nejžádanějších značek Lyst Index umístila hned třikrát. Jinak tomu nebylo ani v posledním čtvrtletí. Vedoucí pozici Miu Miu upevnil i projekt Tales & Tellers, který byl součástí mezinárodního veletrhu umění Art Basel v Paříži. Značka je také magnetem na módní trendy, naposledy sociální sítě zaplavily její oválné brýle.

    Očekávání ovšem předčila zejména firma Coach. V žebříčku si polepšila až o 10 míst a obsadila tak pátou pozici. Její poptávka přitom meziročně vzrostla o 332 procent. Cílená a inovativní marketingová strategie známé společnosti si získala především generaci Z. Příjemně však překvapily také značky Ugg a COS, které jsou v žebříčku, tvořeným převážně luxusními společnostmi, nováčky.

    Známé boty Ugg přepisují špatnou pověst. Staly se druhým nejžádanějším produktem

    Značka Coach skórovala i v kategorii nejžádanějších produktů. První místo obsadila její praktická taška přes rameno Brooklyn v tmavě hnědé barvě. Na seznamu Lyst Index se objevila i ve třetím čtvrtletí. Jednalo se však o její světle hnědou semišovou verzi. Zákazníci prahli také po milovaných a zároveň nenáviděných botách Ugg, konkrétně po modelu Classic Ultra Mini Boot.

    - Reklama -

    Zdroj: WARDROBE.NYC

    Co se týče high-end kousků, na seznamu se objevily blejzrové šaty WARDROBE.NYC, a to z kolekce modelky Rosie Huntington-Whiteley. Jejich popularita vzrostla poté, co si je Beyoncé oblékla na sjezd Demokratické strany. O vlivu celebrit na módu svědčí také 242procentní nárůst vyhledávání kabátu britské návrhářky Charlotte Simone, který zase podnítila zpěvačka Taylor Swift.

    Lyst Index neopomíjí ani menší podniky. DeMellier sklízí úspěch na trhu s kabelkami

    Lyst Index sleduje také sektor menších značek, které sice nestačí na velké hráče jako Prada nebo Saint Laurent, ale rychle získávají na popularitě. V posledním čtvrtletí se do popředí dostala například britská firma DeMellier, specializující se výhradně na kabelky. Poptávka po jejích výrobcích vzrostla o 119 procent, přičemž nejvíce trendy kouskem se stal elegantní model Midi New York.

    @lystapp

    The LYST Q4 2024 Index is OUT! Comment below who you think is number 1.🏆 #fashiontrends #2025fashiontrend #fashionnews

    ♬ Kanye West – C10

    Pravidelně publikovaný report Lyst Index od nákupní platformy Lyst je vodítkem nejen pro jednotlivé značky, ale i pro spotřebitele. Na základě sesbíraných dat o chování zákazníků, zmínkách na sociálních sítích a statistik o aktivitě i zapojení za období tří měsíců sestavuje žebříček nejžádanějších značek a produktů. Analyzuje rovněž, jakým směrem se ubírá komerční sféra módního průmyslu.

    Zdroje: Lyst Index, Fashion United, Hypebae, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Bottega Veneta oslavuje novou kampaň. V čele stojí Tyler, The Creator a Dario Argento

    Módní dům Bottega Veneta představil nové tváře kampaně „Craft is Our Language“. Mezi hlavními jmény tentokrát figuruje rapper Tyler, The Creator a kultovní italský režisér Dario Argento. Jedná se o potvrzení trendu, kdy luxusní módní domy oslovují tvůrce z různých koutů kulturního světa. Hlavně rapová scéna má už léta nepopiratelný vliv na vnímání stylu, estetiky i hodnot značek a Bottega Veneta není výjimkou.

    Paříž očekává změny. Týden haute couture módy mění své obrysy

    Pařížský týden haute couture módy zažívá letos velké změny. Důvodem je zdánlivě nekončící kolotoč přesouvajících se kreativních ředitelů nejslavnějších módních domů. Na očekávané události tak bude chybět Dior, Jean Paul Gaultier a Valentino. Svůj debut naopak představí Glenn Martens pro Maison Margiela a Demna Gvasalia dá sbohem Balenciaga.

    Maria Grazia Chiuri nenabídla jen eleganci. Dior přinesla aktivní feminismus

    Maria Grazia Chiuri sice oblékala ženy do tylu, saténu a ikonických prvků, její skutečný přínos značce Dior však leží jinde. Ve způsobu, jakým do přehlídek vetkala sociální uvědomění. Článek proto nevypráví o tom, jakou krajku použila ve své poslední show. Je o tom, jak módu jako jedna z mála proměnila ve feministický nástroj. A jak její návrhy opakovaně zdůrazňovaly, že silueta nestačí. Je třeba i silný postoj.

    Rozžhaví i vyděsí. Populární knihy vám zpříjemní nejednu letní dovolenou

    Období letních dovolených se kvapem blíží a s ním i očekávání nových dobrodružství. Ať už jste fanoušky divokého poznávání, nebo naopak relaxu v bezpečí rezortu, ideálním zdrojem odpočinku jsou knihy. Jestliže na vás v poličce zrovna žádné nečekají, inspirujte se aktuálně oblíbenými knižními tituly. Své si najdou milovníci detektivek, románků i lidských příběhů.

    Dior cruise kolekce vzdala hold Římu. Do návrhů vetkala jeho historii

    Kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri se s cruise kolekcí pro rok 2026 navrátila domů. Přehlídku totiž tentokrát odhalila ve svém rodném Římě. Návrhy proto řádně poctila jeho bohatou historii. Zaměřila se ale také na jeho stopu ve světě filmu. Výsledkem se stala jedna z jejích dosud nejpovedenějších show, která by ovšem mohla být její poslední.

    Léto volá po změně. Pánové vynosí mini šortky i pastelově růžovou

    S nadcházejícími letními měsíci přichází rovněž čas na změnu. Odložte kožené boty a prošívané bundy na dně šatních skříní. Vneste do svých outfitů čerstvý závan v podobě nejaktuálnějších trendů. Pánské módě mají letos v létě dominovat extra krátké šortky, monochromatické looky a klasická trička s nápisy. Na odvážlivce čeká i pastelově růžová barva.

    TikTok vyplodil další trend. Propaguje „zázračné“ chození po trávě

    Výlet do lesa, kochání se uklidňující zelení a procházení se po travnaté louce patří mezi zvyky, které jsou odjakživa považovány za prospěšné. Zdá se ovšem, že populární platforma TikTok v přirozeném počínání našla další virální trend. Její uživatelé totiž sdílí "zázračné" benefity takzvaného grounding nebo earthing, tedy propojení se s půdou.

    Nejcennější luxusní značkou je Porsche. Louis Vuitton předběhl letos Chanel

    Platforma Brand Finance každoročně vydává žebříček nejcennějších luxusních a prémiových značek. Letos seznamu již po osmé vládne společnost Porsche. V těsném závěsu se ovšem umístil módní dům Chanel, který tentokrát o jedno místo předběhl svou konkurenci, Louis Vuitton. Dior pak pro změnu získal titul nejsilnějšího luxusního brandu.

    Objevte fotoknihu „Julie Bullard“. Nabízí poctu devadesátkovému maloměstu

    Julie Bullard měla kudrnaté blonďaté vlasy, voněla po laku na nehty a stála na prahu snu malé Nadie. Byla její dětskou chůvou a zároveň první ženou, kterou fotografka Nadia Lee Cohen vnímala jako ztělesnění stylu. Právě jí věnovala svou nejnovější knihu "Julie Bullard". Jde o vizuální poctu devadesátkám, estetice maloměsta a idealizovaným vzpomínkám, které nikdy nebyly zcela skutečné.

    Obléká Zendayu i Kendall Jenner. Kdo je Torishéju Dumi?

    Některým návrhářům trvá roky, než si získají pozornost módní scény. U jiných, jako je Torishéju Dumi, je to otázka pár měsíců. Talentovaná designérka poprvé zaujala v roce 2023 na Pařížském fashion weeku. O několik měsíců později oblékla herečku Zendayu a nedávno její kreace zazářila na Met Gala, kde její look předvedla modelka Kendall Jenner.

    Móda v kostce: Hermès má první sluchátka a Burberry čerpá z královské rodiny

    Značka Hermès uvede svá první designová sluchátka. Módní dům Burberry zase vydal jarní kampaň inspirovanou královskou rodinou, zatímco Rabanne zasadil letní kolekci do srdce Brazílie. Londýn vítá nejvýše umístěnou restauraci v Evropě, a to z dílny kuchaře Gordona Ramsay. A Pařížský týden pánské módy zná svůj oficiální kalendář.

    Brat summer je oficiálně u konce. Letošní léto patří Lorde

    Letní měsíce roku 2024 budou již navždy spojené s fenoménem brat summer. Trend z dílny zpěvačky Charli XCX však oficiálně skončil. Na jeho místo letos v létě nastoupí zpěvačka Lorde se svým novým albem Virgin. Poprask na hudební scéně způsobila již nejnovějším songem What Was That. Ukazuje tak, že po čtyřech letech má co nabídnout.

    Netflix má nového favorita. Seriál Niterná tajemství odkrývá temná zákoutí privilegií

    Nový dánský thriller Niterná tajemství ukazuje, že i tento často ohraný žánr má stále co nabídnout. Od své premiéry v polovině května dobývá žebříčky platformy Netflix a těší se výjimečně pozitivním hodnocením. Nabízí totiž nejen klasické napětí a zamotané pátrání po vrahovi, ale i sociální komentář, poukazující na zakalené vody bohatství a privilegií.

    Štěstí přeje připraveným. Domácí beauty příprava zajistí hladké léto

    Léto se nezadržitelně blíží a s ním i touha cítit se skvěle ve vlastním těle. Ať jde o oblečení, zdravě vypadající kůži, nebo výbavu kosmetické taštičky, nyní nastává ideální čas na srovnání priorit. Beauty příprava v podobě drobných úkonů vám sice nezabere mnoho času, ale jednoduše zajistí, že se v horkých dnech budete cítit naprosto skvěle.

    Návrat ve velkém stylu. Eva Longoria zazářila v Cannes

    Může se zdát, že se Eva Longoria na čas stáhla do ústraní. Jenže stačila jedna zlatá róba a ikonická festivalová scéna a svět si na ni opět vzpomněl. Herečka, producentka a módní ikona, kterou generace Z možná míjela, se v roce 2025 vrací do centra dění, a to rovnou na největší glamour událost sezóny, tedy filmový festival v Cannes.

    Přichází pánský šatníkový upgrade. Len se stane vaším nejlepším přítelem

    Léto si žádá změnu nejen v tempu, ale i v materiálech. Pokud má pánský šatník jeden trik na to, jak zvládnout teploty s elegancí, pak je to len. Přírodní materiál je lehký, prodyšný, antibakteriální a s každým nošením příjemnější. Kdo si ho jednou oblékne ve třicetistupňovém horku, většinou už se nikdy ke klasickému bavlněnému tričku nevrátí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―