Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Až na 330 tisíc návštěvníků se v pondělí sjelo do Milána, aby se porozhlédli po výročním designovém veletrhu. Jedná se o její první ročník, který se od začátku světové pandemie koná bez jakýchkoli omezení. Kromě luxusního nábytku nabízí také konference, party a další společenské akce.

    Milánský design week už dlouho není jenom o vystavování toho nejkvalitnějšího nábytku. Jedná se zároveň o komplexní kulturní akci, která jejím návštěvníkům umožňuje zcela se ponořit do světa luxusu. Od pondělí 17. do neděle 23. dubna totiž budou moct navštívit jak veletrh nábytku známý jako Salone del Mobile, tak paralelních 800 akcí konajících se pod hromadným názvem FuoriSalone. Událost má letos navštívit na 330 tisíc zájemců.

    Zároveň je 61. ročník největšího designového veletrhu na světě prvním od začátku světové pandemie, který se koná bez jakýchkoli omezení. Loňský rok totiž musel být přesunutý až na červen. Poprvé se přitom akce začala pořádat v 60. letech minulého století. Části veletrhu známé jako FuoriSalone se pak účastní také nejznámější módní značky. Od roku 2007 totiž ve stejnou dobu pořádají vlastní týden designu známý jako Milano Moda Design.

    Návštěvníky zvou na různé kulturní události od konferencí až po party. I když některé z módních společností ani nemají vlastní kolekci designu nebo dekorací do domácnosti, využívají akci jako příležitost pro zvýraznění své značky. Na klasickém veletrhu Salone del Mobile konajícím se v centru Rho Fiera na okraji Milána zase své výrobky představuje na 2 tisíce firem. „Lidé přijíždějí, aby objevili, co je nové, ale také pro vytvoření známostí. To nám v uplynulých letech chybělo,“ okomentovala událost její prezidentka Maria Porro.

    Návštěvníky zaujme umělecká instalace Bottega Veneta i nábytek Bentley inspirovaný luxusními auty

    Mezi luxusní značky pořádající akce na letošním design weeku patří například Louis Vuitton. Pro letošní rok se rozhodla zákazníkům přinést speciální překvapení ve spolupráci s Marcem Newsonem. Módní dům Dolce & Gabbana zase představuje svůj projekt Gen D. Jeho účelem je ukázat práci deseti začínajících návrhářů ze všech koutů světa. Výjimečné akce přichystaly také módní firmy jako Elie Saab, Etro, Dior nebo Jimmy Choo. Na veletrhu se ale objeví také „menší“ jména jako Benetton, Timberland nebo Fila.

    Speciální je rovněž příspěvek společnosti Bottega Veneta. Rozhodla se totiž svůj obchod svěřit do rukou umělce Geatano Pesce. Ten v něm vytvořil instalaci představující několik kabelek inspirovaných jeho prací. Zobrazují totiž hory se západem nebo východem slunce. Zajímavá je také nová kolekce britské automobilové značky Bentley. Na veletrhu představí svoji „home“ kolekci inspirovanou auty. V jednotlivých kouscích totiž využívá siluety i materiály, které je připomínají.

    Zdroj: Fashion Network, Wallpaper, Dezeen, Twitter, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Miláno hostí největší designový veletrh na světě. Vystavují na něm i luxusní módní značky

    Až na 330 tisíc návštěvníků se v pondělí sjelo do Milána, aby se porozhlédli po výročním designovém veletrhu. Jedná se o její první ročník, který se od začátku světové pandemie koná bez jakýchkoli omezení. Kromě luxusního nábytku nabízí také konference, party a další společenské akce.

    - Reklama -

    Milánský design week už dlouho není jenom o vystavování toho nejkvalitnějšího nábytku. Jedná se zároveň o komplexní kulturní akci, která jejím návštěvníkům umožňuje zcela se ponořit do světa luxusu. Od pondělí 17. do neděle 23. dubna totiž budou moct navštívit jak veletrh nábytku známý jako Salone del Mobile, tak paralelních 800 akcí konajících se pod hromadným názvem FuoriSalone. Událost má letos navštívit na 330 tisíc zájemců.

    Zároveň je 61. ročník největšího designového veletrhu na světě prvním od začátku světové pandemie, který se koná bez jakýchkoli omezení. Loňský rok totiž musel být přesunutý až na červen. Poprvé se přitom akce začala pořádat v 60. letech minulého století. Části veletrhu známé jako FuoriSalone se pak účastní také nejznámější módní značky. Od roku 2007 totiž ve stejnou dobu pořádají vlastní týden designu známý jako Milano Moda Design.

    Návštěvníky zvou na různé kulturní události od konferencí až po party. I když některé z módních společností ani nemají vlastní kolekci designu nebo dekorací do domácnosti, využívají akci jako příležitost pro zvýraznění své značky. Na klasickém veletrhu Salone del Mobile konajícím se v centru Rho Fiera na okraji Milána zase své výrobky představuje na 2 tisíce firem. „Lidé přijíždějí, aby objevili, co je nové, ale také pro vytvoření známostí. To nám v uplynulých letech chybělo,“ okomentovala událost její prezidentka Maria Porro.

    - Reklama -

    Návštěvníky zaujme umělecká instalace Bottega Veneta i nábytek Bentley inspirovaný luxusními auty

    Mezi luxusní značky pořádající akce na letošním design weeku patří například Louis Vuitton. Pro letošní rok se rozhodla zákazníkům přinést speciální překvapení ve spolupráci s Marcem Newsonem. Módní dům Dolce & Gabbana zase představuje svůj projekt Gen D. Jeho účelem je ukázat práci deseti začínajících návrhářů ze všech koutů světa. Výjimečné akce přichystaly také módní firmy jako Elie Saab, Etro, Dior nebo Jimmy Choo. Na veletrhu se ale objeví také „menší“ jména jako Benetton, Timberland nebo Fila.

    Speciální je rovněž příspěvek společnosti Bottega Veneta. Rozhodla se totiž svůj obchod svěřit do rukou umělce Geatano Pesce. Ten v něm vytvořil instalaci představující několik kabelek inspirovaných jeho prací. Zobrazují totiž hory se západem nebo východem slunce. Zajímavá je také nová kolekce britské automobilové značky Bentley. Na veletrhu představí svoji „home“ kolekci inspirovanou auty. V jednotlivých kouscích totiž využívá siluety i materiály, které je připomínají.

    Zdroj: Fashion Network, Wallpaper, Dezeen, Twitter, Instagram

    ― Reklama ―

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―