Více

    ― Reklama ―

    Milánský týden módy se uchýlil ke konci. V posledních dnech ovšem stihl nabídnout hned několik úspěšných přehlídek. Návrhář Giorgio Armani sklidil ovace poté, co předvedl řadu dokonalých rób. Módní dům Missoni pohlédl do minulosti a opět zpracoval své slavné proužky. Značka Bottega Veneta pak odhalila jednoduché, ovšem stoprocentně sofistikované kousky.

    Giorgio Armani potvrdil svého génia. Na konci show ukápla nejedna slza

    Přehlídka návrháře Giorgio Armani patří právoplatně mezi jednu z nejočekávanějších událostí Milánského týdne módy. Slavný návrhář se tentokrát inspiroval východem, který se jeho múzou stal už několikrát. V návrzích se projevil především čínskými nášivkami květin a vážek. Samotná show pak nesla název Winter Flowers.

    Zdroj: Reuters

    „Miluju myšlenku zimních květin, a to především proto, že jich v tomhle období příliš nekvete,“ popsal svou myšlenku Armani. Jeho kolekce, měnící se z elegantní šedé do temně černé, pak sklidila obrovské ovace. Návštěvníky ohromila hlavně řada černých rób, které potvrzovaly, že devětaosmdesátiletý návrhář je i nadále špičkou ve svém oboru.

    Bottega Veneta ví, jak na jednoduchost. Umí ji pozvednout na další úroveň

    Úspěch si zaručeně vysloužila i přehlídka z dílny módního domu Bottega Veneta. Její kreativní ředitel Matthieu Blazy totiž opět učinil to, co umí nejlépe. Jednoduché návrhy proměnil v elegantní a chic kousky. Rozhodl se totiž oslavovat krásu běžných dnů. „Je něco nádherného na tom vytvořit z každé dne něco monumentálního,“ popsal dle webu WWD.

    Jednotlivé návrhy pak nechal vyniknout především skrze své umění vrstvit na sebe látky dech beroucím způsobem. Drapování tak použil na kabáty, trička i dlouhé splývavé šaty. Různorodost vpracoval do jednotlivých návrhů také skrze výrazné barvy. Mezi neutrálními odstíny tak sem tam prokoukl olivový nebo rudý odstín.

    Missoni vrací proužky na scénu. Módní dům se ohlédl za svou historií

    Kreativní ředitel značky Missoni Filippo Grazioli zatoužil po tom, uctít historii společnosti, které nyní vládne. Rozhodl se proto vzdát hold úplným začátkům kreativního dua Ottavia a Rosity Missoni. Když začínali, neměli totiž k dispozici nic jiného než šicí stroj, který ovšem zvládl produkovat pouze proužky.

    Zdroj: Reuters

    Právě jimi se módní dům nakonec proslavil. Především proto je Grazioli vpracoval do téměř každého svého návrhu. Proužky se linuly po kabátech, šatech, svetrech nebo šálách. Další inspirací se stala první přehlídka Missoni, odehrávající se v bazénu. Modelky tak na hlavu nasadily plavecké čapky. „Chtěl jsem pruhy interpretovat moderním způsobem,“ vysvětlil pak podle WWD návrhář.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    MFW: Módní domy odhalily sofistikovanou jednoduchost, ikonické proužky i dech beroucí róby

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Milánský týden módy se uchýlil ke konci. V posledních dnech ovšem stihl nabídnout hned několik úspěšných přehlídek. Návrhář Giorgio Armani sklidil ovace poté, co předvedl řadu dokonalých rób. Módní dům Missoni pohlédl do minulosti a opět zpracoval své slavné proužky. Značka Bottega Veneta pak odhalila jednoduché, ovšem stoprocentně sofistikované kousky.

    - Reklama -

    Giorgio Armani potvrdil svého génia. Na konci show ukápla nejedna slza

    Přehlídka návrháře Giorgio Armani patří právoplatně mezi jednu z nejočekávanějších událostí Milánského týdne módy. Slavný návrhář se tentokrát inspiroval východem, který se jeho múzou stal už několikrát. V návrzích se projevil především čínskými nášivkami květin a vážek. Samotná show pak nesla název Winter Flowers.

    Zdroj: Reuters

    „Miluju myšlenku zimních květin, a to především proto, že jich v tomhle období příliš nekvete,“ popsal svou myšlenku Armani. Jeho kolekce, měnící se z elegantní šedé do temně černé, pak sklidila obrovské ovace. Návštěvníky ohromila hlavně řada černých rób, které potvrzovaly, že devětaosmdesátiletý návrhář je i nadále špičkou ve svém oboru.

    - Reklama -

    Bottega Veneta ví, jak na jednoduchost. Umí ji pozvednout na další úroveň

    Úspěch si zaručeně vysloužila i přehlídka z dílny módního domu Bottega Veneta. Její kreativní ředitel Matthieu Blazy totiž opět učinil to, co umí nejlépe. Jednoduché návrhy proměnil v elegantní a chic kousky. Rozhodl se totiž oslavovat krásu běžných dnů. „Je něco nádherného na tom vytvořit z každé dne něco monumentálního,“ popsal dle webu WWD.

    Jednotlivé návrhy pak nechal vyniknout především skrze své umění vrstvit na sebe látky dech beroucím způsobem. Drapování tak použil na kabáty, trička i dlouhé splývavé šaty. Různorodost vpracoval do jednotlivých návrhů také skrze výrazné barvy. Mezi neutrálními odstíny tak sem tam prokoukl olivový nebo rudý odstín.

    Missoni vrací proužky na scénu. Módní dům se ohlédl za svou historií

    Kreativní ředitel značky Missoni Filippo Grazioli zatoužil po tom, uctít historii společnosti, které nyní vládne. Rozhodl se proto vzdát hold úplným začátkům kreativního dua Ottavia a Rosity Missoni. Když začínali, neměli totiž k dispozici nic jiného než šicí stroj, který ovšem zvládl produkovat pouze proužky.

    Zdroj: Reuters

    Právě jimi se módní dům nakonec proslavil. Především proto je Grazioli vpracoval do téměř každého svého návrhu. Proužky se linuly po kabátech, šatech, svetrech nebo šálách. Další inspirací se stala první přehlídka Missoni, odehrávající se v bazénu. Modelky tak na hlavu nasadily plavecké čapky. „Chtěl jsem pruhy interpretovat moderním způsobem,“ vysvětlil pak podle WWD návrhář.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Podzim se ponese ve znamení ponča. Vrací se luxusnější než kdy dřív

    Ponča jsou zpět a vrací se v luxusní podobě. Modely, které se budou nosit letošní podzim, jsou elegantní a volně splývavé, z hedvábí nebo hřejivého kašmíru. Trend si rychle našel cestu do šatníků nejen jako přehoz, jenž zahřeje, ale i jako doplněk. V létě jsou populární lehké a průsvitné varianty, které sice nezahřejí, ale o to větší dodají outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrzují i módní domy jako například Hermès.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Návrat modernizované Phantom kabelky. Zájem o Celine ikonu astronomicky stoupá

    S nástupem návrháře Michaela Rider do čela Celine se módní dům vydal cestou, která spojuje úctu k minulosti s vizí budoucnosti. Designér, jenž dříve u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uvedl svou první kolekci. Pevně ji zakotvil v estetice, jež milovníci Celine dodnes obdivují. Jedním z nejsilnějších momentů debutu byl návrat ikonické kabelky Phantom.

    Co znamená pánský streetwear? Jeho finální proměna trvala roky

    Pánský streetwear ušel dlouhou cestu od ulic, kde kdysi vládly oversized hoodies a baggy jeans, až po současnou podobu, která připomíná spíše sofistikovanější verzi gentlemanova šatníku. Jeho DNA stále patří městu, ale formu čerpá z tradice. Zahrnuje saka i košile, boty s aerodynamickou siluetou místo masivních tvarů a kombinace, jež by ještě před několika lety ve stejném kontextu působily nepatřičně.

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien's Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―