Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Podzimní kolekci Marc Jacobs letos světu představí Kim Kardashian. Stala se totiž hlavní tváří její doprovodné kampaně. Vystihuje ji především kontrast černé a bílé, vzor puntíků a extravagantní nafukovací balonky.

    Značka Marc Jacobs je známá tím, že do svých kampaní často zařazuje módní a kulturní ikony. V minulosti tak spolupracovala například s Victoria Beckham, Kate Moss, Jessica Stam, Paris Hilton, Ashlee Simpson nebo Selma Blair. Pro svou nejnovější podzimní kolekci si ale tentokrát vybrala Kim Kardashian. Módní společnost pak její zapojení oznámila poněkud netradičně. Smazala si totiž veškeré fotky na svém Instagramu.

    Místo nich se na něm ve středu objevily tři fotografie odhalující novou tvář módní firmy. Podzimní kolekci vystihuje především kontrast černé a bílé, ještě více vyzdvižený v puntíkovaných vzorech. Kromě toho jsou součástí fotek také obrovské metalické nafukovací balonky. Outfity pro Kardashian vybral Alastair McKimm a fotografie zase nafotil Tyrone Lebon. Lokace focení pak patří kreativnímu studiu v Los Angeles Playlab.

    „Jedná se o svěží mix různých textur, oversized siluet a puntíkovaného vzoru, který poprvé vznikl na runway, ale až nyní se přetvořil do reálného šatníku,“ popsala kolekci známá módní značka. Na prvním ze tří snímků kampaně se Kardashian opírá o obří nafouknutou „sochu“ bot s názvem Kiki Ankle Boot, které jsou pro Marc Jacobs typické. Na sobě má přitom puntíkovanou černou bundu a sukni doplněnou o černé kožené rukavice.

    Klíčovým prvkem kampaně se stala také ikonická taška The Tote Bag

    Do podobně tmavých odstínů je sladěný i druhý outfit Kardashian, který se skládá z černého korzetu, pouzdrové sukně a černobílých puntíkovaných doplňků. Na sobě má modelka také reálný model Kiki Ankle Boot. Klíčovým prvkem třetího snímku je zase známá kabelka s názvem The Tote Bag v bílé barvě. Kardashian má pak na sobě černou džínovou bundu a puntíkované rukavice.

    Kromě toho ale celebrita v nejnovější ready-to-wear a doplňkové podzimní kolekci představila další dva nové modely kabelek Marc Jacobs s názvy The Sack Bag a The Curve Bag. Kim Kardashian v minulosti zapózovala pro módní společnosti jako Stuart Weitzman nebo Dolce & Gabbana. Postavila se ale především také do čela kampaně pro vlastní úspěšnou značku SKIMS.

    Zdroje: WWD, Fashionista, People, YouTube, Instagram

    Marc Jacobs odhalil podzimní kampaň. Do jejího čela dosadil Kim Kardashian

    Kdy jste naposledy cíleně nic nedělali? Nizozemská filozofie niksen ukazuje cestu k pomalejšímu životu

    V posledním desetiletí se svět seberozvoje a duševního zdraví inspiruje japonskou filozofií ikigai nebo dánským konceptem radosti z maličkostí, známým jako hygge. Mezi recepty na šťastný život podle různých zemí se přidává i nizozemský niksen, který doslova káže nic nedělat. Ukáže vám, jak v současném hektickém světě zpomalit a nenechat si drahocenný čas proklouznout mezi prsty.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid představila parfém, Pharrell Williams se spojil s Tiffany & Co. a Ralph Lauren uspořádal skromnou přehlídku

    Přelom dubna a května přinesl do světa krásy a módy významné debuty, ale také nostalgické okamžiky. Návrhář Pharrell Williams a Tiffany & Co. oslavují individualitu v nové kolekci Titan. Modelka Bella Hadid odhalila světu luxusní parfémy, které jsou pohlazením pro tělo i duši. Značka Ralph Lauren vsadila pro svou nejnovější přehlídku na jednoduchost v tom nejlepším slova smyslu.

    Snová symbolika střídá bujnou fantazii. Unikněte do snu nestárnoucího surrealismu

    Surrealismus představuje v módě útěk do vesmírně vzdálené dimenze, ve které se setkávají sny, fantazie a svět hlubokých myšlenek. Ovšem od začátku uměleckého směru jsme se značně posunuli. Pomyslná druhá vlna surrealismu vychází ze stejných faktorů, ale je prolnuta realistickým vyobrazením nejrůznějších vzorů. V módě se surrealismus stává synonymem pro populární Schiaparelli a nečekaně ovlivňuje i řadu dalších značek.

    Nákupní seznam na květen: Obdarujte maminky produkty od Belly Hadid nebo parfémem od Pigmentarium

    V kalendáři tentokrát přichází květen, lásky čas, a náš nákupní seznam se opět nebezpečně plní zajímavými novinkami ze světa krásy, módy a designu. Každou maminku potěší ke Dni matek luxusní parfém od české značky Pigmentarium. Poslední jarní měsíc však můžete oslavit například i novými barevnými variantami ikonických kabelek od Miu Miu.