Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Podzimní kolekci Marc Jacobs letos světu představí Kim Kardashian. Stala se totiž hlavní tváří její doprovodné kampaně. Vystihuje ji především kontrast černé a bílé, vzor puntíků a extravagantní nafukovací balonky.

    Značka Marc Jacobs je známá tím, že do svých kampaní často zařazuje módní a kulturní ikony. V minulosti tak spolupracovala například s Victoria Beckham, Kate Moss, Jessica Stam, Paris Hilton, Ashlee Simpson nebo Selma Blair. Pro svou nejnovější podzimní kolekci si ale tentokrát vybrala Kim Kardashian. Módní společnost pak její zapojení oznámila poněkud netradičně. Smazala si totiž veškeré fotky na svém Instagramu.

    Místo nich se na něm ve středu objevily tři fotografie odhalující novou tvář módní firmy. Podzimní kolekci vystihuje především kontrast černé a bílé, ještě více vyzdvižený v puntíkovaných vzorech. Kromě toho jsou součástí fotek také obrovské metalické nafukovací balonky. Outfity pro Kardashian vybral Alastair McKimm a fotografie zase nafotil Tyrone Lebon. Lokace focení pak patří kreativnímu studiu v Los Angeles Playlab.

    „Jedná se o svěží mix různých textur, oversized siluet a puntíkovaného vzoru, který poprvé vznikl na runway, ale až nyní se přetvořil do reálného šatníku,“ popsala kolekci známá módní značka. Na prvním ze tří snímků kampaně se Kardashian opírá o obří nafouknutou „sochu“ bot s názvem Kiki Ankle Boot, které jsou pro Marc Jacobs typické. Na sobě má přitom puntíkovanou černou bundu a sukni doplněnou o černé kožené rukavice.

    Klíčovým prvkem kampaně se stala také ikonická taška The Tote Bag

    Do podobně tmavých odstínů je sladěný i druhý outfit Kardashian, který se skládá z černého korzetu, pouzdrové sukně a černobílých puntíkovaných doplňků. Na sobě má modelka také reálný model Kiki Ankle Boot. Klíčovým prvkem třetího snímku je zase známá kabelka s názvem The Tote Bag v bílé barvě. Kardashian má pak na sobě černou džínovou bundu a puntíkované rukavice.

    Kromě toho ale celebrita v nejnovější ready-to-wear a doplňkové podzimní kolekci představila další dva nové modely kabelek Marc Jacobs s názvy The Sack Bag a The Curve Bag. Kim Kardashian v minulosti zapózovala pro módní společnosti jako Stuart Weitzman nebo Dolce & Gabbana. Postavila se ale především také do čela kampaně pro vlastní úspěšnou značku SKIMS.

    Zdroje: WWD, Fashionista, People, YouTube, Instagram

    Marc Jacobs odhalil podzimní kampaň. Do jejího čela dosadil Kim Kardashian

    Módní novinky v kostce: Ralph Lauren odhalil uniformy týmu USA a Rihanna zastupuje J’Adore

    Americký návrhář Ralph Lauren představil očekávané uniformy týmu USA pro nadcházející Olympijské hry. Novinku ovšem představil rovněž módní dům Dior. Zveřejnil totiž, že se zpěvačka Rihanna stane ambasadorkou vůně J'Adore. Modelka Noemi Campbell zase v sobotu otevře vlastní výstavu a Chanel zahájí nové partnerství.

    Módní svět ovládá Miu Miu girl. Italská značka vytvořila vlastní styl

    Ani nejméně aktivní pozorovatel módního průmyslu si nemohl nevšimnout nesmlouvavého růstu italské značky Miu Miu. V posledních letech si díky svým virálním trendy kouskům dokázala vybudovat nejen základnu věrných zákazníků, ale také vlastní styl. Seznamte se s Miu Miu girl.

    Interiér roku 2025 oslavuje barvu Burnt Sienna i mísu s pomeranči. To vše na eklektickém základě

    Interiérové trendy roku 2025 zasahují do několika stylů. Inspiraci nachází v 70. letech, jejich prvky však převádí do moderních a inovativních linií. Oblíbený minimalismus sice ustupuje, jednou nohou v designovém hřišti ovšem stále zůstává. Jak jinak totiž správně vyniknou zdobné koberce než v jednoduchém prostředí? Alespoň tak nám je letos odprezentoval milánský Design Week.

    Pharrell Williams ztvárnil ducha Olympiády. Nová kolekce Louis Vuitton stojí na pospolitosti

    Kreativní ředitel pánské módy Louis Vuitton Pharrell Williams opět dokázal svou schopnost využívat aktuální dění i odhadovat budoucí trendy. Jeho nejnovější kolekce, odhalená na zahradě ředitelství UNESCO, umně podtrhla srdce blížící se Olympijských her, tedy pospolitost.