Více
    Redakce

    Módní dům Maison Margiela prohlubuje své ikonické číselné řazení. Nedávno odhalil svůj nový sektor s názvem Line 2. Číslovka totiž dosud žádné projekty neukrývala. Značka pod ní nyní ovšem hodlá schovávat umělecké instalace, kampaně nebo rozhovory. Projekt odstartuje začátkem září v Soulu výstava s názvem Elsewhere, Rhem, Open Torso.

    Luxusní značky již dávno nenabízejí pouze módu. Čím dál více se soustředí rovněž na exkluzivní zážitky, umělecké projekty nebo lifestyle produkty. Směr, kterým se módní scéna v poslední době ubírá, nyní potvrdil rovněž módní dům Maison Margiela. Své portfolio totiž rozšiřuje o projekt zaměřený na umělecké instalace, kampaně nebo diskuze. Prohlubuje tím své ikonické číselné řazení.

    Legendární numerický systém nastavil samotný zakladatel značky, a to již v roce 1997. Jedná se o řadu čísel od 0 do 23, přičemž každé z nich zastupuje jistý sektor společnosti. Například číslo 6 symbolizuje populární ready-to-wear řadu MM6, číslovka 3 zase schovává parfémy. Stále ovšem existuje pár čísel, která módní dům nevyužil. Mezi ně patřila rovněž 2, jež si nyní vysloužila vlastní řadu.

    Zdroj: Maison Margiela

    Takzvaná Line 2 má fungovat jako jakási střecha různorodých uměleckých projektů. Jedná se o poměrně volně definovaný koncept, který má odkazovat na „duální spolupráci“. Budoucí eventy ovšem mohou být s číslem spojené rovněž jen symbolicky. Referovat mohou dle společnosti na „data, časy nebo další vizuální kódy“. První projekt má pak odstartovat již začátkem září, a to v Soulu.

    Maison Margiela potvrzuje trendy. Cílí na rostoucí trh v Asii

    Line 2 debutuje výstava s názvem Elsewhere, Rhema, Open Torso, kterou má na svědomí vizuální umělkyně Heemin Chung a hudebnice Joyul. Společně přichystaly pohlcující výstavu, již pohostí vlajková pobočka v hlavním městě Jižní Koreje. Její inspirací jsou témata zapojená do kolekce pro podzim a zimu 2025, tedy vzpomínky a transformace. Spatřit ji bude možné od 2. do 28. září.

    Ředitel Maison Margiela Gaetano Sciuto pak dle serveru Hypebeast popsal novou řadu jako způsob, jak „překročit rámec nákupů“ a vytvořit „spojení“ a „komunitu“. Módní dům tak potvrdil trend luxusního průmyslu, který se už dávno nezaměřuje jen na módu. Svou volbou debutu Line 2 v Soulu pak rovněž stvrdil Asii jako region představující potenciální rostoucí trh pro high-end společnosti.

    Zdroje: The Fashion Network, Highsnobiety, Hypebeast, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Maison Margiela rozšiřuje portfolio. Daroval nový význam číslu 2

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Maison Margiela prohlubuje své ikonické číselné řazení. Nedávno odhalil svůj nový sektor s názvem Line 2. Číslovka totiž dosud žádné projekty neukrývala. Značka pod ní nyní ovšem hodlá schovávat umělecké instalace, kampaně nebo rozhovory. Projekt odstartuje začátkem září v Soulu výstava s názvem Elsewhere, Rhem, Open Torso.

    - Reklama -

    Luxusní značky již dávno nenabízejí pouze módu. Čím dál více se soustředí rovněž na exkluzivní zážitky, umělecké projekty nebo lifestyle produkty. Směr, kterým se módní scéna v poslední době ubírá, nyní potvrdil rovněž módní dům Maison Margiela. Své portfolio totiž rozšiřuje o projekt zaměřený na umělecké instalace, kampaně nebo diskuze. Prohlubuje tím své ikonické číselné řazení.

    Legendární numerický systém nastavil samotný zakladatel značky, a to již v roce 1997. Jedná se o řadu čísel od 0 do 23, přičemž každé z nich zastupuje jistý sektor společnosti. Například číslo 6 symbolizuje populární ready-to-wear řadu MM6, číslovka 3 zase schovává parfémy. Stále ovšem existuje pár čísel, která módní dům nevyužil. Mezi ně patřila rovněž 2, jež si nyní vysloužila vlastní řadu.

    Zdroj: Maison Margiela

    - Reklama -

    Takzvaná Line 2 má fungovat jako jakási střecha různorodých uměleckých projektů. Jedná se o poměrně volně definovaný koncept, který má odkazovat na „duální spolupráci“. Budoucí eventy ovšem mohou být s číslem spojené rovněž jen symbolicky. Referovat mohou dle společnosti na „data, časy nebo další vizuální kódy“. První projekt má pak odstartovat již začátkem září, a to v Soulu.

    Maison Margiela potvrzuje trendy. Cílí na rostoucí trh v Asii

    Line 2 debutuje výstava s názvem Elsewhere, Rhema, Open Torso, kterou má na svědomí vizuální umělkyně Heemin Chung a hudebnice Joyul. Společně přichystaly pohlcující výstavu, již pohostí vlajková pobočka v hlavním městě Jižní Koreje. Její inspirací jsou témata zapojená do kolekce pro podzim a zimu 2025, tedy vzpomínky a transformace. Spatřit ji bude možné od 2. do 28. září.

    Ředitel Maison Margiela Gaetano Sciuto pak dle serveru Hypebeast popsal novou řadu jako způsob, jak „překročit rámec nákupů“ a vytvořit „spojení“ a „komunitu“. Módní dům tak potvrdil trend luxusního průmyslu, který se už dávno nezaměřuje jen na módu. Svou volbou debutu Line 2 v Soulu pak rovněž stvrdil Asii jako region představující potenciální rostoucí trh pro high-end společnosti.

    Zdroje: The Fashion Network, Highsnobiety, Hypebeast, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Pánské baleríny přinesly organickou revoluci. Zaplní podzimní botníky

    Pánské baleríny se na letošních přehlídkách staly symbolem nové kapitoly. V dámských botnících se subtilní obuv objevuje už léta, tentokrát se ale její silueta přelila i do pánského segmentu. Návštěvníci fashion weeků dali najevo, že minimalistická elegance ploché obuvi patří do každého botníku. V okamžiku, kdy se v balerínách začali objevovat známí umělci a trendsetteři, bylo jasné, že jde o nový obuvnický směr.

    Značka Oishii posouvá hranice luxusu. Nabízí exkluzivní virální jahody

    Sociální sítě v posledních měsících zaplavila videa uživatelů, jež s nečekaným očekáváním pojídají jahody. Jedná se totiž o luxusní balení osmi plodů z dílny značky Oishii, za které mnozí zaplatí až 12 dolarů. Lákavé jsou především díky svému až dystopicky perfektnímu tvaru, barvě a vůni. Pěstované jsou po celý rok ve vertikálních farmách.

    Giorgio Armani zemřel. Nechává za sebou legendární módní dědictví

    Módní svět truchlí. Ve čtvrtek zemřel ikonický italský návrhář Giorgio Armani, a to ve věku 91 let. Zanechal tak za sebou legendární dědictví, které přepsalo módní historii. Svět poprvé uchvátil svou dokonalou balancí mezi elegantními pánskými návrhy a bohatými haute couture kolekcemi. Jeho stejnojmenná značka letos oslavila 50. narozeniny.

    Když se taška změní v bagetu. Baguette kabelky definují aktuální trendy

    Tašky, které dříve stavěly na pevné konstrukci a objemu, se najednou natahují do delší a nižší linie. Baguette kabelky se stávají symbolem, jenž nezatěžuje, ale působí přirozeně a svižně. Minimalistické pojetí otevírá nové možnosti stylingu a zároveň dodává ikonickým modelům čerstvou energii. Připomíná nám, že krása tkví v detailu, a že i jednoduchá kabelka může mít proporce hodné složité architektury.

    Tom Ford vstoupil do nové cenové éry. Basic šaty pořídíte za tisíce dolarů

    Tom Ford vždy symbolizoval luxus, který měl svou logiku. Dokonale střižený smoking, sexy šaty a filmová atmosféra. S příchodem Haidera Ackermann se však zdá, že značka otevírá novou kapitolu, která není jen o estetice, ale i cenách. Na webu se objevily kousky z kolekce podzim 2025 a šaty s cenovkou 10 tisíc dolarů rozpoutaly debatu, zda jsme svědky nové éry módy, nebo spíš nové éry cen.

    Podzim podle Ann Demeulemeester. Nabízí neorganizovaný chaos

    Kreativní ředitel Ann Demeulemeester, Stefano Gallici, v kolekci FW25 ukazuje, že nové období může být temné, rozcuchané a zprvu neuspořádané. Přesto v sobě však nese zvláštní krásu. Ať už jde o vrstvy otrhané látky, kůži, nebo kabáty s asymetrickými liniemi. Černá absorbuje emoce a dává jim konkrétní tvar, zatímco světlo proniká skrze bílé akcenty, objevující se jako záblesk naděje.

    Móda v kostce: Tom Ford naverboval Tildu Swinton a Pomellato chystá výstavu

    Giorgio Armani promluvil o budoucnosti svého módního domu a naznačil plán pro svůj odchod. Značka Brunello Cucinelli oznámila slibné výsledky z prvního pololetí a Tom Ford naverboval Tildu Swinton pro propagaci vůně Black Orchid Reserve. Exhibice Louvre Couture zase dosáhla milníku milionu návštěvníků a Pomellato chystá výstavu.

    Ze schůzky rovnou do baru. Prostorná kabelka pojme celé království

    Den strávený v kanceláři často neladí s balením nalehko. Notebook, diář, krabička s obědem, kosmetická taštička a případný drobný nákup se nevlezou do každé trendy tašky. Prostorná kabelka je proto must have pro všechny ženy, které chtějí vypadat přes den stylově, ale zároveň mít za každé situace vše důležité neustále po ruce.

    Luxusní průmysl se vrací ke kořenům. Cílí jen na nejbohatší

    Poslední roky se zdálo, že se luxusní průmysl otevřel širšímu publiku. Značky se soustředily na zákazníky z řad Gen Z a na ty, kteří si chtěli jednou za čas dopřát kabelku nebo boty s ikonickým logem. Pravidla se však mění. Zpomalující trh a ochlazení poptávky přinutily módní domy přehodnotit strategii. Pozornost patří opět těm, pro něž luxus není jen občasným zážitkem, ale běžnou rutinou.

    Podzimní chmury zažene relax. Utečte do luxusních vinařských hotelů

    Konec léta nemusí nutně znamenat konec odpočinku. Pokud se obáváte podzimních chmur, zažeňte je perfektní dovolenou v jednom z nejlepších evropských vinařských hotelů. Nejen, že vás čeká relax daleko od rušných měst, přivítá vás také sklenka delikátního vína, a často i útulné prostory specializovaných spa a michelinských restaurací.

    Film Marty Supreme zpečetil trend 50. let. Z módy však nikdy nevyšel

    Klasická 50. léta a chystaný snímek Marty Supreme dokazují, že návraty do minulosti nikdy nevyjdou z trendu. Móda miluje nostalgii a uplynulé roky ukázaly, že retro vlnu lze vždy reinterpretovat. Trend „Eclectic Grandpa“ přinesl pletené svetry, široké kalhoty a dandy estetiku starosvětských dědečků. Styl tak otvírá dveře k hlubší inspiraci, a to i díky filmu s Timothée Chalamet.

    Cristiano Ronaldo překvapil zásnubním prstenem. Posouvá hranice luxusu

    O prstenu, kterým požádal Cristiano Ronaldo partnerku Georginu Rodríguez o ruku, mluví celý svět. Oválný diamant o váze až 45 karátů s odhadovanou hodnotou v milionech dolarů nejen symbolizuje jejich téměř desetiletou lásku, ale také posouvá hranice luxusu. Šperk vznikl v dílně španělského klenotníka Damaso Martínez.

    Znáte módní mistryni Sarah Burton? Značkám dává extrémní estetickou sílu

    Sarah Burton je módní fenomén, který působí téměř magicky. Umí přenášet tradici do přítomnosti s takovým citem, že zaujme odborníky i ty, kteří by jinak módní svět neřešili. Síla její práce nespočívá v efektních dozvucích, ale preciznosti, emocích a tajné alchymii mezi minulostí a budoucností. Nyní módní dům Givenchy nevěřícně sleduje, jaká tajemství vyplouvají z jejího rukopisu na povrch.

    Kofein pronikl do módy. Oblečte espresso martini či matchu

    Hutné aroma právě uvařené kávy, hluboké odstíny hnědé a drobná tečka ovesného mléka. Přesně takový dojem vyvolávají outfity inspirované populárními kofeinovými nápoji. Jejich trend oznámil ve svém nejnovějším reportu Pinterest. Ponořte se na podzim do looků připomínajících odvážné espresso martini nebo o něco jemnější matchu.

    Krejčovská preciznost v hlavní roli. Phoebe Philo opět servíruje mistrovskou kolekci

    Na podzimní kolekce se vždy čeká s větším napětím než na letní. Collection C od Phoebe Philo tento pocit proměnila v čistou estetickou jistotu. Každý prvek nejnovější kolekce působí jako pečlivě zvolený důkaz toho, že textilní krása nevychází z maximalismu, ale z mistrovského zvládnutí detailu. Linie nového oblečení se pohybují v prostoru, kde se umně potkává ženskost s architektonickou přesností.

    Trend, který konečně vydrží? Fibremaxxing vynesl do výšin vlákninu

    Sociální síť TikTok vytvořila další ze svých nikdy nekončících trendů. Fenomén v podobě #fibremaxxing nabádá k vyšší konzumaci vlákniny. Upozorňuje tak na to, co mnozí výživoví poradci věděli už dávno. Většina populace nekonzumuje dostatek ovoce, zeleniny, luštěnin či semínek. Je možné, že virální hashtag pro jednou jen tak nezmizí?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―