Více

    ― Reklama ―

    Návštěvníci obchodního domu Macy’s v New Yorku se mohou mimo luxusních produktů těšit také na tisíce květin, rostlin a stromů. Při příležitosti 48. květinové show zaplní jeho výkladní skříně, prostory i balkon. Na jedinečné výstavě hodlá spolupracovat i značka Dior.

    Obchodní dům Macy’s oznámil svého prvního beauty sponzora pro letošní ročník své výroční květinové show. Na výstavě trvající od 26. března do 10. dubna bude pracovat společně s módní společností Dior. Návštěvníci pobočky v New Yorku se tak po propletení se tisíce květinami a rostlinami všech druhů a barev mohou podívat také na balkon. Tam na ně bude čekat nabídka parfémů právě známé francouzské značky.

    Kromě toho si ale budou moct vybrat také ze speciálních ručně malovaných lahviček nebo přívěsků MyABCDior. Brand přichystá i jedinečné události jako například workshopy s experty na parfémy z laboratoře Dior. „Mimořádná show v této květinové říši snů ve spolupráci s Dior ještě více oživí smysly našich návštěvníků,“ vyjádřil se k chystané akci její producent Will Coss. S francouzskou značkou pak obchod Macy’s spolupracoval také loni.

    Značka Dior letos představí především své tři hlavní parfémy. Jedním z nich je Miss Dior plný infuzí ze sametové růže. Jedná se o produkt velice symbolický pro Francii a kraj, ve kterém růže vyrostly. Další vůní v nabídce bude J’adore, tvořená především jasmínem, který pracovníci Dior sbírají za rozbřesku v regionu Grasse. Ten pro sběr květin kdysi vybral samotný Christian Dior. Posledním produktem je Sauvage plný intenzivní vůně levandule. Ta zase roste na kraji skalnatých hor a sklizená je v největším letním horku.

    Zákazníci se mohou těšit na unikátní podívanou, domů si však květiny neodnesou

    Výroční květinová show nabízí návštěvníkům obchodního domu jedinečnou podívanou na tisíce druhů květin, rostlin i stromů. A to jak ve výlohách Macy’s, tak v jeho hlavních prostorách. Obchodní dům se pro své zákazníky snaží vytvořit kombinaci různorodých květin, které by se v takovém mixu v přírodě nikdy nevyskytovaly. Svůj původ pak mají ve státech po celém světě. Show je přístupná veřejnosti zdarma, žádné z květin ovšem na prodej nebudou.

    Loni pak řetězec Macy’s spolupracoval také se značkami, jako je Carolina Herrera, Marc Jacobs, Valentino nebo Viktor&Rolf. „Květinové designy se soustředí na energii, odvážný modernismus, těžké vůně a zářivé barvy,“ okomentovalo tehdy show vedení obchodu. Květiny se vynuly kolem schodišť nebo sloupů. Tvořily také instalace umístěné mezi samotnými produkty. Na zákazníky čekaly v horních patrech obchodu také skleníky, ve kterých mohli najít samotné parfémy, obklopené ničím jiným než dalšími květinami.

    Zdroj: WWD, Macy’s Official, TimeOut, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Macy’s vítá zákazníky do luxusního světa květin. Na pomoc si přizve vůně značky Dior

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Návštěvníci obchodního domu Macy’s v New Yorku se mohou mimo luxusních produktů těšit také na tisíce květin, rostlin a stromů. Při příležitosti 48. květinové show zaplní jeho výkladní skříně, prostory i balkon. Na jedinečné výstavě hodlá spolupracovat i značka Dior.

    - Reklama -

    Obchodní dům Macy’s oznámil svého prvního beauty sponzora pro letošní ročník své výroční květinové show. Na výstavě trvající od 26. března do 10. dubna bude pracovat společně s módní společností Dior. Návštěvníci pobočky v New Yorku se tak po propletení se tisíce květinami a rostlinami všech druhů a barev mohou podívat také na balkon. Tam na ně bude čekat nabídka parfémů právě známé francouzské značky.

    Kromě toho si ale budou moct vybrat také ze speciálních ručně malovaných lahviček nebo přívěsků MyABCDior. Brand přichystá i jedinečné události jako například workshopy s experty na parfémy z laboratoře Dior. „Mimořádná show v této květinové říši snů ve spolupráci s Dior ještě více oživí smysly našich návštěvníků,“ vyjádřil se k chystané akci její producent Will Coss. S francouzskou značkou pak obchod Macy’s spolupracoval také loni.

    Značka Dior letos představí především své tři hlavní parfémy. Jedním z nich je Miss Dior plný infuzí ze sametové růže. Jedná se o produkt velice symbolický pro Francii a kraj, ve kterém růže vyrostly. Další vůní v nabídce bude J’adore, tvořená především jasmínem, který pracovníci Dior sbírají za rozbřesku v regionu Grasse. Ten pro sběr květin kdysi vybral samotný Christian Dior. Posledním produktem je Sauvage plný intenzivní vůně levandule. Ta zase roste na kraji skalnatých hor a sklizená je v největším letním horku.

    - Reklama -

    Zákazníci se mohou těšit na unikátní podívanou, domů si však květiny neodnesou

    Výroční květinová show nabízí návštěvníkům obchodního domu jedinečnou podívanou na tisíce druhů květin, rostlin i stromů. A to jak ve výlohách Macy’s, tak v jeho hlavních prostorách. Obchodní dům se pro své zákazníky snaží vytvořit kombinaci různorodých květin, které by se v takovém mixu v přírodě nikdy nevyskytovaly. Svůj původ pak mají ve státech po celém světě. Show je přístupná veřejnosti zdarma, žádné z květin ovšem na prodej nebudou.

    Loni pak řetězec Macy’s spolupracoval také se značkami, jako je Carolina Herrera, Marc Jacobs, Valentino nebo Viktor&Rolf. „Květinové designy se soustředí na energii, odvážný modernismus, těžké vůně a zářivé barvy,“ okomentovalo tehdy show vedení obchodu. Květiny se vynuly kolem schodišť nebo sloupů. Tvořily také instalace umístěné mezi samotnými produkty. Na zákazníky čekaly v horních patrech obchodu také skleníky, ve kterých mohli najít samotné parfémy, obklopené ničím jiným než dalšími květinami.

    Zdroj: WWD, Macy’s Official, TimeOut, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Tiché a trvalé zneklidnění. V Praze začala výstava Davida Lynche Up in Flames

    Od konce června můžete v pražském DOXu navštívit výstavu amerického umělce Davida Lynche s názvem Up in Flames. Jde o první souhrnné představení jeho děl v České republice. Těšit se můžete na Lynchovy kresby, fotografie, litografie, akvarely i krátké experimentální a animované filmy plné melancholie a tajemství, a to až do února.

    Beauty svět má novou hvězdu. Sperma z lososa slibuje trendy glass skin

    Sociální síť TikTok objevila další beauty trend. Tentokrát se ovšem nejedná o náhodný experiment, ale osvědčenou ingredienci korejské kosmetiky. Nově objevenou hvězdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z něj extrahovaná, známá jako PDRN, napomáhá k pevnější a hydratované pleti. Přispívá tak k vysněnému looku "glass skin".

    Utečte před vedrem do kin. Léto nabízí potenciální filmové hity

    Horké letní dny bohužel nelze všechny strávit na pláži, jen kousek od chladivých vln průsvitného moře. Pokud toužíte po útěku od vlezlého vedra, schovejte se do kin, kde na vás čekají potenciální hity letošního léta. Nabídka chystaných filmů má vše, co si můžete přát, od napínavých hororů přes klasické thrillery až po hravé komedie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Jacquemus sebral módě opulenci. Navrátil se k venkovským kořenům

    Pařížský týden pánské módy zakončila přehlídka z dílny Jacquemus. Návrhář odhalil svou kolekci pro jaro a léto příštího roku v ohromujících prostorách L'Orangerie ve Versailles. S řadou Le Paysan tentokrát oslavil své venkovské kořeny, jimž vzdal hold lehkými střihy, přírodními materiály a nenucenými siluetami, odkazujícími na jeho domov.

    Bon voyage. Se správnou skin care zvládnete hory i dovolenou pod širákem

    Skin care má ve známém prostředí většinou jasný řád. Když ale přijde na cestování na lehko, i ta nejlépe promyšlená rutina musí projít jistou redukcí. Být připraven neznamená sbalit celou koupelnovou poličku, ale chytře sestavit funkční, avšak minimalistický arsenál. Nezabere celý batoh, ale přesto pleti efektivně dopřeje vše, co jí náleží.

    Snídaně jako nejdůležitější jídlo dne. Longevity odborníci nesouhlasí

    Na snídani má každý názor. Někdo ji miluje, jiný považuje za ztrátu času. Někdo snídá hned po probuzení, jiný ranní rituál nechá až na jedenáctou, nebo ho nepodstoupí vůbec. Zatímco večeře je společenská událost a oběd čas na pauzu, snídaně bývá často přehlížená. Ale právě v tom tkví její kouzlo. Není o pravidlech, ale o zvyku. A přitom je to právě první jídlo dne, které ukrývá sílu určit, jak se budete cítit celý den.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto i Rick Owens. Pařížský týden módy nekončí

    Paříž zaplavila móda a nikam se nechystá. Tamní týden pánské módy ještě nekončí. Řadu pro jaro a léto roku 2026 představil například Rick Owens, který modely v dekonstruovaných návrzích nechal projít vodou. Dries Van Noten odhalil první pánskou kolekci nového kreativního ředitele Juliana Klausner a Yohji Yamamoto zreflektoval současné dění.

    Pánové, sandály jsou povoleny. Dokonce i s ponožkami

    Letní sezóna 2025 přináší pro pánská chodidla jednu jasnou zprávu. Ukazovat prsty je naprosto v pořádku. Z červených koberců mizí lakované polobotky, místo nich nastupují páskové sandály, Birkenstocks, a dokonce i žabky od luxusních značek. Jonathan Bailey se v Londýně ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatímco Simon Baker si v Sardinii vystačil s Birkenstock Kyoto. 

    Sardinky dobývají pevninu. Staly se nejnovější obsesí letošního léta

    Sociální síť TikTok vytvořila další trend inspirovaný jídlem. Letošní léto však tentokrát nepohltí roztomilé ovoce nebo zelenina, ale sardinky. Postupně se začaly objevovat na plakátech, obalech telefonů, plážových taškách i oversized tričkách. Ukazují nejen trvající oblibu "coastal" a "fisherman" estetik, ale rovněž touhu po osobitosti a letní hravosti.

    Móda v kostce: Skims sní o Euro Summer a Mugler naverboval Sharon Stone

    Léto je v plném proudu a značka Skims nezůstává pozadu. Letošní kolekci plavek vytvořila ve stylu "Euro Summer" spolu s Robertem Cavalli. Rick Owens chystá výstavu v Paříži a Fendi pokračuje v hledání nového vedení. Mugler vydal speciální kampaň s Sharon Stone a Meghan Markle odhalila nové letní produkty z dílny své společnosti As Ever.

    Peklo nejspíše zamrzlo. Demna se údajně loučí s oversized střihy

    Oversized silueta, která během poslední dekády dominovala módním přehlídkám i městským ulicím, zřejmě přichází o jednoho ze svých nejvlivnějších zastánců. Návrhář Demna Gvasalia, přední tvůrce této estetiky, totiž naznačuje, že se od objemných tvarů odklání. Nejde přitom o náhlý rozmar, ale o promyšlený posun. Svět módy je totiž cyklický, a co bylo kdysi revoluční, se dnes stává konformním.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―