More

    Návštěvníci obchodního domu Macy’s v New Yorku se mohou mimo luxusních produktů těšit také na tisíce květin, rostlin a stromů. Při příležitosti 48. květinové show zaplní jeho výkladní skříně, prostory i balkon. Na jedinečné výstavě hodlá spolupracovat i značka Dior.

    Obchodní dům Macy’s oznámil svého prvního beauty sponzora pro letošní ročník své výroční květinové show. Na výstavě trvající od 26. března do 10. dubna bude pracovat společně s módní společností Dior. Návštěvníci pobočky v New Yorku se tak po propletení se tisíce květinami a rostlinami všech druhů a barev mohou podívat také na balkon. Tam na ně bude čekat nabídka parfémů právě známé francouzské značky.

    Kromě toho si ale budou moct vybrat také ze speciálních ručně malovaných lahviček nebo přívěsků MyABCDior. Brand přichystá i jedinečné události jako například workshopy s experty na parfémy z laboratoře Dior. „Mimořádná show v této květinové říši snů ve spolupráci s Dior ještě více oživí smysly našich návštěvníků,“ vyjádřil se k chystané akci její producent Will Coss. S francouzskou značkou pak obchod Macy’s spolupracoval také loni.

    Značka Dior letos představí především své tři hlavní parfémy. Jedním z nich je Miss Dior plný infuzí ze sametové růže. Jedná se o produkt velice symbolický pro Francii a kraj, ve kterém růže vyrostly. Další vůní v nabídce bude J’adore, tvořená především jasmínem, který pracovníci Dior sbírají za rozbřesku v regionu Grasse. Ten pro sběr květin kdysi vybral samotný Christian Dior. Posledním produktem je Sauvage plný intenzivní vůně levandule. Ta zase roste na kraji skalnatých hor a sklizená je v největším letním horku.

    Zákazníci se mohou těšit na unikátní podívanou, domů si však květiny neodnesou

    Výroční květinová show nabízí návštěvníkům obchodního domu jedinečnou podívanou na tisíce druhů květin, rostlin i stromů. A to jak ve výlohách Macy’s, tak v jeho hlavních prostorách. Obchodní dům se pro své zákazníky snaží vytvořit kombinaci různorodých květin, které by se v takovém mixu v přírodě nikdy nevyskytovaly. Svůj původ pak mají ve státech po celém světě. Show je přístupná veřejnosti zdarma, žádné z květin ovšem na prodej nebudou.

    Loni pak řetězec Macy’s spolupracoval také se značkami, jako je Carolina Herrera, Marc Jacobs, Valentino nebo Viktor&Rolf. „Květinové designy se soustředí na energii, odvážný modernismus, těžké vůně a zářivé barvy,“ okomentovalo tehdy show vedení obchodu. Květiny se vynuly kolem schodišť nebo sloupů. Tvořily také instalace umístěné mezi samotnými produkty. Na zákazníky čekaly v horních patrech obchodu také skleníky, ve kterých mohli najít samotné parfémy, obklopené ničím jiným než dalšími květinami.

    Zdroj: WWD, Macy’s Official, TimeOut, Instagram, YouTube

    Macy’s vítá zákazníky do luxusního světa květin. Na pomoc si přizve vůně značky Dior

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.

    Na vlně stylu: Marvin Korang inspiruje nejen muže svými inovativními a futuristickými looky

    Inspirace nikdy není dostatek. Dnes vám představíme dalšího hrdinu sociálních sítí, kterého považujeme za virtuálního módního guru. Jedná se o influencera, kterého najdete pod uměleckým jménem @futurist. Jeho celé jméno je Marvin Appiah Korang, a jak lze z jeho nickname vyčíst, jeho stylingové tipy směřují k budoucnosti. Marvinovi je pouhých 23 let a pochází z Ghany. Svou kariéru si vybudoval jako stylista a tvůrce obsahu specializující se na experimentální módu a přelomový design. Jeho odvážné kombinace barev a nekonvenční prvky ho katapultovaly mezi nejzajímavější influencery v oblasti módy na sociálních sítích. Sledujte ho a nechte se unést světem budoucnosti.

    Vyvážené tělo, duše a mysl. Jak vypadají ty nejvyhlášenější ájurvédské pobyty?

    Inspirace ájurvédou a uplatňování jejích principů v každodenním životě je u nás stále častější. Pro mnohé se tato starobylá indická medicína stává formou relaxace, regenerace nebo návratu k sobě samému při uspěchaném a rychlém životním stylu. Po celém světě existuje mnoho lokalit, kde se harmonie těla, mysli a duše stává nejvyšší prioritou. Pojďte se s námi podívat, jak to vypadá v nejlepších ájurvédských destinacích.

    Módní novinky v kostce: Victoria Beckham objevuje parfémy, Pařížský týden módy vítá nováčky a Dior otevírá výstavu o ikonickém parfému

    Pozornost módního světa se ve středu přesunula z Milána na Paříž. Město totiž zahájilo přehlídkami a prezentacemi nabitý týden módy. Na vlastní módní dny se mezitím připravuje i Šanghaj. Kromě toho pozornost milovníků módy získalo oznámení Victoria Beckham. Nově se hodlá zaměřit na parfémy. Pozornost jim věnuje také Dior, jelikož zahajuje výstavu inspirovanou vůní J'Adore. Pharrell Williams zase odhalil nové produkty řady Humanrace.