Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Beauty svět má novou hvězdnou spolupráci. Zpěvačka Doja Cat se stala novou oficiální tváří značky M.A.C Cosmetics. Partnerství odhalila na uplynulém předávání hudebních ocenění MTV Video Music Awards (VMAs). „Odjakživa jsem byla M.A.C girl a nyní mohu svou lásku k této značce předvést na globálním jevišti,“ okomentovala novou roli dle serveru The Fashion Network zpěvačka.

    Na červeném koberci VMAs vynesla kromě dechberoucího outfitu také rtěnku právě z dílny M.A.C Cosmetics, a to v rudém odstínu s názvem Lady Danger. Ze svého make-up pomocníka si ovšem po nanesení štědré vrstvy s chutí ukousla. Šok přihlížejících však následně uklidnila zpráva, že se jedná pouze o věrnou čokoládovou kopii ikonické rtěnky, a to z dílny cukráře Amauryho Guichon.

    Zdroj: M.A.C Cosmetics

    Ze strany M.A.C Cosmetics tak šlo o poměrně chytrý marketingový tah, protože video s Doja Cat, na kterém rtěnku s chutí ukusuje, následně obletělo sociální sítě. „Make-up je moje barva, moje zbroj, můj způsob vytváření charakterů. A M.A.C vždy zastupoval přesně tento způsob umění a svobody,“ popsala dále zpěvačka. Bližší detaily čerstvé beauty spolupráce pak zatím nejsou známé.

    Mateřská společnost M.A.C bojuje s neveselými výsledky. Spolupráce může být novou nadějí

    „Doja má neohroženou energii, která je autenticky M.A.C,“ prohlásila pak pro změnu globální kreativní ředitelka beauty společnosti Nicola Formichetti. „Jsme nadšení, že s ní můžeme spojit síly a redefinovat i narušit současný beauty prostor,“ doplnila. Kosmetická značka, která vznikla již v roce 1984 v Torontu, má pak za sebou bohatou historii spoluprací na poli hudby, módy, ale také filmu.

    @purebreak

    💄✨ Hier soir aux MTV VMAs 2025, Doja Cat a surpris tout le monde en croquant dans son rouge à lèvres MAC « Lady Danger » sur le tapis rouge. Un geste audacieux, drôle et 100 % Doja… qui annonçait en fait sa nouvelle collaboration mondiale avec MAC Cosmetics ! 😏 #DojaCat #VMAs2025 #LadyDanger #MACCosmetics #VMA #MTV #Abacapress

    ♬ Streets – Doja Cat

    Stejně jako ostatní na poli luxusního průmyslu ale také M.A.C Cosmetics v současnosti bojuje s trvající inflací. Mateřská společnost značky, tedy skupina Estée Lauder, se totiž nadále potýká s neveselými výsledky, a to především na trhu ve Spojených státech amerických a Číně. Zůstává otázkou, zda slavnému make-up brandu viditelnost v podobě nové hvězdné spolupráce pomůže.

    Zdroje: The Fashion Network, Beauty News Daily, M.A.C Cosmetics, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Beauty svět má novou hvězdnou spolupráci. Zpěvačka Doja Cat se stala novou oficiální tváří značky M.A.C Cosmetics. Partnerství odhalila na uplynulém předávání hudebních ocenění MTV Video Music Awards (VMAs). „Odjakživa jsem byla M.A.C girl a nyní mohu svou lásku k této značce předvést na globálním jevišti,“ okomentovala novou roli dle serveru The Fashion Network zpěvačka.

    Na červeném koberci VMAs vynesla kromě dechberoucího outfitu také rtěnku právě z dílny M.A.C Cosmetics, a to v rudém odstínu s názvem Lady Danger. Ze svého make-up pomocníka si ovšem po nanesení štědré vrstvy s chutí ukousla. Šok přihlížejících však následně uklidnila zpráva, že se jedná pouze o věrnou čokoládovou kopii ikonické rtěnky, a to z dílny cukráře Amauryho Guichon.

    Zdroj: M.A.C Cosmetics

    Ze strany M.A.C Cosmetics tak šlo o poměrně chytrý marketingový tah, protože video s Doja Cat, na kterém rtěnku s chutí ukusuje, následně obletělo sociální sítě. „Make-up je moje barva, moje zbroj, můj způsob vytváření charakterů. A M.A.C vždy zastupoval přesně tento způsob umění a svobody,“ popsala dále zpěvačka. Bližší detaily čerstvé beauty spolupráce pak zatím nejsou známé.

    Mateřská společnost M.A.C bojuje s neveselými výsledky. Spolupráce může být novou nadějí

    „Doja má neohroženou energii, která je autenticky M.A.C,“ prohlásila pak pro změnu globální kreativní ředitelka beauty společnosti Nicola Formichetti. „Jsme nadšení, že s ní můžeme spojit síly a redefinovat i narušit současný beauty prostor,“ doplnila. Kosmetická značka, která vznikla již v roce 1984 v Torontu, má pak za sebou bohatou historii spoluprací na poli hudby, módy, ale také filmu.

    @purebreak

    💄✨ Hier soir aux MTV VMAs 2025, Doja Cat a surpris tout le monde en croquant dans son rouge à lèvres MAC « Lady Danger » sur le tapis rouge. Un geste audacieux, drôle et 100 % Doja… qui annonçait en fait sa nouvelle collaboration mondiale avec MAC Cosmetics ! 😏 #DojaCat #VMAs2025 #LadyDanger #MACCosmetics #VMA #MTV #Abacapress

    ♬ Streets – Doja Cat

    Stejně jako ostatní na poli luxusního průmyslu ale také M.A.C Cosmetics v současnosti bojuje s trvající inflací. Mateřská společnost značky, tedy skupina Estée Lauder, se totiž nadále potýká s neveselými výsledky, a to především na trhu ve Spojených státech amerických a Číně. Zůstává otázkou, zda slavnému make-up brandu viditelnost v podobě nové hvězdné spolupráce pomůže.

    Zdroje: The Fashion Network, Beauty News Daily, M.A.C Cosmetics, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―