Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Novým Erosem se stane Channing Tatum. Herec zastoupí slavný Versace parfém

    Italský módní dům Versace odhalil jméno svého nového ambasadora. Herce Channinga Tatum si totiž vybral pro propagaci svého proslulého pánského parfému Eros. V první kampani se proto známá tvář objeví už 6. srpna. Sérii fotografií má dle prohlášení značky doplnit také krátký film. Jednat se bude zároveň o první hercovu tvorbu pro známou italskou značku. Spřízněný je s ní přitom už několik let.

    Channing Tatum má totiž blízký vztah se samotnou kreativní ředitelkou luxusní společnosti, Donatellou Versace. Také z toho důvodu se na červených kobercích často objevuje v outfitech z její dílny. Herec oblékl look od Versace například při nedávném promování svého nejnovějšího filmu Fly Me to the Moon, kde hraje po boku Scarlett Johansson. Objevil se i na letošní Versace x Net-a-porter pre-Oscar party.

    „Donatella je skutečná ikona a přítelkyně, nemůžu se dočkat reakcí na naši společnou práci,“ prohlásil pak slavný herec. Dodal, že si pro Versace přál pracovat už od začátku své kariéry. „Definuje moderní maskulinitu. Je perfektní Versace muž. Neexistuje nikdo jiný, kdo by lépe ztvárnil Erose,“ oznámila zase Donatella Versace s tím, že dle ní Tatum do kampaně vložil celé své srdce.

    Dům Swarovski se pyšní novým klenotem. Přivítal Arianu Grande

    Novou ambasadorku přijal také šperkařský dům Swarovski. Od letošního předvánočního období ho má zastupovat zpěvačka Ariana Grande. Detaily kampaně zatím nejsou známé, značka však na svých sociálních sítích zveřejnila první fotografie, na kterých celebrita září pomocí třpytivých náušnic a navrstvených luxusních náhrdelníků. Řada zpěvaččiných fanoušků tak začala ke spolupráci vydávat vlastní komentáře.

    @swanjenna she looks so much like audrey hepburn in these pictures #fyp #foryou #arianagrande #foryoupage #arianagrandeedits #viral #arianator #arianagrandeedit #vsp #xyzbca ♬ original sound – 🦢

    Velká část z nich pak upozorňuje na to, jak moc se Ariana Grande na vydaných fotografiích podobá slavné herečce Audrey Hepburn. Nové partnerství proto jednoznačně schvalují. „Je mi ctí zastupovat dům, který sdílí moji vášeň pro kreativitu a posouvá hranice šperkařského světa,“ dodala zpěvačka. „Její charisma a pozitivní energie rezonují s esencí Swarovski,“ oznámila zase kreativní ředitelka značky Giovanna Engelbert.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    ― Reklama ―

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Novým Erosem se stane Channing Tatum. Herec zastoupí slavný Versace parfém

    Italský módní dům Versace odhalil jméno svého nového ambasadora. Herce Channinga Tatum si totiž vybral pro propagaci svého proslulého pánského parfému Eros. V první kampani se proto známá tvář objeví už 6. srpna. Sérii fotografií má dle prohlášení značky doplnit také krátký film. Jednat se bude zároveň o první hercovu tvorbu pro známou italskou značku. Spřízněný je s ní přitom už několik let.

    Channing Tatum má totiž blízký vztah se samotnou kreativní ředitelkou luxusní společnosti, Donatellou Versace. Také z toho důvodu se na červených kobercích často objevuje v outfitech z její dílny. Herec oblékl look od Versace například při nedávném promování svého nejnovějšího filmu Fly Me to the Moon, kde hraje po boku Scarlett Johansson. Objevil se i na letošní Versace x Net-a-porter pre-Oscar party.

    „Donatella je skutečná ikona a přítelkyně, nemůžu se dočkat reakcí na naši společnou práci,“ prohlásil pak slavný herec. Dodal, že si pro Versace přál pracovat už od začátku své kariéry. „Definuje moderní maskulinitu. Je perfektní Versace muž. Neexistuje nikdo jiný, kdo by lépe ztvárnil Erose,“ oznámila zase Donatella Versace s tím, že dle ní Tatum do kampaně vložil celé své srdce.

    Dům Swarovski se pyšní novým klenotem. Přivítal Arianu Grande

    Novou ambasadorku přijal také šperkařský dům Swarovski. Od letošního předvánočního období ho má zastupovat zpěvačka Ariana Grande. Detaily kampaně zatím nejsou známé, značka však na svých sociálních sítích zveřejnila první fotografie, na kterých celebrita září pomocí třpytivých náušnic a navrstvených luxusních náhrdelníků. Řada zpěvaččiných fanoušků tak začala ke spolupráci vydávat vlastní komentáře.

    @swanjenna she looks so much like audrey hepburn in these pictures #fyp #foryou #arianagrande #foryoupage #arianagrandeedits #viral #arianator #arianagrandeedit #vsp #xyzbca ♬ original sound – 🦢

    Velká část z nich pak upozorňuje na to, jak moc se Ariana Grande na vydaných fotografiích podobá slavné herečce Audrey Hepburn. Nové partnerství proto jednoznačně schvalují. „Je mi ctí zastupovat dům, který sdílí moji vášeň pro kreativitu a posouvá hranice šperkařského světa,“ dodala zpěvačka. „Její charisma a pozitivní energie rezonují s esencí Swarovski,“ oznámila zase kreativní ředitelka značky Giovanna Engelbert.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―