Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    V předvánočním čase upřednostňuje čím dál více lidí vybírání luxusních dárků z pohodlí jejich domova. Módní značky se tak snaží, aby zákazníky zaujaly i v online světě. Slavit proto může letos společnost Louis Vuitton. Podle průzkumu stránky Compare My Jet se totiž o letošních svátcích stala nejvyhledávanějším obchodem přes Google.

    Jak se umět zalíbit v online prostředí je pro módní značky čím dál zásadnější. Do roku 2025 by totiž zákazníci měli luxusní zboží nakupovat z 30 procent online. Pro módní domy je proto důležité, aby byly oblíbené i ve světě webových stránek. Radost tak ze sebe může mít letos francouzská značka Louis Vuitton. Na žebříčku společnosti Compare My Jet se totiž umístila jako nejvyhledávanější luxusní módní značka.

    Porazila tak 350 dalších luxusních společností zařazených do výzkumu. Mezi ně patřily jak různé módní domy, tak automobilky nebo hotely. Stránka, jinak sloužící pro porovnávání soukromých letadel, analýzu postavila na porovnávání dat z vyhledavače Google. Zjistila tak rovněž, že značku Louis Vuitton hledali nejvíce zákazníci v 81 státech ze 195. Průměrný objem jejího vyhledávání proto v předvánočním čase dosáhl 11,1 milionu za měsíc.

    Druhým nejčastěji vyhledávaným luxusním brandem se stala známá automobilka Lamborghini. Podobně populární byla ovšem i její konkurence, firma Mercedes. Mezi další, v online světě oblíbené značky, se zařadil Michael Kors, Loewe, Gucci, Balenciaga, Porsche, Chanel nebo Dior. Popularitu společnosti Louis Vuitton pak dokazuje také její dosah na sociální síti Instagram. Chlubit se na ní může 50,1 miliony odběrateli. Více jich přitom z výše jmenovaných dokázal přitáhnout jen účet další známé francouzské značky Chanel.

    Mezi další nejvyhledávanější značky patřily v Evropě Hermès, L’Occitane, Mercedes nebo Porsche

    Firma Louis Vuitton se rovněž stala nejpopulárnější ve všech 29 evropských státech zařazených do studie. Ve Velké Británii byla ovšem druhá v pořadí, předběhla ji značka Hermès. Druhou nejoblíbenější módní společností při vyhledávání přes stránku Google byl v Evropě Michael Kors. Na prvním místě se nicméně umístil pouze ve třech státech. Nejvíce chtěné pak byly přesně ve dvou různých evropských zemích značky Hermès, L’Occitane, Mercedes nebo Porsche.

    Francouzská luxusní společnost Louis Vuitton vznikla roku 1854 v Paříži. Dnes ji díky snadno rozpoznatelnému logu znají i tací, kteří se o módu příliš nezajímají. Módní dům se ovšem nedávno rozhodl svou tmavohnědou tradici zpestřit novým stylem. Ve spolupráci s japonskou umělkyní Yayoi Kusama proto vytvořil kolekci Cruise pro rok 2023 posetou hravými barevnými tečkami.

    Zdroje: Fashion Network, Compare My Jet, Instagram

    Louis Vuitton se stal nejvyhledávanější značkou na internetu

    Klíčem k letní svobodě jsou bílé šaty. Selekce inspirovaná aktuálními módními momenty

    V roce 2024 snad neexistuje nic univerzálnějšího než bílé šaty. I přes posedlost grafickými potisky či nenositelnou peach fuzz barvou roku je bílá tou nejnadčasovější a nejčistější klasikou. Díky své univerzálnosti poskytuje variabilitu stylingu jako nic a nikdo jiný. Bílé šaty můžete vynést na tradiční způsob jako například Meryl Streep v Cannes, ale i po vzoru hvězdy australského týdne módy, tedy Carly Zampatti.

    Obměňte svou tradiční letní dovolenou. Uvítají vás jedinečné horské hotely

    Odpočinek u moře nás láká každé léto. Pravdou ovšem je, že nastane čas, kdy nás představa válení se na písečné pláži omrzí. Dobrodružství proto můžete svému letnímu odpočinku dodat změnou trasy. Vyrazte letos proto raději do hor, kde vás čekají unikátní chaty i resorty.

    Jak do šatníku zařadit jungle chic? Vítejte na vlně tropického glamouru

    Když se Jennifer Lopez objevila na červeném koberci v ikonických Versace Jungle Dress, módní scéna byla navždy poznamenána. Letní sezóna je ideální příležitostí, jak tyto tropické vzory zařadit do vašeho dovolenkového šatníku. Bohužel jde o poměrně náročnou disciplínu. Pohybujeme se totiž na tenké hranici mezi výraznou elegancí a nevkusem. Jungle chic však noste jen na dovolené, do města se rozhodně nehodí.

    Svůj majetek můžete obohatit o vzácné umění. Staňte se spoluvlastníkem a vydělávejte

    S bohatstvím přichází odpovědnost, a to nejen vůči sobě, ale také vašim investicím. Každá volba, kterou jako majetný jedinec učiníte, nese svou cenu a potenciální odměnu. Díky inovativní investiční platformě máte příležitost vstoupit do světa, který byl kdysi vyhrazený jen pro nejvyšší elitu. Otevřete dveře k unikátním dílům, která finančně posílí vaše portfolio a přinesou přitažlivou radost z krásy.