Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Návrhář a rapper Pharrell Williams odhalil v úterý svou třetí kolekci pro luxusní módní dům Louis Vuitton. Potvrdil tak opět, že hodlá do vysoké módy přinášet typicky americké a hip hop prvky. Tentokrát si ale za téma zvolil divoký západ. Zaměřil se proto nejen na kůži, denim a semiš, ale také pracovní oblečení. Na pomoc si přizval i zástupce domorodých národů Dakota a Lakota.

    Nejnovější pánská kolekce Louis Vuitton představuje vše, co je typické nejen pro francouzskou luxusní značku, ale také jejího současného kreativního ředitele Pharrella Williamse. Odehrála se totiž na pozadí divokého západu. Stěny přehlídkového mola totiž tvořily obrovské fotografie státu Virginie, odkud také slavný zpěvák a rapper pochází. Kovbojskou tematikou tak Williams odkázala nejen na své kořeny a Ameriku, ale také cestování, tedy srdce Louis Vuitton.

    Zároveň tím návrhář pokračuje ve svém módním rukopisu, který zahájil už loni při svém návrhářském debutu. Do vysoké módy totiž vnáší typicky americké i hip hop prvky. V kolekci, zakončující první den letošního Pařížského týdne módy, pak podtrhl především denim a pracovní looky. Dává tedy smysl, že si na pomoc přizval také značku Timberland. Na spolupráci s ní pak Williams poukázal už před samotnou show.

    Zdroj: Reuters

    Výsledkem módního partnerství je série trendy „pracovních“ bot. Nejedná se ovšem o jedinou spolupráci v nejnovější podzimní kolekci Louis Vuitton. Williams si totiž na pomoc přizval také umělce z domorodých národů Dakota a Lakota. Nejen, že doprovodili přehlídku svými hlasy, podíleli se také například na zdobení ikonické tašky Speedy. Na její messenger i cestovní variantu tak našili typickou Dakota květinu, symbolizující kořeny přírody.

    Hlavní roli hrála textura. Vynikla za pomocí teplých odstínů i zářivé tyrkysové

    Atmosféru divokého západu pak nevytvořily pouze zmíněné spolupráce, ale především samotné looky. Jak se dalo očekávat, vévodily jim především kousky z denimu, kůže, flanelu nebo semiše. Kovbojské téma pak Williams zachytil především pomocí textur. Nebál se je ovšem propojit s prvky typickými pro luxusní francouzskou značku, jako je například známý kostkovaný vzor Damier. Návrhům nechyběla také řádná nálož nášivek nebo perel.

    Dalšími klíčovými elementy byly samozřejmě dlouhé třásně, velké kožené pásky nebo doplňky ve výrazné tyrkysové barvě. Většina návrhů se ovšem nesla v teplých odstínech hnědé nebo oranžové, jen občas protnuté zářivě bílou nebo černou. „Jsme světovou luxusní cestovní značkou. Předpokládá se proto, že nás vezmu na různá místa a budu vyprávět jejich příběhy,“ zdůvodnil pak na konci přehlídky volbu svého tématu Pharrell Williams.

    Zdroje: WWD, L’Officiel, Hypebeast, Instagram, YouTube, Reuters

    Foto:Reuters

    Louis Vuitton odstartoval Pařížský týden módy. Pharrell Williams vyrazil na divoký západ

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.