Více

    ― Reklama ―

    Kosmetická značka L’Oreal Paris se poslední dobou snaží zaměřovat i na Generaci Z. K jejímu oslovení by jí měla pomoci nejnovější globální ambasadorka společnosti Kendall Jenner. Slavná modelka se v první kampani objeví od září, stane se v ní tváří řady make upu.

    Supermodelka Kendall Jenner se v úterý zařadila po bok hvězd jako Kate Winslet, Leïla Bekthi, Eva Longoria, Helen Mirren nebo Jane Fonda. Podobně jako ony se totiž stala globální ambasadorkou kosmetické značky L’Oreal Paris. Pomoci má společnosti zaměřit se na mladší zákazníky, tedy Generaci Z. Díky své kariéře je totiž jednou z nejvíce vlivných mladých žen. Její Instagram je proto dvanáctým nejvíce sledovaným na světě.

    Proslavila se mimo jiné také díky své rodině, je totiž sestra modelky Kylie Jenner a nevlastní sestra Kim Kardashian. „Představuje vše, čeho si Generace Z váží. Hrdě si stojí sama za sebou a věří si, čímž inspiruje ostatní,“ vysvětlila mezinárodní ředitelka L’Oreal Paris Délphine Viguier-Hovasse. „Chceme zaručit, že se značka sladí se současnou kulturou a mladou generací,“ dodala. V první kampani se Jenner objeví začátkem září.

    Na starosti bude mít především propagaci řady make upu. „Jsem nadšená, že se mohu stát součástí týmu, který má velkou vášeň a vidí tolik smyslu v tom, co dělá,“ okomentovala zase svou novou roli supermodelka. Doplnila, že značkou L’Oreal byla obklopená od dětství, jelikož ji používala její maminka. „Musím jí poděkovat za to, co mě naučila,“ popsala Kendall Jenner.

    Stojím za to, hlásá Jenner v nejnovějším klipu společnost L’Oreal Paris

    Odhalení nové globální ambasadorky společnost L’Oreal doplnila o krátké video. V něm Jenner opakuje dlouhodobé motto značky, tedy větu: „Stojím za to“. „Jde o to pochopit a znát svou hodnotu, což je podle mě v dnešní době čím dál důležitější,“ vysvětlila modelka. Přesně pro takovou „message“ je Jenner dle značky perfektní. „Hned první den natáčení jsem jí řekla, že mám pocit, jako by u nás byla odjakživa,“ prohlásila ředitelka L’Oreal.

    Ve své první kampani Jenner představí dlouhotrvající rtěnku Infallible, v překladu znamenající „neomylnost“. Reklama bude proto doplněná o tag line: „Nejsem neomylná, ale můj make up ano“. Slavná modelka pak v minulosti pracovala pro luxusní módní společnosti jako Prada, Versace, Jacquemus nebo Burberry. Roku 2014 se rovněž stala tváří Estée Lauder. Poprvé do byznysu vstoupila, když jí bylo pouhých 13 let.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, People, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    L’Oreal Paris má novou globální tvář. Stala se jí modelka Kendall Jenner

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kosmetická značka L’Oreal Paris se poslední dobou snaží zaměřovat i na Generaci Z. K jejímu oslovení by jí měla pomoci nejnovější globální ambasadorka společnosti Kendall Jenner. Slavná modelka se v první kampani objeví od září, stane se v ní tváří řady make upu.

    - Reklama -

    Supermodelka Kendall Jenner se v úterý zařadila po bok hvězd jako Kate Winslet, Leïla Bekthi, Eva Longoria, Helen Mirren nebo Jane Fonda. Podobně jako ony se totiž stala globální ambasadorkou kosmetické značky L’Oreal Paris. Pomoci má společnosti zaměřit se na mladší zákazníky, tedy Generaci Z. Díky své kariéře je totiž jednou z nejvíce vlivných mladých žen. Její Instagram je proto dvanáctým nejvíce sledovaným na světě.

    Proslavila se mimo jiné také díky své rodině, je totiž sestra modelky Kylie Jenner a nevlastní sestra Kim Kardashian. „Představuje vše, čeho si Generace Z váží. Hrdě si stojí sama za sebou a věří si, čímž inspiruje ostatní,“ vysvětlila mezinárodní ředitelka L’Oreal Paris Délphine Viguier-Hovasse. „Chceme zaručit, že se značka sladí se současnou kulturou a mladou generací,“ dodala. V první kampani se Jenner objeví začátkem září.

    Na starosti bude mít především propagaci řady make upu. „Jsem nadšená, že se mohu stát součástí týmu, který má velkou vášeň a vidí tolik smyslu v tom, co dělá,“ okomentovala zase svou novou roli supermodelka. Doplnila, že značkou L’Oreal byla obklopená od dětství, jelikož ji používala její maminka. „Musím jí poděkovat za to, co mě naučila,“ popsala Kendall Jenner.

    - Reklama -

    Stojím za to, hlásá Jenner v nejnovějším klipu společnost L’Oreal Paris

    Odhalení nové globální ambasadorky společnost L’Oreal doplnila o krátké video. V něm Jenner opakuje dlouhodobé motto značky, tedy větu: „Stojím za to“. „Jde o to pochopit a znát svou hodnotu, což je podle mě v dnešní době čím dál důležitější,“ vysvětlila modelka. Přesně pro takovou „message“ je Jenner dle značky perfektní. „Hned první den natáčení jsem jí řekla, že mám pocit, jako by u nás byla odjakživa,“ prohlásila ředitelka L’Oreal.

    Ve své první kampani Jenner představí dlouhotrvající rtěnku Infallible, v překladu znamenající „neomylnost“. Reklama bude proto doplněná o tag line: „Nejsem neomylná, ale můj make up ano“. Slavná modelka pak v minulosti pracovala pro luxusní módní společnosti jako Prada, Versace, Jacquemus nebo Burberry. Roku 2014 se rovněž stala tváří Estée Lauder. Poprvé do byznysu vstoupila, když jí bylo pouhých 13 let.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, People, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Věštění z módních přehlídek startuje. Jaké kabelky budou v letošním roce na vrcholu trendů?

    Kabelka, to je nepostradatelná součást šatníku každého milovníka módy. Málokdo má ale jen jednu a na každou příležitost se pochopitelně hodí jiná. Jaké z nich ale budou vládnout trendům letošního roku? Fashion gurus se slitovali, vypadá to totiž, že letošní modely kombinují praktičnost i estetiku a výběr tak bude více než slibný.

    Snímek The Room Next Door mění pravidla. Tichou módu ponořil do barevné exploze

    Nejnovější film slavného španělského režiséra Pedra Almodóvar The Room Next Door začíná ovládat nejen světová kina, ale také módní scénu. Jeho kostýmy totiž umně odrážejí charakter postav a posouvají tichou módu na novou úroveň. Místo klasických tlumených tónů ji totiž ponořily do kontrastních pestrých odstínů, které vás jen tak nepustí.

    Tenký šátek vévodí trendům roku 2025. Svědčí o tom Gucci i Saint Laurent

    Móda je o detailech a v roce 2025 to platí dvojnásob. Na přehlídkách pro zimní i jarní sezónu jsme si nemohli nevšimnout specifického prvku. Tenký šátek, nebo-li "tiny scarf", balancuje mezi formálností a svěžím vkusem. Gucci, Saint Laurent a další módní domy ukázaly, že drobný, ale signifikantní doplněk bude hrát hlavní roli na molech i v šatnících.

    Značka MM6 dorazila do Florencie. Na Pitti Uomo odhalila vlastní vizi moderního muže

    Pitti Uomo představuje speciální týden pánské módy, tradičně prostupující ulicemi Florencie. Událost proslula především svými hostujícími designéry, mezi které letos patřila také značka MM6. Ve slavném italském městě odhalila vlastní pojetí moderního muže, definovaného mixem výrazných feministických i maskulinních prvků.

    Skandinávské doplňky učiní z bytu katalogový kousek. Držte se kontrastu a přírodních tónů

    Skandinávské bytové doplňky se už několik sezón drží na vrcholku trendů. Možná za to vděčí své variabilitě, díky které je lze zakomponovat téměř do jakékoliv domácnosti. Jisté je, že z obláčku popularity skandinávský styl ještě nějakou dobu nespadne. Pokud tedy vaše srdce touží po severské atmosféře, nechte se jí směle pohltit.

    Nechte se novým rokem nakopnout. Čeká na vás ultimátní beauty glow up

    I když začátek nového roku nemusí nutně znamenat zásadní životní převrat nebo velká předsevzetí, jedná se o vděčnou příležitost. Využít ho totiž můžete k drobným krokům, které už sami sobě dlouho slibujete. Naordinujte si v lednu beauty glow up, sloužící jako instantní boost sebevědomí. Soustřeďte se však na dlouhotrvající změny.

    Opravdový hit loňského roku teprve dorazil. Mezi top filmy vítězí Anora

    Pretty Woman pro generaci Z. I tak nazývají nadšení kritici loňský filmový počin jménem Anora. Přesto, že snímek zazářil v Cannes, a dokonce si odnesl prestižní cenu Palme d'Or, do mainstreamu začíná pronikat až letos. Diváky zaujal nejen hluboký příběh mladé prostitutky z Brooklynu, ale také vycházející hvězda, herečka Mikey Madison.

    Rok 2025 je novým rokem 2015. TikTok se vrací k dávno zapomenutým trendům

    Éra roku 2015 přinesla tolik, že je těžké vybrat, odkud začít. Keep Calm and Carry On cedule v každém pokojíčku, EOS balzámy na rty, které byly spíše doplňkem než kosmetikou, a samozřejmě Converse tenisky s vysokou platformou. Rok 2025 překvapil nečekaným návratem dávno zapomenutých ikonických trendů, šířících se na sociální síti TikTok.

    Proměňte svá přání v obrazovou koláž. Vision boards jsou právem internetovým fenoménem

    Se začátkem nového roku přetékají sociální sítě estetickými vision boards. Obrázkové koláže mají pomoci vizualizovat sny a cíle pro celý rok. Lidé po celém světě pak přísahají, že se jim jejich přání díky těmto tabulím vyplnila. Moc pravidel při jejich tvoření neplatí, důležité je nedržet se zpátky a mít svůj výtvor pořád na očích.

    Letošní rok definují analogové hodinky. Dominují divoké barvy a bizarní způsoby nošení

    Se začínajícím rokem 2025 vyskakují na sociálních sítích očekávané trendy. Nebyly jich ušetřeny ani hodinky, v poslední době je například patrná oblíbenost analogových klasik na úkor chytrých modelů. Na vině je možná obecný návrat k tradičním hodnotám, jisté však je, že hodinkovému ráji budou letos vládnout právě klasické kousky.

    Móda v kostce: FKA Twigs cvičí za On a Prada chystá hvězdné Re-Nylon dokumenty

    Lesní požáry sužující Los Angeles zasáhly i módní průmysl a domovy celebrit. Louis Vuitton zůstane s letošní cruise kolekcí ve Francii a fanoušci Iris Apfel přivítají aukci více než 200 kousků z její kolekce. FKA Twigs září v další kampani pro On a Prada v nových Re-Nylon dokumentech poukazuje pomocí slavných herců na znečištěné oceány.

    Poddejte se lyžování na úrovni. Špičkové ski resorty lákají na luxus i sjezdovky

    Nejžádanější evropské ski resorty nabízejí mnohem více než jen bezchybně upravené a dechberoucí sjezdovky. Ukrývají rovněž nespočet luxusních hotelů, špičkových restaurací a kaváren nebo vytoužených módních butiků. Je jedno, zda zamíříte do Švýcarska, Rakouska či Francie, své si najdete v každém z lyžařských rájů.

    Oprašte trendy masážní pomůcky. Nový život jim vdechne správné použití

    Masážní pomůcky od svého boomu téměř nespadly z pomyslného obláčku nezbytností. Pokud jste taky propadli trendu gua sha kamenů, face rollerů a dalších kosmetických vymožeností, ale jen se vám na ně doma práší, možná potřebujete trochu popostrčit. Odměnou vám bude zdravá a zářivá pleť, ale také chvilka relaxu jen pro vás.

    Rok 2025 přináší změny. Módní průmysl čekají v Evropské unii nové předpisy

    Začátek roku 2025 značí pro módní průmysl v Evropské unii značné změny. Bude se muset totiž podřídit řadě nových legislativních závazků. Stojí za nimi především snaha snížit množství textilního odpadu a s ním spojené negativní dopady na životní prostředí. Mezi další cíle patří omezení odlesňování nebo transparentnost týkající se původu produktů.

    Inovativní génius. Matthieu Blazy transformoval Bottega Veneta v italskou módní jedničku

    Značka Chanel otevírá vzrušující kapitolu pod vedením nového kreativního ředitele Matthieu Blazy, zatímco Bottega Veneta oplakává jeho odchod. Za svého působení redefinoval moderní eleganci a spojil nadčasový minimalismus s inovativními detaily. Poznejte proto jeho nejlepší kolekce, které zanechaly trvalou stopu ve světě módy.

    Luxusní použité švýcarské hodinky lákají na nízké ceny. Loni klesly na tříleté minimum

    Ceny luxusních použitých švýcarských hodinek, od značek jako Rolex, Patek Philiipe a Audemars Piguet, nadále klesají. Nejnovější reporty potvrdily, že v uplynulém roce dosáhly nejnižší hodnoty za poslední tři roky. Na vině je především pomalejší růst světové ekonomiky či vysoké úrokové sazby. Zlevňování však prozatím uniká značka Cartier.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―