Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Džíny 501 značky Levi’s znázorňují ideální a klasický kousek, se kterým můžete prožít celý život. Společnost se proto při příležitosti jejich 150. narozenin rozhodla věnovat jim vlastní reklamní kampaň. Zahájila ji na předávání cen Grammy v neděli 5. února.

    - Reklama -

    Společnost Levi’s se rozhodla vyprávět příběh svých nejznámějších džín s názvem 501. V kampani pod názvem The Greatest Story Ever Worn proto představila dva krátké filmy. Poprvé je zveřejnila při předávání cen Grammy v neděli. Módní značka je totiž s hudbou neodmyslitelně spojená. „Hudba si vybrala nás, ne my ji. Tohle manželství nám ovšem vyhovuje,“ okomentoval kampaň viceprezident Levi’s Chris Jackman.

    Filmy přichystala společnost při příležitosti 150. narozenin svých nejvíce ikonických džínů. Krátké snímky proto popíší různé způsoby toho, jak důležitou součástí života se oblíbený módní kousek pro mnohé zákazníky stal. Snímek Precious Cargo například vypráví příběh z Jamajky ze 70. let minulého století. Tehdy se obyvatelé jejího hlavního města Kingston s džínami „poprvé setkali“. A následně jim vtiskli vlastní unikátní styl.

    Druhý film nazvaný Legends Never Die zase ukazuje skutečný příběh muže, který si přál být ve svých džínech 501 pohřbený. Všichni účastníci jeho pohřbu si pak museli stejný kousek rovněž obléci. „Máme jedinečnou pozici. Milníku 150 let jen tak nějaká značka nedosáhne,“ dodal Jackman. Podobně staré jsou totiž módní společnosti spíše v Evropě než ve Spojených státech amerických.

    - Reklama -

    Společně s novou kampaní představí Levi’s také limitované produkty

    Džíny 501 vznikly, když krejčí Jacob Davis poprvé na plátěné pracovní kalhoty použil měděné nýty. Společně s Levi Strauss pak experimentovali s denimem, dokud v roce 1873 nepředstavili dnes už tolik známé jeans. „Jedná se o produkt, který ustál tok času a i nadále činí značku Levi’s silnější, než kdy dříve,“ vysvětlila budoucí šéfka Levi’s Michelle Gass.

    Roli má totiž brzy převzít od současného ředitele společnosti Chip Bergh. Jako součást kampaně pak Levi’s hodlá zveřejnit také nové a limitoavné produkty. Patří mezi ně například inovace vůbec prvních modrých džínů z roku 1873 zvaných XX Waist Overalls. Upravit se značka hodlá také pánský model 501 ’54 a dámský 501 ’81. Podobné kampaně pak značka představila už dříve, například ve spolupráci se společností Denim Tears.

    Zdroj: WWD, HypeBeast, HeadTopics, YouTube, Instagram

    Levi’s slaví 150 let svého nejvíce ikonického kousku. Džínům 501 vzdává hold v nové kampani

    Během recese nakoupíme více rtěnek. Kosmetika nebo lem sukně jako netradiční ekonomické ukazatele

    Nákupní návyky a nové oblečení v našem šatníku prozrazují o aktuálním stavu světa kolem nás více, než si myslíme. Móda, kosmetika a luxus jsou totiž součástí mnoha ekonomických teorií. Zdá se, že i index rtěnky nebo šampaňského může být směrodatným ukazatelem ekonomické recese nebo prosperity.

    Letní horké vlny lze prožít i bez starostí. Postaví se jim správně zvolené beauty produkty

    I když se na teplé letní měsíce každý rok těšíme, nesou s sebou i jisté překážky. Najednou je o dost těžší zachovat svůj make-up nerozmazaný, vlasy uhlazené a pleť bez nečistot. Horké vlny však můžete zvládnout pomocí správných beauty a make-up produktů.

    Hermès Birkin Bag jako ikona unisex elegance. Symbol luxusu si dopřávají i muži

    Při spojení Birkin bag si mnozí představí ikonickou kabelku, která si získala srdce žen po celém světě. Taková myšlenka je ale již dávno v propadlišti zapomnění, symbol luxusu a statusu si čím dál častěji užívají také muži. V dnešní době, kdy se hranice mezi módními gender kódy stále více stírají, se ikonická taška stává univerzálním symbolem elegance a sofistikovanosti pro všechny, bez rozdílu pohlaví.

    Kenzo propojil své kořeny s pařížskou elegancí. Čerpal z motivů džungle i origami

    Pařížská show Kenzo pro jaro a léto 2025 překvapila harmonickou kombinací francouzské elegance a svého ikonického archivu. Návrhář Nigo totiž při tvorbě dámských i pánských kolekcí čerpal z kořenů známé značky, slepujících vliv Francie a Japonska. Dokonale tak uchopil inspiraci džunglí nebo japonským origami.

    Nastává renesance 80. let. Z popela vstávají balonové sukně

    Od denimových a maxi přes saténové až po mini, sukně vždy byly a budou v módě. Značnou popularitu ve vyhledávání na sociálních sítích si v současné době užívají právě balonové sukně, proslavené v 80. letech minulého století. Přicházejí však s moderním a svěžím nádechem, který si nebudete chtít nechat ujít.

    Vychutnejte si s drinkem i jedinečné výhledy. Zavítejte do top rooftop barů Evropy

    Cestování nabízí jedinečnou příležitost ochutnat luxusní gastronomii ze všech koutů světa. V plánech výletů do cizích krajin by ovšem nemělo chybět ani objevování nezapomenutelných výhledů. Slaďte proto oba vytoužené zážitky a vyzkoušejte jeden z top rooftop barů Evropy.

    Módní novinky v kostce: Ralph Lauren odhalil uniformy týmu USA a Rihanna zastupuje J’Adore

    Americký návrhář Ralph Lauren představil očekávané uniformy týmu USA pro nadcházející Olympijské hry. Novinku ovšem představil rovněž módní dům Dior. Zveřejnil totiž, že se zpěvačka Rihanna stane ambasadorkou vůně J'Adore. Modelka Noemi Campbell zase v sobotu otevře vlastní výstavu a Chanel zahájí nové partnerství.

    Módní svět ovládá Miu Miu girl. Italská značka vytvořila vlastní styl

    Ani nejméně aktivní pozorovatel módního průmyslu si nemohl nevšimnout nesmlouvavého růstu italské značky Miu Miu. V posledních letech si díky svým virálním trendy kouskům dokázala vybudovat nejen základnu věrných zákazníků, ale také vlastní styl. Seznamte se s Miu Miu girl.

    Interiér roku 2025 oslavuje barvu Burnt Sienna i mísu s pomeranči. To vše na eklektickém základě

    Interiérové trendy roku 2025 zasahují do několika stylů. Inspiraci nachází v 70. letech, jejich prvky však převádí do moderních a inovativních linií. Oblíbený minimalismus sice ustupuje, jednou nohou v designovém hřišti ovšem stále zůstává. Jak jinak totiž správně vyniknou zdobné koberce než v jednoduchém prostředí? Alespoň tak nám je letos odprezentoval milánský Design Week.

    Pharrell Williams ztvárnil ducha Olympiády. Nová kolekce Louis Vuitton stojí na pospolitosti

    Kreativní ředitel pánské módy Louis Vuitton Pharrell Williams opět dokázal svou schopnost využívat aktuální dění i odhadovat budoucí trendy. Jeho nejnovější kolekce, odhalená na zahradě ředitelství UNESCO, umně podtrhla srdce blížící se Olympijských her, tedy pospolitost.

    Crème de la crème golfu: 5 nepřekonatelných hřišť překoná jen váš perfektní odpal

    Golf je sport, který si získal nadšence po celém světě. Není divu, můžete při něm sportovat i relaxovat uprostřed úchvatné přírody. Samotná hra je přitažlivá, existují však také golfová hřiště, která nebudete chtít opustit. Jedná se o crème de la crème luxusních golfových hřišť, nabízejících milovníkům oblíbeného sportu nepřekonatelné zážitky.

    TikTok zkouší další nevábný trend. Sociální síť zlákalo Onion Coffee

    Uživatelé TikToku znovu a znovu dokazují, že vyzkouší téměř každý trend, který spatří na svých obrazovkách. Přesně takový zvyk dal totiž zrodit další podivuhodné obsesi. Tentokrát se milovníkům neobvyklých ingrediencí zalíbilo takzvané Onion Coffee, tedy káva s mlékem a jarní cibulkou.

    Módní novinky v kostce: Alessandro Michele překvapil cruise kolekcí a Nicola Coughlan kampaní pro Skims

    Začátek týdne přinesl hned několik neočekávaných zpráv. Návrhář Alessandro Michele nečekaně odhalil první tvorbu v nové pozici kreativního ředitele Valentino. Populární herečka Nicola Coughlan se zase objevila v kampani pro Skims. Značka Swarovski zahájila exkluzivní výstavu v Miláně a Gucci ve stejném městě představil svou pánskou kolekci.

    Přichází finální série seriálu Elite. Připravte se na záplavu rozmanitých a trendy outfitů

    Netflix oznámil datum dlouho očekávané osmé série oblíbeného španělského seriálu Elite. Jeho premiéru stanovil na 26. července. Fanoušci se mohou těšit na další dávku dramatických zápletek, módních ikon a estetického požitku, pro seriál tak typického. Samozřejmě se nebavíme pouze o více "spicy" scénách. Elite si totiž získal reputaci nejen pro svůj napínavý děj, ale také moderní vizuál.

    Tvářenka, jak ji ještě neznáte. Boyfriend Blush redefinuje trendy líčení

    Současným make-up trendům bezpochyby dominuje tvářenka ve všech formách, tvarech a barvách. V různých odstínech ji tak tradičně nanášíme nad bronzer a lícní kosti, abychom tím pozvedli svůj obličej. Sociálními sítěmi se ovšem začal šířit trend zvaný Boyfriend Blush, který nebojácně popírá všechny zásady trendy líčení posledních několika let.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―