Více

    ― Reklama ―

    Džíny 501 značky Levi’s znázorňují ideální a klasický kousek, se kterým můžete prožít celý život. Společnost se proto při příležitosti jejich 150. narozenin rozhodla věnovat jim vlastní reklamní kampaň. Zahájila ji na předávání cen Grammy v neděli 5. února.

    Společnost Levi’s se rozhodla vyprávět příběh svých nejznámějších džín s názvem 501. V kampani pod názvem The Greatest Story Ever Worn proto představila dva krátké filmy. Poprvé je zveřejnila při předávání cen Grammy v neděli. Módní značka je totiž s hudbou neodmyslitelně spojená. „Hudba si vybrala nás, ne my ji. Tohle manželství nám ovšem vyhovuje,“ okomentoval kampaň viceprezident Levi’s Chris Jackman.

    Filmy přichystala společnost při příležitosti 150. narozenin svých nejvíce ikonických džínů. Krátké snímky proto popíší různé způsoby toho, jak důležitou součástí života se oblíbený módní kousek pro mnohé zákazníky stal. Snímek Precious Cargo například vypráví příběh z Jamajky ze 70. let minulého století. Tehdy se obyvatelé jejího hlavního města Kingston s džínami „poprvé setkali“. A následně jim vtiskli vlastní unikátní styl.

    Druhý film nazvaný Legends Never Die zase ukazuje skutečný příběh muže, který si přál být ve svých džínech 501 pohřbený. Všichni účastníci jeho pohřbu si pak museli stejný kousek rovněž obléci. „Máme jedinečnou pozici. Milníku 150 let jen tak nějaká značka nedosáhne,“ dodal Jackman. Podobně staré jsou totiž módní společnosti spíše v Evropě než ve Spojených státech amerických.

    Společně s novou kampaní představí Levi’s také limitované produkty

    Džíny 501 vznikly, když krejčí Jacob Davis poprvé na plátěné pracovní kalhoty použil měděné nýty. Společně s Levi Strauss pak experimentovali s denimem, dokud v roce 1873 nepředstavili dnes už tolik známé jeans. „Jedná se o produkt, který ustál tok času a i nadále činí značku Levi’s silnější, než kdy dříve,“ vysvětlila budoucí šéfka Levi’s Michelle Gass.

    Roli má totiž brzy převzít od současného ředitele společnosti Chip Bergh. Jako součást kampaně pak Levi’s hodlá zveřejnit také nové a limitoavné produkty. Patří mezi ně například inovace vůbec prvních modrých džínů z roku 1873 zvaných XX Waist Overalls. Upravit se značka hodlá také pánský model 501 ’54 a dámský 501 ’81. Podobné kampaně pak značka představila už dříve, například ve spolupráci se společností Denim Tears.

    Zdroj: WWD, HypeBeast, HeadTopics, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Levi’s slaví 150 let svého nejvíce ikonického kousku. Džínům 501 vzdává hold v nové kampani

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Džíny 501 značky Levi’s znázorňují ideální a klasický kousek, se kterým můžete prožít celý život. Společnost se proto při příležitosti jejich 150. narozenin rozhodla věnovat jim vlastní reklamní kampaň. Zahájila ji na předávání cen Grammy v neděli 5. února.

    - Reklama -

    Společnost Levi’s se rozhodla vyprávět příběh svých nejznámějších džín s názvem 501. V kampani pod názvem The Greatest Story Ever Worn proto představila dva krátké filmy. Poprvé je zveřejnila při předávání cen Grammy v neděli. Módní značka je totiž s hudbou neodmyslitelně spojená. „Hudba si vybrala nás, ne my ji. Tohle manželství nám ovšem vyhovuje,“ okomentoval kampaň viceprezident Levi’s Chris Jackman.

    Filmy přichystala společnost při příležitosti 150. narozenin svých nejvíce ikonických džínů. Krátké snímky proto popíší různé způsoby toho, jak důležitou součástí života se oblíbený módní kousek pro mnohé zákazníky stal. Snímek Precious Cargo například vypráví příběh z Jamajky ze 70. let minulého století. Tehdy se obyvatelé jejího hlavního města Kingston s džínami „poprvé setkali“. A následně jim vtiskli vlastní unikátní styl.

    Druhý film nazvaný Legends Never Die zase ukazuje skutečný příběh muže, který si přál být ve svých džínech 501 pohřbený. Všichni účastníci jeho pohřbu si pak museli stejný kousek rovněž obléci. „Máme jedinečnou pozici. Milníku 150 let jen tak nějaká značka nedosáhne,“ dodal Jackman. Podobně staré jsou totiž módní společnosti spíše v Evropě než ve Spojených státech amerických.

    - Reklama -

    Společně s novou kampaní představí Levi’s také limitované produkty

    Džíny 501 vznikly, když krejčí Jacob Davis poprvé na plátěné pracovní kalhoty použil měděné nýty. Společně s Levi Strauss pak experimentovali s denimem, dokud v roce 1873 nepředstavili dnes už tolik známé jeans. „Jedná se o produkt, který ustál tok času a i nadále činí značku Levi’s silnější, než kdy dříve,“ vysvětlila budoucí šéfka Levi’s Michelle Gass.

    Roli má totiž brzy převzít od současného ředitele společnosti Chip Bergh. Jako součást kampaně pak Levi’s hodlá zveřejnit také nové a limitoavné produkty. Patří mezi ně například inovace vůbec prvních modrých džínů z roku 1873 zvaných XX Waist Overalls. Upravit se značka hodlá také pánský model 501 ’54 a dámský 501 ’81. Podobné kampaně pak značka představila už dříve, například ve spolupráci se společností Denim Tears.

    Zdroj: WWD, HypeBeast, HeadTopics, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Léto po stopách luxusu. Známé značky lákají na prázdninové pop-upy

    Největší módní domy v létě opouští své "rodné" země a putují do vysněných prázdninových destinací. Pohodlně se usazují na plážích v Itálii, Španělsku i daleké Asii. Zákazníky tradičně lákají na dočasné pop-upy, nabízející závan vytříbeného luxusu. Značky jako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew letos přichystaly speciální kolekce i letní zážitky.

    Prostřete hostům léto. Sluneční paprsky žádají hravý jídelní stůl

    Sluncem nasycené měsíce volají po hravosti, která žádnému jinému ročnímu období nesedne tak nenuceně jako právě létu. Chuť povolit naše hranice a poddat se téměř dětské naivitě prostupuje nejen do našich šatníků či make-up taštiček, ale i do naší domácnosti. Prostřete si letos stůl, který perfektně zachytí nezaměnitelnou atmosféru léta.

    Pařížský haute couture week je zpět. Zahájil ho Schiaparelli a Iris Van Herpen

    Paříž v pondělí přivítala další ze svých exkluzivních haute couture týdnů módy. Odstartovala ho přehlídka z dílny Schiaparelli, která dle návrháře Daniela Roseberry představovala konec jedné kapitoly známé značky. Módní dům Iris Van Herpen pro změnu překvapil návrhy připomínajícími podmořský svět. Součástí jedné z rób se dokonce staly živé řasy.

    Pánové, létu vévodí pyžamo. Pohodlí konečně dostává nový rozměr

    Italské slunce, městské ulice i plážové promenády mají letos jedno společné. Pyžamo. Ne, nejedná se o omyl při ranním venčení psa, ale o jeden z nejvýraznějších trendů letošního Milánského týdne módy. Dolce & Gabbana ve své pánské kolekci pro jaro a léto 2026 udělala z noční uniformy hlavní denní look. Kdo by si kdy pomyslel, že klasický proužkovaný set do postele se stane symbolem moderního stylu?

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Jelly sandals opět na scéně. Módní svět pohlcuje hluboká nostalgie

    Už od začátku letošního roku je jasné, jaký vliv definuje letošní trendy. Jistá cykličnost patřila k módnímu světu odnepaměti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgie. Do šatních skříní se vkrádá touha po hravosti, dávné nevinnosti a autenticitě, které spojujeme s již zapomenutými kousky. Důkazem je i návrat klasických jelly sandals.

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    Méně scrollování, více života. Trend anti-rot summer nutí ke zpomalení

    Pokud už jste unavení z nekonečného scrollování na sociálních sítích, ztrácíte motivaci a cítíte, že máte zahlcenou mysl, pravděpodobně na vás doléhá „brainrot“. Nemusíte ale zoufat, trend „anti-rot summer“ přichází s tipy, jak v létě zpomalit a konečně se nadechnout. Den offline, seznam radostí i příprava letních „snacks“ mají jedno společné, pomohou vám zpomalit a znovu naplno vnímat svět kolem sebe.

    Jacquemus sebral módě opulenci. Navrátil se k venkovským kořenům

    Pařížský týden pánské módy zakončila přehlídka z dílny Jacquemus. Návrhář odhalil svou kolekci pro jaro a léto příštího roku v ohromujících prostorách L'Orangerie ve Versailles. S řadou Le Paysan tentokrát oslavil své venkovské kořeny, jimž vzdal hold lehkými střihy, přírodními materiály a nenucenými siluetami, odkazujícími na jeho domov.

    Bon voyage. Se správnou skin care zvládnete hory i dovolenou pod širákem

    Skin care má ve známém prostředí většinou jasný řád. Když ale přijde na cestování na lehko, i ta nejlépe promyšlená rutina musí projít jistou redukcí. Být připraven neznamená sbalit celou koupelnovou poličku, ale chytře sestavit funkční, avšak minimalistický arsenál. Nezabere celý batoh, ale přesto pleti efektivně dopřeje vše, co jí náleží.

    Snídaně jako nejdůležitější jídlo dne. Longevity odborníci nesouhlasí

    Na snídani má každý názor. Někdo ji miluje, jiný považuje za ztrátu času. Někdo snídá hned po probuzení, jiný ranní rituál nechá až na jedenáctou, nebo ho nepodstoupí vůbec. Zatímco večeře je společenská událost a oběd čas na pauzu, snídaně bývá často přehlížená. Ale právě v tom tkví její kouzlo. Není o pravidlech, ale o zvyku. A přitom je to právě první jídlo dne, které ukrývá sílu určit, jak se budete cítit celý den.

    Pánové, sandály jsou povoleny. Dokonce i s ponožkami

    Letní sezóna 2025 přináší pro pánská chodidla jednu jasnou zprávu. Ukazovat prsty je naprosto v pořádku. Z červených koberců mizí lakované polobotky, místo nich nastupují páskové sandály, Birkenstocks, a dokonce i žabky od luxusních značek. Jonathan Bailey se v Londýně ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatímco Simon Baker si v Sardinii vystačil s Birkenstock Kyoto. 

    Sardinky dobývají pevninu. Staly se nejnovější obsesí letošního léta

    Sociální síť TikTok vytvořila další trend inspirovaný jídlem. Letošní léto však tentokrát nepohltí roztomilé ovoce nebo zelenina, ale sardinky. Postupně se začaly objevovat na plakátech, obalech telefonů, plážových taškách i oversized tričkách. Ukazují nejen trvající oblibu "coastal" a "fisherman" estetik, ale rovněž touhu po osobitosti a letní hravosti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―