Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad „butter yellow“ a „cherry red“ tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Letošní léto definuje barva ukrývající hned několik významů. Hluboký koprový odstín zelené, v angličtině dill green, totiž nepředstavuje pouze populární módní trend, ale také lifestyle generace Z. Sociální síť Pinterest ho do svého reportu zařadila již letos v lednu. Spolu s „butter yellow“, „Alpine oat“ a „cherry red“ měl totiž dominovat letošnímu roku. Zdá se ale, že naplno převzal i letní měsíce.

    Zelený odstín nepatří jen módě. Proniká i do interiérů či gastronomie

    Platforma Pinterest zakládá své odhady na vyhledávání uživatelů. Svůj report proto doložila klíčovými slovy, po nichž návštěvníci stránky s oblibou pátrali. Patří mezi ně například „green vibe“, „green kitchen design“ nebo „pickle margarita“. Ukazuje se tak, že koprová zelená nevnikla pouze do světa módy. Naopak, proniká rovněž čím dál hlouběji i do kuchyní nebo interiérových trendů.

    Zdroj: Saint Laurent

    Barvu však do svých kolekcí pro nadcházející podzim zařadila rovněž řada módních domů. Značky jako Saint Laurent, Hermès nebo Lacoste ji využily jak pro výrazné šaty a kabáty, tak drobnější a méně nápadné doplňky. Odstín láká především na svou přirozenost a pomyslný „zlatý střed“. Není totiž ani moc výrazný, ani příliš jemný. Chlubí se tím ideálním teplým a přívětivým tónem.

    Zdroj: Jil Sander, Onitsuka Tiger

    Koprovou zelenou můžete letos v létě do šatníku zařadit stejně jako to učinily i zmiňované značky. Pokud barvě opravdu propadnete, nebojte se ji vynést v podobě maxi šatů nebo ladícího setu či rozevláté košile. Skvěle ale povznese letní outfit také pomocí doplňků. Perfektní volbou je prostorná kabelka, která rozzáří i jinak monochromatický outfit, nebo do této barvy sladěné tenisky.

    Zdroj: ARKET, The Reformation

    Koprový odstín symbolizuje životní styl. Nabádá k offline detoxu

    V současnosti populární zelená pak doplňuje další trendy letošního léta. Spolu s nimi symbolizuje léto plné hlubokého odpočinku, offline detoxu a útěků před přehlceností sociálních sítí. Signalizuje tak touhu generace Z po přírodě, autenticitě a návratu ke „skutečnému životu“. Právě proto si našla i cestu do našich šatníků, vyvolává v nás totiž emoce, které podvědomě chceme cítit.

    @the.orange.home my kind of get ready with me 🤍 making a dill themed menu tonight! #DinnerParty #Tablescape #GreenTablescape #TableDecor #Tablesetting #HomeDecor #EventStyling #TabletopDecor #SustainableDecor #DinnerPartyIdeas #HostingIdeas #GardenParty #FloralTablescape #TableInspo #gingham ♬ Sweat and Hustle – The Brazilians of Bossa Nova

    Zdroje: Fashionista, Pinterest, Stylist, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad „butter yellow“ a „cherry red“ tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    - Reklama -

    Letošní léto definuje barva ukrývající hned několik významů. Hluboký koprový odstín zelené, v angličtině dill green, totiž nepředstavuje pouze populární módní trend, ale také lifestyle generace Z. Sociální síť Pinterest ho do svého reportu zařadila již letos v lednu. Spolu s „butter yellow“, „Alpine oat“ a „cherry red“ měl totiž dominovat letošnímu roku. Zdá se ale, že naplno převzal i letní měsíce.

    Zelený odstín nepatří jen módě. Proniká i do interiérů či gastronomie

    Platforma Pinterest zakládá své odhady na vyhledávání uživatelů. Svůj report proto doložila klíčovými slovy, po nichž návštěvníci stránky s oblibou pátrali. Patří mezi ně například „green vibe“, „green kitchen design“ nebo „pickle margarita“. Ukazuje se tak, že koprová zelená nevnikla pouze do světa módy. Naopak, proniká rovněž čím dál hlouběji i do kuchyní nebo interiérových trendů.

    Zdroj: Saint Laurent

    - Reklama -

    Barvu však do svých kolekcí pro nadcházející podzim zařadila rovněž řada módních domů. Značky jako Saint Laurent, Hermès nebo Lacoste ji využily jak pro výrazné šaty a kabáty, tak drobnější a méně nápadné doplňky. Odstín láká především na svou přirozenost a pomyslný „zlatý střed“. Není totiž ani moc výrazný, ani příliš jemný. Chlubí se tím ideálním teplým a přívětivým tónem.

    Zdroj: Jil Sander, Onitsuka Tiger

    Koprovou zelenou můžete letos v létě do šatníku zařadit stejně jako to učinily i zmiňované značky. Pokud barvě opravdu propadnete, nebojte se ji vynést v podobě maxi šatů nebo ladícího setu či rozevláté košile. Skvěle ale povznese letní outfit také pomocí doplňků. Perfektní volbou je prostorná kabelka, která rozzáří i jinak monochromatický outfit, nebo do této barvy sladěné tenisky.

    Zdroj: ARKET, The Reformation

    Koprový odstín symbolizuje životní styl. Nabádá k offline detoxu

    V současnosti populární zelená pak doplňuje další trendy letošního léta. Spolu s nimi symbolizuje léto plné hlubokého odpočinku, offline detoxu a útěků před přehlceností sociálních sítí. Signalizuje tak touhu generace Z po přírodě, autenticitě a návratu ke „skutečnému životu“. Právě proto si našla i cestu do našich šatníků, vyvolává v nás totiž emoce, které podvědomě chceme cítit.

    @the.orange.home my kind of get ready with me 🤍 making a dill themed menu tonight! #DinnerParty #Tablescape #GreenTablescape #TableDecor #Tablesetting #HomeDecor #EventStyling #TabletopDecor #SustainableDecor #DinnerPartyIdeas #HostingIdeas #GardenParty #FloralTablescape #TableInspo #gingham ♬ Sweat and Hustle – The Brazilians of Bossa Nova

    Zdroje: Fashionista, Pinterest, Stylist, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda vkročila do hravé éry. Úzkost schovává za trendy nostalgií

    Šklebící se postavičky Labubu, hravé korálky na kotnících a nespočet přívěsků upoutaných k tkaničkám trendy tenisek. Móda v uplynulých měsících přelila silná vlna nostalgie a touhy po hravějších, snadnějších a nevinnějších časech. Takzvaná kidcore estetika ukazuje, že i pomíjivé trendy ukrývají hlubší pravdu o společnosti a tom, co doopravdy chce.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    Sluncem prosycený make-up? Beauty scénu ovládá Toasty Glam

    Letošní léto nabídlo ještě jeden poslední make-up trend. Kosmetickým taštičkám vévodí v srpnu takzvaný Toasty Glam. Jedná se o look plný hlubokých tónů, zbarvujících do odstínů bronzové a cihlové nejen tváře, ale také oční...

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mění svatby ve sny nevěst

    Vivienne Westwood rezonuje od červeného koberce až po oltář. Její svatební šaty oblékla fiktivní postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber i zpěvačka Charli XCX. Každá z nich jimi vyjádřila vlastní verzi nevěsty, a přesto nesla nezaměnitelný rukopis značky. Ta dokáže propojit aristokratickou siluetu s odvážnou sebejistotou, čímž vytváří róby, jež přetrvávají v paměti stejně jako okamžik, pro který vznikly.

    Postavte most mezi létem a podzimem. Základy položí přechodové kousky

    I když tomu uplynulé horké letní dny nenapovídají, podzim se blíží mílovými kroky. Spolu s ním přichází otázka toho, jak se vypořádat se zapeklitým proměnlivým počasím, spojujícím poslední teplé paprsky a první náznaky sychravého období. Přechod mezi létem a podzimem vám pomohou přemostit chytré kousky, které unosíte téměř po celý rok.

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    Svět zrychluje, gen Z zpomaluje. Ruční práce jsou zpět

    V době, kdy jsou naše dny přeplněné notifikacemi a nekonečným scrollováním, se mladá generace obrací k činnostem připomínajícím dobu před nástupem chytrých technologií. Gen Z si nachází cestu k tvůrčím koníčkům, které nejsou jen estetické, ale i terapeutické. Jedná se o širší kulturní signál, že si jako společnost začínáme vážit autenticity a klidu. Ruční práce do tohoto modelu perfektně zapadají.

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―