Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad „butter yellow“ a „cherry red“ tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Letošní léto definuje barva ukrývající hned několik významů. Hluboký koprový odstín zelené, v angličtině dill green, totiž nepředstavuje pouze populární módní trend, ale také lifestyle generace Z. Sociální síť Pinterest ho do svého reportu zařadila již letos v lednu. Spolu s „butter yellow“, „Alpine oat“ a „cherry red“ měl totiž dominovat letošnímu roku. Zdá se ale, že naplno převzal i letní měsíce.

    Zelený odstín nepatří jen módě. Proniká i do interiérů či gastronomie

    Platforma Pinterest zakládá své odhady na vyhledávání uživatelů. Svůj report proto doložila klíčovými slovy, po nichž návštěvníci stránky s oblibou pátrali. Patří mezi ně například „green vibe“, „green kitchen design“ nebo „pickle margarita“. Ukazuje se tak, že koprová zelená nevnikla pouze do světa módy. Naopak, proniká rovněž čím dál hlouběji i do kuchyní nebo interiérových trendů.

    Zdroj: Saint Laurent

    Barvu však do svých kolekcí pro nadcházející podzim zařadila rovněž řada módních domů. Značky jako Saint Laurent, Hermès nebo Lacoste ji využily jak pro výrazné šaty a kabáty, tak drobnější a méně nápadné doplňky. Odstín láká především na svou přirozenost a pomyslný „zlatý střed“. Není totiž ani moc výrazný, ani příliš jemný. Chlubí se tím ideálním teplým a přívětivým tónem.

    Zdroj: Jil Sander, Onitsuka Tiger

    Koprovou zelenou můžete letos v létě do šatníku zařadit stejně jako to učinily i zmiňované značky. Pokud barvě opravdu propadnete, nebojte se ji vynést v podobě maxi šatů nebo ladícího setu či rozevláté košile. Skvěle ale povznese letní outfit také pomocí doplňků. Perfektní volbou je prostorná kabelka, která rozzáří i jinak monochromatický outfit, nebo do této barvy sladěné tenisky.

    Zdroj: ARKET, The Reformation

    Koprový odstín symbolizuje životní styl. Nabádá k offline detoxu

    V současnosti populární zelená pak doplňuje další trendy letošního léta. Spolu s nimi symbolizuje léto plné hlubokého odpočinku, offline detoxu a útěků před přehlceností sociálních sítí. Signalizuje tak touhu generace Z po přírodě, autenticitě a návratu ke „skutečnému životu“. Právě proto si našla i cestu do našich šatníků, vyvolává v nás totiž emoce, které podvědomě chceme cítit.

    @the.orange.home my kind of get ready with me 🤍 making a dill themed menu tonight! #DinnerParty #Tablescape #GreenTablescape #TableDecor #Tablesetting #HomeDecor #EventStyling #TabletopDecor #SustainableDecor #DinnerPartyIdeas #HostingIdeas #GardenParty #FloralTablescape #TableInspo #gingham ♬ Sweat and Hustle – The Brazilians of Bossa Nova

    Zdroje: Fashionista, Pinterest, Stylist, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad „butter yellow“ a „cherry red“ tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    - Reklama -

    Letošní léto definuje barva ukrývající hned několik významů. Hluboký koprový odstín zelené, v angličtině dill green, totiž nepředstavuje pouze populární módní trend, ale také lifestyle generace Z. Sociální síť Pinterest ho do svého reportu zařadila již letos v lednu. Spolu s „butter yellow“, „Alpine oat“ a „cherry red“ měl totiž dominovat letošnímu roku. Zdá se ale, že naplno převzal i letní měsíce.

    Zelený odstín nepatří jen módě. Proniká i do interiérů či gastronomie

    Platforma Pinterest zakládá své odhady na vyhledávání uživatelů. Svůj report proto doložila klíčovými slovy, po nichž návštěvníci stránky s oblibou pátrali. Patří mezi ně například „green vibe“, „green kitchen design“ nebo „pickle margarita“. Ukazuje se tak, že koprová zelená nevnikla pouze do světa módy. Naopak, proniká rovněž čím dál hlouběji i do kuchyní nebo interiérových trendů.

    Zdroj: Saint Laurent

    - Reklama -

    Barvu však do svých kolekcí pro nadcházející podzim zařadila rovněž řada módních domů. Značky jako Saint Laurent, Hermès nebo Lacoste ji využily jak pro výrazné šaty a kabáty, tak drobnější a méně nápadné doplňky. Odstín láká především na svou přirozenost a pomyslný „zlatý střed“. Není totiž ani moc výrazný, ani příliš jemný. Chlubí se tím ideálním teplým a přívětivým tónem.

    Zdroj: Jil Sander, Onitsuka Tiger

    Koprovou zelenou můžete letos v létě do šatníku zařadit stejně jako to učinily i zmiňované značky. Pokud barvě opravdu propadnete, nebojte se ji vynést v podobě maxi šatů nebo ladícího setu či rozevláté košile. Skvěle ale povznese letní outfit také pomocí doplňků. Perfektní volbou je prostorná kabelka, která rozzáří i jinak monochromatický outfit, nebo do této barvy sladěné tenisky.

    Zdroj: ARKET, The Reformation

    Koprový odstín symbolizuje životní styl. Nabádá k offline detoxu

    V současnosti populární zelená pak doplňuje další trendy letošního léta. Spolu s nimi symbolizuje léto plné hlubokého odpočinku, offline detoxu a útěků před přehlceností sociálních sítí. Signalizuje tak touhu generace Z po přírodě, autenticitě a návratu ke „skutečnému životu“. Právě proto si našla i cestu do našich šatníků, vyvolává v nás totiž emoce, které podvědomě chceme cítit.

    @the.orange.home my kind of get ready with me 🤍 making a dill themed menu tonight! #DinnerParty #Tablescape #GreenTablescape #TableDecor #Tablesetting #HomeDecor #EventStyling #TabletopDecor #SustainableDecor #DinnerPartyIdeas #HostingIdeas #GardenParty #FloralTablescape #TableInspo #gingham ♬ Sweat and Hustle – The Brazilians of Bossa Nova

    Zdroje: Fashionista, Pinterest, Stylist, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―