Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Domy a designéři každou sezónu pilně chrlí na mola kabelky v naději, že některá z nich upoutá zraky pozorovatelů a stane se novou „It-Bag“. To je ovšem jen první krok. Po úspěšném debutu přichází těžší část skládačky. Překonat koncept času. V módě je několika sezónní popularita skutečnou zkouškou ohněm. Kabelka se může pár měsíců držet na předních příčkách a ve street stylu osobností, ale také dokáže velmi rychle upadnout do zapomnění. Existují však určité crème de la crème modely, kterým nechybí bohatá dávka stylové ikoničnosti spojená s odolností vůči měnícímu se světu trendů.

    Bottega Veneta – Jodie Bag

    Vyučený minimalista Daniel Lee uvedl během svého působení na trh několik úspěšných kabelek. Návrhy Bottega Veneta obecně disponují nadčasovou kvalitou, nicméně kabelka Jodie představuje přidanou hodnotu díky zajímavému detailu. Zpočátku neměla jméno, o to se postarala až herečka Jodie Foster, která svou kabelku Bottega použila jako štít před paparazzi. Po designové stránce kombinuje praktickou zaoblenou siluetu přes rameno, výrazný uzel a dědičný odkaz na řemeslnou techniku intrecciato. Ta vznikla v 60. letech 20. století a stala se nepřehlédnutelným rukopisem. Zjednodušeně se jedná o spojování tenkých vrstev kůže za účelem jejich zpevnění. Barevná škála je pestrá, na výběr jsou bílé a černé klasiky i pastelové nebo tmavé barvy. Aktuálně je k dispozici ve velikostech candy, mini, small, teen, medium.

    Spolehlivým společníkem se stala například pro Hailey Bieber. Cena za Teen Jodie se pohybuje kolem 77 tisíc korun.

    Zdroj: Bottega Veneta, Profimedia

    Dior – Lady Dior

    Model Lady Dior se již nějakou dobu nachází v síni slávy v mezích té nejvyhlášenější prestiže. Její legendární osud byl zpečetěn především díky Dianě, která se s ní mnohokrát objevila na veřejnosti, poprvé v Paříži v roce 1995. Postupem času jí princezna propůjčila i jméno a nahradila to původní – Chouchou. Její nekonečná relevance je zajištěna neustálým obměňováním jejích podob, pravidelně se objevuje v nových kolekcích a uměleckých spolupracích. Některé části si mohou zákazníci dokonce přizpůsobit a dodat tak jejímu designu ještě větší osobitost. Za klasickou černou ve velikosti medium zaplatíte kolem 150 tisíc korun.

    Zdroj: Dior

    Jacquemus – Le Bambino

    Zachytili jste video po Paříži přesouvajících se kabelek Jacquemus nebo kabelkovou loď na jezeře Como? Nešlo o inovativní krok z hlediska pařížské a italské dopravy, ale o humornou kampaň pro Le Bambino. Simone Porte Jacquemus a jeho kabelky v minulosti vystřelily do výšin, zejména díky mini modelu Le Chiquito v roce 2019. Od té doby si značka drží svou popularitu s nádechem romantické francouzské poetiky. Le Bambino je rafinovaně jednoduše navrhnuta, ovšem chic, ideální na večeři nebo drink do města. Může představovat nenápadný doplněk, ale také oživení pomocí výrazných barev. Oblíbila si ji kromě jiného i návrhářova blízká přítelkyně a zpěvačka Dua Lipa. Ta v základní velikosti vás vyjde zhruba na 15 tisíc korun.

    Zdroj: Jacquemus

    Zdroje: L’Officiel, Farfetch, Rebag, Dior, Jacquemus

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Kultovní kabelky, které hravě překonají nepřízeň času

    Domy a designéři každou sezónu pilně chrlí na mola kabelky v naději, že některá z nich upoutá zraky pozorovatelů a stane se novou „It-Bag“. To je ovšem jen první krok. Po úspěšném debutu přichází těžší část skládačky. Překonat koncept času. V módě je několika sezónní popularita skutečnou zkouškou ohněm. Kabelka se může pár měsíců držet na předních příčkách a ve street stylu osobností, ale také dokáže velmi rychle upadnout do zapomnění. Existují však určité crème de la crème modely, kterým nechybí bohatá dávka stylové ikoničnosti spojená s odolností vůči měnícímu se světu trendů.

    - Reklama -

    Bottega Veneta – Jodie Bag

    Vyučený minimalista Daniel Lee uvedl během svého působení na trh několik úspěšných kabelek. Návrhy Bottega Veneta obecně disponují nadčasovou kvalitou, nicméně kabelka Jodie představuje přidanou hodnotu díky zajímavému detailu. Zpočátku neměla jméno, o to se postarala až herečka Jodie Foster, která svou kabelku Bottega použila jako štít před paparazzi. Po designové stránce kombinuje praktickou zaoblenou siluetu přes rameno, výrazný uzel a dědičný odkaz na řemeslnou techniku intrecciato. Ta vznikla v 60. letech 20. století a stala se nepřehlédnutelným rukopisem. Zjednodušeně se jedná o spojování tenkých vrstev kůže za účelem jejich zpevnění. Barevná škála je pestrá, na výběr jsou bílé a černé klasiky i pastelové nebo tmavé barvy. Aktuálně je k dispozici ve velikostech candy, mini, small, teen, medium.

    Spolehlivým společníkem se stala například pro Hailey Bieber. Cena za Teen Jodie se pohybuje kolem 77 tisíc korun.

    - Reklama -

    Zdroj: Bottega Veneta, Profimedia

    Dior – Lady Dior

    Model Lady Dior se již nějakou dobu nachází v síni slávy v mezích té nejvyhlášenější prestiže. Její legendární osud byl zpečetěn především díky Dianě, která se s ní mnohokrát objevila na veřejnosti, poprvé v Paříži v roce 1995. Postupem času jí princezna propůjčila i jméno a nahradila to původní – Chouchou. Její nekonečná relevance je zajištěna neustálým obměňováním jejích podob, pravidelně se objevuje v nových kolekcích a uměleckých spolupracích. Některé části si mohou zákazníci dokonce přizpůsobit a dodat tak jejímu designu ještě větší osobitost. Za klasickou černou ve velikosti medium zaplatíte kolem 150 tisíc korun.

    Zdroj: Dior

    Jacquemus – Le Bambino

    Zachytili jste video po Paříži přesouvajících se kabelek Jacquemus nebo kabelkovou loď na jezeře Como? Nešlo o inovativní krok z hlediska pařížské a italské dopravy, ale o humornou kampaň pro Le Bambino. Simone Porte Jacquemus a jeho kabelky v minulosti vystřelily do výšin, zejména díky mini modelu Le Chiquito v roce 2019. Od té doby si značka drží svou popularitu s nádechem romantické francouzské poetiky. Le Bambino je rafinovaně jednoduše navrhnuta, ovšem chic, ideální na večeři nebo drink do města. Může představovat nenápadný doplněk, ale také oživení pomocí výrazných barev. Oblíbila si ji kromě jiného i návrhářova blízká přítelkyně a zpěvačka Dua Lipa. Ta v základní velikosti vás vyjde zhruba na 15 tisíc korun.

    Zdroj: Jacquemus

    Zdroje: L’Officiel, Farfetch, Rebag, Dior, Jacquemus

    ― Reklama ―

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    Čas si vybavit podzimní šatník. Přidejte volány a okořeňte ho kožešinou

    Jestliže nadšeně vyhlížíte back to school nákupy, pomalu se blíží váš čas. Pokud váš podzimní šatník potřebuje nový vítr, inspirujte se u nejslavnějších značek. Letos přináší trendy z minulosti i horké novinky, razící si cestu do městských ulic. Jestli na vás nakupovací nálada nepřišla, nezoufejte. Většinu poskládáte i z kousků, které již vlastníte.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Podzim se ponese ve znamení ponča. Vrací se luxusnější než kdy dřív

    Ponča jsou zpět a vrací se v luxusní podobě. Modely, které se budou nosit letošní podzim, jsou elegantní a volně splývavé, z hedvábí nebo hřejivého kašmíru. Trend si rychle našel cestu do šatníků nejen jako přehoz, jenž zahřeje, ale i jako doplněk. V létě jsou populární lehké a průsvitné varianty, které sice nezahřejí, ale o to větší dodají outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrzují i módní domy jako například Hermès.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―