Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    Když si v roce 2015 Kylie Jenner obarvila konečky vlasů na tyrkysově modrou a začala zveřejňovat selfie z auta, rodila se digitální hvězda nové generace. Její alter ego King Kylie zosobnilo drzost Tumblr éry a posunulo hranice mezi internetovým egem a módní identitou. O dekádu později influencerka znovu vyvolává ducha svého dřívějšího já. Tentokrát skrze kolekce inspirované jejími ikonickými looky. King Kylie je zpět, sofistikovanější, sebevědomější a aktuálnější než kdy dřív.

    Návrat do Tumblr období. Kylie Jenner opět sází na obarvené konečky a výrazné líčení

    Kylie Jenner vstoupila do módy a kosmetiky s přesností, která formovala estetický jazyk sociálních sítí. King Kylie, tedy její alter ego z let 2014 až 2016, se stalo symbolem nové vizuální kultury. Tedy doby, kdy odvážné barvy vlasů a konturování obličeje představovaly způsob sebevyjádření. Byla to éra, která přetvořila líčení v jedinečný rituál sebevědomí a definovala nový archetyp internetové krásy.

    O deset let později Kylie oživuje tuto identitu s jasným záměrem. Kolekce King Kylie Collection, uvedená pod značkou Kylie Cosmetics, přináší metalické lesky, dramatické paletky a matné textury, jež kdysi utvářely tvář Instagramu. Návrat King Kylie působí jako kurátorský vhled do vlastní minulosti. Esteticky lepší, vizuálně atraktivní a doprovázený hudebním debutem, který přidává kampani nový rozměr.

    King Kylie oživuje staronový trend právě včas. V době, kdy TikTok adoruje léta kolem roku 2015

    Reinkarnace King Kylie není návrat k dívčí rebelii, ale proměna v ženu, jež chápe sílu svého odkazu. Každý odstín v řadě připomíná původní experimenty s barvami, avšak působí sofistikovaněji, s důrazem na preciznost a vyváženost. Kylie staví most mezi digitální minulostí a současnou érou, kdy se autenticita měří v odvaze. Navíc s comebackem přichází v době, kdy jsou léta kolem roku 2015 nesmírně trendy.

    Zdroj: Kylie Cosmetics

    Kylie Jenner vždy intuitivně cítila, kdy nastal čas na proměnu. Z teenagerské hvězdy reality show se stala miliardářkou, módní múzou a zakladatelkou impéria, jenž formovalo vizuální jazyk generace Z. V době, kdy internet zrychlil cyklus trendů na maximum, Kylie Jenner dokázala znovu vytvořit moment, jenž rezonuje všemi kouty internetu. Kylie se stává sama sobě muzeem i kurátorkou. Přetváří minulost do podoby luxusního artefaktu, v němž se odráží zkušenost, síla a schopnost diktovat estetiku.

    Zdroje: Daily Mail, WWD, People, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    - Reklama -

    Když si v roce 2015 Kylie Jenner obarvila konečky vlasů na tyrkysově modrou a začala zveřejňovat selfie z auta, rodila se digitální hvězda nové generace. Její alter ego King Kylie zosobnilo drzost Tumblr éry a posunulo hranice mezi internetovým egem a módní identitou. O dekádu později influencerka znovu vyvolává ducha svého dřívějšího já. Tentokrát skrze kolekce inspirované jejími ikonickými looky. King Kylie je zpět, sofistikovanější, sebevědomější a aktuálnější než kdy dřív.

    Návrat do Tumblr období. Kylie Jenner opět sází na obarvené konečky a výrazné líčení

    Kylie Jenner vstoupila do módy a kosmetiky s přesností, která formovala estetický jazyk sociálních sítí. King Kylie, tedy její alter ego z let 2014 až 2016, se stalo symbolem nové vizuální kultury. Tedy doby, kdy odvážné barvy vlasů a konturování obličeje představovaly způsob sebevyjádření. Byla to éra, která přetvořila líčení v jedinečný rituál sebevědomí a definovala nový archetyp internetové krásy.

    O deset let později Kylie oživuje tuto identitu s jasným záměrem. Kolekce King Kylie Collection, uvedená pod značkou Kylie Cosmetics, přináší metalické lesky, dramatické paletky a matné textury, jež kdysi utvářely tvář Instagramu. Návrat King Kylie působí jako kurátorský vhled do vlastní minulosti. Esteticky lepší, vizuálně atraktivní a doprovázený hudebním debutem, který přidává kampani nový rozměr.

    - Reklama -

    King Kylie oživuje staronový trend právě včas. V době, kdy TikTok adoruje léta kolem roku 2015

    Reinkarnace King Kylie není návrat k dívčí rebelii, ale proměna v ženu, jež chápe sílu svého odkazu. Každý odstín v řadě připomíná původní experimenty s barvami, avšak působí sofistikovaněji, s důrazem na preciznost a vyváženost. Kylie staví most mezi digitální minulostí a současnou érou, kdy se autenticita měří v odvaze. Navíc s comebackem přichází v době, kdy jsou léta kolem roku 2015 nesmírně trendy.

    Zdroj: Kylie Cosmetics

    Kylie Jenner vždy intuitivně cítila, kdy nastal čas na proměnu. Z teenagerské hvězdy reality show se stala miliardářkou, módní múzou a zakladatelkou impéria, jenž formovalo vizuální jazyk generace Z. V době, kdy internet zrychlil cyklus trendů na maximum, Kylie Jenner dokázala znovu vytvořit moment, jenž rezonuje všemi kouty internetu. Kylie se stává sama sobě muzeem i kurátorkou. Přetváří minulost do podoby luxusního artefaktu, v němž se odráží zkušenost, síla a schopnost diktovat estetiku.

    Zdroje: Daily Mail, WWD, People, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―