Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Modernímu muži v roce 2024 nestačí pouze trendy šatník, věnovat by se měl i sobě samotnému. Taková péče zahrnuje alespoň základní skin care i manikúru, která je naprosto nezbytná. Pokud ji nezvládnete doma, existuje naštěstí v Česku řada nehtových studií, určených přímo pro pány.

    Snad nemusíme připomínat, že doba, kdy upravené nebo nabarvené nehty byly v mužské populaci odznakem metrosexuality, už je dávno pryč. Manikúra stejně jako péče o pleť, pravidelná návštěva barber shopů, cvičení nebo třeba chození na masáže patří k aktivitám, které nejen zlepšují vzhled a psychické zdraví, ale zvyšují atraktivitu.

    Nabarvené nehty se staly symbolem žen až ve 20. století. Předtím jim holdovali spíše muži

    Jak už bývá v módě a beauty světě zvykem, vše začalo ve starověkém Egyptě. Zkrášlování těla jakýmkoliv způsobem, od líčení až po tetování, symbolizovalo společenské postavení a status. A to bez ohledu na gender.

    Například Číňané před třemi tisíci lety vyvinuli smícháním několika ingrediencí barvu, která byla velmi podobná dnešnímu laku na nehty. Až s příchodem moderních dějin se nalakované a upravené nehty staly výsadou žen.

    Znak rockových a punkových subkultur. V 70. letech minulého století byly nalakované nehty projevem „rebelů“

    V 70. letech se nehty staly prostředkem rebelského looku. Rozvíjely se punkové a rockové subkultury, odmítající konvenční normy. Vyjadřovaly tak svůj odpor ke všem formám autority.

    edním z ikonických průkopníků tohoto trendu byl legendární britský hudebník a performer David Bowie. Nejen, že nadchl svět svým hudebním talentem, ale také svým nezaměnitelným stylem, který zahrnoval i nalakované nehty. 

    Jeho výstřední image a odvážný přístup k módním trendům následně inspirovala mnoho mužů. Zařadil se tak mezi dobové trendsettery, kteří se snažili dát najevo svůj nezájem o očekávaná pravidla.

    V současnosti jsou nalakované nehty u mužů běžnou záležitostí. Mají je rappeři i popové ikony

    Od rebelství jsme se v posledních letech přesunuli spíše k roztomilejšímu a jemnějšímu vzhledu. Ve Spojených státech amerických byly nalakované pánské nehty trendy samozřejmě déle.

    Do Evropy je masově zanesl až populární popový zpěvák Harry Styles, kterého bez nich už v podstatě nikdy nevidíme. V kurzu jsou jemně upravené nehty s malými a decentními vzory, ať už jde o jednoduché černé symboly, nebo barevnější varianty.

    Zdroj: Hermés

    Pokud se rozhodnete pro nejjednodušší verzi, čímž je nalakování nehtů doma, stačí pouze kvalitní lak. Doporučujeme se poohlédnout po klasických barvách. Skvěle na pánské ruce vypadají například tmavě modrá nebo studeně hnědá. Avšak zapomeňte na zdobené detaily, ty sami nezvládnete.

    @ppixie.gels Do my boyfriends nails w/ me in 20 seconds – Men’s manicures are in for 2024 🤌🏻⛓️ #melbournenails #melbournenailtech #manicure #gelnails #chromenails #mensnails #nailart ♬ redrum – Joss 🦇

    Ultimátní styl ale zajistíte s nehty jako na videu. 3D efekt s masivními detaily působí ryze pánsky, takže ani ten nejvíce maskulinitou překypující muž vám na takové nehty nemůže nic říct. Takže žádné strachy pánové. Pusťe se do lakování.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Každý moderní muž si zakládá na perfektní manikúře. K dokonalému vzhledu stačí málo

    ― Reklama ―

    Modernímu muži v roce 2024 nestačí pouze trendy šatník, věnovat by se měl i sobě samotnému. Taková péče zahrnuje alespoň základní skin care i manikúru, která je naprosto nezbytná. Pokud ji nezvládnete doma, existuje naštěstí v Česku řada nehtových studií, určených přímo pro pány.

    Snad nemusíme připomínat, že doba, kdy upravené nebo nabarvené nehty byly v mužské populaci odznakem metrosexuality, už je dávno pryč. Manikúra stejně jako péče o pleť, pravidelná návštěva barber shopů, cvičení nebo třeba chození na masáže patří k aktivitám, které nejen zlepšují vzhled a psychické zdraví, ale zvyšují atraktivitu.

    Nabarvené nehty se staly symbolem žen až ve 20. století. Předtím jim holdovali spíše muži

    Jak už bývá v módě a beauty světě zvykem, vše začalo ve starověkém Egyptě. Zkrášlování těla jakýmkoliv způsobem, od líčení až po tetování, symbolizovalo společenské postavení a status. A to bez ohledu na gender.

    Například Číňané před třemi tisíci lety vyvinuli smícháním několika ingrediencí barvu, která byla velmi podobná dnešnímu laku na nehty. Až s příchodem moderních dějin se nalakované a upravené nehty staly výsadou žen.

    Znak rockových a punkových subkultur. V 70. letech minulého století byly nalakované nehty projevem „rebelů“

    V 70. letech se nehty staly prostředkem rebelského looku. Rozvíjely se punkové a rockové subkultury, odmítající konvenční normy. Vyjadřovaly tak svůj odpor ke všem formám autority.

    edním z ikonických průkopníků tohoto trendu byl legendární britský hudebník a performer David Bowie. Nejen, že nadchl svět svým hudebním talentem, ale také svým nezaměnitelným stylem, který zahrnoval i nalakované nehty. 

    Jeho výstřední image a odvážný přístup k módním trendům následně inspirovala mnoho mužů. Zařadil se tak mezi dobové trendsettery, kteří se snažili dát najevo svůj nezájem o očekávaná pravidla.

    V současnosti jsou nalakované nehty u mužů běžnou záležitostí. Mají je rappeři i popové ikony

    Od rebelství jsme se v posledních letech přesunuli spíše k roztomilejšímu a jemnějšímu vzhledu. Ve Spojených státech amerických byly nalakované pánské nehty trendy samozřejmě déle.

    Do Evropy je masově zanesl až populární popový zpěvák Harry Styles, kterého bez nich už v podstatě nikdy nevidíme. V kurzu jsou jemně upravené nehty s malými a decentními vzory, ať už jde o jednoduché černé symboly, nebo barevnější varianty.

    Zdroj: Hermés

    Pokud se rozhodnete pro nejjednodušší verzi, čímž je nalakování nehtů doma, stačí pouze kvalitní lak. Doporučujeme se poohlédnout po klasických barvách. Skvěle na pánské ruce vypadají například tmavě modrá nebo studeně hnědá. Avšak zapomeňte na zdobené detaily, ty sami nezvládnete.

    @ppixie.gels Do my boyfriends nails w/ me in 20 seconds – Men’s manicures are in for 2024 🤌🏻⛓️ #melbournenails #melbournenailtech #manicure #gelnails #chromenails #mensnails #nailart ♬ redrum – Joss 🦇

    Ultimátní styl ale zajistíte s nehty jako na videu. 3D efekt s masivními detaily působí ryze pánsky, takže ani ten nejvíce maskulinitou překypující muž vám na takové nehty nemůže nic říct. Takže žádné strachy pánové. Pusťe se do lakování.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―