Více

    ― Reklama ―

    Také letos připravila módní společnost Calvin Klein speciální kolekci pro blížící se Pride Month. V červnu se totiž každý rok po celém světě oslavuje a podporuje komunita LGBTQI+. Tentokrát značka pod heslem Let It Out ukazuje kouzlo toho, být sám sebou.

    Jednoduché černobílé fotografie kampaně Let It Out společnosti Calvin Klein nechávají vyniknout její hlavní message. Milovníci značky se tak mohou soustředit na samotné modely, tedy herečku Amandlu Stenberg a herce Brandona Flynn. Oba jsou totiž zachycení se zářivými úsměvy na tváři, v uvolněných a hravých pózách. Výsledná atmosféra proto ukazuje, jaké to je, nebát se být svým autentickým já.

    Jedná se přitom o pocit, který je každoročně oslavovaný takzvaným Pride Month. V červnu se už tradičně po celém světě konají různé akce i projekty na podporu komunity LGBTQI+. Její členové totiž nadále čelí různým druhům diskriminace. Podpořit se menšinu svou kampaní letos opět rozhodla také značka Calvin Klein. Jako modely pro kolekci nazvanou This Is Love si proto vybrala známé osobnosti, které do zmíněné komunity patří.

    Kromě hravé atmosféry, umožňující naprosto svobodné vyjádření sebe sama, ukázala kampaň nafocená Karim Sadli také související kousky. Na spodním prádle, v pro Kleina tak typickém stylu, je tentokrát vedle loga vytištěný také nápis This Is Love. Jinak klasicky bílá guma na okrajích kalhotek, slipů nebo podprsenek je zase vyhotovená v duhových barvách. Další návrhy jsou pak vytvořené z různě barevných výrazných bloků. Spodní prádlo pak doplňují například trička se stejným nápisem.

    Na oslavu LGBTQI+ nechal Calvin Klein vyrobit také limitovanou edici triček podporující mladé transsexuály

    Jednotlivé kousky pak slavní herci předvedli nejen na energických fotografiích, ale také podobně naladěných videích. Například Stenberg se pro takovou kampaň hodí mimo jiné i proto, že dlouhodobě bojuje za práva transsexuálů. V minulosti podporovala také hnutí Black Lives Matter. Známá je například z filmu The Hate U Give nebo Everything, Everything. Brandon Flynn si zase zahrál ve známém seriálu 13 Reasons Why. Jejich kampaň je pak součástí většího projektu Feel Pride, kterou společnost Calvin Klein zveřejnila už v únoru.

    Společnost Calvin Klein pak kromě zmíněných kousků vytvořila také limitovanou edici triček na podporu organizace ILGA World a Transgender Law Center. Nechala na ně vepsat nápisy jako Empower Each Other nebo Show Up For Trans Youth. Do současnosti pak firma oběma hnutím i instituci PFLAG National věnovala přes 220 tisíc dolarů, tedy téměř 5 milionů korun. Nejnovější kolekce je pak v současnosti dostupná na stránkách značky.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, Russh, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Kampaň Let It Out značky Calvin Klein oslavuje lásku i odvahu být sám sebou

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Také letos připravila módní společnost Calvin Klein speciální kolekci pro blížící se Pride Month. V červnu se totiž každý rok po celém světě oslavuje a podporuje komunita LGBTQI+. Tentokrát značka pod heslem Let It Out ukazuje kouzlo toho, být sám sebou.

    - Reklama -

    Jednoduché černobílé fotografie kampaně Let It Out společnosti Calvin Klein nechávají vyniknout její hlavní message. Milovníci značky se tak mohou soustředit na samotné modely, tedy herečku Amandlu Stenberg a herce Brandona Flynn. Oba jsou totiž zachycení se zářivými úsměvy na tváři, v uvolněných a hravých pózách. Výsledná atmosféra proto ukazuje, jaké to je, nebát se být svým autentickým já.

    Jedná se přitom o pocit, který je každoročně oslavovaný takzvaným Pride Month. V červnu se už tradičně po celém světě konají různé akce i projekty na podporu komunity LGBTQI+. Její členové totiž nadále čelí různým druhům diskriminace. Podpořit se menšinu svou kampaní letos opět rozhodla také značka Calvin Klein. Jako modely pro kolekci nazvanou This Is Love si proto vybrala známé osobnosti, které do zmíněné komunity patří.

    Kromě hravé atmosféry, umožňující naprosto svobodné vyjádření sebe sama, ukázala kampaň nafocená Karim Sadli také související kousky. Na spodním prádle, v pro Kleina tak typickém stylu, je tentokrát vedle loga vytištěný také nápis This Is Love. Jinak klasicky bílá guma na okrajích kalhotek, slipů nebo podprsenek je zase vyhotovená v duhových barvách. Další návrhy jsou pak vytvořené z různě barevných výrazných bloků. Spodní prádlo pak doplňují například trička se stejným nápisem.

    - Reklama -

    Na oslavu LGBTQI+ nechal Calvin Klein vyrobit také limitovanou edici triček podporující mladé transsexuály

    Jednotlivé kousky pak slavní herci předvedli nejen na energických fotografiích, ale také podobně naladěných videích. Například Stenberg se pro takovou kampaň hodí mimo jiné i proto, že dlouhodobě bojuje za práva transsexuálů. V minulosti podporovala také hnutí Black Lives Matter. Známá je například z filmu The Hate U Give nebo Everything, Everything. Brandon Flynn si zase zahrál ve známém seriálu 13 Reasons Why. Jejich kampaň je pak součástí většího projektu Feel Pride, kterou společnost Calvin Klein zveřejnila už v únoru.

    Společnost Calvin Klein pak kromě zmíněných kousků vytvořila také limitovanou edici triček na podporu organizace ILGA World a Transgender Law Center. Nechala na ně vepsat nápisy jako Empower Each Other nebo Show Up For Trans Youth. Do současnosti pak firma oběma hnutím i instituci PFLAG National věnovala přes 220 tisíc dolarů, tedy téměř 5 milionů korun. Nejnovější kolekce je pak v současnosti dostupná na stránkách značky.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, Russh, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Svět zrychluje, gen Z zpomaluje. Ruční práce jsou zpět

    V době, kdy jsou naše dny přeplněné notifikacemi a nekonečným scrollováním, se mladá generace obrací k činnostem připomínajícím dobu před nástupem chytrých technologií. Gen Z si nachází cestu k tvůrčím koníčkům, které nejsou jen estetické, ale i terapeutické. Jedná se o širší kulturní signál, že si jako společnost začínáme vážit autenticity a klidu. Ruční práce do tohoto modelu perfektně zapadají.

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Armani startuje další projekt. V Emirátech postaví své první plážové vily

    Módní domy často nezůstávají pouze u módy a s radostí zasahují i do dalších částí luxusního odvětví. V poslední době čím dál častěji investují do soukromých rezortů, rezidencí nebo klubů. Výjimkou není ani Giorgio Armani. Italský návrhář totiž oznámil plány na výstavbu svých prvních plážových vil na světě, a to ve Spojených arabských emirátech.

    Co znamená pánský streetwear? Jeho finální proměna trvala roky

    Pánský streetwear ušel dlouhou cestu od ulic, kde kdysi vládly oversized hoodies a baggy jeans, až po současnou podobu, která připomíná spíše sofistikovanější verzi gentlemanova šatníku. Jeho DNA stále patří městu, ale formu čerpá z tradice. Zahrnuje saka i košile, boty s aerodynamickou siluetou místo masivních tvarů a kombinace, jež by ještě před několika lety ve stejném kontextu působily nepatřičně.

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien's Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    Flip phone je zpět. Vrací se v moderní a futuristické podobě

    Kdysi působil jako nezbytný módní doplněk Paris Hilton. Dnes se k němu vrací generace Z, módní svět i technologické značky. Zaklápěcí telefon, dříve symbol stylu a později relikt doby, se stává ikonou, která už dávno neslouží jen k volání. Flip phone v sobě nyní spojuje nostalgii s moderní technologií a estetiku s přesvědčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávají sbohem objemu. Na řadu přichází aerodynamika

    V módě se často střídají extrémy. Po éře objemných tenisek, robustních podrážek a nepřehlédnutelné siluety přichází protipól. Torpedo tenisky, jak se říká novému typu subtilní obuvi, se letos stávají odpovědí na únavu z chunky sneaker trendu. Jsou štíhlé, hladké, až aerodynamické. Přinášejí zpět jistou samozřejmost a nenápadnou eleganci, která kontrastuje s energickým a často přehnaným stylem generace Z.

    Archiv přestal být vzpomínkou. Dnes určuje, co považujeme za nové

    Trend slow fashion není tím hlavním důvodem, proč návrháři v poslední době sahají do vlastních archivů. Marketingová oddělení reagují na rostoucí zájem o vizuály z minulého století. Fotografie a videa z 80. a 90. let sbírají na sociálních sítích statisíce likes a sdílení. Právě takové okamžiky dokazují, že veřejnost stále miluje dobovou pompéznost a ikonický glam z doby, kdy trh nebyl tak přesycený jako v současnosti.

    Adidas a Willy Chavarria sdílí omluvu. Mexiko je viní z přivlastnění tradiční obuvi

    Společnost Adidas a návrhář Willy Chavarria čelí tvrdé kritice poté, co odhalili nejnovější spolupráci v podobě tenisek Oaxaca Slip On. Jedná se o obuv, která odkazuje na tradiční kožené mexické "huarache" sandály. Inspiraci ovšem tvůrci zpočátku neuznali. O víkendu ovšem vydali oficiální omluvu poté, co je Mexiko obvinilo z kulturního přivlastňování.

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    Relax s přidanou hodnotou. Objevte v letní pauze feministické knihy

    Typicky letní čtení evokuje vášnivé romány nebo dobrodružné příběhy. Vytoužená pauza však může sloužit také jako vhodný čas pro edukaci. Spojte odpočinek se vzděláváním a otevřete letos v létě feministické knihy, které vás jen tak nepustí. Dozvědět se můžete více o roli intimity nejen ve vztazích, menstruaci nebo toxických aspektech ženskosti.

    Spoilery zatloukají hřebík do rakve filmů. Ničí sociální sítě zážitek z kina?

    Natáčení pokračování ikonického snímku Ďábel nosí Pradu vyvolalo nejen vlnu nadšení, ale i kritiky. Nekonečné spoilery v podobě fotek z natáčení a podrobných analýz jednotlivých outfitů vyvolávají obavy nejen ze strany zatvrzelých fanoušků. Co s takovým tempem z teprve chystaného filmu zbyde? A nekazí sociální sítě klasické filmové kouzlo?

    Od popelnic k Pradě. Harris Dickinson září před i za kamerou

    Když značka Prada letos v lednu oznámila, že jednou z jejích nových tváří bude britský herec Harris Dickinson, sázela na jeho civilnost. V kampani neztělesňuje žádnou roli, je hlavní postavou svého vlastního příběhu. A ten se rozběhl opravdu naplno. Dickinson na festivalu v Cannes uvedl povedený režisérský debut Pobuda. Chystá se také na roli Johna Lennona a spekuluje se, že by mohl být novým agentem 007.

    Zastavte nákupy s expirací. Poděkuje vám peněženka i váš styl

    Ve světě módy čelíme neustálému tlaku. Nejen, že se střídají sezóny, ale i mikro trendy. Co se v pondělí objeví na TikToku, může být ve středu vyprodané a v pátek zastaralé. Koloběh vytváří negativní fenomén, takzvané nákupy s expirací. Produkty, které nejsou stvořené pro dlouhodobé nošení, ale momentální uspokojení. Jako bychom si místo oblečení kupovali krátkodobý dopaminový boost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―