Více

    ― Reklama ―

    Také letos připravila módní společnost Calvin Klein speciální kolekci pro blížící se Pride Month. V červnu se totiž každý rok po celém světě oslavuje a podporuje komunita LGBTQI+. Tentokrát značka pod heslem Let It Out ukazuje kouzlo toho, být sám sebou.

    Jednoduché černobílé fotografie kampaně Let It Out společnosti Calvin Klein nechávají vyniknout její hlavní message. Milovníci značky se tak mohou soustředit na samotné modely, tedy herečku Amandlu Stenberg a herce Brandona Flynn. Oba jsou totiž zachycení se zářivými úsměvy na tváři, v uvolněných a hravých pózách. Výsledná atmosféra proto ukazuje, jaké to je, nebát se být svým autentickým já.

    Jedná se přitom o pocit, který je každoročně oslavovaný takzvaným Pride Month. V červnu se už tradičně po celém světě konají různé akce i projekty na podporu komunity LGBTQI+. Její členové totiž nadále čelí různým druhům diskriminace. Podpořit se menšinu svou kampaní letos opět rozhodla také značka Calvin Klein. Jako modely pro kolekci nazvanou This Is Love si proto vybrala známé osobnosti, které do zmíněné komunity patří.

    Kromě hravé atmosféry, umožňující naprosto svobodné vyjádření sebe sama, ukázala kampaň nafocená Karim Sadli také související kousky. Na spodním prádle, v pro Kleina tak typickém stylu, je tentokrát vedle loga vytištěný také nápis This Is Love. Jinak klasicky bílá guma na okrajích kalhotek, slipů nebo podprsenek je zase vyhotovená v duhových barvách. Další návrhy jsou pak vytvořené z různě barevných výrazných bloků. Spodní prádlo pak doplňují například trička se stejným nápisem.

    Na oslavu LGBTQI+ nechal Calvin Klein vyrobit také limitovanou edici triček podporující mladé transsexuály

    Jednotlivé kousky pak slavní herci předvedli nejen na energických fotografiích, ale také podobně naladěných videích. Například Stenberg se pro takovou kampaň hodí mimo jiné i proto, že dlouhodobě bojuje za práva transsexuálů. V minulosti podporovala také hnutí Black Lives Matter. Známá je například z filmu The Hate U Give nebo Everything, Everything. Brandon Flynn si zase zahrál ve známém seriálu 13 Reasons Why. Jejich kampaň je pak součástí většího projektu Feel Pride, kterou společnost Calvin Klein zveřejnila už v únoru.

    Společnost Calvin Klein pak kromě zmíněných kousků vytvořila také limitovanou edici triček na podporu organizace ILGA World a Transgender Law Center. Nechala na ně vepsat nápisy jako Empower Each Other nebo Show Up For Trans Youth. Do současnosti pak firma oběma hnutím i instituci PFLAG National věnovala přes 220 tisíc dolarů, tedy téměř 5 milionů korun. Nejnovější kolekce je pak v současnosti dostupná na stránkách značky.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, Russh, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Kampaň Let It Out značky Calvin Klein oslavuje lásku i odvahu být sám sebou

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Také letos připravila módní společnost Calvin Klein speciální kolekci pro blížící se Pride Month. V červnu se totiž každý rok po celém světě oslavuje a podporuje komunita LGBTQI+. Tentokrát značka pod heslem Let It Out ukazuje kouzlo toho, být sám sebou.

    - Reklama -

    Jednoduché černobílé fotografie kampaně Let It Out společnosti Calvin Klein nechávají vyniknout její hlavní message. Milovníci značky se tak mohou soustředit na samotné modely, tedy herečku Amandlu Stenberg a herce Brandona Flynn. Oba jsou totiž zachycení se zářivými úsměvy na tváři, v uvolněných a hravých pózách. Výsledná atmosféra proto ukazuje, jaké to je, nebát se být svým autentickým já.

    Jedná se přitom o pocit, který je každoročně oslavovaný takzvaným Pride Month. V červnu se už tradičně po celém světě konají různé akce i projekty na podporu komunity LGBTQI+. Její členové totiž nadále čelí různým druhům diskriminace. Podpořit se menšinu svou kampaní letos opět rozhodla také značka Calvin Klein. Jako modely pro kolekci nazvanou This Is Love si proto vybrala známé osobnosti, které do zmíněné komunity patří.

    Kromě hravé atmosféry, umožňující naprosto svobodné vyjádření sebe sama, ukázala kampaň nafocená Karim Sadli také související kousky. Na spodním prádle, v pro Kleina tak typickém stylu, je tentokrát vedle loga vytištěný také nápis This Is Love. Jinak klasicky bílá guma na okrajích kalhotek, slipů nebo podprsenek je zase vyhotovená v duhových barvách. Další návrhy jsou pak vytvořené z různě barevných výrazných bloků. Spodní prádlo pak doplňují například trička se stejným nápisem.

    - Reklama -

    Na oslavu LGBTQI+ nechal Calvin Klein vyrobit také limitovanou edici triček podporující mladé transsexuály

    Jednotlivé kousky pak slavní herci předvedli nejen na energických fotografiích, ale také podobně naladěných videích. Například Stenberg se pro takovou kampaň hodí mimo jiné i proto, že dlouhodobě bojuje za práva transsexuálů. V minulosti podporovala také hnutí Black Lives Matter. Známá je například z filmu The Hate U Give nebo Everything, Everything. Brandon Flynn si zase zahrál ve známém seriálu 13 Reasons Why. Jejich kampaň je pak součástí většího projektu Feel Pride, kterou společnost Calvin Klein zveřejnila už v únoru.

    Společnost Calvin Klein pak kromě zmíněných kousků vytvořila také limitovanou edici triček na podporu organizace ILGA World a Transgender Law Center. Nechala na ně vepsat nápisy jako Empower Each Other nebo Show Up For Trans Youth. Do současnosti pak firma oběma hnutím i instituci PFLAG National věnovala přes 220 tisíc dolarů, tedy téměř 5 milionů korun. Nejnovější kolekce je pak v současnosti dostupná na stránkách značky.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, Russh, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Jelly sandals opět na scéně. Módní svět pohlcuje hluboká nostalgie

    Už od začátku letošního roku je jasné, jaký vliv definuje letošní trendy. Jistá cykličnost patřila k módnímu světu odnepaměti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgie. Do šatních skříní se vkrádá touha po hravosti, dávné nevinnosti a autenticitě, které spojujeme s již zapomenutými kousky. Důkazem je i návrat klasických jelly sandals.

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    Proč byste měli znát umělkyni Lisu Jahovic? Přetváří předměty na kinetické sochy

    Věci, které většina lidí přehlédne, ona pozoruje se zneklidňující intenzitou. Lisa Jahovic, britská umělkyně působící v Londýně, se nespecializuje na monumentální plátna, ani výkřiky instalací. Její disciplína se těžko zařazuje. Osciluje mezi fotografií, filmem a sochařstvím, a přitom zůstává osobitá. Zatímco jiní umělci hledají inspiraci ve výjimečných událostech, Jahovic se obrací k obyčejnosti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―