V nejnovější kampani se společnost Gucci rozhodla propojit vlastní historii s osobnostmi třech hvězdných umělkyň. Různé varianty klasické kabelky Horsebit 1955 proto představí Halle Bailey, Hanni a Julia Garner. Každá ikonické tašce vnukla vlastní styl.

Kolekce kabelky Horsebit 1955 nabízí různorodou kombinaci barev, velikostí i materiálů. Italská značka Gucci v ní proplétá svou historii s moderní inovací. Všechny tašky totiž spojuje takzvaný „horsebit“. Dominantní doplněk umístěný uprostřed kabelky odkazuje na jezdectví, které je s módním domem spojované. Podobný prvek se totiž využívá v koňské uzdě. Poprvé ho módní dům použil na pár mokasín v roce 1953.

Hnědou variantu kabelky ukázala Bailey ve sportovním stylu

Nyní ovšem klasická kabelka, původně vydaná v 50. letech minulého století, ožila v nové kampani. Vlastní jedinečnost jí předávají tři hvězdné tváře. Každá z nich znázorňuje originální styl a osobnost. Ty jsou podtržené nejen jinou paletou barev, ale také zvoleným outfitem. Například zpěvačka a herečka Halle Bailey spárovala hnědou kabelku s pohodlnou barevnou mikinou na zip a uhlazenou modrou košilí.

Tlumené barvy nechaly v rukách Hanni vyniknout rudou kabelku

Naopak slavná K-Pop zpěvačka ze skupiny NewJeans Hanni představila o něco více klasický look. Rudou kabelku totiž v kampani nafocené Mert Alas a Marcus Piggott ukázala v kombinaci s oversized šedým sakem. Bílá košile, černá kravata a jednoduchý střih tak nechaly vyniknout tmavě červenou variantu klasické kabelky. Hanni pak byla loni v říjnu zvolena jako globální velvyslankyně značky Gucci.

Černou klasiku podtrhla Garner černými detaily i elegantním trenčkotem

V nejvíce elegantním outfitu se pak v kampani objevila herečka Julia Garner. Oblékla si totiž chic modrý trenčkot s černými koženými detaily. Ten doplňoval nejen černou kabelku Horsebit 1955, ale také modré pozadí fotografií. Známá herečka se pak nedávno objevila také v kampani Gucci nazvané Guilty. Značku rovněž často nosí při svých vystoupeních na červeném koberci. V lednu ji například oblékla při příležitosti předávání cen Zlaté glóby.

Jednotlivé fotografie pak měly za úkol zdůraznit osobnosti jednotlivých celebrit. Zároveň si hrály s variací barev, která rovněž vystihuje samotnou kolekci. Video publikované při příležitosti kampaně pak ukázalo, že se módní dům vydává o něco více střídmějším a klasickým směrem. Mění tak o něco okázalejší styl typický pro bývalého kreativního ředitele společnosti Alessandra Michele. „Jedná se o testament výjimečného materiálu i řemesla,“ okomentovala kolekci společnost.

Zdroj: WWD, Fashion Gone Rogue, Design Scene, Gucci Official, Twitter, Instagram, YouTube

Kampaň Gucci Horsebit 1955 inovuje vlastní historii. Klasickou kabelku představí po svém tři známé tváře

Atelier Jolie oznámil první spolupráci. Vytvoří kolekci se značkou Chloé

Herečka Angelina Jolie nedávno oznámila vytvoření své vlastní značky Atelier Jolie. Za svou první spolupráci si pak vybrala módní dům Chloé. Spolu s ním hodlá vytvořit kolekci vystihující autentické spojení mezi ženami i moderní podobu ženskosti.

Klíčové barvy pro jaro a léto 2025 jsou trendy už nyní. Promítají se do luxusních módních přehlídek

Společnosti WGSN a Coloro využívají výzkum současných i budoucích trendů ze světa módy, krásy i designu. Na základě něj dokáží předpovědět, jaké barvy budou v budoucnosti populární. Jejich pět klíčových barev pro jaro a léto 2025 přitom módní návrháře inspiruje už nyní.

Miu Miu vydalo kampaň ke kabelce Arcadie. Gigi Hadid se v ní ocitla ve světě slavné malířky

Při tvorbě fotografií ke kampani Miu Miu se fotograf Steven Meisel nechal inspirovat díly malířky Margaret Keane. Ta jsou známá postavičkami s melancholickými pohledy a velkýma očima. V podobném stylu proto modelka Gigi Hadid představila také kabelku Arcadie.

Victoria Beckham vložila do kolekce resort 2024 vzpomínky na dětství i hrdinky z 90. let

Kolekce resort 2024 Victorie Beckham využívá především maskulinní siluety typické pro 90. léta. Oversized saka, široké kalhoty nebo asymetrické šaty mají připomínat hrdinky z tehdejších filmů, jako je Základní instinkt nebo Taxikář. Zároveň se jedná o prvky připomínající návrhářčino dětství.