Více
    Redakce

    Stále ještě čerstvý kreativní ředitel Dior, Jonathan Anderson, odhalil svou první múzu. Do pozice ambasadorky francouzského módního domu jmenoval úspěšnou herečku Mikey Madison. Návrhář přitom ještě ani nepředstavil svou první dámskou kolekci. Světu ji nabídne na Pařížském týdnu módy dne 1. října. Již nyní však můžeme odhadovat jeho vizi.

    Talentovaná herečka Mikey Madison má novou roli. Stala se totiž první oficiální ambasadorkou módního domu Dior pod vedením Jonathana Anderson. Návrhář do vedoucí pozice nastoupil na jaře a teprve v červnu odhalil svou debutovou kolekci v podobě pánských návrhů. Stále ho ovšem ještě čeká uveřejnění první dámské řady, a to dne 1. října na vysoce očekávaném Pařížském týdnu módy.

    Dosazení americké herečky do pozice ambasadorky proto napovídá mnohé o směru, jakým se designér ve své budoucí tvorbě hodlá vydat. „Mikey Madison je neuvěřitelně talentovaná. Její empatický přístup perfektně reflektuje značku Dior a já jsem proto ohromně nadšený, že s ní mohu pracovat,“ okomentoval dle WWD novinku Anderson. Herečka se pak s módním domem propojila již dříve.

    Zdroj: Reuters

    Šaty slavné francouzské značky totiž vynesla při předávání cen Oscar, ze kterých si odnesla ocenění za nejlepší herečku v hlavní roli. Tehdy oblékla šaty inspirované vintage Dior návrhem z roku 1956. Svým stylem reflektovala klasický styl „Old Hollywoodu“. Jonathan Anderson pak není ve světě filmu nováčkem. Spolupracoval třeba s režisérem Lucou Guadagnino na kostýmech filmu Queer.

    Mikey Madison rozšiřuje své portfolio. Již dříve se stala tváří Tiffany & Co.

    „Jonathan je pro mě inspirující jako návrhář díky tomu, jak pomocí svých kolekcí vypráví příběhy a způsob, jakým do nich otiskuje hravost a originalitu,“ prohlásila pak o své nové pozici Mikey Madison. Zařadí se tedy po bok dalších slavných ambasadorek Dior, jako je herečka Jenna Ortega nebo Anya Taylor-Joy. Herečka se již dříve stala ambasadorkou Tiffany & Co., značky rovněž spadající pod LVMH.

    @dior Mikey Madison celebrates her 'Anora' win in Dior at the #VanityFair #Oscars ♬ original sound – Dior

    Mikey Madison se proslavila především díky své roli ve snímku Anora, za kterou si rovněž odnesla zmiňovanou zlatou sošku. Zahrála si ale rovněž ve snímcích Once Upon a Time in Hollywood nebo Scream 5. Nyní se má objevit ve filmu s názvem The Masque of the Red Death, jenž je volně založený na krátké povídce z pera Edgara Allena Poe. Rozhodně to tedy není naposledy, co o ní slyšíme.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Russh, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Jonathan Anderson má první múzu. Dior zastoupí Mikey Madison

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Stále ještě čerstvý kreativní ředitel Dior, Jonathan Anderson, odhalil svou první múzu. Do pozice ambasadorky francouzského módního domu jmenoval úspěšnou herečku Mikey Madison. Návrhář přitom ještě ani nepředstavil svou první dámskou kolekci. Světu ji nabídne na Pařížském týdnu módy dne 1. října. Již nyní však můžeme odhadovat jeho vizi.

    - Reklama -

    Talentovaná herečka Mikey Madison má novou roli. Stala se totiž první oficiální ambasadorkou módního domu Dior pod vedením Jonathana Anderson. Návrhář do vedoucí pozice nastoupil na jaře a teprve v červnu odhalil svou debutovou kolekci v podobě pánských návrhů. Stále ho ovšem ještě čeká uveřejnění první dámské řady, a to dne 1. října na vysoce očekávaném Pařížském týdnu módy.

    Dosazení americké herečky do pozice ambasadorky proto napovídá mnohé o směru, jakým se designér ve své budoucí tvorbě hodlá vydat. „Mikey Madison je neuvěřitelně talentovaná. Její empatický přístup perfektně reflektuje značku Dior a já jsem proto ohromně nadšený, že s ní mohu pracovat,“ okomentoval dle WWD novinku Anderson. Herečka se pak s módním domem propojila již dříve.

    Zdroj: Reuters

    - Reklama -

    Šaty slavné francouzské značky totiž vynesla při předávání cen Oscar, ze kterých si odnesla ocenění za nejlepší herečku v hlavní roli. Tehdy oblékla šaty inspirované vintage Dior návrhem z roku 1956. Svým stylem reflektovala klasický styl „Old Hollywoodu“. Jonathan Anderson pak není ve světě filmu nováčkem. Spolupracoval třeba s režisérem Lucou Guadagnino na kostýmech filmu Queer.

    Mikey Madison rozšiřuje své portfolio. Již dříve se stala tváří Tiffany & Co.

    „Jonathan je pro mě inspirující jako návrhář díky tomu, jak pomocí svých kolekcí vypráví příběhy a způsob, jakým do nich otiskuje hravost a originalitu,“ prohlásila pak o své nové pozici Mikey Madison. Zařadí se tedy po bok dalších slavných ambasadorek Dior, jako je herečka Jenna Ortega nebo Anya Taylor-Joy. Herečka se již dříve stala ambasadorkou Tiffany & Co., značky rovněž spadající pod LVMH.

    @dior Mikey Madison celebrates her 'Anora' win in Dior at the #VanityFair #Oscars ♬ original sound – Dior

    Mikey Madison se proslavila především díky své roli ve snímku Anora, za kterou si rovněž odnesla zmiňovanou zlatou sošku. Zahrála si ale rovněž ve snímcích Once Upon a Time in Hollywood nebo Scream 5. Nyní se má objevit ve filmu s názvem The Masque of the Red Death, jenž je volně založený na krátké povídce z pera Edgara Allena Poe. Rozhodně to tedy není naposledy, co o ní slyšíme.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Russh, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Julia Roberts vynesla novou verzi Versace. Internet mluví o druhé vraždě Gianniho

    Julia Roberts měla na filmovém festivalu v Benátkách ukázat eleganci a tradici. Místo toho se stala symbolem bouře, která otřásá světem módy. Její outfit z dílny nového kreativního ředitele Versace, Daria Vitale, spustil lavinu kritiky. Sociální sítě zaplavily komentáře, které hovoří o "druhé vraždě Gianniho" a o tom, že se slavná herečka nevědomky stala tváří jednoho z nejkontroverznějších módních debutů poslední dekády.

    Po stopách módních ikon: Jak Raf Simons definoval minimalismus?

    Designér Raf Simons se do světa módy nevrhl ihned. Původně studoval průmyslový design a navrhoval nábytek. Teprve setkání s antverpskou módní scénou a návštěvy pařížských přehlídek ho přivedly k rozhodnutí vydat se módní cestou. V roce 1995 založil značku nesoucí jeho jméno a už brzy se ukázalo, že jeho rukopis bude jedinečný. Geniální tvorba ho dovedla na vrcholy módních domů jako Prada, Dior nebo Jil Sander.

    Jaro 2026 patří ikonické barvě Klein Blue. Vrací se do módy i designu

    Sytě modrá barva s názvem International Klein Blue je zpět na scéně. Zatímco letos jsme ji mohli vídat především v interiérovém designu, příští rok zazáří opět i v módě. Potvrdil to letošní Kodaňský fashion week. Jaká je historie barvy a proč je považována za tak výjimečnou?

    Niche baleríny polarizují módní svět. Na podzim vítězí hravá kontroverze

    S podzimem přichází chladnější počasí, které ale stále nechává prostor pro hravé a chic outfity. V přechodném období mezi létem a podzimem využijete v botníku netradiční baleríny, od ikonických "tabis" přes sportovně laděné five finger shoes až po elegantní šněrovací modely. Letošní podzim platí jediné pravidlo. Čím kontroverznější, tím lepší.

    Film Marty Supreme zpečetil trend 50. let. Z módy však nikdy nevyšel

    Klasická 50. léta a chystaný snímek Marty Supreme dokazují, že návraty do minulosti nikdy nevyjdou z trendu. Móda miluje nostalgii a uplynulé roky ukázaly, že retro vlnu lze vždy reinterpretovat. Trend „Eclectic Grandpa“ přinesl pletené svetry, široké kalhoty a dandy estetiku starosvětských dědečků. Styl tak otvírá dveře k hlubší inspiraci, a to i díky filmu s Timothée Chalamet.

    Cristiano Ronaldo překvapil zásnubním prstenem. Posouvá hranice luxusu

    O prstenu, kterým požádal Cristiano Ronaldo partnerku Georginu Rodríguez o ruku, mluví celý svět. Oválný diamant o váze až 45 karátů s odhadovanou hodnotou v milionech dolarů nejen symbolizuje jejich téměř desetiletou lásku, ale také posouvá hranice luxusu. Šperk vznikl v dílně španělského klenotníka Damaso Martínez.

    Znáte módní mistryni Sarah Burton? Značkám dává extrémní estetickou sílu

    Sarah Burton je módní fenomén, který působí téměř magicky. Umí přenášet tradici do přítomnosti s takovým citem, že zaujme odborníky i ty, kteří by jinak módní svět neřešili. Síla její práce nespočívá v efektních dozvucích, ale preciznosti, emocích a tajné alchymii mezi minulostí a budoucností. Nyní módní dům Givenchy nevěřícně sleduje, jaká tajemství vyplouvají z jejího rukopisu na povrch.

    Kofein pronikl do módy. Oblečte espresso martini či matchu

    Hutné aroma právě uvařené kávy, hluboké odstíny hnědé a drobná tečka ovesného mléka. Přesně takový dojem vyvolávají outfity inspirované populárními kofeinovými nápoji. Jejich trend oznámil ve svém nejnovějším reportu Pinterest. Ponořte se na podzim do looků připomínajících odvážné espresso martini nebo o něco jemnější matchu.

    Maison Margiela má první hvězdnou tvář. Značku oblékla Miley Cyrus

    Proslulý návrhář Martin Margiela postavil svůj módní dům na anonymitě. Vyhýbal se rozhovorům a po své smrti přenechal chod své společnosti neznámému týmu designérů. Také proto značka až dosud nikdy nenajala hvězdnou tvář. Zdá se ovšem, že doba se mění. První ambasadorkou Maison Margiela se stala Miley Cyrus.

    Krejčovská preciznost v hlavní roli. Phoebe Philo opět servíruje mistrovskou kolekci

    Na podzimní kolekce se vždy čeká s větším napětím než na letní. Collection C od Phoebe Philo tento pocit proměnila v čistou estetickou jistotu. Každý prvek nejnovější kolekce působí jako pečlivě zvolený důkaz toho, že textilní krása nevychází z maximalismu, ale z mistrovského zvládnutí detailu. Linie nového oblečení se pohybují v prostoru, kde se umně potkává ženskost s architektonickou přesností.

    Trend, který konečně vydrží? Fibremaxxing vynesl do výšin vlákninu

    Sociální síť TikTok vytvořila další ze svých nikdy nekončících trendů. Fenomén v podobě #fibremaxxing nabádá k vyšší konzumaci vlákniny. Upozorňuje tak na to, co mnozí výživoví poradci věděli už dávno. Většina populace nekonzumuje dostatek ovoce, zeleniny, luštěnin či semínek. Je možné, že virální hashtag pro jednou jen tak nezmizí?

    Tired Girl dává únavě zelenou. Nabízí autenticitu, či další prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očima, černá linka a jemně růžové rty. Přesně tak vypadá nový populární make-up look s názvem Tired Girl. Inspirací je mu hlavně postava Wednesday Addams, jeho rostoucí oblibu má ale na svědomí také sílící touha po autenticitě. Nabízí "unavený" vzhled úlevu od požadavků společnosti, nebo se jedná o další mikro trend?

    Módní svět otevřel dveře podzimu. Vítá ho pomocí kreativních kampaní

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    Uniforma ve službách luxusu. Regimental jackets povládnou podzimu a zimě

    Letošní podzim a zima přináší návrat vojenské estetiky, tentokrát ve zpracování, které osciluje mezi elegancí a teatrálností. Regimental jackets, saka inspirovaná vojenskými uniformami, se objevují napříč kolekcemi Dior, Giorgio Armani, Chloé i Valentino a stávají se symbolem sezóny. Výrazná ramena, zdobené knoflíky a přísná silueta působí jako uniforma do moderního módního boje.

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―