Více

    ― Reklama ―

    Zapomeňte na časy, kdy turismus v Jižní Koreji znamenal výlet po stopách K-popu či tradičního hanboku. Dnes sem míří davy z celého světa kvůli něčemu úplně jinému. Beauty turismus představuje novu ekonomickou vizi budoucna. V čem je ale Korea lepší než jiné vyspělé státy? Jako jediná země masivně studuje estetickou přesnost, high-tech omlazení i neinvazivní chirurgii, která dokáže vypadat jako jemný filtr.

    Beauty turismus se v Jižní Koreji mění v ekonomické zlato. Podle odhadů tamní vlády by mohl být do několika let jedním z hlavních tahounů státního HDP. Už nyní se čísla pohybují ve statisících. Tolik lidí ročně přiletí do země ne za zážitky, ale za botoxem, liftingem, chemickým peelingem nebo laserem. A při cestě zpět domů si do kufru přibalí minimálně dvacetikilové zásoby korejské kosmetiky.

    Soul jako mekka krásy. Beauty turismus mění podstatu cestování do Koreje

    Jihokorejské kliniky nejsou jen o krok napřed. Definují novou estetickou medicínu. A dokázaly to podobně, jako kdysi předefinovaly kosmetický trh. Jinými slovy, v Koreji se nyní neprodává jiný tvar nosu, ale komplexní kultura péče, důvěra v preciznost, a především viditelný výsledek bez rekonvalescence.

    Zdroj: Pexels

    V zemi s nejvyšším počtem plastických operací na počet obyvatel se z beauty turismu stal velmi sebevědomý produkt. Investuje se do špičkových klinik, tlumočnických služeb, balíčků all-inclusive i digitálních kampaní. I proto se v současnosti mluví o tom, že Soul bude do roku 2030 nejen metropolí krásy, ale také jedním z nejvýdělečnějších měst na světě.

    Zdroj: Pexels

    Kdo do Koreje míří? Klientela z Japonska, Vietnamu, ale čím dál častěji i z Evropy a USA. Mnozí přijedou na zákrok, jiní jen na nákup. Ale utrácí se v obou případech. Nejde už jen o klasické značky K-beauty. Zatímco my ještě testujeme séra z virálních e-shopů, zahraniční beauty fanoušci nakupují profesionální skin care, jež se u nás ani neprodává, a to v lékárnách či specializovaných studiích.

    Jak beauty turismus vypadá v číslech? Korea chce 700 tisíc pacientů ročně

    A jak velký beauty byznys je? Už jen výdaje zahraničních klientů letos v dubnu dosáhly rekordních 187,7 miliardy wonů (134 milionů dolarů), což je o 83 procent více než loni. Průměrně cizinec utrácí 1,25 milionu wonů za dermatologii a 2,14 milionu za plastickou chirurgii. Čísla uvádí web Open Korea.

    Výsledky přirozeně přitahují pozornost. Korejská vláda dlouhodobě podporuje rozvoj medicínského turismu. Zmírnila vízová omezení, zavedla daňové výhody pro zahraniční klienty a podporuje agentury a kliniky vybavené vícejazyčným servisem. V roce 2023 navštívilo Jižní Koreu rekordních 606 tisíc cizinců kvůli estetickým procedurám, přičemž 17 procent z nich podstoupilo plastickou operaci. A cíl státu? Do roku 2027 dosáhnout 700 tisíc pacientů ročně.

    Zdroje: Business Insider, Open Korea, Research Gate, Medical Departures, YouTube


    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Jižní Korea má nový ekonomický pilíř. Beauty turismus míří do extrémních výšin

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zapomeňte na časy, kdy turismus v Jižní Koreji znamenal výlet po stopách K-popu či tradičního hanboku. Dnes sem míří davy z celého světa kvůli něčemu úplně jinému. Beauty turismus představuje novu ekonomickou vizi budoucna. V čem je ale Korea lepší než jiné vyspělé státy? Jako jediná země masivně studuje estetickou přesnost, high-tech omlazení i neinvazivní chirurgii, která dokáže vypadat jako jemný filtr.

    - Reklama -

    Beauty turismus se v Jižní Koreji mění v ekonomické zlato. Podle odhadů tamní vlády by mohl být do několika let jedním z hlavních tahounů státního HDP. Už nyní se čísla pohybují ve statisících. Tolik lidí ročně přiletí do země ne za zážitky, ale za botoxem, liftingem, chemickým peelingem nebo laserem. A při cestě zpět domů si do kufru přibalí minimálně dvacetikilové zásoby korejské kosmetiky.

    Soul jako mekka krásy. Beauty turismus mění podstatu cestování do Koreje

    Jihokorejské kliniky nejsou jen o krok napřed. Definují novou estetickou medicínu. A dokázaly to podobně, jako kdysi předefinovaly kosmetický trh. Jinými slovy, v Koreji se nyní neprodává jiný tvar nosu, ale komplexní kultura péče, důvěra v preciznost, a především viditelný výsledek bez rekonvalescence.

    Zdroj: Pexels

    - Reklama -

    V zemi s nejvyšším počtem plastických operací na počet obyvatel se z beauty turismu stal velmi sebevědomý produkt. Investuje se do špičkových klinik, tlumočnických služeb, balíčků all-inclusive i digitálních kampaní. I proto se v současnosti mluví o tom, že Soul bude do roku 2030 nejen metropolí krásy, ale také jedním z nejvýdělečnějších měst na světě.

    Zdroj: Pexels

    Kdo do Koreje míří? Klientela z Japonska, Vietnamu, ale čím dál častěji i z Evropy a USA. Mnozí přijedou na zákrok, jiní jen na nákup. Ale utrácí se v obou případech. Nejde už jen o klasické značky K-beauty. Zatímco my ještě testujeme séra z virálních e-shopů, zahraniční beauty fanoušci nakupují profesionální skin care, jež se u nás ani neprodává, a to v lékárnách či specializovaných studiích.

    Jak beauty turismus vypadá v číslech? Korea chce 700 tisíc pacientů ročně

    A jak velký beauty byznys je? Už jen výdaje zahraničních klientů letos v dubnu dosáhly rekordních 187,7 miliardy wonů (134 milionů dolarů), což je o 83 procent více než loni. Průměrně cizinec utrácí 1,25 milionu wonů za dermatologii a 2,14 milionu za plastickou chirurgii. Čísla uvádí web Open Korea.

    Výsledky přirozeně přitahují pozornost. Korejská vláda dlouhodobě podporuje rozvoj medicínského turismu. Zmírnila vízová omezení, zavedla daňové výhody pro zahraniční klienty a podporuje agentury a kliniky vybavené vícejazyčným servisem. V roce 2023 navštívilo Jižní Koreu rekordních 606 tisíc cizinců kvůli estetickým procedurám, přičemž 17 procent z nich podstoupilo plastickou operaci. A cíl státu? Do roku 2027 dosáhnout 700 tisíc pacientů ročně.

    Zdroje: Business Insider, Open Korea, Research Gate, Medical Departures, YouTube


    ― Reklama ―

    Kina promítají Fénické spiknutí od Wese Andersona. Kritici se dělí na dva tábory

    „Já osobně se cítím velmi v bezpečí,“ prohlašuje Zsa-zsa Korda v letadle poté, co přežije svou už šestou leteckou havárii. Absurdní klid i nonšalantní humor protínají Fénické spiknutí, nejnovější film Wese Anderson, který je nyní k vidění v kinech. Zatímco někteří považují snímek za Andersonův nejlepší film posledních let, jiní ho kritizují.

    Na scéně je další TikTok „zázrak“. Mořský mech slibuje čistou pleť

    Sociální síť TikTok v pravidelných intervalech produkuje čerstvé beauty trendy. Její uživatelé vždy s nadšením vyzdvihují jistý produkt, ingredienci nebo rituál a těší se z jejich rádoby zázračných účinků. Tentokrát se zamilovali do mořského mechu, který si díky jeho bohatým efektům vychvalují i celebrity jako Bella Hadid nebo Hailey Bieber.

    Karlovarský festival je pryč. Který z filmů musíte rozhodně vidět?

    Stihnout všechny snímky, které za to stojí, je na festivalu v Karlových Varech nemožné. Letošní ročník ovládl film Sbormistr, inspirovaný kauzou zneužívání dívek v pěveckém souboru. A oprávněně. Až ho vstřebáte, nabízíme zcela subjektivní seznam dalších snímků, které považujeme za top tvorbu letošní sezóny filmového festivalu.

    Úkol století? Převzít otěže po Gallianovi. Debut Glenna Martens u Maison Margiela

    Nahradit Johna Galliano není pouze výzva. Je to pomyslný módní Everest. A přesto se návrhář Glenn Martens pustil do svého debutu u Maison Margiela s takovou grácií, jako by šlo o běžnou sezonní přehlídku. Přitom šlo o moment, který mohl dopadnout buď jako tragédie, nebo jako módní zázrak. A stalo se to druhé. 

    Móda v kostce: Schwarzkopf vládne Lindsay Lohan a z Pharrella Williams je rytíř

    Kreativní ředitel pánské sekce u Louis Vuitton Pharrell Williams obdržel nejvyšší civilní uznání Francie, titul rytíře Řádu čestné legie. Společnost Schwarzkopf pak jmenovala Lindsay Lohan novou ambasadorkou. Slavné značky Adidas a Louis Vuitton vydaly nové hvězdné kampaně a firma Kourtney Kardashian Lemme odhalila nové trendy vitamíny.

    Ovoce jako nová módní ingredience. Cestu si našlo i do nové kolekce Loewe

    Léto je v plném proudu a ovoce si v horkém počasí rád dopřeje snad každý z nás. Jen málokoho by ale napadlo, že ho lze proměnit v materiály, z nichž vzniká luxusní móda. Značky jako Loewe, E. Marinella či Chanel dokazují, že skutečný luxus v současnosti nevychází jen z vizuálního dojmu, ale také etických hodnot. Díky inovativním technologiím nachází odpad z ovoce využití a vnáší do módy svěžest.

    Haute couture po konci světa. Film 28 let poté ukazuje Y2K módu bez pozlátka

    Co se stane, když dva uhlazení londýnští designéři se zálibou ve futuristických modelech dostanou za úkol vytvořit kostýmy filmové zombie apokalypsy? Pokud jste již viděli novinku od Dannyho Boyle 28 let poté, znáte odpověď. Vizuálně mimořádně silný zážitek. A také návrat k Y2K estetice způsobem, který byste zrovna nečekali.

    Staňte se ledovou královnou. TikTok pohltila nová beauty obsese

    Nejnovější beauty trend z TikToku dorazil na scénu v pravý čas. Pro horká letní rána je totiž jako stvořený. Uživatelé sociální sítě si v posledních týdnech zamilovali ledování obličeje. Rituál vyzdvihují nejen pro jeho cenovou dostupnost, ale také slibované účinky, jako je snížení zarudnutí, zmenšení pórů a získání přirozeného "glow" efektu.

    O krok napřed. Jaké trendy definují pánský šatník léta roku 2026?

    I když módní svět v současnosti pohltil Pařížský haute couture week, ještě nedávno upíral svůj zrak na nejnovější přehlídky pánské módy. Luxusní značky totiž nedávno představily svou vizi pánského šatníku pro jaro a léto roku 2026. Již nyní lze proto vypozorovat poutavé trendy, které vytváří červenou nit napříč všemi představenými kolekcemi.

    Bulgari chystá luxusní upgrade. Otevře ostrovní resort v Abú Dhabí

    Módní dům Bulgari hodlá rozšířit své portfolio luxusních hotelů. Oznámil totiž plány na vybudování ostrovního resortu v Abú Dhabí, a to do roku 2030. Jeho součástí má být nejen obrovský hotel, ale také soukromé vily a rezidenční sídla. Chybět nebudou ani soukromé pláže, michelinské restaurace a plesový sál s výhledem na nedaleké velkoměsto.

    Kosmetické receptury inspirované herbářem. Pečující kosmetiku ovládají bylinky

    Bylinky nejsou jen základem čajových směsí, ale i hlavní ingrediencí moderní péče o pleť. Levandule, heřmánek nebo například měsíček lékařský se ze zahrádek přesunuly do laboratoří a staly se nedílnou součástí luxusní kosmetiky. Zklidňují, hydratují a regenerují. Díky svým účinkům tak kralují složení produktů pro všechny typy pleti.

    Pánská tanga a queer svůdnost. To jsou společní jmenovatelé Ludovic de Saint Sernin

    Asi 50 let poté, co rakouský vizionář Rudi Gernreich vymyslel pánská i dámská tanga, a to jako nenápadné řešení tehdy nově zakázaných nudapláží v Kalifornii, si jejich nejodvážnější podoba říká opět o pozornost. Návrhář Ludovic de Saint Sernin, který se už několik sezón nebojí hladit módu po ostré hraně erotiky, křísí plavkovou řadu a letošní léto věnuje klukům v těch nejmenších střizích, jaké si umíte představit.

    Pitbull jako ultimátní „guilty pleasure“. Postfeminismus mu objektivizaci žen odpouští

    Záběry z Pitbullových koncertů a fanynky převlečené za oblíbeného umělce v posledních týdnech zaplnily nejednu „for you page“ na sociálních sítích. Často jde o ženy, které se považují za feministky, ale přesto s Pitbullem nadšeně zpívají texty, jež ženy objektivizují. Do popředí totiž vstupuje moderní postfeminismus, dle něhož mají ženy ve svých rukou moc a schopnost kritického myšlení.

    Haute couture week pokračuje. Očekávané návrhy odhalil Chanel i Giorgio Armani

    Pařížský haute couture týden módy je v plném proudu. Očekávanou kolekci pro letošní podzim a zimu představil rovněž módní dům Chanel. Jednalo se o poslední přehlídku z dílny designového studia, které až do října zastupuje nového kreativního ředitele, Matthieu Blazy. Svou řadu odhalil také Giorgio Armani, jenž se ovšem na show nemohl dostavit.

    Prostřete hostům léto. Sluneční paprsky žádají hravý jídelní stůl

    Sluncem nasycené měsíce volají po hravosti, která žádnému jinému ročnímu období nesedne tak nenuceně jako právě létu. Chuť povolit naše hranice a poddat se téměř dětské naivitě prostupuje nejen do našich šatníků či make-up taštiček, ale i do naší domácnosti. Prostřete si letos stůl, který perfektně zachytí nezaměnitelnou atmosféru léta.

    Pařížský haute couture week je zpět. Zahájil ho Schiaparelli a Iris Van Herpen

    Paříž v pondělí přivítala další ze svých exkluzivních haute couture týdnů módy. Odstartovala ho přehlídka z dílny Schiaparelli, která dle návrháře Daniela Roseberry představovala konec jedné kapitoly známé značky. Módní dům Iris Van Herpen pro změnu překvapil návrhy připomínajícími podmořský svět. Součástí jedné z rób se dokonce staly živé řasy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―