Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Nový náramek Love Unlimited, představený v pařížských ateliérech Cartier, vznikal během stovky testů a prototypů. Každý z jeho více než 200 miniaturních dílů se pohybuje v rytmu nositele, jako zlatý film, reagující na pohyb světla a dechu. Na sebe napojené články zdobí charakteristické šroubky, drobné relikty původního designu z roku 1969. Náramek je dostupný ve žlutém, růžovém i bílém zlatě a může se spojovat do páru nebo rozvíjet dál, v nekonečném řetězci lásky.

    Cartier opět přispívá do současné popkultury. Přesto čerpá z odkazu Alda Cipullo

    Když Aldo Cipullo představil v roce 1969 svůj Love Bracelet, proměnil šperk v kulturní záležitost. Oválný tvar, precizní šroubky a malý šroubovák vytvořily rituál, který přesáhl šperkařství a pronikl do popkultury. Model Love byl strukturou citu, zlatým závazkem, který se uzamykal na zápěstí. Cartier definoval novou rovinu intimity. Šlo o jeden z prvních šperků, jenž mimo prstýnky sloužil jako zpečetění lásky.

    Zdroj: Cartier

    O téměř šest desetiletí později přichází Love Unlimited. Reinterpretace, která ctí stejný princip, avšak hovoří novým jazykem. Z pevného kruhu se stává pohyblivý náramek, proud kovu, který se přizpůsobuje pohybu rukou. V ateliérech Cartier se designéři a zlatníci rozhodli překonat logiku originálu a vytvořili systém mikro článků, spojených neviditelným mechanismem, jenž umožňuje naprostou plynulost.

    Zdroj: Cartier

    Nový vzhled, nový design. Náramek Love Unlimited propojí dvě i více lásek

    Love Unlimited v sobě zároveň nese technologickou preciznost haute joaillerie a cit pro vizuální poezii, která charakterizuje současný Cartier. Každý z více než 200 komponentů je výsledkem hodin ruční práce. Nabízí zlatý film, jenž působí měkce, ale nese pevnost konstrukce. Nový patentovaný uzávěr je skrytý tak dokonale, že mizí v samotné linii náramku. Jinými slovy, jeho přítomnost sice ucítíte, ale neuvidíte.

    Posun směrem k flexibilitě a pohybu vyjadřuje ducha současné doby, která chápe lásku jako dynamickou a mnohotvárnou energii. Love Unlimited lze propojit s dalším kusem a vytvořit dvojici nebo řetězec, jenž se proměňuje podle přání nositele. Luxusní značka tak zachovává charakteristický rukopis legendární kolekce, ale zároveň ji umně otevírá do prostoru jakékoliv formy moderní lásky.

    Zdroje: WWD, Business of Fashion, Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Foto:Cartier

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    - Reklama -

    Nový náramek Love Unlimited, představený v pařížských ateliérech Cartier, vznikal během stovky testů a prototypů. Každý z jeho více než 200 miniaturních dílů se pohybuje v rytmu nositele, jako zlatý film, reagující na pohyb světla a dechu. Na sebe napojené články zdobí charakteristické šroubky, drobné relikty původního designu z roku 1969. Náramek je dostupný ve žlutém, růžovém i bílém zlatě a může se spojovat do páru nebo rozvíjet dál, v nekonečném řetězci lásky.

    Cartier opět přispívá do současné popkultury. Přesto čerpá z odkazu Alda Cipullo

    Když Aldo Cipullo představil v roce 1969 svůj Love Bracelet, proměnil šperk v kulturní záležitost. Oválný tvar, precizní šroubky a malý šroubovák vytvořily rituál, který přesáhl šperkařství a pronikl do popkultury. Model Love byl strukturou citu, zlatým závazkem, který se uzamykal na zápěstí. Cartier definoval novou rovinu intimity. Šlo o jeden z prvních šperků, jenž mimo prstýnky sloužil jako zpečetění lásky.

    Zdroj: Cartier

    - Reklama -

    O téměř šest desetiletí později přichází Love Unlimited. Reinterpretace, která ctí stejný princip, avšak hovoří novým jazykem. Z pevného kruhu se stává pohyblivý náramek, proud kovu, který se přizpůsobuje pohybu rukou. V ateliérech Cartier se designéři a zlatníci rozhodli překonat logiku originálu a vytvořili systém mikro článků, spojených neviditelným mechanismem, jenž umožňuje naprostou plynulost.

    Zdroj: Cartier

    Nový vzhled, nový design. Náramek Love Unlimited propojí dvě i více lásek

    Love Unlimited v sobě zároveň nese technologickou preciznost haute joaillerie a cit pro vizuální poezii, která charakterizuje současný Cartier. Každý z více než 200 komponentů je výsledkem hodin ruční práce. Nabízí zlatý film, jenž působí měkce, ale nese pevnost konstrukce. Nový patentovaný uzávěr je skrytý tak dokonale, že mizí v samotné linii náramku. Jinými slovy, jeho přítomnost sice ucítíte, ale neuvidíte.

    Posun směrem k flexibilitě a pohybu vyjadřuje ducha současné doby, která chápe lásku jako dynamickou a mnohotvárnou energii. Love Unlimited lze propojit s dalším kusem a vytvořit dvojici nebo řetězec, jenž se proměňuje podle přání nositele. Luxusní značka tak zachovává charakteristický rukopis legendární kolekce, ale zároveň ji umně otevírá do prostoru jakékoliv formy moderní lásky.

    Zdroje: WWD, Business of Fashion, Instagram

    ― Reklama ―

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―