More

    Luxusní letecké společnosti se čím dál častěji zaměřují na prožitek, jaký si jejich zákazníci z letů s nimi odnesou. Nepopsatelnou hmotu a ovoce zabalené v igelitu proto vyměnily za pokrmy připravené šéfkuchaři oceněnými hvězdou Michelin. Odráží navíc lokální a regionální tradice domácích i cílových destinací.

    VistaJet využívá na 7 tisíc dodavatelů z celého světa

    Plátky divokého lososa ve whisky z Isle of Skye podávané s německou pěnou z modrého sýra Cambozola, francouzský jehněčí guláš nebo mořský okoun z Chile. I takové luxusní pokrmy si můžete vychutnat, pokud se rozhodnete využít služeb letecké společnosti VistaJet. Soukromá firma má navíc partnery s více než stovkou soukromých šéfkuchařů nebo michelinských restaurací. Využívá navíc na 7 tisíc světových dodavatelů.

    Každé tři měsíce ochutnáte jinou regionální kuchyni. Stačí letět se Swiss Air

    Letecká společnost Swiss Air se na luxusní jídelníček zaměřuje už po dvě dekády. Patří proto mezi první firmy, které napadlo z jídla v letadle vytvořit unikátní zážitek. Každé tři měsíce proto vytváří nové menu. Pokaždé se ovšem zaměří na jinou kuchyni z 26 švýcarských kantonů. Například při představení Bernu mohou pasažéři ochutnat gazpacho z řepy a jahod. Na menu pak spolupracují šéfkuchaři jako Laurent Eperon nebo Maximillian Muller.

    Čerstvou chuť lokálních kuchyní nabízí Emirates i Turkish Airlines

    Například letecká společnost Emirates ale mění své menu každý měsíc. Podává totiž jak pokrmy z cílové destinace, tak té původní. Její nabídku vystihuje nejen kulinářský tým pracovníků z 60 různých států, ale také excelentní veganská nabídka. Firma Turkish Airlines zase nabízí to nejčerstvější z vlastní kuchyně. Cestující tak mohou ochutnat černý čaj z Rize, med z východní provincie Erzincan nebo delikatesu připomínající smetanu s názvem kajmak.

    Učiňte svou cestu oblaky přímo nebeskou. Doplňte ji o luxusní francouzské pokrmy

    Pozadu pak v nejnovějším trendu nezůstala ani společnost Air France. Jednoduše se totiž rozhodla své nejvyhlášenější restaurace přesunout „do oblak“. Spolupracuje proto například s šéfkuchařem Michel Roth, který připravuje sezónní a lokální pokrmy s vajíčky, mléčnými výrobky a masem pouze z Francie. S luxusní linkou pak pracuje také šéfkuchař Arnaud Lallement, který získal tři hvězdy ocenění Michelin.

    Lokální kantonskou kuchyní se chtěla cestujícím pochlubit i společnost Cathay Pacific

    Hong Kong je proslavený mixem svého jídelníčku, ve kterém míchá britské, kantonské i jihovýchodní asijské pokrmy. Společnost Cathay Pacific se proto rozhodla tamní vyhlášené speciality nabídnout i svým pasažérům. Jídlo pro ně přichystá michelinská restaurace Dudell’s. K podobným krokům se pak kromě výše jmenovaných odhodlaly také firmy jako NetJets, Flexjet nebo Virgin Atlantic.

    Zdroje: Robb Report, Simple Flying, Condé Nast Traveller, Instagram, YouTube

    I jídlo v letadle může být luxus. Objevte nejvyhlášenější pokrmy leteckých společností

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.