Více

    ― Reklama ―

    Zapomeňte na běžnou péči o ruce a dopřejte svým dlaním trochu luxusu. Každý den s nimi pracujeme, i proto je nezbytné o ně řádně pečovat. Pokud není péče důkladná, může dojít k pocitu špinavosti a nepříjemnému šustění, čemuž se chceme vyvarovat. Základem je vždy si pořádně ruce umýt, zejména po návratu z venku. Je důležité pravidelně hydratovat po každém umytí, a to buď klasickým krémem, nebo v ideálním případě i ochranným krémem s SPF faktorem. Můžete 1x – 2x týdně exfoliovat a použít noční masku, která zaručí na dotek hladký pocit.

    Zařaďte do své rutiny pravidelný peeling. Ruce vám poděkují

    HETKINEN METSÄ přírodní peeling přináší jedinečný zážitek díky obsahu finské lesní květiny Calluna. Tato květina exceluje v čištění a vyvažování pokožky. Po umytí rukou naneste hrstku peelingu na vlhkou pokožku a masírujte po dobu jedné minuty. Granule z organického cukru šetrně odstraňují odumřelé kožní buňky, roli hydratační složky plní kokosový olej, který dodává pokožce lehký a čistý pocit. Peeling lze s jistotou využít nejen na ruce, ale i na obličej a tělo.

    Foto: HETKINEN

    Přidejte do své kabelky ikonický LA CRÉME MAIN. Zaujme i svým stylovým balením

    Modelkami a celebritami oblíbený krém značky Chanel stojí za hřích. Jeho lehká formule se rychle vstřebává, nezanechává mastný ani lesklý film a přináší jemnou květinovou vůni. Nejenže skvěle hydratuje, ale i účinně pracuje na odstranění pigmentových skvrn, růžový vosk pak zjemňuje pokožku. Díky své kompaktní velikosti ve tvaru vajíčka ho můžete mít stále po ruce kamkoliv jdete, aniž by vám zbytečně zabíral místo.

    Foto: Chanel

    Gwen Stefani by jásala radostí. Krém od Deborah Lippmann dlaním dodá „Rich Girl“ pocit

    Ruce patří mezi první partie těla, podle kterých lze odhadnout váš věk. Proto je důležité, aby vypadaly zdravě a mladistvě. Není to jen o hydrataci, ale také o ochraně před stárnutím, slunečním zářením a nečistotami jako je prach, špína, různé bakterie a mnoho dalšího. Abychom předešli všem negativním vlivům, kvůli nimž naše ruce slábnou a znečišťují se, doporučujeme aplikovat bohatý krém značky Deborah Lippmann a její Rich Girl s SPF 25 alespoň každé 3-4 hodiny.

    Foto: Deborah Lippmann

    Rihanna ví co potřebujeme. Dovolte Fenty Skin proměnit vaše ruce během jedné noci

    Je nám potěšením představit vám HYDRA’RESET INTENSIVE RECOVERY masku na ruce od značky Fenty Skin. Tato intenzivní maska hluboce hydratuje a přes pouhou jednu noc ruce zjemní. Mezi její hlavní ingredience patří 40% hydratující Glycerin, který uzamkne vlhkost, a ovocné oleje s rostlinnými extrakty pro osvěžující tropickou vůni se zdravým leskem. Je snad ještě něco, co byste si od masky přáli?

    Foto: Fenty Skin

    Zdroje: Chanel, Fenty Skin, Deborah Lippmann, HETKINEN

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Hýčkejte své dlaně s láskou: Průvodce k hebké a vyživené pokožce nejen v zimě

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zapomeňte na běžnou péči o ruce a dopřejte svým dlaním trochu luxusu. Každý den s nimi pracujeme, i proto je nezbytné o ně řádně pečovat. Pokud není péče důkladná, může dojít k pocitu špinavosti a nepříjemnému šustění, čemuž se chceme vyvarovat. Základem je vždy si pořádně ruce umýt, zejména po návratu z venku. Je důležité pravidelně hydratovat po každém umytí, a to buď klasickým krémem, nebo v ideálním případě i ochranným krémem s SPF faktorem. Můžete 1x – 2x týdně exfoliovat a použít noční masku, která zaručí na dotek hladký pocit.

    - Reklama -

    Zařaďte do své rutiny pravidelný peeling. Ruce vám poděkují

    HETKINEN METSÄ přírodní peeling přináší jedinečný zážitek díky obsahu finské lesní květiny Calluna. Tato květina exceluje v čištění a vyvažování pokožky. Po umytí rukou naneste hrstku peelingu na vlhkou pokožku a masírujte po dobu jedné minuty. Granule z organického cukru šetrně odstraňují odumřelé kožní buňky, roli hydratační složky plní kokosový olej, který dodává pokožce lehký a čistý pocit. Peeling lze s jistotou využít nejen na ruce, ale i na obličej a tělo.

    Foto: HETKINEN

    Přidejte do své kabelky ikonický LA CRÉME MAIN. Zaujme i svým stylovým balením

    Modelkami a celebritami oblíbený krém značky Chanel stojí za hřích. Jeho lehká formule se rychle vstřebává, nezanechává mastný ani lesklý film a přináší jemnou květinovou vůni. Nejenže skvěle hydratuje, ale i účinně pracuje na odstranění pigmentových skvrn, růžový vosk pak zjemňuje pokožku. Díky své kompaktní velikosti ve tvaru vajíčka ho můžete mít stále po ruce kamkoliv jdete, aniž by vám zbytečně zabíral místo.

    - Reklama -

    Foto: Chanel

    Gwen Stefani by jásala radostí. Krém od Deborah Lippmann dlaním dodá „Rich Girl“ pocit

    Ruce patří mezi první partie těla, podle kterých lze odhadnout váš věk. Proto je důležité, aby vypadaly zdravě a mladistvě. Není to jen o hydrataci, ale také o ochraně před stárnutím, slunečním zářením a nečistotami jako je prach, špína, různé bakterie a mnoho dalšího. Abychom předešli všem negativním vlivům, kvůli nimž naše ruce slábnou a znečišťují se, doporučujeme aplikovat bohatý krém značky Deborah Lippmann a její Rich Girl s SPF 25 alespoň každé 3-4 hodiny.

    Foto: Deborah Lippmann

    Rihanna ví co potřebujeme. Dovolte Fenty Skin proměnit vaše ruce během jedné noci

    Je nám potěšením představit vám HYDRA’RESET INTENSIVE RECOVERY masku na ruce od značky Fenty Skin. Tato intenzivní maska hluboce hydratuje a přes pouhou jednu noc ruce zjemní. Mezi její hlavní ingredience patří 40% hydratující Glycerin, který uzamkne vlhkost, a ovocné oleje s rostlinnými extrakty pro osvěžující tropickou vůni se zdravým leskem. Je snad ještě něco, co byste si od masky přáli?

    Foto: Fenty Skin

    Zdroje: Chanel, Fenty Skin, Deborah Lippmann, HETKINEN

    ― Reklama ―

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―