Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Už odpradávna hledáme způsoby, jak se rozmazlit. Jak se zkrášlit a vylepšit. Potřebujeme se rovněž co nejvíce a nejlépe zrelaxovat. Ano, nej bude v tomto článku hrát podstatnou roli. Koneckonců ve světě luxusu a bohatství je vše ostatní nepřijatelné. Chcete si dopřát tu nejlepší péči pod sluncem? Ale samozřejmě, jen se připravte, že za ni také draze zaplatíte. Řeč bude o zlatu, diamantech i krvi.

    Teď to bude znít jako jedno velké klišé, ale žijeme v uspěchané době, kdy nás stres a další negativní vlivy atakují ze všech stran jako šípy. A zkuste se v té salvě všem bez úhony vyhnout. Nemožné. O to větší důraz klademe na chvíle, kdy o sebe necháme pečovat. Návštěva kosmetického salonu nebo lázní? Manikúra, pedikúra. Je to slast. A kdo si to může dovolit, neváhá za zkrášlovací procedury utratit klidně vlastní duši.

    Včelí jed

    Victoria Beckham, Gwyneth Paltrow nebo Kate Middleton. Ty všechny mají jedno společné, a sice že nechávají svůj obličej pravidelně ošetřovat včelím jedem. Ceny včelího jedu se na trhu liší, i tak ale platí, že se jedná o to nejdražší, co je na poli ”beauty treatments” k dostání. Uznejte sami, že při ceně 1,2 milionu korun za necelých 30 ml čistého včelího jedu, je to vskutku procedura hodná jen královské rodiny.

    Při tomto ošetření se ale používá vysoce zředěný, jednoprocentní včelí jed, protože větší množství už by mohlo být bolestivé. Kouzelná maska dále obsahuje levandulový a růžový olej, manukový med a bambucké máslo. Jen to člověk čte, už má z toho zářivou a mladistvou pleť.

    Abyste pochopili, co tento produkt činí tak vysoce luxusním a žádaným zbožím, ročně se vyrobí pouhých 500 kusů a včelí jed v něm obsažený pochází pochází pouze z žihadel včelí královny a jelikož jsme si všichni vědomi, co se s včelou stane po žihadle, dovedete si představit, o jak vzácný produkt se jedná. Tento zázrak z dílny Deborah Mitchell za 9 500 korun.

    Zlaté radosti

    O poznání dostupnější je maska z 24karátového zlata. Rovněž ta slibuje rozjasněnou a zářivou pleť bez vrásek. Svůj původ má sice v Japonsku, ale dnes už je dostupná po luxusních salonech celého světa. Dopřát si v tomto případě znamená utratit za jedno ošetření nějakých 600 dolarů, a tedy něco přes 13 tisíc korun.

    Ptačí bizar

    Nejlevnější, zato nejbizarnější zkrášlovací metodou na našem seznamu je maska z ptačích hovínek. Ano, jeden newyorský salon ji za 5 tisíc korun opravdu nabízí. Ptačí exkrementy údajně obsahují enzymy, které odstraňují odumřelé kožní buňky a zanechávají pleť lesklou a hebkou. Opravdu, stály si za tím už japonské gejši.

    Foto: Unsplash – Raphael Lovaski

    Diamantový peeling

    Diamanty jsou prý nejlepší přítel ženy. Pohled na blyštivý šperk dokáže vykouzlit úsměv na rtech. Diamantový peeling vám ke všemu rozzáří i pleť. Kompletní a plná verze ošetření z rukou jejího objevitele, jímž je Scott-Vincent Borba, zahrnuje drhnutí obličeje prachem z diamantů a rubínů a následnou výživu pomocí kyseliny mléčné. Metodu zpopularizovala herečka Mila Kunis, která ji podstupuje před vstupem na červený koberec. A na kolik že vás diamantový lesk přijde? Na 155 tisíc korun.

    Ovšem mnohem dráž vás vyjde, pokud se rozhodnete pro diamantovou manikúru. Tzv. Iced Manicure v podání londýnského salonu Cherish…Me spočívá v klasické francouzské manikúře, s tím rozdílem, že špičky nehtů zdobí pravé diamanty. Zaplatíte za ni v přepočtu více než jeden milion korun. Na druhou stranu, kameny si samozřejmě můžete ponechat a ještě vám z nich vytvoří jedinečný šperk.

    Foto: Supplied

    Upíří krása

    Další kosmetické ošetření není nic pro slabé povahy. Nálepku ”upíří” nezískalo pro nic za nic. Procedura, nazývaná též Dermapen facial, spočívá v omlazování krví. Nemusíte kvůli tomu shánět mladé panny jako Čachtická paní, do obličeje vám bude vpravena krev vlastní. Zdrojem mládí jsou v tomto případě krevní destičky a leukocyty, jež mají tu úžasnou schopnost nastartovat v pokožce regenerační a omlazovací procesy.

    Plazmalifting získal na popularitě díky Kim Kardashian a je pravda, že se s ním setkáváme čím dál častěji. Vyžaduje však specializovanou práci a lékařské znalosti. Ceny se různí od odbornosti a dalších parametrů, nicméně americká hvězda reality show za jedno ošetření platí okolo 25 tisíc korun.

    Koupel v Evianu

    Jsme omlazení, krásní, zhýčkaní. Je čas na relaxační koupel. Ale ne jen tak ledajakou. Obyčejná kohoutková voda není zárukou kvality. Apartmá hotelu Victor v Miami nabízí exkluzivní zážitek v podobě třinácti set litrové lázně v minerální vodě Evian. Za 130 tisíc korun si užijete nepřekonatelnou hydratační a omlazující vanu. V ceně je lahev šampaňského, živé květiny a pocit výjimečnosti.

    Foto: Hotel Victor South Beach

    Zdroj: The Luxe Insider, Luxe Book, Beauty Heaven

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Hýčkejte se blaze, ale draze. Protože nic lepšího nenajdete

    ― Reklama ―

    Už odpradávna hledáme způsoby, jak se rozmazlit. Jak se zkrášlit a vylepšit. Potřebujeme se rovněž co nejvíce a nejlépe zrelaxovat. Ano, nej bude v tomto článku hrát podstatnou roli. Koneckonců ve světě luxusu a bohatství je vše ostatní nepřijatelné. Chcete si dopřát tu nejlepší péči pod sluncem? Ale samozřejmě, jen se připravte, že za ni také draze zaplatíte. Řeč bude o zlatu, diamantech i krvi.

    Teď to bude znít jako jedno velké klišé, ale žijeme v uspěchané době, kdy nás stres a další negativní vlivy atakují ze všech stran jako šípy. A zkuste se v té salvě všem bez úhony vyhnout. Nemožné. O to větší důraz klademe na chvíle, kdy o sebe necháme pečovat. Návštěva kosmetického salonu nebo lázní? Manikúra, pedikúra. Je to slast. A kdo si to může dovolit, neváhá za zkrášlovací procedury utratit klidně vlastní duši.

    Včelí jed

    Victoria Beckham, Gwyneth Paltrow nebo Kate Middleton. Ty všechny mají jedno společné, a sice že nechávají svůj obličej pravidelně ošetřovat včelím jedem. Ceny včelího jedu se na trhu liší, i tak ale platí, že se jedná o to nejdražší, co je na poli ”beauty treatments” k dostání. Uznejte sami, že při ceně 1,2 milionu korun za necelých 30 ml čistého včelího jedu, je to vskutku procedura hodná jen královské rodiny.

    Při tomto ošetření se ale používá vysoce zředěný, jednoprocentní včelí jed, protože větší množství už by mohlo být bolestivé. Kouzelná maska dále obsahuje levandulový a růžový olej, manukový med a bambucké máslo. Jen to člověk čte, už má z toho zářivou a mladistvou pleť.

    Abyste pochopili, co tento produkt činí tak vysoce luxusním a žádaným zbožím, ročně se vyrobí pouhých 500 kusů a včelí jed v něm obsažený pochází pochází pouze z žihadel včelí královny a jelikož jsme si všichni vědomi, co se s včelou stane po žihadle, dovedete si představit, o jak vzácný produkt se jedná. Tento zázrak z dílny Deborah Mitchell za 9 500 korun.

    Zlaté radosti

    O poznání dostupnější je maska z 24karátového zlata. Rovněž ta slibuje rozjasněnou a zářivou pleť bez vrásek. Svůj původ má sice v Japonsku, ale dnes už je dostupná po luxusních salonech celého světa. Dopřát si v tomto případě znamená utratit za jedno ošetření nějakých 600 dolarů, a tedy něco přes 13 tisíc korun.

    Ptačí bizar

    Nejlevnější, zato nejbizarnější zkrášlovací metodou na našem seznamu je maska z ptačích hovínek. Ano, jeden newyorský salon ji za 5 tisíc korun opravdu nabízí. Ptačí exkrementy údajně obsahují enzymy, které odstraňují odumřelé kožní buňky a zanechávají pleť lesklou a hebkou. Opravdu, stály si za tím už japonské gejši.

    Foto: Unsplash – Raphael Lovaski

    Diamantový peeling

    Diamanty jsou prý nejlepší přítel ženy. Pohled na blyštivý šperk dokáže vykouzlit úsměv na rtech. Diamantový peeling vám ke všemu rozzáří i pleť. Kompletní a plná verze ošetření z rukou jejího objevitele, jímž je Scott-Vincent Borba, zahrnuje drhnutí obličeje prachem z diamantů a rubínů a následnou výživu pomocí kyseliny mléčné. Metodu zpopularizovala herečka Mila Kunis, která ji podstupuje před vstupem na červený koberec. A na kolik že vás diamantový lesk přijde? Na 155 tisíc korun.

    Ovšem mnohem dráž vás vyjde, pokud se rozhodnete pro diamantovou manikúru. Tzv. Iced Manicure v podání londýnského salonu Cherish…Me spočívá v klasické francouzské manikúře, s tím rozdílem, že špičky nehtů zdobí pravé diamanty. Zaplatíte za ni v přepočtu více než jeden milion korun. Na druhou stranu, kameny si samozřejmě můžete ponechat a ještě vám z nich vytvoří jedinečný šperk.

    Foto: Supplied

    Upíří krása

    Další kosmetické ošetření není nic pro slabé povahy. Nálepku ”upíří” nezískalo pro nic za nic. Procedura, nazývaná též Dermapen facial, spočívá v omlazování krví. Nemusíte kvůli tomu shánět mladé panny jako Čachtická paní, do obličeje vám bude vpravena krev vlastní. Zdrojem mládí jsou v tomto případě krevní destičky a leukocyty, jež mají tu úžasnou schopnost nastartovat v pokožce regenerační a omlazovací procesy.

    Plazmalifting získal na popularitě díky Kim Kardashian a je pravda, že se s ním setkáváme čím dál častěji. Vyžaduje však specializovanou práci a lékařské znalosti. Ceny se různí od odbornosti a dalších parametrů, nicméně americká hvězda reality show za jedno ošetření platí okolo 25 tisíc korun.

    Koupel v Evianu

    Jsme omlazení, krásní, zhýčkaní. Je čas na relaxační koupel. Ale ne jen tak ledajakou. Obyčejná kohoutková voda není zárukou kvality. Apartmá hotelu Victor v Miami nabízí exkluzivní zážitek v podobě třinácti set litrové lázně v minerální vodě Evian. Za 130 tisíc korun si užijete nepřekonatelnou hydratační a omlazující vanu. V ceně je lahev šampaňského, živé květiny a pocit výjimečnosti.

    Foto: Hotel Victor South Beach

    Zdroj: The Luxe Insider, Luxe Book, Beauty Heaven

    ― Reklama ―

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―