Více

    ― Reklama ―

    Už odpradávna hledáme způsoby, jak se rozmazlit. Jak se zkrášlit a vylepšit. Potřebujeme se rovněž co nejvíce a nejlépe zrelaxovat. Ano, nej bude v tomto článku hrát podstatnou roli. Koneckonců ve světě luxusu a bohatství je vše ostatní nepřijatelné. Chcete si dopřát tu nejlepší péči pod sluncem? Ale samozřejmě, jen se připravte, že za ni také draze zaplatíte. Řeč bude o zlatu, diamantech i krvi.

    Teď to bude znít jako jedno velké klišé, ale žijeme v uspěchané době, kdy nás stres a další negativní vlivy atakují ze všech stran jako šípy. A zkuste se v té salvě všem bez úhony vyhnout. Nemožné. O to větší důraz klademe na chvíle, kdy o sebe necháme pečovat. Návštěva kosmetického salonu nebo lázní? Manikúra, pedikúra. Je to slast. A kdo si to může dovolit, neváhá za zkrášlovací procedury utratit klidně vlastní duši.

    Včelí jed

    Victoria Beckham, Gwyneth Paltrow nebo Kate Middleton. Ty všechny mají jedno společné, a sice že nechávají svůj obličej pravidelně ošetřovat včelím jedem. Ceny včelího jedu se na trhu liší, i tak ale platí, že se jedná o to nejdražší, co je na poli ”beauty treatments” k dostání. Uznejte sami, že při ceně 1,2 milionu korun za necelých 30 ml čistého včelího jedu, je to vskutku procedura hodná jen královské rodiny.

    Při tomto ošetření se ale používá vysoce zředěný, jednoprocentní včelí jed, protože větší množství už by mohlo být bolestivé. Kouzelná maska dále obsahuje levandulový a růžový olej, manukový med a bambucké máslo. Jen to člověk čte, už má z toho zářivou a mladistvou pleť.

    Abyste pochopili, co tento produkt činí tak vysoce luxusním a žádaným zbožím, ročně se vyrobí pouhých 500 kusů a včelí jed v něm obsažený pochází pochází pouze z žihadel včelí královny a jelikož jsme si všichni vědomi, co se s včelou stane po žihadle, dovedete si představit, o jak vzácný produkt se jedná. Tento zázrak z dílny Deborah Mitchell za 9 500 korun.

    Zlaté radosti

    O poznání dostupnější je maska z 24karátového zlata. Rovněž ta slibuje rozjasněnou a zářivou pleť bez vrásek. Svůj původ má sice v Japonsku, ale dnes už je dostupná po luxusních salonech celého světa. Dopřát si v tomto případě znamená utratit za jedno ošetření nějakých 600 dolarů, a tedy něco přes 13 tisíc korun.

    Ptačí bizar

    Nejlevnější, zato nejbizarnější zkrášlovací metodou na našem seznamu je maska z ptačích hovínek. Ano, jeden newyorský salon ji za 5 tisíc korun opravdu nabízí. Ptačí exkrementy údajně obsahují enzymy, které odstraňují odumřelé kožní buňky a zanechávají pleť lesklou a hebkou. Opravdu, stály si za tím už japonské gejši.

    Foto: Unsplash – Raphael Lovaski

    Diamantový peeling

    Diamanty jsou prý nejlepší přítel ženy. Pohled na blyštivý šperk dokáže vykouzlit úsměv na rtech. Diamantový peeling vám ke všemu rozzáří i pleť. Kompletní a plná verze ošetření z rukou jejího objevitele, jímž je Scott-Vincent Borba, zahrnuje drhnutí obličeje prachem z diamantů a rubínů a následnou výživu pomocí kyseliny mléčné. Metodu zpopularizovala herečka Mila Kunis, která ji podstupuje před vstupem na červený koberec. A na kolik že vás diamantový lesk přijde? Na 155 tisíc korun.

    Ovšem mnohem dráž vás vyjde, pokud se rozhodnete pro diamantovou manikúru. Tzv. Iced Manicure v podání londýnského salonu Cherish…Me spočívá v klasické francouzské manikúře, s tím rozdílem, že špičky nehtů zdobí pravé diamanty. Zaplatíte za ni v přepočtu více než jeden milion korun. Na druhou stranu, kameny si samozřejmě můžete ponechat a ještě vám z nich vytvoří jedinečný šperk.

    Foto: Supplied

    Upíří krása

    Další kosmetické ošetření není nic pro slabé povahy. Nálepku ”upíří” nezískalo pro nic za nic. Procedura, nazývaná též Dermapen facial, spočívá v omlazování krví. Nemusíte kvůli tomu shánět mladé panny jako Čachtická paní, do obličeje vám bude vpravena krev vlastní. Zdrojem mládí jsou v tomto případě krevní destičky a leukocyty, jež mají tu úžasnou schopnost nastartovat v pokožce regenerační a omlazovací procesy.

    Plazmalifting získal na popularitě díky Kim Kardashian a je pravda, že se s ním setkáváme čím dál častěji. Vyžaduje však specializovanou práci a lékařské znalosti. Ceny se různí od odbornosti a dalších parametrů, nicméně americká hvězda reality show za jedno ošetření platí okolo 25 tisíc korun.

    Koupel v Evianu

    Jsme omlazení, krásní, zhýčkaní. Je čas na relaxační koupel. Ale ne jen tak ledajakou. Obyčejná kohoutková voda není zárukou kvality. Apartmá hotelu Victor v Miami nabízí exkluzivní zážitek v podobě třinácti set litrové lázně v minerální vodě Evian. Za 130 tisíc korun si užijete nepřekonatelnou hydratační a omlazující vanu. V ceně je lahev šampaňského, živé květiny a pocit výjimečnosti.

    Foto: Hotel Victor South Beach

    Zdroj: The Luxe Insider, Luxe Book, Beauty Heaven

    ― Reklama ―

    Hýčkejte se blaze, ale draze. Protože nic lepšího nenajdete

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Už odpradávna hledáme způsoby, jak se rozmazlit. Jak se zkrášlit a vylepšit. Potřebujeme se rovněž co nejvíce a nejlépe zrelaxovat. Ano, nej bude v tomto článku hrát podstatnou roli. Koneckonců ve světě luxusu a bohatství je vše ostatní nepřijatelné. Chcete si dopřát tu nejlepší péči pod sluncem? Ale samozřejmě, jen se připravte, že za ni také draze zaplatíte. Řeč bude o zlatu, diamantech i krvi.

    - Reklama -

    Teď to bude znít jako jedno velké klišé, ale žijeme v uspěchané době, kdy nás stres a další negativní vlivy atakují ze všech stran jako šípy. A zkuste se v té salvě všem bez úhony vyhnout. Nemožné. O to větší důraz klademe na chvíle, kdy o sebe necháme pečovat. Návštěva kosmetického salonu nebo lázní? Manikúra, pedikúra. Je to slast. A kdo si to může dovolit, neváhá za zkrášlovací procedury utratit klidně vlastní duši.

    Včelí jed

    Victoria Beckham, Gwyneth Paltrow nebo Kate Middleton. Ty všechny mají jedno společné, a sice že nechávají svůj obličej pravidelně ošetřovat včelím jedem. Ceny včelího jedu se na trhu liší, i tak ale platí, že se jedná o to nejdražší, co je na poli ”beauty treatments” k dostání. Uznejte sami, že při ceně 1,2 milionu korun za necelých 30 ml čistého včelího jedu, je to vskutku procedura hodná jen královské rodiny.

    Při tomto ošetření se ale používá vysoce zředěný, jednoprocentní včelí jed, protože větší množství už by mohlo být bolestivé. Kouzelná maska dále obsahuje levandulový a růžový olej, manukový med a bambucké máslo. Jen to člověk čte, už má z toho zářivou a mladistvou pleť.

    - Reklama -

    Abyste pochopili, co tento produkt činí tak vysoce luxusním a žádaným zbožím, ročně se vyrobí pouhých 500 kusů a včelí jed v něm obsažený pochází pochází pouze z žihadel včelí královny a jelikož jsme si všichni vědomi, co se s včelou stane po žihadle, dovedete si představit, o jak vzácný produkt se jedná. Tento zázrak z dílny Deborah Mitchell za 9 500 korun.

    Zlaté radosti

    O poznání dostupnější je maska z 24karátového zlata. Rovněž ta slibuje rozjasněnou a zářivou pleť bez vrásek. Svůj původ má sice v Japonsku, ale dnes už je dostupná po luxusních salonech celého světa. Dopřát si v tomto případě znamená utratit za jedno ošetření nějakých 600 dolarů, a tedy něco přes 13 tisíc korun.

    Ptačí bizar

    Nejlevnější, zato nejbizarnější zkrášlovací metodou na našem seznamu je maska z ptačích hovínek. Ano, jeden newyorský salon ji za 5 tisíc korun opravdu nabízí. Ptačí exkrementy údajně obsahují enzymy, které odstraňují odumřelé kožní buňky a zanechávají pleť lesklou a hebkou. Opravdu, stály si za tím už japonské gejši.

    Foto: Unsplash – Raphael Lovaski

    Diamantový peeling

    Diamanty jsou prý nejlepší přítel ženy. Pohled na blyštivý šperk dokáže vykouzlit úsměv na rtech. Diamantový peeling vám ke všemu rozzáří i pleť. Kompletní a plná verze ošetření z rukou jejího objevitele, jímž je Scott-Vincent Borba, zahrnuje drhnutí obličeje prachem z diamantů a rubínů a následnou výživu pomocí kyseliny mléčné. Metodu zpopularizovala herečka Mila Kunis, která ji podstupuje před vstupem na červený koberec. A na kolik že vás diamantový lesk přijde? Na 155 tisíc korun.

    Ovšem mnohem dráž vás vyjde, pokud se rozhodnete pro diamantovou manikúru. Tzv. Iced Manicure v podání londýnského salonu Cherish…Me spočívá v klasické francouzské manikúře, s tím rozdílem, že špičky nehtů zdobí pravé diamanty. Zaplatíte za ni v přepočtu více než jeden milion korun. Na druhou stranu, kameny si samozřejmě můžete ponechat a ještě vám z nich vytvoří jedinečný šperk.

    Foto: Supplied

    Upíří krása

    Další kosmetické ošetření není nic pro slabé povahy. Nálepku ”upíří” nezískalo pro nic za nic. Procedura, nazývaná též Dermapen facial, spočívá v omlazování krví. Nemusíte kvůli tomu shánět mladé panny jako Čachtická paní, do obličeje vám bude vpravena krev vlastní. Zdrojem mládí jsou v tomto případě krevní destičky a leukocyty, jež mají tu úžasnou schopnost nastartovat v pokožce regenerační a omlazovací procesy.

    Plazmalifting získal na popularitě díky Kim Kardashian a je pravda, že se s ním setkáváme čím dál častěji. Vyžaduje však specializovanou práci a lékařské znalosti. Ceny se různí od odbornosti a dalších parametrů, nicméně americká hvězda reality show za jedno ošetření platí okolo 25 tisíc korun.

    Koupel v Evianu

    Jsme omlazení, krásní, zhýčkaní. Je čas na relaxační koupel. Ale ne jen tak ledajakou. Obyčejná kohoutková voda není zárukou kvality. Apartmá hotelu Victor v Miami nabízí exkluzivní zážitek v podobě třinácti set litrové lázně v minerální vodě Evian. Za 130 tisíc korun si užijete nepřekonatelnou hydratační a omlazující vanu. V ceně je lahev šampaňského, živé květiny a pocit výjimečnosti.

    Foto: Hotel Victor South Beach

    Zdroj: The Luxe Insider, Luxe Book, Beauty Heaven

    ― Reklama ―

    Filmová plátna vyhlížejí nové hity. Pět očekávaných snímků roku 2025

    Trvající filmový festival v Cannes slouží jako připomínka toho, že letošní rok čeká ještě spousta úspěšných snímků. Zatímco některé z očekávaných filmů budou usilovat o prestižní ceny kritiků, jiné hodlají aspirovat spíše na přilákání co největšího počtu diváků. Objevte pět z nich, o kterých v následujících měsících zcela jistě ještě hodně uslyšíte.

    Napodobeniny luxusních kabelek ovládají módní řetězce. Nejde ale o klasické „fejky“

    Představa napodobeniny kabelky většinou evokuje laciný kousek z tržnice, často ozdobený špatně okopírovaným logem a nekvalitními švy. Tato éra ale pomalu končí. Nová vlna „napodobenin“ přichází z míst, odkud bychom ji před pár lety nečekali. Z regálů módních řetězců. Modely nápadně připomínající slavné ikony se objevují v řadách značek jako COS či Zara. Bez loga, ale se stejným tvarem, uchem i strukturou.

    Kontroverzní trend opět na scéně. Peplum styl už vás do rozpaků nepřivede

    Zatímco mnozí z nás ještě stále nedokázali překousnout letošní definitivní návrat skinny jeans, z módního záhrobí vstává z mrtvých další milovaný, ale i nenáviděný trend. Říká vám něco peplum? Pokud ne, je čas osvěžit si paměť. Právě tato zapomenutá silueta se totiž stále častěji objevuje na přehlídkových molech a červených kobercích.

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    TikTok trendy slibují dlouhověkost. Místo toho plýtvají cenným časem

    Touha dosáhnout co nejvyššího věku je přirozenou součástí života a vždy k němu patřila. Nejmodernější technologie, hnutí biohacking, a hlavně sociální sítě však ze snu dlouhověkosti učinily kolotoč, ze kterého lze jen těžko vystoupit. Populární TikTok trendy nabízejí pochybné tipy, vedoucí spíše k prázdné peněžence a ztracenému času.

    TikTok pohltil nečekaný comeback. Pánskou módu dobývá Hedi Boy

    Již od začátku letošního roku je jasné, že je nostalgie jeho synonymem. Na módní scénu se totiž vrací řada trendů, které mnozí z nás už dávno považovali za zapomenuté. Do popředí platformy TikTok se proto nenápadně vkradl rovněž styl definující počátky milénia a vycházející ze stylu návrháře Hedi Slimane. Pánskou módu ovládl takzvaný Hedi Boy.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―