Více

    ― Reklama ―

    Módní dům Louis Vuitton se v hodinářském oboru pohybuje dvě dekády. Během této poměrně krátké doby prokázal hlubokou vášeň pro tento obor a dokázal se v tomto segmentu etablovat. V roce 2002 představila značka Louis Vuitton hodinky jako žádné jiné: model Tambour. Byly výrazné, moderní a díky originálnímu tvaru také snadno rozpoznatelné.

    Během pouhých dvou dekád si značka Louis Vuitton získala nepřehlédnutelné místo na hodinářské scéně. Nadčasové a ikonické proměny modelu Tambour zahrnují všechny typy hodinek, od oblíbené klasiky až po ty nejkomplexnější strojky. Přizpůsobovaly se individuálnímu vkusu, byly mužné, plné ženskosti, vybavené funkcí GMT či potápěčskými funkcemi. Dokonce se jejich součástí stal i létající tourbillon či minutová repetice. Staly se tak dokladem nejvyšší hodinářské expertízy řemeslných mistrů značky Louis Vuitton.

    Na oslavu jednoho z nejikoničtějších modelů hodinek – Tambour – vytvořila La Fabrique du Temps Louis Vuitton exkluzivní výroční model: Tambour Twenty. Limitovaná edice čítající 200 kusů vzdává hold originálnímu modelu Tambour a představuje v nové podobě tuto hodinářskou ikonu.

    Znalci hodinek rozpoznají všechny typické detaily, které činí model Tambour tak jedinečným. Limitovaná edice koncentruje vše, čím tyto hodinky vynikají. Zároveň však přináší i nové prvky, které z hodinek činí žádaný sběratelský kousek.

    Model Tambour Twenty má stejné, jedinečné a snadno rozpoznatelné pouzdro, které vzdává hold bubínku, komponentu hodinek. Hodinky zaujmou propracovaným, rozšiřujícím se designem, díky kterému se pohodlně nosí. Ikonické pouzdro o průměru 41,5 mm zdobí dvanáct písmem, které nad číslicemi a indexy tvoří nápis „Louis Vuitton“, stejně jako tomu bylo u verze z roku 2002.

    Tato sběratelská edice má hnědý číselník se vzorem slunečních paprsků. Dlouhá žlutá ručka chronografu odkazuje na nit, která se tradičně používala v kožedělné výrobě. Na scénu se vrací také dva elegantní sub-číselníky. 

    Model Tambour Twenty vykazuje voděodolnost do 100 metrů. Je opatřen vysokofrekvenčním strojkem LV277, který vychází z ikonického, prvního chronografu na světě, Zenith El Primero. Tento strojek s rotorem z 22karátového zlata má 50hodinovou rezervu chodu a přesnost na jednu desetinu vteřiny.

    Žádaný sběratelský kousek je k dispozici v pouhých 200 exemplářích, jak je specifikováno na gravírovaném dýnku. Tambour Twenty se dodává v miniaturním kufříku z ikonického plátna Monogram.

    Toto pouzdro oslavuje historické propojení módního domu Louis Vuitton se světem cestování. Majitelé hodinek tak mají možnost uchovat své nejvzácnější poklady v kufříku, který odolá běhu času.

    Cena dostupná na internetu je 17 800 dolarů, tedy v přepočtu zhruba 445 000 korun.

    ― Reklama ―

    Muži, zbystřete! Je tu limitka hodinek Tambour od Louis Vuitton

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Louis Vuitton se v hodinářském oboru pohybuje dvě dekády. Během této poměrně krátké doby prokázal hlubokou vášeň pro tento obor a dokázal se v tomto segmentu etablovat. V roce 2002 představila značka Louis Vuitton hodinky jako žádné jiné: model Tambour. Byly výrazné, moderní a díky originálnímu tvaru také snadno rozpoznatelné.

    - Reklama -

    Během pouhých dvou dekád si značka Louis Vuitton získala nepřehlédnutelné místo na hodinářské scéně. Nadčasové a ikonické proměny modelu Tambour zahrnují všechny typy hodinek, od oblíbené klasiky až po ty nejkomplexnější strojky. Přizpůsobovaly se individuálnímu vkusu, byly mužné, plné ženskosti, vybavené funkcí GMT či potápěčskými funkcemi. Dokonce se jejich součástí stal i létající tourbillon či minutová repetice. Staly se tak dokladem nejvyšší hodinářské expertízy řemeslných mistrů značky Louis Vuitton.

    Na oslavu jednoho z nejikoničtějších modelů hodinek – Tambour – vytvořila La Fabrique du Temps Louis Vuitton exkluzivní výroční model: Tambour Twenty. Limitovaná edice čítající 200 kusů vzdává hold originálnímu modelu Tambour a představuje v nové podobě tuto hodinářskou ikonu.

    - Reklama -

    Znalci hodinek rozpoznají všechny typické detaily, které činí model Tambour tak jedinečným. Limitovaná edice koncentruje vše, čím tyto hodinky vynikají. Zároveň však přináší i nové prvky, které z hodinek činí žádaný sběratelský kousek.

    Model Tambour Twenty má stejné, jedinečné a snadno rozpoznatelné pouzdro, které vzdává hold bubínku, komponentu hodinek. Hodinky zaujmou propracovaným, rozšiřujícím se designem, díky kterému se pohodlně nosí. Ikonické pouzdro o průměru 41,5 mm zdobí dvanáct písmem, které nad číslicemi a indexy tvoří nápis „Louis Vuitton“, stejně jako tomu bylo u verze z roku 2002.

    Tato sběratelská edice má hnědý číselník se vzorem slunečních paprsků. Dlouhá žlutá ručka chronografu odkazuje na nit, která se tradičně používala v kožedělné výrobě. Na scénu se vrací také dva elegantní sub-číselníky. 

    Model Tambour Twenty vykazuje voděodolnost do 100 metrů. Je opatřen vysokofrekvenčním strojkem LV277, který vychází z ikonického, prvního chronografu na světě, Zenith El Primero. Tento strojek s rotorem z 22karátového zlata má 50hodinovou rezervu chodu a přesnost na jednu desetinu vteřiny.

    Žádaný sběratelský kousek je k dispozici v pouhých 200 exemplářích, jak je specifikováno na gravírovaném dýnku. Tambour Twenty se dodává v miniaturním kufříku z ikonického plátna Monogram.

    Toto pouzdro oslavuje historické propojení módního domu Louis Vuitton se světem cestování. Majitelé hodinek tak mají možnost uchovat své nejvzácnější poklady v kufříku, který odolá běhu času.

    Cena dostupná na internetu je 17 800 dolarů, tedy v přepočtu zhruba 445 000 korun.

    ― Reklama ―

    Není košile jako košile. Objevte pánské „designer shirts“ nové doby

    Košile už dávno není jen nudným prvkem dresscodu, který se nosí z povinnosti pod sako. Letos zažívá renesanci. A to nejen díky oblibě zdánlivě "dámských" prvků, ale především zásluhou návrhářů, kteří se rozhodli přepsat dějiny pánské elegance. Stačí se podívat na show od Alexander McQueen nebo Givenchy. Kde se dříve očekávala jen čistá linie a nenápadný límeček, najdete vázačky, šifon i dramatické nabírání.

    Když touha po kráse škodí. Tři beauty mýty, které musíte znát

    Beauty mýty jsou všude kolem nás. Bohužel krása se neměří v centimetrech, množstvím séra, ani tím, kolik přírodních výtažků natlačíte do jedné rutiny. V kosmetice, stejně jako v módě, platí, že čím víc pravidel, tím víc výjimek. Některé „pravdy“ se ale opakují, jako by je někdo tesal do mramoru. Přitom stačí jen trocha nadhledu, abychom zjistili, že tři z nejčastějších mýtů jsou nejen zastaralé, ale i škodlivé.

    Filmová plátna vyhlížejí nové hity. Pět očekávaných snímků roku 2025

    Trvající filmový festival v Cannes slouží jako připomínka toho, že letošní rok čeká ještě spousta úspěšných snímků. Zatímco některé z očekávaných filmů budou usilovat o prestižní ceny kritiků, jiné hodlají aspirovat spíše na přilákání co největšího počtu diváků. Objevte pět z nich, o kterých v následujících měsících zcela jistě ještě hodně uslyšíte.

    Napodobeniny luxusních kabelek ovládají módní řetězce. Nejde ale o klasické „fejky“

    Představa napodobeniny kabelky většinou evokuje laciný kousek z tržnice, často ozdobený špatně okopírovaným logem a nekvalitními švy. Tato éra ale pomalu končí. Nová vlna „napodobenin“ přichází z míst, odkud bychom ji před pár lety nečekali. Z regálů módních řetězců. Modely nápadně připomínající slavné ikony se objevují v řadách značek jako COS či Zara. Bez loga, ale se stejným tvarem, uchem i strukturou.

    Jaro přeje odvážným. Nadešel nejvyšší čas na micro mini sukně

    Extra krátká verze mini sukní ovládá módní scénu již od roku 2022, kdy se poprvé objevila na světových runwayích. Takzvanou micro mini skirt sice dostala do popředí značka Miu Miu, postupně ji však převzaly rovněž ostatní módní domy. Prosluněné jarní dny proto nabízí ideální příležitost vyzkoušet kousek, který žebříčky trendů jen tak neopustí.

    Glenn Martens zná deadline. Debut pro Maison Margiela odhalí v červenci

    Módní dům Maison Margiela oznámil letos v lednu po roce čekání svého nového kreativního ředitele. Po proslulém návrháři Johnu Galliano ho povede designér a soušasný šéf Diesel Glenn Martens. Zástupci značky však nyní odhalili, kdy představí svou debutovou kolekci. Haute couture řadu pro podzim 2025 zveřejní na červencovém fashion weeku v Paříži.

    TikTok trendy slibují dlouhověkost. Místo toho plýtvají cenným časem

    Touha dosáhnout co nejvyššího věku je přirozenou součástí života a vždy k němu patřila. Nejmodernější technologie, hnutí biohacking, a hlavně sociální sítě však ze snu dlouhověkosti učinily kolotoč, ze kterého lze jen těžko vystoupit. Populární TikTok trendy nabízejí pochybné tipy, vedoucí spíše k prázdné peněžence a ztracenému času.

    TikTok pohltil nečekaný comeback. Pánskou módu dobývá Hedi Boy

    Již od začátku letošního roku je jasné, že je nostalgie jeho synonymem. Na módní scénu se totiž vrací řada trendů, které mnozí z nás už dávno považovali za zapomenuté. Do popředí platformy TikTok se proto nenápadně vkradl rovněž styl definující počátky milénia a vycházející ze stylu návrháře Hedi Slimane. Pánskou módu ovládl takzvaný Hedi Boy.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―