Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Módní dům Gucci pokračuje ve svých kampaních věnovaných jeho ikonické ozdobě známé jako horsebit. Tento rok totiž slaví své 70. výročí. Tentokrát se ale značka místo kabelek zaměřila na své slavné loafers. Oslavovat jí pak pomohli herci Paul Mescal a Xiao Zhan. Stali se totiž tváří fotografií zachycujících klasické modely bot Horsebit 1953.

    Horsebit detail se od svého vzniku roku 1953 stal ikonickým symbolem značky Gucci. Od svého vytvoření se objevil nejen na botách, ale také kabelkách, páscích, špercích nebo hedvábných šálách. Jedná se o dva propojené prsteny, které mají připomínat jezdeckou výbavu. Návrhář Guccio Gucci totiž z jezdectví často čerpal při vytváření nových produktů inspiraci. Letos pak značka slaví 70. výročí od vzniku horsebit.

    V uplynulých měsících proto vydala například kampaň zaměřenou na slavný model kabelky Horsebit 1955. Kromě toho se ale věnovala i jiným slavným designům, jako je například Bamboo 1947 nebo Jackie 1961. Tentokrát se však rozhodla oslavovat své slavné loafers. Také ony jsou totiž ozdobené detailem horsebit. Na pomoc si pak pro nafocení ikonických modelů bot přizvala dva slavné herce, tedy Paula Mescal a Xiao Zhan.

    Kampaň pak vytvořil kreativní ředitel Sabato De Sarno. Ladí proto s ostatními jeho nedávnými projekty, ve kterých se objevily hvězdy jako Daria Wewrbowy nebo hvězdný pár Bad Bunny a Kendall Jenner. Fotografie pak oba herce zachycují v různých pozicích, jak s lehkostí předvádějí klasické modely zmíněných loafers. Čínského herce Xiao Zhan pak nafotil fotograf Feng Li, zatímco Paula Mescala zachytila fotografka Heji Shin.

    Loafers Horsebit 1953 si prošly mnohými změnami. Odráží vkus kreativních ředitelů Gucci

    Xiao Zhan byl pak zachycený, jak sedí na koženém křesle. Na sobě má volné džíny a jednoduché bílé tričko doplněné o dlouhý béžový kabát. Jeho modely loafers pak outfit doplňují svou čokoládově hnědou barvou. Herec Paul Mescal byl zase vyobrazený ve více pózách. Například, jak sedí a leží na béžovém koberci nebo si pokládá nohy se svými luxusními loafers na luxusní stůl nebo je opírá o zeď.

    Ikonické loafers pak módní společnost napřed navrhla pouze pro muže. V 60. letech ovšem vydala také dámskou verzi doplněnou o drobný podpatek. Ke konci 70. let ale model přetvořila tak, aby odpovídal pánské variantě. Na různých modelech loafers se pak odrazil také vkus různých kreativních ředitelů módní značky. Každý si je totiž vždy uzpůsobil svému stylu.

    Zdroje: WWD, The Glass Magazine, Hyperbeast, Instagram, YouTube

    Gucci oslavuje své Horsebit 1953 loafers. V kampani zazářil Paul Mescal i Xiao Zhan

    Kašmírová elegance v éře rychlé módy: Váš ultimátní průvodce luxusem a kvalitou

    Kašmírové pleteniny jsou synonymem luxusu, avšak jejich vzestup v populárních fast fashion řetězcích přináší dilema: jak rozpoznat opravdovou kvalitu mezi zdánlivě výhodnými nabídkami? Ne všechno zlato se třpytí a nejvyšší cena neznamená automaticky to nejlepší. Připravte se na cestu za pravým kašmírovým luxusem, kde cena není jediným ukazatelem hodnoty.

    Nakoukněte do zákulisí LVMH, jedné z nejprestižnějších společností světa

    Vydejte se na cestu do historie luxusního konglomerátu LVMH, kde se prolínají příběhy dvou ikonických značek, tedy Louis Vuitton a Moët Hennessy. Jejich spojení není pouze obchodní aliance, ale fascinující kapitola, která definovala nový standard ve světě luxusu a módy.

    I odpad z hroznů může tvořit luxus. Dokazuje to nová spolupráce Stelly McCartney a Veuve Clicquot

    Návrhářka Stella McCartney je známá pro svou kreativitu, kterou využívá na tvorbu módních, ale udržitelných produktů. Tentokrát se rozhodla vytvořit novou verzi veganské kůže. Na pomoc si přizvala luxusní značku šampaňského Veuve Clicquot. Z jejího hroznového odpadu a korků vyrobila elegantní řadu kabelek a chic sandálků na platformě.

    Jak dosáhnout i zdánlivě nemožného? Několik rad, na které nesmíte zapomenout při nákupu své první kabelky od Hermès

    Mít ve své sbírce neodolatelný kousek z dílny Hermès je jako výhra v kabelkové loterii. Bezpochyby se jedná o modely, které se dědí z generace na generaci. Pro mnoho zájemců je ovšem nemožné takový kousek získat. Proto přinášíme několik užitečných rad, které vám mohou pomoci na cestě za vaší vyvolenou kabelkou.