Více

    ― Reklama ―

    Ikonický návrhář Giorgio Armani nebere letošní rok na lehkou váhu. Představuje pro něj totiž hned dvě významná výročí. Slavit hodlá nejen 50. narozeniny vlastní značky, ale také 20. výročí v haute couture. Druhé důležité události hodlá věnovat vlastní výstavu. Exhibice s názvem Giorgio Armani Privé 2005-2025 odstartuje 20. května v Miláně.

    Haute couture tvorba ikonického návrháře Giorgia Armani patří tradičně mezi ty nejočekávanější. Designér totiž umně propojuje moderní eleganci s tradičním řemeslem a rozmanitými kulturními odkazy. Dechberoucí kousky budou nyní poprvé k vidění mimo Paříž. Armani je totiž hodlá představit na speciální výstavě Giorgio Armani Privé 2005-2025 oslavující jeho 20. výročí v haute couture.

    Na 150 haute couture kousků hodlá představit v prostorách Armani/Silos v Miláně od 20. května. Veřejnosti pak bude výstava přístupná hned následující den, a to až do konce letošního roku. „Giorgio Armani prozkoumal v uplynulých dvou dekádách Armani Privé ideu moderní inovace skrze drahocenné látky a ručně vyráběné výšivky,“ okomentovali zástupci společnosti chystanou expozici.

    Zdroj: Giorgio Armani

    Slavný návrhář totiž ve své tvorbě čerpá z rozmanitých kulturních odkazů. Do funkční symbiózy se nebojí splétat japonskou jednoduchost a eleganci, pestré čínské odstíny nebo vyzývavou indickou opulenci. Na jeho přehlídkách nikdy nechybí ani prvky odkazující na severoafrické kultury či výrazné detaily vycházející z ducha Polynésie. Armani Privé zosobňuje mnohem víc než jen Itálii.

    Kolekce Privé definuje precizní umělecká vize. Nabízí jedinečné a nadčasové kousky

    Každý z představených kousků proto představuje živoucí kulturní odkaz, ale také symbol Armaniho tradičního rukopisu. Ten definuje především jeho snaha zachytit krásu, a to pomocí precizní a umělecké vize, již umí přetvořit do jedinečných nadčasových outfitů. Například svou poslední představenou haute couture řadu pro jaro 2025 pak věnoval východním a asijským kulturám.

    Zdroj: Armani

    Na mole tedy nechyběly lehké šifonové kalhoty nebo detaily v podobě bambusu, palem či pestrých chryzantém. Devadesátiletý návrhář přitom letos slaví další významné výročí. Letos oslavuje rovněž 50. narozeniny své značky Giorgio Armani. Díky výstavě tak můžete slavit spolu s ním. Vstupenky získáte od 7. května, a to na oficiální webové stránce módního domu, Armani/Silos.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Business Today, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Giorgio Armani slaví naplno. Své 20. výročí v haute couture poctí výstavou

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ikonický návrhář Giorgio Armani nebere letošní rok na lehkou váhu. Představuje pro něj totiž hned dvě významná výročí. Slavit hodlá nejen 50. narozeniny vlastní značky, ale také 20. výročí v haute couture. Druhé důležité události hodlá věnovat vlastní výstavu. Exhibice s názvem Giorgio Armani Privé 2005-2025 odstartuje 20. května v Miláně.

    - Reklama -

    Haute couture tvorba ikonického návrháře Giorgia Armani patří tradičně mezi ty nejočekávanější. Designér totiž umně propojuje moderní eleganci s tradičním řemeslem a rozmanitými kulturními odkazy. Dechberoucí kousky budou nyní poprvé k vidění mimo Paříž. Armani je totiž hodlá představit na speciální výstavě Giorgio Armani Privé 2005-2025 oslavující jeho 20. výročí v haute couture.

    Na 150 haute couture kousků hodlá představit v prostorách Armani/Silos v Miláně od 20. května. Veřejnosti pak bude výstava přístupná hned následující den, a to až do konce letošního roku. „Giorgio Armani prozkoumal v uplynulých dvou dekádách Armani Privé ideu moderní inovace skrze drahocenné látky a ručně vyráběné výšivky,“ okomentovali zástupci společnosti chystanou expozici.

    Zdroj: Giorgio Armani

    - Reklama -

    Slavný návrhář totiž ve své tvorbě čerpá z rozmanitých kulturních odkazů. Do funkční symbiózy se nebojí splétat japonskou jednoduchost a eleganci, pestré čínské odstíny nebo vyzývavou indickou opulenci. Na jeho přehlídkách nikdy nechybí ani prvky odkazující na severoafrické kultury či výrazné detaily vycházející z ducha Polynésie. Armani Privé zosobňuje mnohem víc než jen Itálii.

    Kolekce Privé definuje precizní umělecká vize. Nabízí jedinečné a nadčasové kousky

    Každý z představených kousků proto představuje živoucí kulturní odkaz, ale také symbol Armaniho tradičního rukopisu. Ten definuje především jeho snaha zachytit krásu, a to pomocí precizní a umělecké vize, již umí přetvořit do jedinečných nadčasových outfitů. Například svou poslední představenou haute couture řadu pro jaro 2025 pak věnoval východním a asijským kulturám.

    Zdroj: Armani

    Na mole tedy nechyběly lehké šifonové kalhoty nebo detaily v podobě bambusu, palem či pestrých chryzantém. Devadesátiletý návrhář přitom letos slaví další významné výročí. Letos oslavuje rovněž 50. narozeniny své značky Giorgio Armani. Díky výstavě tak můžete slavit spolu s ním. Vstupenky získáte od 7. května, a to na oficiální webové stránce módního domu, Armani/Silos.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Business Today, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Do kin dorazil nový milostný trojúhelník. Film Materialists oživil rom-com

    Na filmová plátna se vrací klasický "devadesátkový" rom-com. Moderní punc a chybějící spletitost mu vtiskla režisérka Celine Song. Do kin uvádí snímek Materialists, ve kterém září Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Jejich milostný trojúhelník perfektně vystihuje moderní podobu randění a hledání lásky, z nichž romance již dávno vyprchala.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Všechno nejlepší. Letní oslavenci vám budou za originální dárky líbat ruce

    Léto přeje proseccu na ledu, veselým zážitkům, a hlavně oslavám pod širým nebem. Oslavenci narození v tomto období mají v krvi styl i vášeň pro opravdu luxusní dárky. Zapomeňte na padesátý hrníček nebo bonboniéru, tyhle originální nápady vám vyslouží potlesk ve stoje. Obdarovaní si na vás už navždy vzpomenou s úsměvem na tváři.

    Maximalismus pronikl i do botníku. Léto definují hravé přívěsky

    Blížící se léto přináší řadu hravých trendů. Jejich společným jmenovatelem je maximalismus, který módní scénu dobývá již od začátku roku. Tentokrát se probojoval i do botníku. Hravé přívěsky, dosud zdobící pouze kabelky všech velikostí a tvarů, přesídlily rovněž na obuv. Za své je přijaly módní značky jako Coach, Miu Miu nebo Prada.

    Slibný relax neskrývá jen moře. Objevte taje evropských spa hotelů

    Blížící se sluncem nasycené dny lákají na vytouženou dovolenou. Šumící moře, písečné pláže a dlážděné ulice přímořských měst evokují vysněný relax. Za opravdovým odpočinkem ale nemusíte vycestovat na vzdálené pláže. Dopřejte si prázdninový oddech v jednom z nejluxusnějších evropských spa hotelů, ukrývajících vířivky, sauny i speciální procedury.

    Bottega Veneta vzdává hold ikonickému vzoru. Intrecciato slaví 50 let

    Slavný propletený vzor intrecciato patří mezi nejvíce klasické prvky tichého luxusu. Zároveň slouží jako okamžité poznávací znamení jedné z nejúspěšnějších italských značek, Bottega Veneta. Společnost letos vzdává svému ikonickému detailu hold, jelikož slaví 50 let. Představila proto speciální kampaň, založenou na významu tradičního řemesla.

    Seriál Sirens vypráví skrze módu. Jeho kostýmy prozrazují tajemství děje

    Po úspěšném seriálu White Lotus nastupují na scénu nové projekty, rovněž stavějící na tematice nejbohatších vrstev společnosti a jejich následné kritice. Podobný příběh se rozhodl vyprávět i nový mini seriál Sirens, lákající především na svůj svižný děj. Ten skvěle doplňují také kostýmy, které hravě napovídají, kam postavy nenávratně směřují.

    Fermentace ve světě kosmetiky? Slibuje vyšší účinnost skin care

    Zatímco svět gurmánů termín fermentace spojuje se sklenicí kimchi nebo kefíru, kosmetický průmysl ho povyšuje na novou úroveň. Bakteriální proces, jenž zajišťuje přeměnu složek do lépe vstřebatelné podoby, se vkrádá do složení pleťových produktů. Fermentované ingredience slibují intenzivnější účinnost a šetrnější působení. Trend, který zní jako výstřelek, vychází z letitých tradic východní medicíny.

    Módní značky hledí vpřed. Nabízí resort kolekce pro jaro 2026

    Speciální cruise a resort řady fungují jako pomyslný most mezi hlavními ready-to-wear kolekcemi. Zatímco největší módní domy na jejich počest pořádají speciální přehlídky, ostatní luxusní značky zůstávají u kampaní. Řada z nich proto nedávno odhalila nejnovější návrhy pro jaro příštího roku. Inspiraci čerpají z historie, tarot karet, Paříže či módy 90. let.

    Pozor na Labubu bez certifikace. Z roztomilého plyšáčka se stává toxický démon

    Když se na trhu objeví nová kultovní senzace, málokdy se někdo ptá, co za sebou zanechá. Labubu, postavička původně určená pro sběratele umění a designu, se během chvíle přetavila v lavinu napodobenin, zaplavující mezinárodní trh. V Česku se s těmito "fejky" setkáváme v podobě plyšáků, přívěsků na klíče či obalů na mobil. Všechny ale něco spojuje. Zcela chybějící informace o výrobci, složení a bezpečnosti.

    Luxus má nový symbol. Trendy pánské hodinky zmenšují ciferník

    Už dávno jsou pryč doby, kdy stylový pánský outfit musely podtrhnout maximalistické blyštivé hodinky. Luxus nyní mluví jiným jazykem. Mezi stereotypicky maskulinní modely pronikly nové trendy kousky. Na rozdíl od jejich předchůdců je zdobí menší ciferník, připomínající spíše dámské hodinky. Do svých looků už je zařadila nejedná pánská módní ikona.

    Móda v kostce: Roberto Coin má novou tvář a Balenciaga vítá jaro 2026

    Herečka Dakota Johnson je nejnovější ambasadorkou značky Roberto Coin. Tommy Hilfiger mezitím uzavřel spolupráci s hercem Damson Idris, a to pro speciální řadu inspirovanou F1. Módní dům Balenciaga odhalil resort kolekci pro jaro 2026 a Chanel představil sadu šperků Reach for the Stars. Victoria Beckham pak získala vlastní Netflix show.

    Bottega Veneta oslavuje novou kampaň. V čele stojí Tyler, The Creator a Dario Argento

    Módní dům Bottega Veneta představil nové tváře kampaně „Craft is Our Language“. Mezi hlavními jmény tentokrát figuruje rapper Tyler, The Creator a kultovní italský režisér Dario Argento. Jedná se o potvrzení trendu, kdy luxusní módní domy oslovují tvůrce z různých koutů kulturního světa. Hlavně rapová scéna má už léta nepopiratelný vliv na vnímání stylu, estetiky i hodnot značek a Bottega Veneta není výjimkou.

    Paříž očekává změny. Týden haute couture módy mění své obrysy

    Pařížský týden haute couture módy zažívá letos velké změny. Důvodem je zdánlivě nekončící kolotoč přesouvajících se kreativních ředitelů nejslavnějších módních domů. Na očekávané události tak bude chybět Dior, Jean Paul Gaultier a Valentino. Svůj debut naopak představí Glenn Martens pro Maison Margiela a Demna Gvasalia dá sbohem Balenciaga.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―